abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62084471
Ohhh Heavenly Hazel.

Die heb ik één keer gehad, en was zo lekker... Toffeecino is ook lekker.

Koffie van de DE.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 19:24:34 #52
163650 Greys
pi_62084656
Zeg nou eens eerlijk, is het heel raar dat ik hier héél hard om heb moeten lachen tijdens Mooi Weer de Leeuw? Ik weet dat het niveautje kleuterklas is, maar door die uithalen van haar er achteraan en het catchy melodietje vind ik het hilarisch

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:41:27 #53
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62085289
. Brigitte .

ik hoop dat die verzamelbox ook bij de Vara verkocht gaat worden, dan krijg ik korting .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:43:31 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62085361
@ Merel: Squatten kan niet met dumbells.
Moet altijd met barbell in je nek.
Ook zijn er squatmachines; die mogen ook.

Mooiste is als iemand je kan helpen, dan gaat die persoon achter je staan,met 1 knie omhoog.
Jij moet dan zakken tot puntje van zijn/haar knie. Ondertussen moet je rug kaarsrecht blijven.

Met een squat machine kan dat ook, je kan bv ook een bankje of krukje achter je neerzetten. Belangrijk is dat je verder zakt dan 90 graden. That's when the hurting begins
pi_62085363
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Wat is een Heavenly Hazel?

Verder ga ik zo eten, gehaktballetjes met wilde en notenrijst, plus geroerbakte sperzieboontjes, ui en paprika

Edit: is het dit?
[..]

That's it

Geen wonder dat ik volgens de Wii een kilo ben aangekomen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 19:44:52 #56
163650 Greys
pi_62085411
Kim, we hebben hier met Heer G en zusje zitten gieren van het lachen tijdens dat nummer
Overigens ben ik naar meerdere shows van haar geweest en die waren altijd super (vooral die sketch over het krijgen en hebben van kinderen, dat het kind met zitje en fiets en al in de prikheg lazert ) maar één show was echt drama. Toen was ze net verlaten door haar man en dat was duidelijk te merken. Elk nummer ging ging over 'zij is mooi en ik ben lelijk' enzo, ik stapte nog net niet onder de tram op de terugweg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62085481
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Zeg nou eens eerlijk, is het heel raar dat ik hier héél hard om heb moeten lachen tijdens Mooi Weer de Leeuw? Ik weet dat het niveautje kleuterklas is, maar door die uithalen van haar er achteraan en het catchy melodietje vind ik het hilarisch

Nee....zo niet mijn humor
Jammer genoeg wel die van mijn vriend maar goed dat slaan we er wel uit
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:52:25 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62085684
Ik heb zooo kut gegeten vandaag.

O: 2 volkorenbr met ei
L: niks
T: niks
D: 3 kipribs

Morgen maar weer normaal doen, ik moet verdomme nog groeien!!

Ik moet erg wennen aan het idee dat ik mijn relatie toch nog een kans geef. Ik voel me zo verward Omdat ik het stiekem zo fijn vind.
Ik begrijp mezelf echt niet soms..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:54:24 #59
14746 k_i_m
pi_62085743
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Kim, we hebben hier met Heer G en zusje zitten gieren van het lachen tijdens dat nummer
Overigens ben ik naar meerdere shows van haar geweest en die waren altijd super (vooral die sketch over het krijgen en hebben van kinderen, dat het kind met zitje en fiets en al in de prikheg lazert ) maar één show was echt drama. Toen was ze net verlaten door haar man en dat was duidelijk te merken. Elk nummer ging ging over 'zij is mooi en ik ben lelijk' enzo, ik stapte nog net niet onder de tram op de terugweg
Ik ben jaloers! Ik wil altijd, maar ik zie het altijd als de tour net afgelopen is, of alleen nog een optreden in Texel over is . Ik háát liedjes in cabaretprogramma's. Een soort van verplichte reclametijd die opgevuld moet worden met een creatief uitzichzelf ontsproten muzikaal pretenderende zie-mij-eens-liedjes-kunnen-maken-wat-ben-ik-toch-tof-he rotherrie. Maar die van haar zijn werkelijk waar altijd een feest om naar uit te kijken .

De woorden "schematisch aanschouwelijk maken" zijn nooit meer dezelfde geworden na de scene over het verschil tussen mannen en vrouwen .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 19:59:09 #60
163650 Greys
pi_62085908
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb zooo kut gegeten vandaag.

O: 2 volkorenbr met ei
L: niks
T: niks
D: 3 kipribs

Morgen maar weer normaal doen, ik moet verdomme nog groeien!!
Het klinkt vast enorm egoïstisch, maar op de een of andere manier vind ik het altijd fijn om te horen dat jij er af en toe ook een heerlijk potje van maakt
Hoewel mijn 'slecht eten dagen' er toch heel anders uitzien, qua lijstje. Een stuk langer vaak
quote:
Ik moet erg wennen aan het idee dat ik mijn relatie toch nog een kans geef. Ik voel me zo verward Omdat ik het stiekem zo fijn vind.
Ik begrijp mezelf echt niet soms..
Voelt het een beetje als 'helemaal nieuw' en dus weer een beetje eng en gek? Dat kan ik me zo voorstellen namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:00:24 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62085956
Ben daarnet bijna in huilen uitgebarst in een pashokje
Morgen een heel leuk feest, thema dress like a moviestar, maar ik heb niks glamourous om aan te trekken. Ik dus vol goede moed de stad in.
Om daar (weer eens) tot de conclusie te komen dat bijna elk jurkje of topje mouwloos is, en mij dus niet staat.
Ik had een heel leuk, recht hemdje met spaghettibandjes aan, en ik zag mezelf in de spiegel en ik kon maar 1 ding concluderen: ik kan zoiets niet dragen. En dat terwijl ik niet dik ben. Ik ben ook wel goed geproportioneerd, op die bovenarmen na. Het valt nog eens extra op omdat ik tengere schouders heb en verder slank ben.

Behalve liposuctie of afvallen tot 50 kilo zodat al mijn lichaamsvet verdwijnt, is er denk ik niets aan te doen. Misschien heeft iemand van jullie nog tips om het een beetje te verhullen? Wat kan ik bv. aan op een feestje.

Mijn armen lijken hierop:

pi_62085980
Ik krijg m'n fles wodka niet open!!! Tis een nieuwe fles, fijn uit de vriezer, maar hij draait dol. Dus de dop bestaat uit 2 delen en het bovenste gedeelte moet je van de onderste draaien, die dus stil zou moeten staan, maar nu draait ie mee en ik heb er zo'n zin ihin!!

Voor straf ben ik niet naar de AH gegaan en heb uit de vriezer 2 van dobbenkroketten in een pannetje met olie gegooid er voor de sier ook wat peterselie bijgemietert en dat met wat grove mosterd opgepeuzeld en ook nog een grote bak met rauwkost. Dat was wel weer lekker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 20:02:54 #63
163650 Greys
pi_62086044
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ben jaloers! Ik wil altijd, maar ik zie het altijd als de tour net afgelopen is, of alleen nog een optreden in Texel over is . Ik háát liedjes in cabaretprogramma's. Een soort van verplichte reclametijd die opgevuld moet worden met een creatief uitzichzelf ontsproten muzikaal pretenderende zie-mij-eens-liedjes-kunnen-maken-wat-ben-ik-toch-tof-he rotherrie. Maar die van haar zijn werkelijk waar altijd een feest om naar uit te kijken .

De woorden "schematisch aanschouwelijk maken" zijn nooit meer dezelfde geworden na de scene over het verschil tussen mannen en vrouwen .
Een paar pááááreltjes waar ik gewoon steeds weer om moet lachen:

En hier jouw favoriet Kim

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62086107
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Aventura het volgende:
Ben daarnet bijna in huilen uitgebarst in een pashokje
Morgen een heel leuk feest, thema dress like a moviestar, maar ik heb niks glamourous om aan te trekken. Ik dus vol goede moed de stad in.
Om daar (weer eens) tot de conclusie te komen dat bijna elk jurkje of topje mouwloos is, en mij dus niet staat.
Ik had een heel leuk, recht hemdje met spaghettibandjes aan, en ik zag mezelf in de spiegel en ik kon maar 1 ding concluderen: ik kan zoiets niet dragen. En dat terwijl ik niet dik ben. Ik ben ook wel goed geproportioneerd, op die bovenarmen na. Het valt nog eens extra op omdat ik tengere schouders heb en verder slank ben.

Behalve liposuctie of afvallen tot 50 kilo zodat al mijn lichaamsvet verdwijnt, is er denk ik niets aan te doen. Misschien heeft iemand van jullie nog tips om het een beetje te verhullen? Wat kan ik bv. aan op een feestje.

Mijn armen lijken hierop:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moviestar als in Oscarjurk?? Ben je al bij Laura Dolls geweest? Daar hebben ze echt van alles! En bij Haasje Repje hadden ze laatst een heel mooi Oosters jurkje, je weet wel, afgeleid van zo'n Geisha gewaad. Jij was toch uit A'dam? Of was dat nu je zus?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:06:25 #65
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62086155
SHE; spannende beslissing. Kwakveense, fijn, je huis! Aventura: heb je geen gehaakt bolerootje? Ik vind zachte bovenaarmen wel vrouwelijk ook, trouwens. CL, waterpomptang pakken!

Met mij gaat het ok, danks Viking. Ex-mrpoeZ vertrekt zaterdag en dat is hóóg tijd.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 20:07:03 #66
163650 Greys
pi_62086172
Aventura, een kimono achtig jurkje met mouwtjes?
Ik zou er overigens schijt aan hebben, waarschijnlijk vallen die armen jou veel meer op dan een ander.

Co, onderste ring met een theedoek vasthouden en dan de bovenste draaien? Of lukt dat ook niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:07:46 #67
14746 k_i_m
pi_62086197
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Een paar pááááreltjes waar ik gewoon steeds weer om moet lachen:

En hier jouw favoriet Kim

Ja, dat was een giller! Dat ze in d'r blootje begon omdat ze te laat was voor haar eigen show .
Ze is ook samen met Cor Bakker op TV NH, zag ik laatst. Dat is ook wel grappig .
In my life
Why do I smile
pi_62086252
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Aventura, een kimono achtig jurkje met mouwtjes?
Ik zou er overigens schijt aan hebben, waarschijnlijk vallen die armen jou veel meer op dan een ander.

Co, onderste ring met een theedoek vasthouden en dan de bovenste draaien? Of lukt dat ook niet?
Heb ik ook al geprobeerd. Ook eerst zonder theedoek, maar toen was m'n hand er bijna afgevroren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 20:10:06 #69
163650 Greys
pi_62086277
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, dat was een giller! Dat ze in d'r blootje begon omdat ze te laat was voor haar eigen show .
Ze is ook samen met Cor Bakker op TV NH, zag ik laatst. Dat is ook wel grappig .
Steeds met die handen voor die tieten ja, en nog druipend van het water. Wel knap hoe ze zo druk kon doen en toch steeds die boobs bedekt kon houden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:10:26 #70
14746 k_i_m
pi_62086289
Gewoon een kurkentrekker door de dop rammen. Als je een gaatje hebt kan er wodka uit .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 20:11:30 #71
163650 Greys
pi_62086328
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb ik ook al geprobeerd. Ook eerst zonder theedoek, maar toen was m'n hand er bijna afgevroren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:11:47 #72
14746 k_i_m
pi_62086341
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Steeds met die handen voor die tieten ja, en nog druipend van het water. Wel knap hoe ze zo druk kon doen en toch steeds die boobs bedekt kon houden!
Je word er ook altijd zo moe van. Net als dat ze een keer een stukje had dat ze een sok ging aantrekken. En elke keer als die sok bij-na om die voet zat, bedacht ze nog iets wat ze wilde zeggen en zakte de sok weer omlaag en ging ze hem opnieuw opkrullen .
In my life
Why do I smile
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:12:28 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62086363
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef mspoez het volgende:
SHE; spannende beslissing. Kwakveense, fijn, je huis! Aventura: heb je geen gehaakt bolerootje? Ik vind zachte bovenaarmen wel vrouwelijk ook, trouwens. CL, waterpomptang pakken!

Met mij gaat het ok, danks Viking. Ex-mrpoeZ vertrekt zaterdag en dat is hóóg tijd.
Ja, hoe is het eigenlijk met de ex-kwestie?
Is het leefbaar?
Hoe voel je je?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 20:12:57 #74
163650 Greys
pi_62086383
Co, volgens Heer G moet je hem met bruut geweld omhoog trekken omdat het schroefdraad inmiddels toch al naar zijn grootje is nu. Dat zou moeten lukken, al draaiend omhoog rukken!

En anders wat Kim zegt, een gaatje er in poeren met iets scherps.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:15:48 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62086489
He goede tip zo'n oosters jurkje! Daar ga ik eens naar speuren. Een bolerootje heb ik weleens geprobeerd maar dat benadrukt alles...Ben ook alweer over mijn zeurbui heen. Er zijn erger dingen...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:17:29 #76
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62086545
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, hoe is het eigenlijk met de ex-kwestie?
Is het leefbaar?
Hoe voel je je?
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...
Het is niet echt leuk thuis, ik woon een beetje samen met een vrijgezel die alsmaar dates zoekt en mij dan verwijt dat ik hem niet vrijlaat als ik daar wat van zeg. Nog twee nachtjes.
Prrrrr
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:19:02 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62086598
Viking, ik duim voor je, klinkt als een goede plek!

Aventura, ik ken het probleem! Maar ik draag wel gewoon hemdjes en jurkjes, hoor, want zo erg zijn stevige bovenarmen toch ook niet? Niet tobben, hoor!

SHE, zou je niet heel misschien toch even een testje doen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62086600
Wat ziekelijk MsPoez, stomme situatie! Maar gelukkig is het einde heel goed in zicht!
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:23:54 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62086805
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...
Het is niet echt leuk thuis, ik woon een beetje samen met een vrijgezel die alsmaar dates zoekt en mij dan verwijt dat ik hem niet vrijlaat als ik daar wat van zeg. Nog twee nachtjes.
Wat een graatloze sukkel zeg.
Nergens is dit zo gepast als hier: Good riddance!

Laat karma maar met die idioot afrekenen.
Ik vind het knap dat je zo relaxed bent. Ik had die link allang naar zijn ouders, vrienden en werkgever gestuurd.
Daarbij had ik de foto uitgeprint en deze op elke boom in de buurt geplakt, met zijn nul zesss eronder.
Maar goed, ik ben dan ook een rancuneus kutwijf..daarom heb ik ook geen karma meer

Sterkte Poesie, ik kan me niet half voorstellen hoe jij je moet voelen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:24:43 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62086838
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Sugar het volgende:
V
SHE, zou je niet heel misschien toch even een testje doen?
!!!!

Nou echt, ik ben wel een tikkie labiel geloof ik
pi_62086865
bier, en veel

tot morgen of vannacht
Ja doei.
pi_62087093
Lijstje van vandaag:

O: 1 boterham met hagelslag
T: sla
L: kippenbout (150 gram)
T: sla
T: plakje oude wijven koek
D: noten en witte rijst icm 4 gehaktballetjes (iets van 120 gram) klein beetje satésaus en gewokte sperzieboontjes met ui en paprika
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62087140
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon een kurkentrekker door de dop rammen. Als je een gaatje hebt kan er wodka uit .
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:32:55 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62087183
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je nou een capuchon op? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62087194
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ohhh Heavenly Hazel.

Die heb ik één keer gehad, en was zo lekker... Toffeecino is ook lekker.

Koffie van de DE.
Mij lijkt de Chocolate Passion lekkerder
quote:
Chocolate Passion
Een heftige romance gevangen in een kom.

Ingrediënten
60 ml koffie (1 klein kopje)
20 ml amandelsiroop (± 1,5 eetlepel)
60 ml hete melk
geklopte slagroom
chocolade (puur)

Bereiding
Smelt tijdens het koffiezetten alvast een stuk pure chocolade op het vuur of in de microgolfoven. Schenk vervolgens eerst de versgezette koffie, de amandelsiroop en de hete melk in de kom. Bedek dit met een flinke toef versgeklopte slagroom. Giet als laatste de gesmolten chocolade over de slagroom. Om te smelten zo lekker…

Tip:
Probeer het ook eens met witte chocolade.
Helaas is koffie voor mij echt een no-go, binnen no time heb ik dan buikpijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62087205
@ Aventura: zulke bovenarmen heb ik ook, veel kleding past mij niet omdat het rond mijn bovenarmen te strak zit. Kleding die daar te strak zit laat me erg dik lijken.

Wat wél staat: van die vleermuisachtige dingen, zoiets:

Eerlijkgezegd zijn bovenstaande dingen niet echt mijn smaak en draag ik dus ook niet.
En verder gewoon alles wat niet te strak zit rondom je armen.

[quote]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:33:38 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62087207
Nou, dan dóe die test, rammelende imbeciel met je gebroken poot.

Mspoez, ik heb echt bewondering voor hoe je met die onwijze kutsituatie omgaat. Echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 20:33:43 #88
163650 Greys
pi_62087214
Het lijkt me wel een toffe film op Net5, ik ga kijken

Have fun MoBlo, zuipschuit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:34:56 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62087265
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Sugar het volgende:
rammelende imbeciel met je gebroken poot.

*stil*

*mooi*
pi_62087302
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb m'n haren gewassen net, tis een handdoek
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:36:05 #91
14746 k_i_m
pi_62087311
Jaja, nooit te beroerd om een goed idee te delen . Alleen heb ik nu ook zin in wodka. Of bier. Of de zelfgemaakte dropshot van mijn vriendin die hier verderop een kroegje heeft .
In my life
Why do I smile
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:37:05 #92
14746 k_i_m
pi_62087346
En dat zit er dus niet in, want ik zit hier nog wel alleen tot een uur of half 12. Minimaal .
In my life
Why do I smile
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:37:49 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62087371
Mooi. Ik ga volgend weekend voorafgaand aan de meet ws eerst nog naar Rotterdam voor een expositie over de Romeinen in de Kunsthal . Als ik toch (redelijk) in de buurt ben...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:38:09 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62087387
Klootzakken zijn het Kim, allemaal!!!

Wat heb je gegeten?
pi_62087403
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik dacht een baret!

Lijstje:
O: magere yoghurt met frambozen, jus
L: roerei van 3 eitjes met geroosterde volkorenboterham
T: ham-augurkrolletjes
T: veel nootjes
T: beetje kwark
D: kip uit de oven, spinazie en barbecue-aardappeltjes uit de oven
straks nog beetje yoghurt met vanillevla.
Commentaar, cholesterol, eiwitten, te weinig, altijd hetzelfde?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:39:15 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62087430
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Plukie86 het volgende:
@ Aventura: zulke bovenarmen heb ik ook, veel kleding past mij niet omdat het rond mijn bovenarmen te strak zit. Kleding die daar te strak zit laat me erg dik lijken.

Wat wél staat: van die vleermuisachtige dingen, zoiets:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eerlijkgezegd zijn bovenstaande dingen niet echt mijn smaak en draag ik dus ook niet.
En verder gewoon alles wat niet te strak zit rondom je armen.

[quote]
Die tweede is wel leuk! Maar inderdaad zijn dit soort wijde kledingstukken vaak een beetje truttig.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:40:16 #97
14746 k_i_m
pi_62087461
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: 2x Vitalinea
T: Handje nootjes
D: Kabeljauwfilet met spinazie en sla (met komkommer en tomaat, chilisaus en zoetstof)

En nu wil ik ijs.

[ Bericht 5% gewijzigd door k_i_m op 02-10-2008 20:41:42 (vergeten :() ]
In my life
Why do I smile
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:40:42 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62087481
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: 2x Vitalinea
D: Kabeljauwfilet met spinazie en sla (met komkommer en tomaat, chilisaus en zoetstof)

En nu wil ik ijs.
Da's te weinig, dus ga maar ijs eten.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:42:11 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62087525
Oh wacht, ik zie je edit nu.

Jammer joh...had je bijna ijs gehad
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:42:13 #100
14746 k_i_m
pi_62087526
Met nootjes ook te weinig?
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')