Ik had geen inspiratie, maar gelukkig hebben we een modje in ons middenquote:
waren het er 5 die hun beha afdeden?quote:
Of ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dan kan ik gewoon niet tellen![]()
MoBlo zag iemand dubbelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waren het er 5 die hun beha afdeden?
Dacht 4 maar heb nog iets gemist dus..
en terechtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je wil wel graag aandacht voor je tieten he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dubbelzien of je BH uittrekken en dat niet meer weten.... hm....![]()
Die van mij nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:32 schreef conleche het volgende:
Voordat ik was afgevallen waren de mijnes okeër
Ja, dat hoop ik toch ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt goed Vik, maar ik hoop van harte voor je dat je over 6 maanden een leuke baan hebt hoor meis!
Ze zijn nog steeds prima!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:32 schreef conleche het volgende:
Voordat ik was afgevallen waren de mijnes okeër
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:19 schreef Ewelina het volgende:
Ik had toch op zijn minst een TT over tieten verwacht
ben blij dat ik daar nie al te vaak in de buurt benquote:
Heavenly Hazelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Miss_s, wat heb heb je voor lekkers gehad????
Die heavenly hazel was zo'n 3 uur voor de boterham dus had nergens meer last vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Eén boterham èn een heavenly hazel, volgens mij zou ik daar dan kotsmisselijk van worden!![]()
Maar ieder z'n ding.
Ik eet vanavond (in zeeland) witte bonen met een gehaktbal en aardappel van gister. Is er een economische crisis ofzo?
Dat was iets met een CUL meet in Delft als ik het wel hebquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Laureline het volgende:
Ja, nou wil ik ook het hele verhaal over die tieten. Met wie, waar, wanneer, hoe, omgeving, spanningsopbouw en verrassende ontknoping
Ik zou beginnen zonder iets, dan is het al zwaar genoeg. Bij de squats moet je HEEL erg letten op je houding, anders heb je zo een knieblessure te pakken. Zorg dat je knieen niet voorbij je enkels komen als je zijwaarts in de spiegel kijkt. Zodra je dan wat sterker wordt, kan je er dumbells bijnemen, of zo'n zachte stang. Maar ik zou me eerst concentreren op je kont en bovenbenen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:54 schreef Merel het volgende:
SHE'tje, ik heb een vraag! Snap het als je andere dingen aan je hoofd hebt hoor, maar ik ben weer in de war en ik moet morgen weer sporten en ik probeer me alvast mentaal voor te bereiden
Morgen moet ik squats doen hè. En normaal is dat met een barbell toch? Maar het kan ook met (een) dumbell(s). Dus welke moet ik doen? Ik hoop dat de barbelldinges niet hoeft, die is eng!
Dus zo of zo of zo?
Eigenlijk wil ik alles wel met dumbells doen, ik vind die barbells gewoon imponerend en ze zijn altijd bezet. Is dat erg? Of ben ik nou laf?
quote:Heavenly Hazel
Een wervelwind van noten kolkt in je kop.
Ingrediënten
60 ml koffie (1 klein kopje)
20 ml hazelnootsiroop (± 1,5 eetlepel)
60 ml hete, volle melk
geklopte slagroom
nougatine
Bereiding
Giet de hazelnootsiroop in een grote kop. Schenk de verse koffie er al roerend bij. Voeg vervolgens de hete melk toe. Top het geheel af met een flinke lepel slagroom en bestrooi het met nougatine. Duizelingwekkend lekker!
Tip
Probeer dit recept ook eens met Moka Royal van Douwe Egberts. Moka Royal smaakt fantastisch met hazelnootsiroop.
Ja dat lees ik overal, maar ik snap nie twat daarmee bedoeld wordt? Hoe kunnen je knieën nou voorbij je enkels komen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
Zorg dat je knieen niet voorbij je enkels komen als je zijwaarts in de spiegel kijkt.
Slecht nieuws, Viev?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:04 schreef Vivi het volgende:
Ik kan voorlopig niet sporten.
En ik ga vanavond uit eten. En me bezatten.
That's itquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Wat is een Heavenly Hazel?
Verder ga ik zo eten, gehaktballetjes met wilde en notenrijst, plus geroerbakte sperzieboontjes, ui en paprika
Edit: is het dit?
[..]
Nee....zo niet mijn humorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Zeg nou eens eerlijk, is het heel raar dat ik hier héél hard om heb moeten lachen tijdens Mooi Weer de Leeuw?Ik weet dat het niveautje kleuterklas is, maar door die uithalen van haar er achteraan en het catchy melodietje vind ik het hilarisch
Ik ben jaloers! Ik wil altijd, maar ik zie het altijd als de tour net afgelopen is, of alleen nog een optreden in Texel over isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Kim, we hebben hier met Heer G en zusje zitten gieren van het lachen tijdens dat nummer
Overigens ben ik naar meerdere shows van haar geweest en die waren altijd super (vooral die sketch over het krijgen en hebben van kinderen, dat het kind met zitje en fiets en al in de prikheg lazert) maar één show was echt drama. Toen was ze net verlaten door haar man en dat was duidelijk te merken. Elk nummer ging ging over 'zij is mooi en ik ben lelijk' enzo, ik stapte nog net niet onder de tram op de terugweg
Het klinkt vast enorm egoïstisch, maar op de een of andere manier vind ik het altijd fijn om te horen dat jij er af en toe ook een heerlijk potje van maaktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb zooo kut gegeten vandaag.
O: 2 volkorenbr met ei
L: niks
T: niks
D: 3 kipribs
Morgen maar weer normaal doen, ik moet verdomme nog groeien!!
Voelt het een beetje als 'helemaal nieuw' en dus weer een beetje eng en gek? Dat kan ik me zo voorstellen namelijk.quote:Ik moet erg wennen aan het idee dat ik mijn relatie toch nog een kans geef. Ik voel me zo verwardOmdat ik het stiekem zo fijn vind.
Ik begrijp mezelf echt niet soms..
Een paar pááááreltjes waar ik gewoon steeds weer om moet lachen:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik wil altijd, maar ik zie het altijd als de tour net afgelopen is, of alleen nog een optreden in Texel over is. Ik háát liedjes in cabaretprogramma's. Een soort van verplichte reclametijd die opgevuld moet worden met een creatief uitzichzelf ontsproten muzikaal pretenderende zie-mij-eens-liedjes-kunnen-maken-wat-ben-ik-toch-tof-he rotherrie. Maar die van haar zijn werkelijk waar altijd een feest om naar uit te kijken
.
De woorden "schematisch aanschouwelijk maken" zijn nooit meer dezelfde geworden na de scene over het verschil tussen mannen en vrouwen.
Moviestar als in Oscarjurk?? Ben je al bij Laura Dolls geweest? Daar hebben ze echt van alles! En bij Haasje Repje hadden ze laatst een heel mooi Oosters jurkje, je weet wel, afgeleid van zo'n Geisha gewaad. Jij was toch uit A'dam? Of was dat nu je zus?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Aventura het volgende:
Ben daarnet bijna in huilen uitgebarst in een pashokje
Morgen een heel leuk feest, thema dress like a moviestar, maar ik heb niks glamourous om aan te trekken. Ik dus vol goede moed de stad in.
Om daar (weer eens) tot de conclusie te komen dat bijna elk jurkje of topje mouwloos is, en mij dus niet staat.
Ik had een heel leuk, recht hemdje met spaghettibandjes aan, en ik zag mezelf in de spiegel en ik kon maar 1 ding concluderen: ik kan zoiets niet dragen. En dat terwijl ik niet dik ben. Ik ben ook wel goed geproportioneerd, op die bovenarmen na. Het valt nog eens extra op omdat ik tengere schouders heb en verder slank ben.
Behalve liposuctie of afvallen tot 50 kilo zodat al mijn lichaamsvet verdwijnt, is er denk ik niets aan te doen. Misschien heeft iemand van jullie nog tips om het een beetje te verhullen? Wat kan ik bv. aan op een feestje.
Mijn armen lijken hierop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat was een giller! Dat ze in d'r blootje begon omdat ze te laat was voor haar eigen showquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar pááááreltjes waar ik gewoon steeds weer om moet lachen:
En hier jouw favoriet Kim
Heb ik ook al geprobeerd. Ook eerst zonder theedoek, maar toen was m'n hand er bijna afgevroren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Aventura, een kimono achtig jurkje met mouwtjes?
Ik zou er overigens schijt aan hebben, waarschijnlijk vallen die armen jou veel meer op dan een ander.
Co, onderste ring met een theedoek vasthouden en dan de bovenste draaien? Of lukt dat ook niet?
Steeds met die handen voor die tieten ja, en nog druipend van het water. Wel knap hoe ze zo druk kon doen en toch steeds die boobs bedekt kon houden!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat was een giller! Dat ze in d'r blootje begon omdat ze te laat was voor haar eigen show.
Ze is ook samen met Cor Bakker op TV NH, zag ik laatst. Dat is ook wel grappig.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Ook eerst zonder theedoek, maar toen was m'n hand er bijna afgevroren.
Je word er ook altijd zo moe van. Net als dat ze een keer een stukje had dat ze een sok ging aantrekken. En elke keer als die sok bij-na om die voet zat, bedacht ze nog iets wat ze wilde zeggen en zakte de sok weer omlaag en ging ze hem opnieuw opkrullenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Steeds met die handen voor die tieten ja, en nog druipend van het water. Wel knap hoe ze zo druk kon doen en toch steeds die boobs bedekt kon houden!
Ja, hoe is het eigenlijk met de ex-kwestie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef mspoez het volgende:
SHE; spannende beslissing. Kwakveense, fijn, je huis! Aventura: heb je geen gehaakt bolerootje? Ik vind zachte bovenaarmen wel vrouwelijk ook, trouwens. CL, waterpomptang pakken!
Met mij gaat het ok, danks Viking. Ex-mrpoeZ vertrekt zaterdag en dat is hóóg tijd.
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met de ex-kwestie?
Is het leefbaar?
Hoe voel je je?
Wat een graatloze sukkel zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...
Het is niet echt leuk thuis, ik woon een beetje samen met een vrijgezel die alsmaar dates zoekt en mij dan verwijt dat ik hem niet vrijlaat als ik daar wat van zeg. Nog twee nachtjes.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Sugar het volgende:
V
SHE, zou je niet heel misschien toch even een testje doen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon een kurkentrekker door de dop rammen. Als je een gaatje hebt kan er wodka uit.
Mij lijkt de Chocolate Passion lekkerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ohhh Heavenly Hazel.![]()
![]()
Die heb ik één keer gehad, en was zo lekker... Toffeecino is ook lekker.![]()
Koffie van de DE.
Helaas is koffie voor mij echt een no-go, binnen no time heb ik dan buikpijnquote:Chocolate Passion
Een heftige romance gevangen in een kom.
Ingrediënten
60 ml koffie (1 klein kopje)
20 ml amandelsiroop (± 1,5 eetlepel)
60 ml hete melk
geklopte slagroom
chocolade (puur)
Bereiding
Smelt tijdens het koffiezetten alvast een stuk pure chocolade op het vuur of in de microgolfoven. Schenk vervolgens eerst de versgezette koffie, de amandelsiroop en de hete melk in de kom. Bedek dit met een flinke toef versgeklopte slagroom. Giet als laatste de gesmolten chocolade over de slagroom. Om te smelten zo lekker…
Tip:
Probeer het ook eens met witte chocolade.
*stil*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Sugar het volgende:
rammelende imbeciel met je gebroken poot.![]()
![]()
Ik dacht een baret!quote:
Die tweede is wel leuk! Maar inderdaad zijn dit soort wijde kledingstukken vaak een beetje truttig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Plukie86 het volgende:
@ Aventura: zulke bovenarmen heb ik ook, veel kleding past mij niet omdat het rond mijn bovenarmen te strak zit. Kleding die daar te strak zit laat me erg dik lijken.
Wat wél staat: van die vleermuisachtige dingen, zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijkgezegd zijn bovenstaande dingen niet echt mijn smaak en draag ik dus ook niet.
En verder gewoon alles wat niet te strak zit rondom je armen.
[quote]
Da's te weinig, dus ga maar ijs eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: 2x Vitalinea
D: Kabeljauwfilet met spinazie en sla (met komkommer en tomaat, chilisaus en zoetstof)
En nu wil ik ijs.
Beetje te weinig groens naar mijn smaak, en die aardappeltjes zijn niet handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik dacht een baret!![]()
Lijstje:
O: magere yoghurt met frambozen, jus
L: roerei van 3 eitjes met geroosterde volkorenboterham
T: ham-augurkrolletjes
T: veel nootjes
T: beetje kwark
D: kip uit de oven, spinazie en barbecue-aardappeltjes uit de oven![]()
straks nog beetje yoghurt met vanillevla.
Commentaar, cholesterol, eiwitten, te weinig, altijd hetzelfde?
Ja, jouw onderhoudsniveau ligt rond de 2000kcal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:43 schreef k_i_m het volgende:
Maar te weinig wat? Calorieën? Want daar let ik dus echt helemáál niet op.
Wat een ongelooflijke eikel. Heeft ie dan werkelijk totaal geen respect meer voor je? Echt hoor, ik zou er niet zo mee om kunnen gaan als jij. Ik was allang gaan vechten en schreeuwen, de hele dag lang. Of sloten verwisselen. Zoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...
Het is niet echt leuk thuis, ik woon een beetje samen met een vrijgezel die alsmaar dates zoekt en mij dan verwijt dat ik hem niet vrijlaat als ik daar wat van zeg. Nog twee nachtjes.
Ja, ik had anders er nog wel een salade ofzo tussengemikt, maar ik was iets te veel weg vandaag. De aardappeltjes zijn een typisch voorbeeld van mijn laskse gedrag dat altijd weer de kop opsteekt als ik een 62 ontwaar op de weegschaal. Dan denk ik : Ooo, het is nu zoooo snel weer eraf, kom, ik verwen mezelf maar eens! En dan de volgende dag weer. En dan nog ietsje meer! En dan maakt het ook niet meer uit. En dan is het weer 65 kilo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Beetje te weinig groens naar mijn smaak, en die aardappeltjes zijn niet handig.
Verder wel netjes.
Is dat de juiste tape moppie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
SHEbeeb, ik heb hier nog 5 1/2 rol elastoplast liggen, hebben?
Ik moest het mijne zelf bij de apotheek kopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
Chica:
Ik heb mijn tape natgemaakt, en wil 'm dus verwisselen ( heb 'm eraf gesloopt )
Waar haal ik tape?![]()
Ik weet wel hoe ik mezelf moet intapen, maar geen idee waar ik het juiste spul moet halen
Dat wordt wel gebruikt om dingen in te tapen, ja. Zal even googlen op de precieze toepassingen. Maar je mag ze zeker hebben; ik ben er GILLEND allergisch voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat de juiste tape moppie?
Zo ja, dan JA!!
Ik eet vaak meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef SterreMarit het volgende:
...en alweer een nieuw topicIk hou het niet bij zeg =)
Als ik zo jullie lijstjes zie, schaam ik me voor de hoeveelheid voedsel die ik wegwerk. Ik heb nu een 'goede dag' en heb dit gegeten:
O: boterham met vegetarisch vlees en een boterham met pindakaas
T: pakje sultana's
L: boterham met vegetarisch vlees, boterham met vruchtenhagel en cracker met slankie
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
D: 4 scheppen rijst+saus en vegetarische gegrilde stukjes
T: 2 appels
...das toch véél meer dan jullie eten? En dit is dus al een bijzondere prestatieOw god, hoe ga ik ooit die 15kg afvallen?!
We hebben hetzelfde gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Ja, ik moet idd dat elastisch weefsel hebben ofzo.
Bij mij was alles wit trouwens, niks bruinigs.
1 deel grote witte vlakken, en daar overheen voor fixatie dunnere tape.
Ze hebben jou niet verteld dat het tape losser moet gaan zitten? Ik kreeg te horen dat het bij mij de bedoeling was dat het tape losser ging zitten, zodat de enkelbanden het werk langzaam weer over konden nemen. Maarja, mijn enkel is dan weer niet gebroken enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef SHE het volgende:
CF: Als het me morgen niet lukt om aan dat spul te komen hier in de buurt, dan val ik je ff lastig.
Ik kan er heel goed tegen, mijn voetje was helemaal clean.
Ik zoek wel flink wat tape, want ik vind het vervelend dat ik die voet niet helemaal kan wassen. Dus ik was van plan de tape om de 3 dagen te vervangen, dan blijft het ook goed gefixeert.
Als ik *straks* geopereerd ben mag ik een week niet douchen, want m'n hoofd mag niet nat worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze hebben jou niet verteld dat het tape losser moet gaan zitten? Ik kreeg te horen dat het bij mij de bedoeling was dat het tape losser ging zitten, zodat de enkelbanden het werk langzaam weer over konden nemen. Maarja, mijn enkel is dan weer niet gebroken enzo.
En ik kijk nu al uit naar vrijdag, kan ik eindelijk weer douchen. Gerommel met washandjes ben ik nu wel zat.
Het ligt hier toch maar... Het was de bedoeling dat ik het elke twee dagen zou vervangen idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef SHE het volgende:
CF: Als het me morgen niet lukt om aan dat spul te komen hier in de buurt, dan val ik je ff lastig.
Ik kan er heel goed tegen, mijn voetje was helemaal clean.
Ik zoek wel flink wat tape, want ik vind het vervelend dat ik die voet niet helemaal kan wassen. Dus ik was van plan de tape om de 3 dagen te vervangen, dan blijft het ook goed gefixeert.
Dat brede werd aan zijkanten van de voet geplaatst, dat is om knakken te voorkomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gehad. Dat witte dunnere zat heel erg strak, vooral in het begin, om enkel op zijn plaats te houden. Maar dat laat vaak na een dag al los (gebruik het ook wel voor sporten), denk dat ze daarom dat bredere eronder hebben zitten? Of omdat ze anders open plekken houden?
Ja die!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het ligt hier toch maar... Het was de bedoeling dat ik het elke twee dagen zou vervangen idd.
Is trouwens inderdaad wit. Met een beetje ribbels erin.
Krukken FTW!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Hoe beweegt SHE zich voort trouwens? Loop je op krukken of moeten we je door de stad heen rollen?
Ik kan mij sterk vergissen, maar volgens mij kom ik normaal ook niet aan die 2000, gezien het feit dat ik nu mezelf dwing om te ontbijten en die verschrikkelijke tussendoortjes erin te proppen. Maargoed, omdat ik het niet bijhou is het moeilijk te zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jouw onderhoudsniveau ligt rond de 2000kcal.
Om af te vallen moet je tussen de 1500-1700 gaan zitten.
Ik weet niet hoeveel nootjes je gehad hebt, maar als dat tenminste 100 gram was, dan red je het volgens mij net.
Je hoeft er ook geen 2000 te eten, want dat is je onderhoud.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan mij sterk vergissen, maar volgens mij kom ik normaal ook niet aan die 2000, gezien het feit dat ik nu mezelf dwing om te ontbijten en die verschrikkelijke tussendoortjes erin te proppen. Maargoed, omdat ik het niet bijhou is het moeilijk te zeggen.
Oh ja dan hebben ze jou anders getapet (maf woord) dan ik. Ik heb het brede over mijn hele enkel gewikkeld zitten, als een soort sok. En dan aan de voorkant in een soort kruis het dunne tape. En nog wat dun tape aan de zijkant tegen knakken enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat brede werd aan zijkanten van de voet geplaatst, dat is om knakken te voorkomen.
De dunnere zat gefixt om de gewrichtspunten, wrs om de enkel netjes in 90graden te houden ( ik heb natuurlijk ook een botbreuk die moet herstellen )
Hij heeft me goed laten zien hoe ik het precies moet doen, dus het moet lukken
Ik ben niet altijd even tactvolquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Viking, doe dan tenminste alsóf je meer zin hebt om ons te zien dan die expositie
Nee, bij mij moet de tape zo strak mogelijk zitten ivm die breuk. Ik moet ook nog krukken lopen, want ik mag nog niet kracht zetten ivm de breuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze hebben jou niet verteld dat het tape losser moet gaan zitten? Ik kreeg te horen dat het bij mij de bedoeling was dat het tape losser ging zitten, zodat de enkelbanden het werk langzaam weer over konden nemen. Maarja, mijn enkel is dan weer niet gebroken enzo.
En ik kijk nu al uit naar vrijdag, kan ik eindelijk weer douchen. Gerommel met washandjes ben ik nu wel zat.
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen 2000 te eten, want dat is je onderhoud.
Om af te vallen moet je daaronder zitten.
Daarom krijg jij ook een op maat schema, snappie?
Volgende week is het huilen, dus geniet er maar even van
N00b.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjes. Daar raak ik van in de war! Net zoals beschrijvingen met 'veel peper' 'laten pruttelen' en 'boullion van maken' (is dat nou één klein blokje uit één verpakking, of zijn het twee blokjes uit één verpakking)
Ik ben gewoon geen huisvrouw die kan koken.
Als ik nog een week tape krijg wil ik ook zo'n ding. Ik douche wel vaker 3 dagen niet (te lui om mijn haar te drogenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, bij mij moet de tape zo strak mogelijk zitten ivm die breuk. Ik moet ook nog krukken lopen, want ik mag nog niet kracht zetten ivm de breuk.
Pas na 4 weken mag ik de tape losser doen en moet ik mijn banden het weer voorzichtig laten overnemen.
Ik heb overigens bij ziekenhuis een speciale waszak gekregen, is wel handig!
Als je'm gebruikt dan he
Ja, als je die nootjes niet had gehad, dan zat je weer te ver ONDER het aantal kcal wat je echt moet hebben om nog van een stofwisseling te spreken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjes. Daar raak ik van in de war! Net zoals beschrijvingen met 'veel peper' 'laten pruttelen' en 'boullion van maken' (is dat nou één klein blokje uit één verpakking, of zijn het twee blokjes uit één verpakking)
Hou OP!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
En ik ben geen huisvrouw die kan huishouden. Nu ben ik voor m'n gevoel de hele dag beziggeweest en het ziet er nog steeds uit of er een bom is ontploft.![]()
Maar m'n afzuigkap glimt je tegemoet
Leg haar nou ook nog even die bouillonblokjes uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[knip]
Verder ben je verdomme net een autist. Ik wist dat we veel op elkaar leken, maar dit slaat alles
Oh ik ben echt een doesjmonsterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik nog een week tape krijg wil ik ook zo'n ding. Ik douche wel vaker 3 dagen niet (te lui om mijn haar te drogen), maar met dit weer wil ik elke avond eronder staan, warm worden. En mn haar is vies
. En mn voeten ook
. Eigenlijk is alles nu vies.
Kimmetje, je moet er zo'n heel glimmend pakje in flikkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg haar nou ook nog even die bouillonblokjes uit
Hoe liefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Kimmetje, je moet er zo'n heel glimmend pakje in flikkeren.
Dus alletwee, op 1.5 liter water.
Of je doet makkelijk en je koopt zo'n potje geconcentreerde bouillion. Die hoef je alleen aan te lengen met water.
Verwoord het nou eens een keer goed, nu kan ze nog denken dat ze het hele pak erin moet gooien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Kimmetje, je moet er zo'n heel glimmend pakje in flikkeren.
Arme poes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend is aan 't voetballen met de poeser wordt een bal gebruikt he, niet de poes. Mijn twee schatjes bij mekaar
HA!!! Ik voorzag het commentaar en had al ge-editquote:
Nee, want er staat 'alle twee' onder, dus een pakje van twee blokjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verwoord het nou eens een keer goed, nu kan ze nog denken dat ze het hele pak erin moet gooien.
Je bent wel snel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HA!!! Ik voorzag het commentaar en had al ge-edit![]()
Ja, maar ja, ik was m'n haar ook iedere dag. Het gaat echt jeuken als ik dat niet elke dag doe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef mspoez het volgende:
Viking, douchen kan toch heel goed zonder nat hoofd?
En SHE, hoe lang moet je nog met tape en waarom is het niet met gips?
Nou ja weet je, hij kon niet weg want meisje wou niet uit zijn huis en ik had geen zin in weken strijd vanwege kindjes dus dan maar oogkleppen op en gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke eikel. Heeft ie dan werkelijk totaal geen respect meer voor je? Echt hoor, ik zou er niet zo mee om kunnen gaan als jij. Ik was allang gaan vechten en schreeuwen, de hele dag lang. Of sloten verwisselen. Zoiets.
Ja, ik klikte op invoeren en ik dacht 'Wacht!!'quote:
En ook 'arme iedereen die met Viking te maken krijgt', want ik zal niet al te fris geurenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef Plukie86 het volgende:
Een week niet douchen. Arme Viking. Ik overleef een dag zonder douchen ook niet, dan voel ik me echt vies.
Ik heb net geweldig gescheten, dus volgens mij werkt het nogquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, als je die nootjes niet had gehad, dan zat je weer te ver ONDER het aantal kcal wat je echt moet hebben om nog van een stofwisseling te spreken.
Uitleg: Je hebt onderhoudsniveau, en afval niveau.
Je onderhoudsniveau is het aantal kcal wat je nodig hebt om optimaal te functioneren en niet aan te komen of af te vallen. Stabilisatie dus.
Afval niveau is het aantal kcal wat je nodig hebt om af te vallen, maar wel je stofwisseling op gang te houden.
Als je namelijk TE WEINIG kcal eet, dan word je stofwisseling plat gelegd en ga je in spaarstand.
Verder ben je verdomme net een autist. Ik wist dat we veel op elkaar leken, maar dit slaat alles
Is waarschijnlijk gewenning. Als je je hoofdhuid er aan laat wennen dat je bijvoorbeeld om de dag wast, dan gaat dat na verloop van tijd ook prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik was m'n haar ook iedere dag. Het gaat echt jeuken als ik dat niet elke dag doe.
Je kunt natuurlijk ook die link doorsturen naar zijn baas en een printje ervan ophangen in zijn nieuwe buurt net nadat ie verhuisd is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nou ja weet je, hij kon niet weg want meisje wou niet uit zijn huis en ik had geen zin in weken strijd vanwege kindjes dus dan maar oogkleppen op en gaan.
En zal ik nog iets héél ergs vertellen? Ik schaam me echt diep maar ik zou graag nog een keer met hem willen sexen...afscheidssex zeg maar. Dáár lag het namelijk nooit aan en ik heb nu al 5 weken ofzo geen sex meer gehad...
http://www.kno.nl/voorlichting/ci.phpquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Ewelina het volgende:
Vik, word je aan je oren geopereerd? Wat voor operatie is dat precies?
Je kind heeft het van d'r moederquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net geweldig gescheten, dus volgens mij werkt het nog. Maar helder. Vandaar ook dat je niet extreem weinig moet eten dus. Niet dat ik dat zou kunnen, maar dat is een ander verhaal.
Maar in het geval van mspoez zou ik daar nou net NIET aan moeten denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef Isegrim het volgende:
Afscheidsseks kan echt fijn zijn... *herinnering*
Ik kan hem ook even hier neerzetten? Wie weet herkent iemand hem wel als zijn collega hahahaha!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook die link doorsturen naar zijn baas en even ophangen in zijn nieuwe buurt net nadat ie verhuisd is.
Ik heb het verder niet gevolgd...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in het geval van mspoez zou ik daar nou net NIET aan moeten denken
Nee, want de buitenste verpakking glimt nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verwoord het nou eens een keer goed, nu kan ze nog denken dat ze het hele pak erin moet gooien.
Dat lijkt mij echt afschuwelijk. Ik zou me er de hele tijd van bewust zijn dat het de laatste keer is en dat zou ik gewoon een ontzettend naar idee vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef mspoez het volgende:
En zal ik nog iets héél ergs vertellen? Ik schaam me echt diep maar ik zou graag nog een keer met hem willen sexen...afscheidssex zeg maar. Dáár lag het namelijk nooit aan en ik heb nu al 5 weken ofzo geen sex meer gehad...
*pfew* godzijdank!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, want de buitenste verpakking glimt niet.
[Brigitte]quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net geweldig gescheten, dus volgens mij werkt het nog. Maar helder. Vandaar ook dat je niet extreem weinig moet eten dus. Niet dat ik dat zou kunnen, maar dat is een ander verhaal.
Ik weet veel dingen die een stuk lekkerder zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[Brigitte]
Wat is er lekkerdurrrr dan kakkuhhhhhhhhhhhhh
de stront uit je anussss laten zakkuhhhhhhhh
[/Brigitte]
Hij heeft homoseksuele neigingen, als ik het me goed herinner. En dat vond zij geen probleem, zolang hij er maar eerlijk over was. En dat was 'ie dus niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gevolgd...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[Brigitte]
[/Brigitte]
Oh, dát verhaal (ik onthoud wel verhalen, maar niet bij wie ze horenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij heeft homoseksuele neigingen, als ik het me goed herinner. En dat vond zij geen probleem, zolang hij er maar eerlijk over was. En dat was 'ie dus niet.
Ik ook. En van douchen zonder haar wassen gaat het als touw aanvoelen, dus veel vaker zie je mij ook niet onder de douche, of ik moet een fles cremespoeling hebben. Maar ik mis het nu echt, want vorige keer kon ik mijn haar ook al niet goed genoeg wassen, omdat opeens de zak volliep en ik de cabine uitvloog uit angst voor dat tapequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:
Ik was mijn haar maar 2x in de week en dat dan vooral door het sporten, anders deed ik het maar 1x
Teveel je haar wassen wordt het alleen maar sneller vet van
Nou, gezien de laatste ontwikkelingen niet alleen meer neigingen begreep ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij heeft homoseksuele neigingen, als ik het me goed herinner. En dat vond zij geen probleem, zolang hij er maar eerlijk over was. En dat was 'ie dus niet.
Wat is er lekkerder dan neukuuuuuhhhhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet veel dingen die een stuk lekkerder zijn.
Daar doelde ik nog geeneens op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan neukuuuuuhhhh
Ik ga de 11e ff flink aan je snuffelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
En ik stink niet. En gebruik nauwelijks deo.
Die op Net5, met Robert Redford, J-Lo (en ze doet het goed!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke film? Hebben jij en Co geen MSN trouwens?.
Nee, maar ik wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar doelde ik nog geeneens op.Ben niet zo neukerig de laatste tijd.
Nou zoiets, Ise. En Viking, ik ga die uitleg erin houden, dat is goed samengevat wat het is maar ik kan het zelf niet zo zeggen zonder in frustatie te verzanden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dát verhaal (ik onthoud wel verhalen, maar niet bij wie ze horen). Ach, waarom niet. Mijn herinnering m.b.t. afscheidsseks was met iemand die de dag ervoor met iemand anders in de koffer lag. Toch was het heel fijn, we waren fysiek nogal gek op elkaar, alleen de rest werkte wat minder.
Ik zet de sproeier altijd heel laag zodat mijn hoofd niet nat wordtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. En van douchen zonder haar wassen gaat het als touw aanvoelen, dus veel vaker zie je mij ook niet onder de douche, of ik moet een fles cremespoeling hebben. Maar ik mis het nu echt, want vorige keer kon ik mijn haar ook al niet goed genoeg wassen, omdat opeens de zak volliep en ik de cabine uitvloog uit angst voor dat tape.
En ik stink niet. En gebruik nauwelijks deo.
Het is zo fijn om het maar eens zo te zeggen;quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[Brigitte]
[/Brigitte]
Mis je de helft niet als je tussendoor hier zit? Als ik iets wil volgen moet ik echt niks anders doen tussendoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die op Net5, met Robert Redford, J-Lo (en ze doet het goed!) en Morgan Freeman
![]()
Nee hoorquote:En nee, geen MSN. Co typt niet snel genoeg en wordt daar gek van haar eigen woorden en ik heb het wel, maar het staat nooit aan. Hoezo, kleppen we teveel?
Waar de reclame al niet goed voor is!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mis je de helft niet als je tussendoor hier zit? Als ik iets wil volgen moet ik echt niks anders doen tussendoor.
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gezien de laatste ontwikkelingen niet alleen meer neigingen begreep ik.
Hij heeft zichzelf zo ongeveer in de aanbieding bij de heren gegooid
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem je dat ook zo ja, met twee vrouwen?![]()
<-- provinciaaltje
Jij kan iig nog huisvrouwen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch wel kwetsend dat 'ie zichzelf 'homo' noemt, terwijl 'ie gewoon een relatie had met jouquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...
Ex
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...
Ex
Bottomneedsloadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ex
Of met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat schattig!
.
Ja, ook met je vingers kun je prima neuken.
Zéér. En als ik er naar vroeg waarom dan dan was het altijd 'voor de spanning'. Nou geloof mij, dames, ik heb fotoos van meneer gevonden die iets meer impliceerden dan spanning hoor...dat was bare-backing all the way...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch wel kwetsend dat 'ie zichzelf 'homo' noemt, terwijl 'ie gewoon een relatie had met jou.
*Proest*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is zo fijn om het maar eens zo te zeggen;
Om een sigaar in de pleepot neer te leggeeeeee.
Ohquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat schattig!
.
Ja, ook met je vingers kun je prima neuken.
Dat staat nog op m'n verlanglijstjequote:
IS foto van toneelopvoering hier, maar geloof me, héél herkenbaar...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bottomneedsload![]()
Wat een enge foto trouwens, of lijkt dat nou maar zo?
Waarom? Hier kun je sommige potten trouwens best kwaad mee krijgen, door te suggereren dat wat zij doen niet neuken isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
*Proest*
[..]
OhIk dacht dat dat dan heel anders heet
quote:
Dat is zó spannend....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat nog op m'n verlanglijstje.
Volgens mij zeg ik morgenochtend: "Oh my gawd, heb ik dat echt allemaal gezegd?". En ik ben gewoon nuchter!
.
Laten we even eerlijk zijn, een huisvrouw ben ik ook niet. Eigenlijk kan ik gewoon niks. Ja, dat wat mannen ook kunnen. Ik heb niet voor niks een werksterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij kan iig nog huisvrouwen!
Dát gaat hier altijd al fout.... En dan moet er nog gekookt worden....
Morgen afscheid van dat jongetje...
Ik ga mee maar weet eik niet wat ik aan moet doen...
Zoonlief gaat in zn taekwondo pak...
We hebben iets gehoord over kleurig, of wit ( gebruikelijke kleur op st Eustatius, waar ie straks heen gevlogen wordt om begraven te worden)
Maar ben bang om daar als enige te staan....
Ben ik nou heel stom?
Lijkt mij echt tof, om een keer iemand (m/v) te neuken met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat nog op m'n verlanglijstje.
Volgens mij zeg ik morgenochtend: "Oh my gawd, heb ik dat echt allemaal gezegd?". En ik ben gewoon nuchter!
.
Ik suggeréér het niet, ik wist het gewoon ECHT nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom? Hier kun je sommige potten trouwens best kwaad mee krijgen, door te suggereren dat wat zij doen niet neuken is. Het idee dat er een piem0l in moet om de benaming 'neuken' waard te zijn is echt achterhaald
. Provinciaaltje dus
![]()
.
Dat heb ik nou echt helemaal nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt mij echt tof, om een keer iemand (m/v) te neuken met een voorbinddildo.
Penisnijd, anyone?
ALs ik een pik zou hebben voor een dag zou ik heel de dag piesen en neuken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Penisnijd, anyone?
Dat verschil weten alleen mensen die er wel ooit een piemie in hebben gehad. Vandaar dat "wij" verschillende benamingen gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik suggeréér het niet, ik wist het gewoon ECHT niet
Dacht dat dat gewoon vingeren heet als je er vingers in stoptSerieus!
Nou ja, dan maar een provinciaaltje
Hahahaha. Lijkt me best bizar om een man te neuken met een voorbinddildo. Maar idd, dat wil ik ook nog eens doen. Bij een vrouw dan, niet bij een manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Penisnijd, anyone?
Ik wou dat ik zo lang de pil door kon slikken, tegenwoordig moet ik toch echt om de 6 weken stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, pinnig, ik?![]()
Nog even over hormonen gesproken (oftewel SHE die echt een test moet doen): ik ga voor het eerst sinds zeker een jaar weer een keer ongesteld worden, want ga de pil sinds eeuwen een keer níet doorslikken.
Wat zou dat in godsnaam voor effect hebben op mijn gestel?
Yup. Als ik jou was, zou ik die link gewoon op dat forum gooien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zéér. En als ik er naar vroeg waarom dan dan was het altijd 'voor de spanning'. Nou geloof mij, dames, ik heb fotoos van meneer gevonden die iets meer impliceerden dan spanning hoor...dat was bare-backing all the way...
Waarom piesen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef mspoez het volgende:
[..]
ALs ik een pik zou hebben voor een dag zou ik heel de dag piesen en neuken.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou mezelf ook een keer aftrekken denk ik.
Ja dat lijkt me ook geinig. En stiekem wil ik dan weten of een knijp in de ballen nou echt zoveel pijn doet als meneer hier zegtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou mezelf ook een keer aftrekken denk ik.
Nouja, je hoort van die verhalenquote:
Ik doe geen man na als ik een dildo omdoequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Voorbinddildo's zijn volgens mij echt lustdodend, iig voor mij. Hey, als ik dan toch met een vrouw het bed induik, dan liever een echte en niet eentje die een man probeert na te doen
Maar goed, dat is my personal opinion.
Na die tijd krijg ik sowieso doorbraakbloedingen dus dan stop ik liever zelf op tijd en weet ik wanneer ik ga bloedenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Waarom moet je om de 6 weken stoppen, Miss_s? Ik weet niet eens of het oké is, hoor, dat ik dat ding altijd maar slik.
Zout is vaak je bloeddruk, zoet is vaak genetisch bepaald.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Plukie86 het volgende:
Is er een biologisch mechanisme achter het fenomeen 'ik MOET nu iets zoets/zouts eten!!!!'
Daar heb ik soms last van, het is uitermate irritant omdat ik dan alleen nog maar aan eten kan denken...
Hoe is dit te verklaren en te voorkomen?
Ik slik ook lang door meestal, omdat ik altijd ziek wordt als ik ongesteld benquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Waarom moet je om de 6 weken stoppen, Miss_s? Ik weet niet eens of het oké is, hoor, dat ik dat ding altijd maar slik.
Hoeft toch niet? Ik heb een Mirena, zelfde hormonen (wel vele malen minder trouwens), dat gaat 4 jaar lang continu door en ik word dus nooit ongesteld. Werkt prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Ik heb ook een Mirena en ik had bij de pil ook vaak last van doorbraakbloedingen (had wel een vrij lichte pil).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Ik heb een Mirena, zelfde hormonen (wel vele malen minder trouwens), dat gaat 4 jaar lang continu door en ik word dus nooit ongesteld. Werkt prima.
Ik vind plastic gewoon ECHT NIET opwindend!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe geen man na als ik een dildo omdoe. Het lijkt me gewoon geil en lekker
.
Met het mannelijk geslachtsdeel an sich is niks mis, dus waarom zou je niet gebruik maken van iets dat naar het mannelijk geslachtsdeel gemodelleerd is?
Geen menstruatie meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mirena en ik had bij de pil ook vaak last van doorbraakbloedingen (had wel een vrij lichte pil).
Plastic?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind plastic gewoon ECHT NIET opwindend!Eerder lustdodend.
WAT EEN VUILE HUICHELAARquote:
Nee, eigenlijk niet. Af en toe een bruin vlekje (en na 'geneukt' (quote:
Allright, heb ik mezelf nu als een n00b op het gebied van seksspeeltjes onthuld?quote:
Whoeoeoeoeoehhhh!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Sugar, woei, ik berg me maar vast...
Dames, ik kom even hyperen, want ik heb zojuist onze vlucht naar Zuid-Afrika geboekt![]()
4 weken
![]()
En een lange overstap in fokking Amsterdam
Nee liefjes dat is ... ehm ... vier jaar geleden. Lang verhaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WAT EEN VUILE HUICHELAAR![]()
![]()
Heb je aangifte gedaan?
Het is ook niet de bedoeling dat je geil wordt van het ding op zich.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Allright, heb ik mezelf nu als een n00b op het gebied van seksspeeltjes onthuld?![]()
Nouja, iig dat materiaal. Ik kan niet echt opgewonden worden van namaak geslachtsdelen. Geef mij maar the real thing.
Ik moet zeggen dat ik wel snap wat je bedoelt, hoor. In m'n eentje vind ik zoiets ook absoluut niet opwindend (het rubber stinktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Allright, heb ik mezelf nu als een n00b op het gebied van seksspeeltjes onthuld?![]()
Nouja, iig dat materiaal. Ik kan niet echt opgewonden worden van namaak geslachtsdelen. Geef mij maar the real thing.
Cool, huhquote:
Tof! Afrika.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cool, huhHeen naar Johannesburg, terug vanaf Kaapstad, auto huren, vrienden en familie opzoeken
![]()
Woesj, ik ben echt even wild enthousiast. Ook een provinciaaltjeDoor het dolle heen van een vakantie
Mijn wenperiode was een half jaar van dan wel, dan niet ongesteld. Maar nu dus al ruim 4 jaar niet. Ik vind het geweldig en wat ook scheelt, mijn libido is gelijkgebleven met mijn geen-pil-periode. Wat ook blijkt uit het feit dat ik nog hoop op sex-met-exquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Af en toe een bruin vlekje (en na 'geneukt' () te hebben heb ik er meer last van, gek genoeg) en soms nog wat buikpijn, maar verder ben ik zeer tevreden. Alleen zijn die drie gewenningsmaanden nu wel allang om
.
Die zakt bij mij echt meteen tot het nulpunt zodra ik zo'n ding ziequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je geil wordt van het ding op zich.Het is meer een hulpmiddel in de strijd tegen je geilheid als die reeds aanwezig is.
Zie, ik ben heus niet de enige.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
Ik vind overigens niets geiler dan een man met een vb dildo nemen
Toffffffffffff!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Sugar, woei, ik berg me maar vast...
Dames, ik kom even hyperen, want ik heb zojuist onze vlucht naar Zuid-Afrika geboekt![]()
4 weken
![]()
En een lange overstap in fokking Amsterdam
Ja, ik vind het echt een geweldig land. En gezien onze gezamelijke voorliefdes voor vakantiebestemmingen denk ik dat het ook wel wat voor jou isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Toffffffffffff!
Mijn ouders gaan over zes weken ook weer een maand. Dat doen ze sinds drie jaar elk jaar.
Er woont familie van ons en nu zijn ze verslaafd aan het land
Ik ookquote:
Wat dacht je van gewoon vragen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoe kom je er trouwens achter of je vent voor zoiets in is?
Zeg schat, buk eens?
Handboeien vind ik dan weer niet zo. Vastbinden mag wel, maar dan met een sjaal ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zakt bij mij echt meteen tot het nulpunt zodra ik zo'n ding zie
Handboeien daarentegen...
Woont er van jou ook familie ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt een geweldig land. En gezien onze gezamelijke voorliefdes voor vakantiebestemmingen denk ik dat het ook wel wat voor jou is
En dan goed mikkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zeg schat, buk eens?
Naja, wij hebben altijd open gesprekken over sex..wat vind je lekker, wat wil je nog eens proberen..etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zeg schat, buk eens?
Ik kan me wel voorstellen dat een man daar moeite mee kan hebben. Associeren ze dat niet met homoseksualiteit?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De mijne ziet het vooralsnog niet zo zitten geloof ik.
Ik ga het niet vragen hoor, het lijkt me ook niets eerlijk gezegd.quote:
Van Mr CF. En ik heb een heuleboel vrienden in Jo'burg, want daar heb ik een tijdje gewoond toen ik stageliep.quote:
Ook niet met pluche eromheen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handboeien vind ik dan weer niet zo. Vastbinden mag wel, maar dan met een sjaal ofzo.
Hier is het dreigement in bed altijd "schuif op, of ik stop mijn vinger in je reet"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De mijne ziet het vooralsnog niet zo zitten geloof ik.
Waarom zeg jij 'ja' als je iets vraagt?quote:
Een van mijn exen was er ook helemaal van. Van de vinger dan. Hij wilde zelf wel meer denk ik, maar dat heb ik nooit gedurfdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, wij hebben altijd open gesprekken over sex..wat vind je lekker, wat wil je nog eens proberen..etc.
De prostaat is hypergevoelig en het aanraken van deze resulteert voor mannen in een explosief orgasme. Niet te vergelijken met een normaal orgasme.
De mijne is na zo'n behandeling (!!! ) echt compleet van de wereld.
Ik heb gewoon tijdens orale sex een keer voorzichtig een vinger erin gestopt
Ja, homofobe onzin.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat een man daar moeite mee kan hebben. Associeren ze dat niet met homoseksualiteit?
Schater!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier is het dreigement in bed altijd "schuif op, of ik stop mijn vinger in je reet".
Bij die 'ze' hoort de mijne niet. Hij heeft in de verste verte geen last van homofobie, vindt het zelfs leuk als hij sjans heeft van een man.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat een man daar moeite mee kan hebben. Associeren ze dat niet met homoseksualiteit?
Present hier!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet met pluche eromheen?![]()
anders doen ze pijn
Mja, weet niet eigenlijk. Kom er nog wel eens achter denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet met pluche eromheen?![]()
anders doen ze pijn
Nou ja, hij moet er van achter in hé. Mijn vriend zou zoiets vreselijk vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe ik dat vaker (ja?)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij 'ja' als je iets vraagt?.
Dat is ook iets typisch Gronings, maar dan niet in een vraagzin. Meer als in: "Wat heb je leuke kleren aan ja!".
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier is het dreigement in bed altijd "schuif op, of ik stop mijn vinger in je reet".
Me too.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende TT.
Mijn ex wel. Maar dan alleen bij mij, zeg maar, en bij hem , zei hij, van niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ja, hij moet er van achter in hé. Mijn vriend zou zoiets vreselijk vinden.
Of het iets met een associatie van homoseksualiteit te maken heeft, niet per se. Hij houdt gewoon niet van anaal.
werkt ook als hij het zegt, trouwensquote:
In het kader van "Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
Ik vind het zelf ook wel fantastisch eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |