quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Hoe meer ik die youtube filmpjes bekijk hoe meer ik het slappe plak werk van amateurs zie. Sarah Palin zegt zoveel goede dingen, maar men maakt er maar een grapje van. Vanavond zal ze met allen afrekenen
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik verwacht voor vannacht een hoop ingestudeerde zinnen van Palin, en vooral een stortvloed van moeilijke namen en plaatsen die genoemd worden om maar te bewijzen dat ze weet waar ze het over heeft.
Achmedinejad dit, president Zadahri zo, Waziristan hier, Abkhazia daar.
Ah, leuk dat je ook Nova kijkt en het eens bent met Willem Lust.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik verwacht voor vannacht een hoop ingestudeerde zinnen van Palin, en vooral een stortvloed van moeilijke namen en plaatsen die genoemd worden om maar te bewijzen dat ze weet waar ze het over heeft.
Achmedinejad dit, president Zadahri zo, Waziristan hier, Abkhazia daar.
Benieuwd of ze Biden wel durft aan te kijken, of Mccain tegenover Obama nadoet en hem de hele avond negeert.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
ze zal geen enkele keer antwoorden op een vraag van Joe Biden
De toekomst zal het leren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef henkway het volgende:
[..]
Nixon niet en Bush is van hetzelfde niveau
Ik heb Nova niet gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je ook Nova kijkt en het eens bent met Willem Lust.
De situatie in Pakistan de laatste tijd toevallig nog een heeeel klein beetje gevolgd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja heel verstandig je ogen sluiten en naar een ander land kijken ,zodat Iran later diezelfde hoeveelheid heeft.
in Pakistan zit al jaren lang een redelijke regering, totaal niet met Iran te vergelijken bovendien kan je dat al niet meer voorkomen bij Iran nu nog wel.. zodra in Pakistan zo een achterlijke radicale baard komt te zitten komt daar gewoon een grote kernoorlog van of een nucleare aanslag van Hezbolla ,Alquada ,een aantal jaar later.
Vast wel, Palin kennende.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er geen vooraf vastgesteld onderwerp?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er geen vooraf vastgesteld onderwerp?
http://www.debates.org/pages/news_092108.htmlquote:The only vice presidential debate will include both foreign and domestic issues within a 90 minute format. The vice presidential format will also allow two minutes for each candidate to offer a closing statement.
hij zei het alleen éxact zoals jij het zei vijf minuten eerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb Nova niet gezien?![]()
Wel het debat tussen Obama en McCain, en daar zag ik McCain al triomfantelijk daarmee smijten. Het verschil is dat hij het kan maken om het te doen, hij blijft de oude rot in het vak. Ik ben bang dat het van Palin alleen maar erg doorzichtig zal zijn.
Maar zo'n wereldschokkende verwachting is het toch niet dat alleen Willem Lust die kan maken? Was de uitzending trouwens verder nog een beetje de moeite waard?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Hoe meer ik die youtube filmpjes bekijk hoe meer ik het slappe plak werk van amateurs zie. Sarah Palin zegt zoveel goede dingen, maar men maakt er maar een grapje van. Vanavond zal ze met allen afrekenen
quote:President Obama, with Vice President Palin? President Biden? President Pelosi? Call them the "Doomsday" scenarios -- On Nov. 5, the presidential election winds up in a electoral-college tie, 269-269, the Democrat-controlled House picks Sen. Barack Obama as president, but the Senate, with former Democrat Joe Lieberman voting with Republicans, deadlocks at 50-50, so Vice President Dick Cheney steps in to break the tie to make Republican Sarah Palin his successor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |