Dat wel ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou mezelf ook een keer aftrekken denk ik.
Ja dat lijkt me ook geinig. En stiekem wil ik dan weten of een knijp in de ballen nou echt zoveel pijn doet als meneer hier zegtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou mezelf ook een keer aftrekken denk ik.
Nouja, je hoort van die verhalenquote:
Ik doe geen man na als ik een dildo omdoequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Voorbinddildo's zijn volgens mij echt lustdodend, iig voor mij. Hey, als ik dan toch met een vrouw het bed induik, dan liever een echte en niet eentje die een man probeert na te doen
Maar goed, dat is my personal opinion.
Na die tijd krijg ik sowieso doorbraakbloedingen dus dan stop ik liever zelf op tijd en weet ik wanneer ik ga bloedenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Waarom moet je om de 6 weken stoppen, Miss_s? Ik weet niet eens of het oké is, hoor, dat ik dat ding altijd maar slik.
Zout is vaak je bloeddruk, zoet is vaak genetisch bepaald.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Plukie86 het volgende:
Is er een biologisch mechanisme achter het fenomeen 'ik MOET nu iets zoets/zouts eten!!!!'
Daar heb ik soms last van, het is uitermate irritant omdat ik dan alleen nog maar aan eten kan denken...
Hoe is dit te verklaren en te voorkomen?
Ik slik ook lang door meestal, omdat ik altijd ziek wordt als ik ongesteld benquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Waarom moet je om de 6 weken stoppen, Miss_s? Ik weet niet eens of het oké is, hoor, dat ik dat ding altijd maar slik.
Hoeft toch niet? Ik heb een Mirena, zelfde hormonen (wel vele malen minder trouwens), dat gaat 4 jaar lang continu door en ik word dus nooit ongesteld. Werkt prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Sugar het volgende:
Ik heb ook een Mirena en ik had bij de pil ook vaak last van doorbraakbloedingen (had wel een vrij lichte pil).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Ik heb een Mirena, zelfde hormonen (wel vele malen minder trouwens), dat gaat 4 jaar lang continu door en ik word dus nooit ongesteld. Werkt prima.
Ik vind plastic gewoon ECHT NIET opwindend!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe geen man na als ik een dildo omdoe. Het lijkt me gewoon geil en lekker
.
Met het mannelijk geslachtsdeel an sich is niks mis, dus waarom zou je niet gebruik maken van iets dat naar het mannelijk geslachtsdeel gemodelleerd is?
Geen menstruatie meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mirena en ik had bij de pil ook vaak last van doorbraakbloedingen (had wel een vrij lichte pil).
Plastic?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind plastic gewoon ECHT NIET opwindend!Eerder lustdodend.
WAT EEN VUILE HUICHELAARquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |