Beetje te weinig groens naar mijn smaak, en die aardappeltjes zijn niet handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik dacht een baret!![]()
Lijstje:
O: magere yoghurt met frambozen, jus
L: roerei van 3 eitjes met geroosterde volkorenboterham
T: ham-augurkrolletjes
T: veel nootjes
T: beetje kwark
D: kip uit de oven, spinazie en barbecue-aardappeltjes uit de oven![]()
straks nog beetje yoghurt met vanillevla.
Commentaar, cholesterol, eiwitten, te weinig, altijd hetzelfde?
Ja, jouw onderhoudsniveau ligt rond de 2000kcal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:43 schreef k_i_m het volgende:
Maar te weinig wat? Calorieën? Want daar let ik dus echt helemáál niet op.
Wat een ongelooflijke eikel. Heeft ie dan werkelijk totaal geen respect meer voor je? Echt hoor, ik zou er niet zo mee om kunnen gaan als jij. Ik was allang gaan vechten en schreeuwen, de hele dag lang. Of sloten verwisselen. Zoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...
Het is niet echt leuk thuis, ik woon een beetje samen met een vrijgezel die alsmaar dates zoekt en mij dan verwijt dat ik hem niet vrijlaat als ik daar wat van zeg. Nog twee nachtjes.
Ja, ik had anders er nog wel een salade ofzo tussengemikt, maar ik was iets te veel weg vandaag. De aardappeltjes zijn een typisch voorbeeld van mijn laskse gedrag dat altijd weer de kop opsteekt als ik een 62 ontwaar op de weegschaal. Dan denk ik : Ooo, het is nu zoooo snel weer eraf, kom, ik verwen mezelf maar eens! En dan de volgende dag weer. En dan nog ietsje meer! En dan maakt het ook niet meer uit. En dan is het weer 65 kilo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Beetje te weinig groens naar mijn smaak, en die aardappeltjes zijn niet handig.
Verder wel netjes.
Is dat de juiste tape moppie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
SHEbeeb, ik heb hier nog 5 1/2 rol elastoplast liggen, hebben?
Ik moest het mijne zelf bij de apotheek kopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
Chica:
Ik heb mijn tape natgemaakt, en wil 'm dus verwisselen ( heb 'm eraf gesloopt )
Waar haal ik tape?![]()
Ik weet wel hoe ik mezelf moet intapen, maar geen idee waar ik het juiste spul moet halen
Dat wordt wel gebruikt om dingen in te tapen, ja. Zal even googlen op de precieze toepassingen. Maar je mag ze zeker hebben; ik ben er GILLEND allergisch voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat de juiste tape moppie?
Zo ja, dan JA!!
Ik eet vaak meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef SterreMarit het volgende:
...en alweer een nieuw topicIk hou het niet bij zeg =)
Als ik zo jullie lijstjes zie, schaam ik me voor de hoeveelheid voedsel die ik wegwerk. Ik heb nu een 'goede dag' en heb dit gegeten:
O: boterham met vegetarisch vlees en een boterham met pindakaas
T: pakje sultana's
L: boterham met vegetarisch vlees, boterham met vruchtenhagel en cracker met slankie
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
D: 4 scheppen rijst+saus en vegetarische gegrilde stukjes
T: 2 appels
...das toch véél meer dan jullie eten? En dit is dus al een bijzondere prestatieOw god, hoe ga ik ooit die 15kg afvallen?!
We hebben hetzelfde gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Ja, ik moet idd dat elastisch weefsel hebben ofzo.
Bij mij was alles wit trouwens, niks bruinigs.
1 deel grote witte vlakken, en daar overheen voor fixatie dunnere tape.
Ze hebben jou niet verteld dat het tape losser moet gaan zitten? Ik kreeg te horen dat het bij mij de bedoeling was dat het tape losser ging zitten, zodat de enkelbanden het werk langzaam weer over konden nemen. Maarja, mijn enkel is dan weer niet gebroken enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef SHE het volgende:
CF: Als het me morgen niet lukt om aan dat spul te komen hier in de buurt, dan val ik je ff lastig.
Ik kan er heel goed tegen, mijn voetje was helemaal clean.
Ik zoek wel flink wat tape, want ik vind het vervelend dat ik die voet niet helemaal kan wassen. Dus ik was van plan de tape om de 3 dagen te vervangen, dan blijft het ook goed gefixeert.
Als ik *straks* geopereerd ben mag ik een week niet douchen, want m'n hoofd mag niet nat worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze hebben jou niet verteld dat het tape losser moet gaan zitten? Ik kreeg te horen dat het bij mij de bedoeling was dat het tape losser ging zitten, zodat de enkelbanden het werk langzaam weer over konden nemen. Maarja, mijn enkel is dan weer niet gebroken enzo.
En ik kijk nu al uit naar vrijdag, kan ik eindelijk weer douchen. Gerommel met washandjes ben ik nu wel zat.
Het ligt hier toch maar... Het was de bedoeling dat ik het elke twee dagen zou vervangen idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef SHE het volgende:
CF: Als het me morgen niet lukt om aan dat spul te komen hier in de buurt, dan val ik je ff lastig.
Ik kan er heel goed tegen, mijn voetje was helemaal clean.
Ik zoek wel flink wat tape, want ik vind het vervelend dat ik die voet niet helemaal kan wassen. Dus ik was van plan de tape om de 3 dagen te vervangen, dan blijft het ook goed gefixeert.
Dat brede werd aan zijkanten van de voet geplaatst, dat is om knakken te voorkomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gehad. Dat witte dunnere zat heel erg strak, vooral in het begin, om enkel op zijn plaats te houden. Maar dat laat vaak na een dag al los (gebruik het ook wel voor sporten), denk dat ze daarom dat bredere eronder hebben zitten? Of omdat ze anders open plekken houden?
Ja die!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het ligt hier toch maar... Het was de bedoeling dat ik het elke twee dagen zou vervangen idd.
Is trouwens inderdaad wit. Met een beetje ribbels erin.
Krukken FTW!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Hoe beweegt SHE zich voort trouwens? Loop je op krukken of moeten we je door de stad heen rollen?
Ik kan mij sterk vergissen, maar volgens mij kom ik normaal ook niet aan die 2000, gezien het feit dat ik nu mezelf dwing om te ontbijten en die verschrikkelijke tussendoortjes erin te proppen. Maargoed, omdat ik het niet bijhou is het moeilijk te zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jouw onderhoudsniveau ligt rond de 2000kcal.
Om af te vallen moet je tussen de 1500-1700 gaan zitten.
Ik weet niet hoeveel nootjes je gehad hebt, maar als dat tenminste 100 gram was, dan red je het volgens mij net.
Je hoeft er ook geen 2000 te eten, want dat is je onderhoud.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan mij sterk vergissen, maar volgens mij kom ik normaal ook niet aan die 2000, gezien het feit dat ik nu mezelf dwing om te ontbijten en die verschrikkelijke tussendoortjes erin te proppen. Maargoed, omdat ik het niet bijhou is het moeilijk te zeggen.
Oh ja dan hebben ze jou anders getapet (maf woord) dan ik. Ik heb het brede over mijn hele enkel gewikkeld zitten, als een soort sok. En dan aan de voorkant in een soort kruis het dunne tape. En nog wat dun tape aan de zijkant tegen knakken enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat brede werd aan zijkanten van de voet geplaatst, dat is om knakken te voorkomen.
De dunnere zat gefixt om de gewrichtspunten, wrs om de enkel netjes in 90graden te houden ( ik heb natuurlijk ook een botbreuk die moet herstellen )
Hij heeft me goed laten zien hoe ik het precies moet doen, dus het moet lukken
Ik ben niet altijd even tactvolquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Viking, doe dan tenminste alsóf je meer zin hebt om ons te zien dan die expositie
Nee, bij mij moet de tape zo strak mogelijk zitten ivm die breuk. Ik moet ook nog krukken lopen, want ik mag nog niet kracht zetten ivm de breuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze hebben jou niet verteld dat het tape losser moet gaan zitten? Ik kreeg te horen dat het bij mij de bedoeling was dat het tape losser ging zitten, zodat de enkelbanden het werk langzaam weer over konden nemen. Maarja, mijn enkel is dan weer niet gebroken enzo.
En ik kijk nu al uit naar vrijdag, kan ik eindelijk weer douchen. Gerommel met washandjes ben ik nu wel zat.
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen 2000 te eten, want dat is je onderhoud.
Om af te vallen moet je daaronder zitten.
Daarom krijg jij ook een op maat schema, snappie?
Volgende week is het huilen, dus geniet er maar even van
N00b.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjes. Daar raak ik van in de war! Net zoals beschrijvingen met 'veel peper' 'laten pruttelen' en 'boullion van maken' (is dat nou één klein blokje uit één verpakking, of zijn het twee blokjes uit één verpakking)
Ik ben gewoon geen huisvrouw die kan koken.
Als ik nog een week tape krijg wil ik ook zo'n ding. Ik douche wel vaker 3 dagen niet (te lui om mijn haar te drogenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, bij mij moet de tape zo strak mogelijk zitten ivm die breuk. Ik moet ook nog krukken lopen, want ik mag nog niet kracht zetten ivm de breuk.
Pas na 4 weken mag ik de tape losser doen en moet ik mijn banden het weer voorzichtig laten overnemen.
Ik heb overigens bij ziekenhuis een speciale waszak gekregen, is wel handig!
Als je'm gebruikt dan he
Ja, als je die nootjes niet had gehad, dan zat je weer te ver ONDER het aantal kcal wat je echt moet hebben om nog van een stofwisseling te spreken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar het klonk net even alsof ik iets heel engs gedaan had zonder die nootjes. Daar raak ik van in de war! Net zoals beschrijvingen met 'veel peper' 'laten pruttelen' en 'boullion van maken' (is dat nou één klein blokje uit één verpakking, of zijn het twee blokjes uit één verpakking)
Ik ben gewoon geen huisvrouw die kan koken.
Hou OP!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
En ik ben geen huisvrouw die kan huishouden. Nu ben ik voor m'n gevoel de hele dag beziggeweest en het ziet er nog steeds uit of er een bom is ontploft.![]()
Maar m'n afzuigkap glimt je tegemoet
Leg haar nou ook nog even die bouillonblokjes uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[knip]
Verder ben je verdomme net een autist. Ik wist dat we veel op elkaar leken, maar dit slaat alles
Oh ik ben echt een doesjmonsterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik nog een week tape krijg wil ik ook zo'n ding. Ik douche wel vaker 3 dagen niet (te lui om mijn haar te drogen), maar met dit weer wil ik elke avond eronder staan, warm worden. En mn haar is vies
. En mn voeten ook
. Eigenlijk is alles nu vies.
Kimmetje, je moet er zo'n heel glimmend pakje in flikkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg haar nou ook nog even die bouillonblokjes uit
Hoe liefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Kimmetje, je moet er zo'n heel glimmend pakje in flikkeren.
Dus alletwee, op 1.5 liter water.
Of je doet makkelijk en je koopt zo'n potje geconcentreerde bouillion. Die hoef je alleen aan te lengen met water.
Verwoord het nou eens een keer goed, nu kan ze nog denken dat ze het hele pak erin moet gooien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Kimmetje, je moet er zo'n heel glimmend pakje in flikkeren.
Arme poes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend is aan 't voetballen met de poeser wordt een bal gebruikt he, niet de poes. Mijn twee schatjes bij mekaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |