quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...
Ex
Bottomneedsloadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...
Ex
Of met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat schattig!
.
Ja, ook met je vingers kun je prima neuken.
Zéér. En als ik er naar vroeg waarom dan dan was het altijd 'voor de spanning'. Nou geloof mij, dames, ik heb fotoos van meneer gevonden die iets meer impliceerden dan spanning hoor...dat was bare-backing all the way...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch wel kwetsend dat 'ie zichzelf 'homo' noemt, terwijl 'ie gewoon een relatie had met jou.
*Proest*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is zo fijn om het maar eens zo te zeggen;
Om een sigaar in de pleepot neer te leggeeeeee.
Ohquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat schattig!
.
Ja, ook met je vingers kun je prima neuken.
Dat staat nog op m'n verlanglijstjequote:
IS foto van toneelopvoering hier, maar geloof me, héél herkenbaar...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bottomneedsload![]()
Wat een enge foto trouwens, of lijkt dat nou maar zo?
Waarom? Hier kun je sommige potten trouwens best kwaad mee krijgen, door te suggereren dat wat zij doen niet neuken isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
*Proest*
[..]
OhIk dacht dat dat dan heel anders heet
quote:
Dat is zó spannend....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat nog op m'n verlanglijstje.
Volgens mij zeg ik morgenochtend: "Oh my gawd, heb ik dat echt allemaal gezegd?". En ik ben gewoon nuchter!
.
Laten we even eerlijk zijn, een huisvrouw ben ik ook niet. Eigenlijk kan ik gewoon niks. Ja, dat wat mannen ook kunnen. Ik heb niet voor niks een werksterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij kan iig nog huisvrouwen!
Dát gaat hier altijd al fout.... En dan moet er nog gekookt worden....
Morgen afscheid van dat jongetje...
Ik ga mee maar weet eik niet wat ik aan moet doen...
Zoonlief gaat in zn taekwondo pak...
We hebben iets gehoord over kleurig, of wit ( gebruikelijke kleur op st Eustatius, waar ie straks heen gevlogen wordt om begraven te worden)
Maar ben bang om daar als enige te staan....
Ben ik nou heel stom?
Lijkt mij echt tof, om een keer iemand (m/v) te neuken met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat nog op m'n verlanglijstje.
Volgens mij zeg ik morgenochtend: "Oh my gawd, heb ik dat echt allemaal gezegd?". En ik ben gewoon nuchter!
.
Ik suggeréér het niet, ik wist het gewoon ECHT nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom? Hier kun je sommige potten trouwens best kwaad mee krijgen, door te suggereren dat wat zij doen niet neuken is. Het idee dat er een piem0l in moet om de benaming 'neuken' waard te zijn is echt achterhaald
. Provinciaaltje dus
![]()
.
Dat heb ik nou echt helemaal nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt mij echt tof, om een keer iemand (m/v) te neuken met een voorbinddildo.
Penisnijd, anyone?
ALs ik een pik zou hebben voor een dag zou ik heel de dag piesen en neuken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Penisnijd, anyone?
Dat verschil weten alleen mensen die er wel ooit een piemie in hebben gehad. Vandaar dat "wij" verschillende benamingen gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik suggeréér het niet, ik wist het gewoon ECHT niet
Dacht dat dat gewoon vingeren heet als je er vingers in stoptSerieus!
Nou ja, dan maar een provinciaaltje
Hahahaha. Lijkt me best bizar om een man te neuken met een voorbinddildo. Maar idd, dat wil ik ook nog eens doen. Bij een vrouw dan, niet bij een manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Penisnijd, anyone?
Ik wou dat ik zo lang de pil door kon slikken, tegenwoordig moet ik toch echt om de 6 weken stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, pinnig, ik?![]()
Nog even over hormonen gesproken (oftewel SHE die echt een test moet doen): ik ga voor het eerst sinds zeker een jaar weer een keer ongesteld worden, want ga de pil sinds eeuwen een keer níet doorslikken.
Wat zou dat in godsnaam voor effect hebben op mijn gestel?
Yup. Als ik jou was, zou ik die link gewoon op dat forum gooien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zéér. En als ik er naar vroeg waarom dan dan was het altijd 'voor de spanning'. Nou geloof mij, dames, ik heb fotoos van meneer gevonden die iets meer impliceerden dan spanning hoor...dat was bare-backing all the way...
Waarom piesen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef mspoez het volgende:
[..]
ALs ik een pik zou hebben voor een dag zou ik heel de dag piesen en neuken.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou mezelf ook een keer aftrekken denk ik.
Ja dat lijkt me ook geinig. En stiekem wil ik dan weten of een knijp in de ballen nou echt zoveel pijn doet als meneer hier zegtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou mezelf ook een keer aftrekken denk ik.
Nouja, je hoort van die verhalenquote:
Ik doe geen man na als ik een dildo omdoequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Voorbinddildo's zijn volgens mij echt lustdodend, iig voor mij. Hey, als ik dan toch met een vrouw het bed induik, dan liever een echte en niet eentje die een man probeert na te doen
Maar goed, dat is my personal opinion.
Na die tijd krijg ik sowieso doorbraakbloedingen dus dan stop ik liever zelf op tijd en weet ik wanneer ik ga bloedenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Waarom moet je om de 6 weken stoppen, Miss_s? Ik weet niet eens of het oké is, hoor, dat ik dat ding altijd maar slik.
Zout is vaak je bloeddruk, zoet is vaak genetisch bepaald.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Plukie86 het volgende:
Is er een biologisch mechanisme achter het fenomeen 'ik MOET nu iets zoets/zouts eten!!!!'
Daar heb ik soms last van, het is uitermate irritant omdat ik dan alleen nog maar aan eten kan denken...
Hoe is dit te verklaren en te voorkomen?
Ik slik ook lang door meestal, omdat ik altijd ziek wordt als ik ongesteld benquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Waarom moet je om de 6 weken stoppen, Miss_s? Ik weet niet eens of het oké is, hoor, dat ik dat ding altijd maar slik.
Hoeft toch niet? Ik heb een Mirena, zelfde hormonen (wel vele malen minder trouwens), dat gaat 4 jaar lang continu door en ik word dus nooit ongesteld. Werkt prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Ik heb ook een Mirena en ik had bij de pil ook vaak last van doorbraakbloedingen (had wel een vrij lichte pil).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Ik heb een Mirena, zelfde hormonen (wel vele malen minder trouwens), dat gaat 4 jaar lang continu door en ik word dus nooit ongesteld. Werkt prima.
Ik vind plastic gewoon ECHT NIET opwindend!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe geen man na als ik een dildo omdoe. Het lijkt me gewoon geil en lekker
.
Met het mannelijk geslachtsdeel an sich is niks mis, dus waarom zou je niet gebruik maken van iets dat naar het mannelijk geslachtsdeel gemodelleerd is?
Geen menstruatie meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mirena en ik had bij de pil ook vaak last van doorbraakbloedingen (had wel een vrij lichte pil).
Plastic?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind plastic gewoon ECHT NIET opwindend!Eerder lustdodend.
WAT EEN VUILE HUICHELAARquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |