HA!!! Ik voorzag het commentaar en had al ge-editquote:
Nee, want er staat 'alle twee' onder, dus een pakje van twee blokjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verwoord het nou eens een keer goed, nu kan ze nog denken dat ze het hele pak erin moet gooien.
Je bent wel snel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HA!!! Ik voorzag het commentaar en had al ge-edit![]()
Ja, maar ja, ik was m'n haar ook iedere dag. Het gaat echt jeuken als ik dat niet elke dag doe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef mspoez het volgende:
Viking, douchen kan toch heel goed zonder nat hoofd?
En SHE, hoe lang moet je nog met tape en waarom is het niet met gips?
Nou ja weet je, hij kon niet weg want meisje wou niet uit zijn huis en ik had geen zin in weken strijd vanwege kindjes dus dan maar oogkleppen op en gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke eikel. Heeft ie dan werkelijk totaal geen respect meer voor je? Echt hoor, ik zou er niet zo mee om kunnen gaan als jij. Ik was allang gaan vechten en schreeuwen, de hele dag lang. Of sloten verwisselen. Zoiets.
Ja, ik klikte op invoeren en ik dacht 'Wacht!!'quote:
En ook 'arme iedereen die met Viking te maken krijgt', want ik zal niet al te fris geurenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef Plukie86 het volgende:
Een week niet douchen. Arme Viking. Ik overleef een dag zonder douchen ook niet, dan voel ik me echt vies.
Ik heb net geweldig gescheten, dus volgens mij werkt het nogquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, als je die nootjes niet had gehad, dan zat je weer te ver ONDER het aantal kcal wat je echt moet hebben om nog van een stofwisseling te spreken.
Uitleg: Je hebt onderhoudsniveau, en afval niveau.
Je onderhoudsniveau is het aantal kcal wat je nodig hebt om optimaal te functioneren en niet aan te komen of af te vallen. Stabilisatie dus.
Afval niveau is het aantal kcal wat je nodig hebt om af te vallen, maar wel je stofwisseling op gang te houden.
Als je namelijk TE WEINIG kcal eet, dan word je stofwisseling plat gelegd en ga je in spaarstand.
Verder ben je verdomme net een autist. Ik wist dat we veel op elkaar leken, maar dit slaat alles
Is waarschijnlijk gewenning. Als je je hoofdhuid er aan laat wennen dat je bijvoorbeeld om de dag wast, dan gaat dat na verloop van tijd ook prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik was m'n haar ook iedere dag. Het gaat echt jeuken als ik dat niet elke dag doe.
Je kunt natuurlijk ook die link doorsturen naar zijn baas en een printje ervan ophangen in zijn nieuwe buurt net nadat ie verhuisd is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nou ja weet je, hij kon niet weg want meisje wou niet uit zijn huis en ik had geen zin in weken strijd vanwege kindjes dus dan maar oogkleppen op en gaan.
En zal ik nog iets héél ergs vertellen? Ik schaam me echt diep maar ik zou graag nog een keer met hem willen sexen...afscheidssex zeg maar. Dáár lag het namelijk nooit aan en ik heb nu al 5 weken ofzo geen sex meer gehad...
http://www.kno.nl/voorlichting/ci.phpquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Ewelina het volgende:
Vik, word je aan je oren geopereerd? Wat voor operatie is dat precies?
Je kind heeft het van d'r moederquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net geweldig gescheten, dus volgens mij werkt het nog. Maar helder. Vandaar ook dat je niet extreem weinig moet eten dus. Niet dat ik dat zou kunnen, maar dat is een ander verhaal.
Maar in het geval van mspoez zou ik daar nou net NIET aan moeten denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef Isegrim het volgende:
Afscheidsseks kan echt fijn zijn... *herinnering*
Ik kan hem ook even hier neerzetten? Wie weet herkent iemand hem wel als zijn collega hahahaha!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook die link doorsturen naar zijn baas en even ophangen in zijn nieuwe buurt net nadat ie verhuisd is.
Ik heb het verder niet gevolgd...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in het geval van mspoez zou ik daar nou net NIET aan moeten denken
Nee, want de buitenste verpakking glimt nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verwoord het nou eens een keer goed, nu kan ze nog denken dat ze het hele pak erin moet gooien.
Dat lijkt mij echt afschuwelijk. Ik zou me er de hele tijd van bewust zijn dat het de laatste keer is en dat zou ik gewoon een ontzettend naar idee vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef mspoez het volgende:
En zal ik nog iets héél ergs vertellen? Ik schaam me echt diep maar ik zou graag nog een keer met hem willen sexen...afscheidssex zeg maar. Dáár lag het namelijk nooit aan en ik heb nu al 5 weken ofzo geen sex meer gehad...
*pfew* godzijdank!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, want de buitenste verpakking glimt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |