Ja dat mag ik hopen. Dat geeft maar geld uit!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Troost je Viev, ik ben na de Rome-trip en de vliegtickets ook blut
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
Irl vinden de meeste blond toch leuker, ik word een beetje " plane" met bruin haar.
hihiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, PF, je bent niet de enige die grappige fouten maakt in het Engels
Zat net even terug te lezen...
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!?
Plane betekent wel vlak oid. Maar dan van een oppervlak, zoiets. Vlak, saai, gewoon als in een persoon oid is idd plain.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh dan is het vast plainIk las er overheen
Hoi nieuweling (ja toch?)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
Pyama klinkt als een of ander bergdorpje in Verweggistan![]()
btw viriel? ik?mwah
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k ga slank de herfst in, toch teeveepee hier want ik moet wat beter op mijn voeding letten ivm met wedstrijddoelen volgend jaar
PF'je! Doe eens aardig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij hebt een dunne onderbuik en een wat dikkere bovenbuikEn wat doe je hier, ga eens weg.
Je snapt het niet, dat is iets andersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen wegsturen is niet aardig.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij hebt een dunne onderbuik en een wat dikkere bovenbuikEn wat doe je hier, ga eens weg.
Ow..plain! PLAIN!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, PF, je bent niet de enige die grappige fouten maakt in het Engels
Zat net even terug te lezen...
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!?
Ik las: Eerst tientallen resten coke verzamelen van de vloerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga eensch opruimen. Eerst tientallen flessen coke zero verzamelen van de vloer
.
.
Nee, met m'n voorraad coke spring ik wel iets zuiniger omquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik las: Eerst tientallen resten coke verzamelen van de vloer.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga (als m'n kamer op is geruimd) mezelf wel filmen tijdens push ups
Fanta light!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
...........en heeft een beetje spijt dat ze het herhaaldelijk aanbod van Greys heeft afgeslagen om het samen te doen, schrijft op st. nicolaaslijstje: 1 afwasmachine
Dat is niet erg logisch. Je zou nu helemáál iets tegen gestolen fietsen moeten hebben, aangezien je weet hoe kut het voelt als iemand je fiets steelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en op zich heb ik niks tegen gestolen fietsen nu mijne eenmaal gestolen is![]()
Mja, tis maar hoe je het bekijkt. Veel mensen zien fietsen als publiek eigendom. Ze redeneren als volgt: mijn fiets wordt gejat, ik jat een fiets van een ander, die ander jat weer een fiets van een ander etc etc. Uiteindelijk heeft iedereen dan wel een fiets, alleen niet z'n eigenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet erg logisch. Je zou nu helemáál iets tegen gestolen fietsen moeten hebben, aangezien je weet hoe kut het voelt als iemand je fiets steelt.
Thanks voor het goede idee, ik ga nu gedroogde abrikozen snoepenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32 schreef Isegrim het volgende:
Door jullie schuld heb ik nu onwijs veel trek in roti.
Vanavond maak ik Marokkaans lamsvlees met gedroogde abrikozen.
Het verbaasde me inderdaad ook hoeveel mensen dat maar normaal vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, tis maar hoe je het bekijkt. Veel mensen zien fietsen als publiek eigendom. Ze redeneren als volgt: mijn fiets wordt gejat, ik jat een fiets van een ander, die ander jat weer een fiets van een ander etc etc. Uiteindelijk heeft iedereen dan wel een fiets, alleen niet z'n eigen.
Maar dat is ook niet mijn pakkie an, nee.
De waarheid is: ik heb tegenwoordig geen idee meer! 2ehandsfietsen bij winkels zijn enorm duur, vanaf 200 euro of zo, voor hetzelfde geld heb je bij de HEMA of MAKRO een gloedje nieuwe. (dat is waar ik nu mijn fietsen vandaan heb.) Vroegah kocht ik ze wel op straat voor een paar tientjes en dan beschilderde ik ze direct, zodat ze hem niet zouden jatten. Maar ik weet eiks niet of junken nog wel veel fietsen stelen, ik zie nu veel betere fietsen dan vroeger, toen reed ook iedereen zonder licht enzo. Ewelina zal het je misschien beter kunnen vertellen, want die is nog student en dan weet je veel beter wat er speelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey conleche!
Ik heb een fiets nodig in Amsterdam (en eigenlijk nog 1 voor hier, maar ik begin maar met 1)
heb jij enig idee waar ik die cheap kan krijgen (jaaa op de dam voor een tientje)
en al zou ik het liefst 10 euro uitgeven, of 20 of 30.. maar die fiets moet wel heel even mee kunnen
en op zich heb ik niks tegen gestolen fietsen nu mijne eenmaal gestolen ismaar dat is niet zo netjes!!
dus weet jij een zaakje/zaakjes met goedkope fietsen?
gewoon een grote damesfiets (evt heren) en liever niet zo een wazig oma model....
nou dat was mijn vraag
Het is meer dat het kudt voelt om weer 700 euro aan een fiets uit te gevenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet erg logisch. Je zou nu helemáál iets tegen gestolen fietsen moeten hebben, aangezien je weet hoe kut het voelt als iemand je fiets steelt.
Echt je eigen fiets?? Of alleen hetzelfde type?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag mijn gestolen fiets @ MP voor 400. En ik wou hem ik wou hem
Ja, die zijn alleen na twee jaar verroest. Ik heb een tweedehands Gazelle en die kostte me ¤ 125,00 maar die gaat nog wel minstens tien jaar mee...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
De waarheid is: ik heb tegenwoordig geen idee meer! 2ehandsfietsen bij winkels zijn enorm duur, vanaf 200 euro of zo, voor hetzelfde geld heb je bij de HEMA of MAKRO een gloedje nieuwe.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |