That's itquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Wat is een Heavenly Hazel?
Verder ga ik zo eten, gehaktballetjes met wilde en notenrijst, plus geroerbakte sperzieboontjes, ui en paprika
Edit: is het dit?
[..]
Nee....zo niet mijn humorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Zeg nou eens eerlijk, is het heel raar dat ik hier héél hard om heb moeten lachen tijdens Mooi Weer de Leeuw?Ik weet dat het niveautje kleuterklas is, maar door die uithalen van haar er achteraan en het catchy melodietje vind ik het hilarisch
Ik ben jaloers! Ik wil altijd, maar ik zie het altijd als de tour net afgelopen is, of alleen nog een optreden in Texel over isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Kim, we hebben hier met Heer G en zusje zitten gieren van het lachen tijdens dat nummer
Overigens ben ik naar meerdere shows van haar geweest en die waren altijd super (vooral die sketch over het krijgen en hebben van kinderen, dat het kind met zitje en fiets en al in de prikheg lazert) maar één show was echt drama. Toen was ze net verlaten door haar man en dat was duidelijk te merken. Elk nummer ging ging over 'zij is mooi en ik ben lelijk' enzo, ik stapte nog net niet onder de tram op de terugweg
Het klinkt vast enorm egoïstisch, maar op de een of andere manier vind ik het altijd fijn om te horen dat jij er af en toe ook een heerlijk potje van maaktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb zooo kut gegeten vandaag.
O: 2 volkorenbr met ei
L: niks
T: niks
D: 3 kipribs
Morgen maar weer normaal doen, ik moet verdomme nog groeien!!
Voelt het een beetje als 'helemaal nieuw' en dus weer een beetje eng en gek? Dat kan ik me zo voorstellen namelijk.quote:Ik moet erg wennen aan het idee dat ik mijn relatie toch nog een kans geef. Ik voel me zo verwardOmdat ik het stiekem zo fijn vind.
Ik begrijp mezelf echt niet soms..
Een paar pááááreltjes waar ik gewoon steeds weer om moet lachen:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik wil altijd, maar ik zie het altijd als de tour net afgelopen is, of alleen nog een optreden in Texel over is. Ik háát liedjes in cabaretprogramma's. Een soort van verplichte reclametijd die opgevuld moet worden met een creatief uitzichzelf ontsproten muzikaal pretenderende zie-mij-eens-liedjes-kunnen-maken-wat-ben-ik-toch-tof-he rotherrie. Maar die van haar zijn werkelijk waar altijd een feest om naar uit te kijken
.
De woorden "schematisch aanschouwelijk maken" zijn nooit meer dezelfde geworden na de scene over het verschil tussen mannen en vrouwen.
Moviestar als in Oscarjurk?? Ben je al bij Laura Dolls geweest? Daar hebben ze echt van alles! En bij Haasje Repje hadden ze laatst een heel mooi Oosters jurkje, je weet wel, afgeleid van zo'n Geisha gewaad. Jij was toch uit A'dam? Of was dat nu je zus?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Aventura het volgende:
Ben daarnet bijna in huilen uitgebarst in een pashokje
Morgen een heel leuk feest, thema dress like a moviestar, maar ik heb niks glamourous om aan te trekken. Ik dus vol goede moed de stad in.
Om daar (weer eens) tot de conclusie te komen dat bijna elk jurkje of topje mouwloos is, en mij dus niet staat.
Ik had een heel leuk, recht hemdje met spaghettibandjes aan, en ik zag mezelf in de spiegel en ik kon maar 1 ding concluderen: ik kan zoiets niet dragen. En dat terwijl ik niet dik ben. Ik ben ook wel goed geproportioneerd, op die bovenarmen na. Het valt nog eens extra op omdat ik tengere schouders heb en verder slank ben.
Behalve liposuctie of afvallen tot 50 kilo zodat al mijn lichaamsvet verdwijnt, is er denk ik niets aan te doen. Misschien heeft iemand van jullie nog tips om het een beetje te verhullen? Wat kan ik bv. aan op een feestje.
Mijn armen lijken hierop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat was een giller! Dat ze in d'r blootje begon omdat ze te laat was voor haar eigen showquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar pááááreltjes waar ik gewoon steeds weer om moet lachen:
En hier jouw favoriet Kim
Heb ik ook al geprobeerd. Ook eerst zonder theedoek, maar toen was m'n hand er bijna afgevroren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Aventura, een kimono achtig jurkje met mouwtjes?
Ik zou er overigens schijt aan hebben, waarschijnlijk vallen die armen jou veel meer op dan een ander.
Co, onderste ring met een theedoek vasthouden en dan de bovenste draaien? Of lukt dat ook niet?
Steeds met die handen voor die tieten ja, en nog druipend van het water. Wel knap hoe ze zo druk kon doen en toch steeds die boobs bedekt kon houden!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat was een giller! Dat ze in d'r blootje begon omdat ze te laat was voor haar eigen show.
Ze is ook samen met Cor Bakker op TV NH, zag ik laatst. Dat is ook wel grappig.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Ook eerst zonder theedoek, maar toen was m'n hand er bijna afgevroren.
Je word er ook altijd zo moe van. Net als dat ze een keer een stukje had dat ze een sok ging aantrekken. En elke keer als die sok bij-na om die voet zat, bedacht ze nog iets wat ze wilde zeggen en zakte de sok weer omlaag en ging ze hem opnieuw opkrullenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Steeds met die handen voor die tieten ja, en nog druipend van het water. Wel knap hoe ze zo druk kon doen en toch steeds die boobs bedekt kon houden!
Ja, hoe is het eigenlijk met de ex-kwestie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef mspoez het volgende:
SHE; spannende beslissing. Kwakveense, fijn, je huis! Aventura: heb je geen gehaakt bolerootje? Ik vind zachte bovenaarmen wel vrouwelijk ook, trouwens. CL, waterpomptang pakken!
Met mij gaat het ok, danks Viking. Ex-mrpoeZ vertrekt zaterdag en dat is hóóg tijd.
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met de ex-kwestie?
Is het leefbaar?
Hoe voel je je?
Wat een graatloze sukkel zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ex is bijna weg en dat is maar goed ook, hoe langer het duurt hoe minder leuk het wordt. Ik heb van de week (ja stom maar goed, ik bén ook stom) nog eens gezocht op 1 van de oude 'foute' emailadressen die ik van hem kende en vond een link, oh het is echt superverleidelijk om die ergens per ongeluk neer te zetten...hij staat er gewoon met een herkenbare foto op als onderdanige homo die in DenHaag komt wonen en vriendjes zoekt die eens flink met hem van bil willen...
Het is niet echt leuk thuis, ik woon een beetje samen met een vrijgezel die alsmaar dates zoekt en mij dan verwijt dat ik hem niet vrijlaat als ik daar wat van zeg. Nog twee nachtjes.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Sugar het volgende:
V
SHE, zou je niet heel misschien toch even een testje doen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon een kurkentrekker door de dop rammen. Als je een gaatje hebt kan er wodka uit.
Mij lijkt de Chocolate Passion lekkerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ohhh Heavenly Hazel.![]()
![]()
Die heb ik één keer gehad, en was zo lekker... Toffeecino is ook lekker.![]()
Koffie van de DE.
Helaas is koffie voor mij echt een no-go, binnen no time heb ik dan buikpijnquote:Chocolate Passion
Een heftige romance gevangen in een kom.
Ingrediënten
60 ml koffie (1 klein kopje)
20 ml amandelsiroop (± 1,5 eetlepel)
60 ml hete melk
geklopte slagroom
chocolade (puur)
Bereiding
Smelt tijdens het koffiezetten alvast een stuk pure chocolade op het vuur of in de microgolfoven. Schenk vervolgens eerst de versgezette koffie, de amandelsiroop en de hete melk in de kom. Bedek dit met een flinke toef versgeklopte slagroom. Giet als laatste de gesmolten chocolade over de slagroom. Om te smelten zo lekker…
Tip:
Probeer het ook eens met witte chocolade.
*stil*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Sugar het volgende:
rammelende imbeciel met je gebroken poot.![]()
![]()
Ik dacht een baret!quote:
Die tweede is wel leuk! Maar inderdaad zijn dit soort wijde kledingstukken vaak een beetje truttig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Plukie86 het volgende:
@ Aventura: zulke bovenarmen heb ik ook, veel kleding past mij niet omdat het rond mijn bovenarmen te strak zit. Kleding die daar te strak zit laat me erg dik lijken.
Wat wél staat: van die vleermuisachtige dingen, zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijkgezegd zijn bovenstaande dingen niet echt mijn smaak en draag ik dus ook niet.
En verder gewoon alles wat niet te strak zit rondom je armen.
[quote]
Da's te weinig, dus ga maar ijs eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: 2x Vitalinea
D: Kabeljauwfilet met spinazie en sla (met komkommer en tomaat, chilisaus en zoetstof)
En nu wil ik ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |