Nee, eigenlijk niet. Af en toe een bruin vlekje (en na 'geneukt' (quote:
Allright, heb ik mezelf nu als een n00b op het gebied van seksspeeltjes onthuld?quote:
Whoeoeoeoeoehhhh!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Sugar, woei, ik berg me maar vast...
Dames, ik kom even hyperen, want ik heb zojuist onze vlucht naar Zuid-Afrika geboekt![]()
4 weken
![]()
En een lange overstap in fokking Amsterdam
Nee liefjes dat is ... ehm ... vier jaar geleden. Lang verhaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WAT EEN VUILE HUICHELAAR![]()
![]()
Heb je aangifte gedaan?
Het is ook niet de bedoeling dat je geil wordt van het ding op zich.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Allright, heb ik mezelf nu als een n00b op het gebied van seksspeeltjes onthuld?![]()
Nouja, iig dat materiaal. Ik kan niet echt opgewonden worden van namaak geslachtsdelen. Geef mij maar the real thing.
Ik moet zeggen dat ik wel snap wat je bedoelt, hoor. In m'n eentje vind ik zoiets ook absoluut niet opwindend (het rubber stinktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Allright, heb ik mezelf nu als een n00b op het gebied van seksspeeltjes onthuld?![]()
Nouja, iig dat materiaal. Ik kan niet echt opgewonden worden van namaak geslachtsdelen. Geef mij maar the real thing.
Cool, huhquote:
Tof! Afrika.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cool, huhHeen naar Johannesburg, terug vanaf Kaapstad, auto huren, vrienden en familie opzoeken
![]()
Woesj, ik ben echt even wild enthousiast. Ook een provinciaaltjeDoor het dolle heen van een vakantie
Mijn wenperiode was een half jaar van dan wel, dan niet ongesteld. Maar nu dus al ruim 4 jaar niet. Ik vind het geweldig en wat ook scheelt, mijn libido is gelijkgebleven met mijn geen-pil-periode. Wat ook blijkt uit het feit dat ik nog hoop op sex-met-exquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Af en toe een bruin vlekje (en na 'geneukt' () te hebben heb ik er meer last van, gek genoeg) en soms nog wat buikpijn, maar verder ben ik zeer tevreden. Alleen zijn die drie gewenningsmaanden nu wel allang om
.
Die zakt bij mij echt meteen tot het nulpunt zodra ik zo'n ding ziequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je geil wordt van het ding op zich.Het is meer een hulpmiddel in de strijd tegen je geilheid als die reeds aanwezig is.
Zie, ik ben heus niet de enige.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
Ik vind overigens niets geiler dan een man met een vb dildo nemen
Toffffffffffff!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Sugar, woei, ik berg me maar vast...
Dames, ik kom even hyperen, want ik heb zojuist onze vlucht naar Zuid-Afrika geboekt![]()
4 weken
![]()
En een lange overstap in fokking Amsterdam
Ja, ik vind het echt een geweldig land. En gezien onze gezamelijke voorliefdes voor vakantiebestemmingen denk ik dat het ook wel wat voor jou isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Toffffffffffff!
Mijn ouders gaan over zes weken ook weer een maand. Dat doen ze sinds drie jaar elk jaar.
Er woont familie van ons en nu zijn ze verslaafd aan het land
Ik ookquote:
Wat dacht je van gewoon vragen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoe kom je er trouwens achter of je vent voor zoiets in is?
Zeg schat, buk eens?
Handboeien vind ik dan weer niet zo. Vastbinden mag wel, maar dan met een sjaal ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zakt bij mij echt meteen tot het nulpunt zodra ik zo'n ding zie
Handboeien daarentegen...
Woont er van jou ook familie ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt een geweldig land. En gezien onze gezamelijke voorliefdes voor vakantiebestemmingen denk ik dat het ook wel wat voor jou is
En dan goed mikkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zeg schat, buk eens?
Naja, wij hebben altijd open gesprekken over sex..wat vind je lekker, wat wil je nog eens proberen..etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zeg schat, buk eens?
Ik kan me wel voorstellen dat een man daar moeite mee kan hebben. Associeren ze dat niet met homoseksualiteit?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De mijne ziet het vooralsnog niet zo zitten geloof ik.
Ik ga het niet vragen hoor, het lijkt me ook niets eerlijk gezegd.quote:
Van Mr CF. En ik heb een heuleboel vrienden in Jo'burg, want daar heb ik een tijdje gewoond toen ik stageliep.quote:
Ook niet met pluche eromheen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handboeien vind ik dan weer niet zo. Vastbinden mag wel, maar dan met een sjaal ofzo.
Hier is het dreigement in bed altijd "schuif op, of ik stop mijn vinger in je reet"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De mijne ziet het vooralsnog niet zo zitten geloof ik.
Waarom zeg jij 'ja' als je iets vraagt?quote:
Een van mijn exen was er ook helemaal van. Van de vinger dan. Hij wilde zelf wel meer denk ik, maar dat heb ik nooit gedurfdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, wij hebben altijd open gesprekken over sex..wat vind je lekker, wat wil je nog eens proberen..etc.
De prostaat is hypergevoelig en het aanraken van deze resulteert voor mannen in een explosief orgasme. Niet te vergelijken met een normaal orgasme.
De mijne is na zo'n behandeling (!!! ) echt compleet van de wereld.
Ik heb gewoon tijdens orale sex een keer voorzichtig een vinger erin gestopt
Ja, homofobe onzin.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat een man daar moeite mee kan hebben. Associeren ze dat niet met homoseksualiteit?
Schater!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier is het dreigement in bed altijd "schuif op, of ik stop mijn vinger in je reet".
Bij die 'ze' hoort de mijne niet. Hij heeft in de verste verte geen last van homofobie, vindt het zelfs leuk als hij sjans heeft van een man.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat een man daar moeite mee kan hebben. Associeren ze dat niet met homoseksualiteit?
Present hier!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet met pluche eromheen?![]()
anders doen ze pijn
Mja, weet niet eigenlijk. Kom er nog wel eens achter denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet met pluche eromheen?![]()
anders doen ze pijn
Nou ja, hij moet er van achter in hé. Mijn vriend zou zoiets vreselijk vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe ik dat vaker (ja?)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij 'ja' als je iets vraagt?.
Dat is ook iets typisch Gronings, maar dan niet in een vraagzin. Meer als in: "Wat heb je leuke kleren aan ja!".
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier is het dreigement in bed altijd "schuif op, of ik stop mijn vinger in je reet".
Me too.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende TT.
Mijn ex wel. Maar dan alleen bij mij, zeg maar, en bij hem , zei hij, van niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ja, hij moet er van achter in hé. Mijn vriend zou zoiets vreselijk vinden.
Of het iets met een associatie van homoseksualiteit te maken heeft, niet per se. Hij houdt gewoon niet van anaal.
werkt ook als hij het zegt, trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |