Ik zou hem wel lekker vandaag gaan opeten, want een reeds gegrilde kip die een dag later wordt opgewarmd smaakt als rubber.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij is toch al gegrild? In de magnetron proppen en opeten. Of gewoon koud eten.
Jaja dat weet ik. Maar dat kan gewoon in een schaal in de oven en klaar? Of zie ik dan iets dramatisch over het hoofd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm..een gegrilde kip is al klaar
Die moet je opwarmen.
Ja suffie, gewoon opwarmen en kip is low fatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, tsjek mijn geheel ontopic vraag eens![]()
[..]
We eten vanavond al ergens anders en de poelier had gezegd dat het nog prima morgen kon..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel lekker vandaag gaan opeten, want een reeds gegrilde kip die een dag later wordt opgewarmd smaakt als rubber.
(ik koop ook geen gegrilde kippenpoten die al de halve dag in de vitrine hebben gelegen)
Ik heb een zwak voor domme gansjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik lijk wel heerljk dom heMaar ik wil niet dat hij uitdroogt und so
Puh, ik heb anders wel gymnaasiejum gedaan heur!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor domme gansjes![]()
.
Gewoon op schaal in de magnetron.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaja dat weet ik. Maar dat kan gewoon in een schaal in de oven en klaar? Of zie ik dan iets dramatisch over het hoofd?
Zeg, had jij geen zwak voor mij???quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor domme gansjes![]()
.
Ik ben ook blond met pony, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, had jij geen zwak voor mij???
Misschien als je vaker fietst hoef je ook niet op de wii fitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef Miss_S het volgende:
Mijn fiets is ook nog nooit gejat, maar dat komt misschien omdat hij al 8 jaar niet meer uit de garage is geweest(behalve toen we gingen verhuizen)
De mijne liggen hier ook in de oudegracht. Naast alle gejatte fietsen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:39 schreef conleche het volgende:
Mijn fiets is nu al heel lang niet meer gejat: hij is van de Makro en al meer dan 10 jaar oud en nog niet verroest, dus hoewel een Gazelle misschien nóg beter is, zijn de fietsen van mindere merken heus niet per definitie slecht. Sterker nog het is ook weleens andersom: ik heb ooit eens hele dure Raleigh gehad van toen 1200 gulden en die was binnen het jaar helemaal aan gort.
In Belgie heb ik er een van de HEMA en die is 2 jaar oud, maar nog als nieuw. (daar fiets ik overigens wel veel minder op)
Wat betreft het junkenverhaal: vroeger werd er bijna maandelijks wel een fiets van me gejat en ik had geen cent te makken: nou dan is de keus snel gemaakt hoor, dan vliegen je nette principes zó de gracht in.
En wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Misschien als je vaker fietst hoef je ook niet op de wii fit
U bedoelt pyjama denk ik?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn pyama broek is gekrompen in de wasNu wil ik hem overnieuw maar dan goed
Wat er staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat wil je hier precies mee zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |