[Brigitte]quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net geweldig gescheten, dus volgens mij werkt het nog. Maar helder. Vandaar ook dat je niet extreem weinig moet eten dus. Niet dat ik dat zou kunnen, maar dat is een ander verhaal.
Ik weet veel dingen die een stuk lekkerder zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[Brigitte]
Wat is er lekkerdurrrr dan kakkuhhhhhhhhhhhhh
de stront uit je anussss laten zakkuhhhhhhhh
[/Brigitte]
Hij heeft homoseksuele neigingen, als ik het me goed herinner. En dat vond zij geen probleem, zolang hij er maar eerlijk over was. En dat was 'ie dus niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gevolgd...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[Brigitte]
[/Brigitte]
Oh, dát verhaal (ik onthoud wel verhalen, maar niet bij wie ze horenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij heeft homoseksuele neigingen, als ik het me goed herinner. En dat vond zij geen probleem, zolang hij er maar eerlijk over was. En dat was 'ie dus niet.
Ik ook. En van douchen zonder haar wassen gaat het als touw aanvoelen, dus veel vaker zie je mij ook niet onder de douche, of ik moet een fles cremespoeling hebben. Maar ik mis het nu echt, want vorige keer kon ik mijn haar ook al niet goed genoeg wassen, omdat opeens de zak volliep en ik de cabine uitvloog uit angst voor dat tapequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:
Ik was mijn haar maar 2x in de week en dat dan vooral door het sporten, anders deed ik het maar 1x
Teveel je haar wassen wordt het alleen maar sneller vet van
Nou, gezien de laatste ontwikkelingen niet alleen meer neigingen begreep ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij heeft homoseksuele neigingen, als ik het me goed herinner. En dat vond zij geen probleem, zolang hij er maar eerlijk over was. En dat was 'ie dus niet.
Wat is er lekkerder dan neukuuuuuhhhhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet veel dingen die een stuk lekkerder zijn.
Daar doelde ik nog geeneens op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan neukuuuuuhhhh
Ik ga de 11e ff flink aan je snuffelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
En ik stink niet. En gebruik nauwelijks deo.
Die op Net5, met Robert Redford, J-Lo (en ze doet het goed!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke film? Hebben jij en Co geen MSN trouwens?.
Nee, maar ik wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar doelde ik nog geeneens op.Ben niet zo neukerig de laatste tijd.
Nou zoiets, Ise. En Viking, ik ga die uitleg erin houden, dat is goed samengevat wat het is maar ik kan het zelf niet zo zeggen zonder in frustatie te verzanden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dát verhaal (ik onthoud wel verhalen, maar niet bij wie ze horen). Ach, waarom niet. Mijn herinnering m.b.t. afscheidsseks was met iemand die de dag ervoor met iemand anders in de koffer lag. Toch was het heel fijn, we waren fysiek nogal gek op elkaar, alleen de rest werkte wat minder.
Ik zet de sproeier altijd heel laag zodat mijn hoofd niet nat wordtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. En van douchen zonder haar wassen gaat het als touw aanvoelen, dus veel vaker zie je mij ook niet onder de douche, of ik moet een fles cremespoeling hebben. Maar ik mis het nu echt, want vorige keer kon ik mijn haar ook al niet goed genoeg wassen, omdat opeens de zak volliep en ik de cabine uitvloog uit angst voor dat tape.
En ik stink niet. En gebruik nauwelijks deo.
Het is zo fijn om het maar eens zo te zeggen;quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[Brigitte]
[/Brigitte]
Mis je de helft niet als je tussendoor hier zit? Als ik iets wil volgen moet ik echt niks anders doen tussendoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die op Net5, met Robert Redford, J-Lo (en ze doet het goed!) en Morgan Freeman
![]()
Nee hoorquote:En nee, geen MSN. Co typt niet snel genoeg en wordt daar gek van haar eigen woorden en ik heb het wel, maar het staat nooit aan. Hoezo, kleppen we teveel?
Waar de reclame al niet goed voor is!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mis je de helft niet als je tussendoor hier zit? Als ik iets wil volgen moet ik echt niks anders doen tussendoor.
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gezien de laatste ontwikkelingen niet alleen meer neigingen begreep ik.
Hij heeft zichzelf zo ongeveer in de aanbieding bij de heren gegooid
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem je dat ook zo ja, met twee vrouwen?![]()
<-- provinciaaltje
Jij kan iig nog huisvrouwen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjes. Daar raak ik van in de war! Net zoals beschrijvingen met 'veel peper' 'laten pruttelen' en 'boullion van maken' (is dat nou één klein blokje uit één verpakking, of zijn het twee blokjes uit één verpakking)
Ik ben gewoon geen huisvrouw die kan koken.
Toch wel kwetsend dat 'ie zichzelf 'homo' noemt, terwijl 'ie gewoon een relatie had met jouquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo grappig om dit op de voetbalploeg waar hij bij zit op het forum te planten...
Ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |