Ze zijn nog steeds prima!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:32 schreef conleche het volgende:
Voordat ik was afgevallen waren de mijnes okeër
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:19 schreef Ewelina het volgende:
Ik had toch op zijn minst een TT over tieten verwacht
ben blij dat ik daar nie al te vaak in de buurt benquote:
Heavenly Hazelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Miss_s, wat heb heb je voor lekkers gehad????
Die heavenly hazel was zo'n 3 uur voor de boterham dus had nergens meer last vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Eén boterham èn een heavenly hazel, volgens mij zou ik daar dan kotsmisselijk van worden!![]()
Maar ieder z'n ding.
Ik eet vanavond (in zeeland) witte bonen met een gehaktbal en aardappel van gister. Is er een economische crisis ofzo?
Dat was iets met een CUL meet in Delft als ik het wel hebquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Laureline het volgende:
Ja, nou wil ik ook het hele verhaal over die tieten. Met wie, waar, wanneer, hoe, omgeving, spanningsopbouw en verrassende ontknoping
Ik zou beginnen zonder iets, dan is het al zwaar genoeg. Bij de squats moet je HEEL erg letten op je houding, anders heb je zo een knieblessure te pakken. Zorg dat je knieen niet voorbij je enkels komen als je zijwaarts in de spiegel kijkt. Zodra je dan wat sterker wordt, kan je er dumbells bijnemen, of zo'n zachte stang. Maar ik zou me eerst concentreren op je kont en bovenbenen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:54 schreef Merel het volgende:
SHE'tje, ik heb een vraag! Snap het als je andere dingen aan je hoofd hebt hoor, maar ik ben weer in de war en ik moet morgen weer sporten en ik probeer me alvast mentaal voor te bereiden
Morgen moet ik squats doen hè. En normaal is dat met een barbell toch? Maar het kan ook met (een) dumbell(s). Dus welke moet ik doen? Ik hoop dat de barbelldinges niet hoeft, die is eng!
Dus zo of zo of zo?
Eigenlijk wil ik alles wel met dumbells doen, ik vind die barbells gewoon imponerend en ze zijn altijd bezet. Is dat erg? Of ben ik nou laf?
quote:Heavenly Hazel
Een wervelwind van noten kolkt in je kop.
Ingrediënten
60 ml koffie (1 klein kopje)
20 ml hazelnootsiroop (± 1,5 eetlepel)
60 ml hete, volle melk
geklopte slagroom
nougatine
Bereiding
Giet de hazelnootsiroop in een grote kop. Schenk de verse koffie er al roerend bij. Voeg vervolgens de hete melk toe. Top het geheel af met een flinke lepel slagroom en bestrooi het met nougatine. Duizelingwekkend lekker!
Tip
Probeer dit recept ook eens met Moka Royal van Douwe Egberts. Moka Royal smaakt fantastisch met hazelnootsiroop.
Ja dat lees ik overal, maar ik snap nie twat daarmee bedoeld wordt? Hoe kunnen je knieën nou voorbij je enkels komen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
Zorg dat je knieen niet voorbij je enkels komen als je zijwaarts in de spiegel kijkt.
Slecht nieuws, Viev?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:04 schreef Vivi het volgende:
Ik kan voorlopig niet sporten.
En ik ga vanavond uit eten. En me bezatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |