We zijn in de minderheid, dus het valt sneller op. We kunnen immers ook niet allemaal zo briljant zijn als ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zijn alle anti-Democraten hier op FOK! niet zo nozel, of ligt het aan mij
V.
Geen probleem, USAISCOOL.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef USAISCOOL het volgende:
dank je voor het plaatsen van die text Mondique.
Hij zal in de herinnering steeds blijven groeien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef Montov het volgende:
Een vrouw kijgt het te warm door de woorden van Clinton. Rond 1:20.
http://www.politico.com/b(...)ichigan.html?showallquote:John McCain is pulling out of Michigan, according to two Republicans, a stunning move a month away from Election Day that indicates the difficulty Republicans are having in finding blue states to put in play.
McCain will go off TV in Michigan, stop dropping mail there and send most of his staff to more competitive states, including Wisconsin, Ohio and Florida. Wisconsin went for Kerry in 2004, Ohio and Florida for Bush.
McCain's campaign didn't immediately respond to a request for comment.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je snapt er zelf niks van. Het enige wat Biden zegt is dat het onzinnig is om zóveel aandacht aan Iran te geven, terwijl Pakistan op het randje staat om net zo gevaarlijk te worden als Iran én ook nog eens vele malen meer uranium heeft. Dat is niet dom, dat is verstandig beleid voeren en de aandacht vestigen waar dat nodig is. Iran is amper gevaarlijk voor de wereld en dat jij daar zo met open ogen intrapt zegt genoeg over jouw vermogen om door de media heen te prikken.
Gallup Pollquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:08 schreef Wheelgunner het volgende:
Clinton groot?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
in Pakistan zit al jarenlang een redelijke regering
Getekend door het minieme tijdsverschil.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Gallup Poll
Gallup poll
Ronald Reagan has fared well in recent public opinion polls
A Gallup poll about presidential greatness, taken February 9–11, 2007, asked 1006 adults nationwide, "Who do you regard as the greatest United States president?"[11]
1. Abraham Lincoln (18%)
2. Ronald Reagan (16%)
3. John F. Kennedy (14%)
4. Bill Clinton (13%)
5. Franklin Roosevelt (9%)
6. Other/None/No opinion (8%)
7. George Washington (7%)
8. Harry Truman (3%)
9. George W. Bush (2%)
10. Theodore Roosevelt (2%)
11. Dwight Eisenhower (2%)
12. Thomas Jefferson (2%)
13. Jimmy Carter (2%)
14. Gerald Ford (1%)
15. George H.W. Bush (1%)
16. Richard Nixon (0%)
Ok dat verbaasd me, maar ik denk dat het anders uit ziet als die over 20 jaar weer genomen wordt. Ik verwacht dat Clinton's huidige populariteit vooral te danken is aan nostalgie over voorspoedige jaren '90. Hoewel het af te vragen is in hoeverre Clinton daar verantwoordelijk voor was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Gallup Poll
Gallup poll
A Gallup poll about presidential greatness, taken February 9–11, 2007, asked 1006 adults nationwide, "Who do you regard as the greatest United States president?"[11]
1. Abraham Lincoln (18%)
2. Ronald Reagan (16%)
3. John F. Kennedy (14%)
4. Bill Clinton (13%)
5. Franklin Roosevelt (9%)
6. Other/None/No opinion (8%)
7. George Washington (7%)
8. Harry Truman (3%)
9. George W. Bush (2%)
10. Theodore Roosevelt (2%)
11. Dwight Eisenhower (2%)
12. Thomas Jefferson (2%)
13. Jimmy Carter (2%)
14. Gerald Ford (1%)
15. George H.W. Bush (1%)
16. Richard Nixon (0%)
daar heb ik het geeneens over.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
typo , maar dat zou jouw natuulijk nooit overkomen he ? .![]()
Ondergang van de Sovjets denk ik, veel mensen vinden dat zijn defensie-beleid de rug van de Russen heeft gebroken toen ze de VS bij probeerde te houden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom loopt iedereen in de VS weg met Reagan?
Interessante vraag. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met het feit dat zijn termijn nog redelijk helder in het geheugen ligt. Misschien is het een nostalgisch gevoel onder republikeinen die als enige vergelijkingsmateriaal Bush (en Bush sr.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom loopt iedereen in de VS weg met Reagan?
Daar heb ik wel een verklaring voor:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Interessante vraag. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met het feit dat zijn termijn nog redelijk helder in het geheugen ligt. MIsschien is het een nostalgisch gevoel onder republiekeinen die als enige vergelijkingsmateriaal Bush hebben. Wat ik me afvraag is hoe het komt dat de nummer 1 een president is die al bijna 150 jaar dood is en waar dus niemand enige ervaring mee heeft!
hmm... geldproblemen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.politico.com/b(...)ichigan.html?showall
McCain stopt met zijn campagne in Michigan. Welke wereldcrisis moet Superjohn nu weer oplossen?
Zou kunnen. Maar hoe bekend is dat feit inmiddels nog onder de gemiddelde Amerikaan? (er vanuit gaand dat het een representatieve steekproef was) Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een verklaring voor:
[ afbeelding ]
Hij heeft het grootste standbeeld
Maar serieus, einde aan de slavernij zal er wel mee te maken hebben.
Wat komt die dom over zeg.quote:
en die Musharaf heeft hij ook van die uitspraken gedaan zoals die president van Iran Achmeddinejihadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar heb ik het geeneens over.
'pakistan al jarenlang een redelijke regering'.
vergeet je de militaire dictator musharraf voor het gemak even.
Clinton op 16% Roosevelt op 18%quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef Caesu het volgende:
tja, dat lijstje.
GWB staat op 9.
en Andrew Jackson komt er geeneens op voor.
als ze op Churchill konden kiezen had hij waarschijnlijk ook hoog gescoord.
Voordat hij president werd was hij een failliete winkelier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een verklaring voor:
[ afbeelding ]
Hij heeft het grootste standbeeld
Maar serieus, einde aan de slavernij zal er wel mee te maken hebben.
Ik ben het met je eens dat weinig mensen echt op de hoogte zijn van de daden van historische presidenten, maar 'Licoln freed the slaves' is toch wel algemeen bekend gok ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar hoe bekend is dat feit inmiddels nog onder de gemiddelde Amerikaan? (er vanuit gaand dat het een representatieve steekproef was) Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in...
Tsja, hij was te 'eerlijk' voor zakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voordat hij president werd was hij een failliete winkelier.
Mensen zien nu met GW Bush het verschil met Clinton en wat een toffe vent het was en hoezeer ze hem gewaardeerd hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Hier kun je ook zien dat de populariteit van Clinton echt iets van de laatste tijd is:
http://en.wikipedia.org/w(...)holar_survey_results
In dat geval ben ik erg benieuwd naar de samenstelling van die percentages.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat weinig mensen echt op de hoogte zijn van de daden van historische presidenten, maar 'Licoln freed the slaves' is toch wel algemeen bekend gok ik.
Hele toffe vent, mar heeft volgens mij ook nogal wat doden op zijn geweten, zoals de bombardementen in Joegoslavië. Ik weet er weinig van, maar zo vredelievend is hij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef henkway het volgende:
[..]
Mensen zien nu met GW Bush het verschil met Clinton en wat een toffe vent het was en hoezeer ze hem gewaardeerd hebben.
Bush is inderdaad een goede om te laten zien dat het nog veel erger kan dan Clinton.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef henkway het volgende:
[..]
Mensen zien nu met GW Bush het verschil met Clinton en wat een toffe vent het was en hoezeer ze hem gewaardeerd hebben.
Hij strijkt voor een half uurtje praten een miljoen euro op, dat zal GWB nooit krijgen
Gallup belt meestal willekeurig een paar duizend telefoonnummers, maar ik weet niet of ze dat ook voor die poll hadden gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In dat geval ben ik erg benieuwd naar de samenstelling van die percentages.
En Irak natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele toffe vent, mar heeft volgens mij ook nogal wat doden op zijn geweten, zoals de bombardementen in Joegoslavië. Ik weet er weinig van, maar zo vredelievend is hij nou ook weer niet.
Dat zeg ik. Ik weet er weinig van.quote:
http://www.demorgen.be/dm(...)nacht-in-debat.dhtmlquote:Palin en Biden vannacht in debat
In aanloop van de Amerikaanse presidentsverkiezingen vindt vannacht het eerste en enige televisiedebat plaats tussen de Democratische vicepresidentskandidaat Joe Biden en zijn Republikeinse rivale Sarah Palin. De hele natie kijkt reikhalzend uit naar de confrontatie en verwacht wordt dat dit debat meer kijkers voor de buis lokt dan de 52 miljoen kijkers die afgelopen vrijdag presidentskandidaten John McCain en Barack Obama aan de slag zagen. Je kan het debat volgen op DeMorgen.be met live updates en achteraf een uitgebreid verslag van Tom Vandyck in Boston.
Twijfels bekwaamheid
De schijnwerpers zullen vooral gericht staan op de 44-jarige Palin. De vrij onbekende 'hockeymoeder' uit Alaska schudde de race om het Witte Huis op door haar verrassende nominatie als 'running mate'. Ze werd op slag beroemd, maar vooral de laatste weken rijzen er serieuze twijfels over haar bekwaamheid.
Sinds haar benoeming in september stond Palin de pers slechts drie maal te woord en telkens struikelde ze opzichtig in haar uitleg. De Republikeinse werd dan ook het doelwit van grappen in de media. Zo werd ze beschimpt omdat ze in een interview met CBS beweerde dat ze wel degelijk ervaring op een buitenlandgebied heeft omdat de staat Alaska, waar ze gouverneur is, zo dicht bij Rusland ligt.
Driedaagse voorbereiding
Ook binnen haar eigen Republikeinse partij wordt plots getwijfeld aan de debatvaardigheden van hun kandidate. Daarom werd Palin drie dagen lang klaargestoomd op de ranch van McCain in Arizona. Bovendien dwongen de Republikeinen strenge regels af voor het debat in Missouri.
Jarenlange ervaring
De 65-jarige Biden daarentegen kan op zijn jarenlange ervaring op het hoogste politieke niveau teren. Biden is senator sinds 1972. Als voorzitter van de senaatscommissie Buitenlandse Zaken heeft hij vanzelfsprekend heel wat expertise in buitenlandse dossiers. Bovendien gaf hij honderden interviews sinds hij in augustus werd aangesteld als running mate van Obama. Maar ook Biden sloeg al een paar keer de bal mis in zijn speeches.
Zo repte hij over een televisiespeech van president Franklin Roosevelt tijdens de beurscrisis van 1929. Dat was vier jaar voordat Roosevelt in werkelijkheid aan de macht kwam en in een tijd dat de Amerikanen nog geen tv thuis hadden.
Biden zal voorzichtig moeten opereren in het debat met Palin en als 'aanvalshond' van Obama niet te dominant mogen overkomen.
(anp/ka)
02/10/08 17u18
Je kunt het altijd bekijken op internet. Opnemen is niet echt nodig. Ik ga zeker niet kijken. Anderhalf uur lang kijken naar standaard politiek geleuter, terwijl ik overdag gewoon de beste stukjes kan bekijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die vannacht gaan kijken? Ik overweeg om het op te nemen.
Ik ga kijken, kan toch al een aantal nachten niet slapen dus mijn ritme is goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die vannacht gaan kijken? Ik overweeg om het op te nemen.
http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=31940950quote:Zes op de tien kiezers vinden Sarah Palin te onervaren
(Belga) In de Verenigde Staten vinden zes op de tien kiezers dat het Sarah Palin, de Republikeinse kandidaat-vicepresident, aan de nodige ervaring ontbreekt om - als dat in de toekomst nodig zou blijken - potentieel staatshoofd John McCain te vervangen als president. Dat blijkt donderdag uit een peiling van krant The Washington Post en tv-omroep ABC News.
Enkele uren voor het langverwachte televisiedebat tussen Palin en haar Democratische rivaal Joe Biden, leert de peiling ook dat een derde van het kiespubliek minder geneigd is voor McCain te stemmen omwille van zijn kandidaat-vicepresidente. "Zowel Democraten als Republikeinen, en beide groepen in dezelfde mate, zijn momenteel meer geneigd om te twijfelen aan Palins geschiktheid. De grootste verschuiving situeert zich echter bij de onafhankelijke kiezers", leest het begeleidende commentaar bij de peiling. De Amerikaanse presidentsverkiezingen vinden plaats op dinsdag 4 november. (DWM)
Nixon niet en Bush is van hetzelfde niveauquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Bush is inderdaad een goede om te laten zien dat het nog veel erger kan dan Clinton.
Ik denk dat ie overigens wel redelijk gaat verdienen op het praat-circuit hoor, als hij daar behoefte aan heeft. Hij is immers Amerikaanse president, en een van de meest omstreden van de laatste decennia. Misschien dat hij meer bezoekers trekt die gemotiveerd zijn door morbide fascinatie dan door bewondering, maar toch
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Hoe meer ik die youtube filmpjes bekijk hoe meer ik het slappe plak werk van amateurs zie. Sarah Palin zegt zoveel goede dingen, maar men maakt er maar een grapje van. Vanavond zal ze met allen afrekenen
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik verwacht voor vannacht een hoop ingestudeerde zinnen van Palin, en vooral een stortvloed van moeilijke namen en plaatsen die genoemd worden om maar te bewijzen dat ze weet waar ze het over heeft.
Achmedinejad dit, president Zadahri zo, Waziristan hier, Abkhazia daar.
Ah, leuk dat je ook Nova kijkt en het eens bent met Willem Lust.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik verwacht voor vannacht een hoop ingestudeerde zinnen van Palin, en vooral een stortvloed van moeilijke namen en plaatsen die genoemd worden om maar te bewijzen dat ze weet waar ze het over heeft.
Achmedinejad dit, president Zadahri zo, Waziristan hier, Abkhazia daar.
Benieuwd of ze Biden wel durft aan te kijken, of Mccain tegenover Obama nadoet en hem de hele avond negeert.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
ze zal geen enkele keer antwoorden op een vraag van Joe Biden
De toekomst zal het leren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef henkway het volgende:
[..]
Nixon niet en Bush is van hetzelfde niveau
Ik heb Nova niet gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je ook Nova kijkt en het eens bent met Willem Lust.
De situatie in Pakistan de laatste tijd toevallig nog een heeeel klein beetje gevolgd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja heel verstandig je ogen sluiten en naar een ander land kijken ,zodat Iran later diezelfde hoeveelheid heeft.
in Pakistan zit al jaren lang een redelijke regering, totaal niet met Iran te vergelijken bovendien kan je dat al niet meer voorkomen bij Iran nu nog wel.. zodra in Pakistan zo een achterlijke radicale baard komt te zitten komt daar gewoon een grote kernoorlog van of een nucleare aanslag van Hezbolla ,Alquada ,een aantal jaar later.
Vast wel, Palin kennende.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er geen vooraf vastgesteld onderwerp?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er geen vooraf vastgesteld onderwerp?
http://www.debates.org/pages/news_092108.htmlquote:The only vice presidential debate will include both foreign and domestic issues within a 90 minute format. The vice presidential format will also allow two minutes for each candidate to offer a closing statement.
hij zei het alleen éxact zoals jij het zei vijf minuten eerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb Nova niet gezien?![]()
Wel het debat tussen Obama en McCain, en daar zag ik McCain al triomfantelijk daarmee smijten. Het verschil is dat hij het kan maken om het te doen, hij blijft de oude rot in het vak. Ik ben bang dat het van Palin alleen maar erg doorzichtig zal zijn.
Maar zo'n wereldschokkende verwachting is het toch niet dat alleen Willem Lust die kan maken? Was de uitzending trouwens verder nog een beetje de moeite waard?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Hoe meer ik die youtube filmpjes bekijk hoe meer ik het slappe plak werk van amateurs zie. Sarah Palin zegt zoveel goede dingen, maar men maakt er maar een grapje van. Vanavond zal ze met allen afrekenen
quote:President Obama, with Vice President Palin? President Biden? President Pelosi? Call them the "Doomsday" scenarios -- On Nov. 5, the presidential election winds up in a electoral-college tie, 269-269, the Democrat-controlled House picks Sen. Barack Obama as president, but the Senate, with former Democrat Joe Lieberman voting with Republicans, deadlocks at 50-50, so Vice President Dick Cheney steps in to break the tie to make Republican Sarah Palin his successor.
Volgens mij gelooft 90% van de Amerikanen daarin.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:43 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat ze vraagt aan haar of de aarde 6000 jaar oud is.
er is een speciale site hiervoor, palinquotes of zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:25 schreef Knipoogje het volgende:
Het is eigenlijk best wel grappig om Palin-antwoorden te verzinnen op allerlei vragen
"What color is the sky?"
"I believe that the color of the sky is the most appropriate color for the well being of all people."
Kijk het volgende filmpje en zeg dan met droge ogen dat Cafferty geen gelijk heeft. Ik denk niet dat dat mogelijk isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Bill Maher is lachenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef pberends het volgende:
Bill Maher, whose new documentary "Religulous" is out this months appears on The Daily Show (30th September) discussing his movie and general religion.
Geweldig interview. Gaat ook een beetje over de verkiezingen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het eerste deel van die uitzending is ook geweldig. Jon Stewart doet boos
V.
http://www.nu.nl/news/177(...)debat_van_Palin.htmlquote:Biden wint tv-debat van Palin
Uitgegeven: 3 oktober 2008 05:47
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2008 07:50
ST. LOUIS - Het tv-debat tussen de Amerikaanse vicepresidentskandidaten Sarah Palin en Joe Biden ging donderdagavond voornamelijk over de Amerikaanse economie. Veel vuurwerk leverde het treffen niet op. De twee volgden trouw de lijn van de presidentskandidaten.
ANP
De Democraat Biden zei dat presidentskandidaat Barack Obama het economisch beleid fundamenteel wil gaan veranderen. Hij vindt dat de overheid de markt teveel op zijn beloop heeft gelaten.
Volgens Biden kan de economie niet aan John McCain worden toevertrouwd, omdat hij het beleid van president George Bush zal voortzetten.
Middenklasse
Sarah Palin, die Biden recht in de camera sprak omdat ze naar eigen zeggen het Amerikaanse volk rechtstreeks wil toespreken, ging bij haar eerste antwoord over de economie direct naar het Amerikaanse voetbalveld.
Volgens Palin wil Obama de gewone Amerikanen die daar staan extra belasten. Biden beloofde echter de middenklasse te ontzien.
Irak
Over Irak zei Palin dat de Democraten met een witte vlag zwaaien en dat dat niet is wat de troepen nu zouden moeten horen.
Volgens Biden moeten de Verenigde Staten hun aandacht vooral richten op Afghanistan alsmede buurland Pakistan, omdat daar de volgende lichting terroristen vandaan zou komen. Palin antwoordde dat Irak juist de eerste linie is in de oorlog tegen het terrorisme.
Peiling
Uit een peiling van CNN onder kijkers vond 51 procent dat Biden het best naar voren kwam tijdens het debat, 36 procent wees Palin aan als winnaar.
Biden kaatste terug en zei dat de Republikeinen geen plan hebben om het conflict te beëindigen. "Wij zullen deze oorlog beëindigen", aldus Biden wiens zoon ook dient in Irak.
Ik word hier echt een beetje moe van. Dat constante gelieg over dat Obama Jan Modaal extra wil belasten. Obama wil juist veel grotere tax cuts voor de middenklasse dan John McCain.quote:Sarah Palin, die Biden recht in de camera antwoordde omdat ze naar eigen zeggen het Amerikaanse volk rechtstreeks wil toespreken, ging bij haar eerste antwoord over de economie direct naar het Amerikaanse voetbalveld. Volgens Palin wil Obama de gewone Amerikanen die daar staan extra belasten. Biden ontkende dit en beloofde dat Obama de belastingen voor mensen die minder dan 250.000 dollar verdienen niet zal verhogen.
Daar is een term voor. Bepaalde dingen zoals dit zo vaak gaan herhalen zodat mensen het gaan geloven. Een beetje hetzelfde als het "draaien van Bos" door het CDA terwijl het CDA dondersgoed weet dat iedere politicus draait, maar als je het maar vaak genoeg roept geloven de kiezers je wel op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:40 schreef pberends het volgende:
Ik word hier echt een beetje moe van. Dat constante gelieg over dat Obama Jan Modaal extra wil belasten. Obama wil juist veel grotere tax cuts voor de middenklasse dan John McCain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |