quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Hoe meer ik die youtube filmpjes bekijk hoe meer ik het slappe plak werk van amateurs zie. Sarah Palin zegt zoveel goede dingen, maar men maakt er maar een grapje van. Vanavond zal ze met allen afrekenen
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik verwacht voor vannacht een hoop ingestudeerde zinnen van Palin, en vooral een stortvloed van moeilijke namen en plaatsen die genoemd worden om maar te bewijzen dat ze weet waar ze het over heeft.
Achmedinejad dit, president Zadahri zo, Waziristan hier, Abkhazia daar.
Ah, leuk dat je ook Nova kijkt en het eens bent met Willem Lust.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik verwacht voor vannacht een hoop ingestudeerde zinnen van Palin, en vooral een stortvloed van moeilijke namen en plaatsen die genoemd worden om maar te bewijzen dat ze weet waar ze het over heeft.
Achmedinejad dit, president Zadahri zo, Waziristan hier, Abkhazia daar.
Benieuwd of ze Biden wel durft aan te kijken, of Mccain tegenover Obama nadoet en hem de hele avond negeert.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
ze zal geen enkele keer antwoorden op een vraag van Joe Biden
De toekomst zal het leren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef henkway het volgende:
[..]
Nixon niet en Bush is van hetzelfde niveau
Ik heb Nova niet gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je ook Nova kijkt en het eens bent met Willem Lust.
De situatie in Pakistan de laatste tijd toevallig nog een heeeel klein beetje gevolgd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja heel verstandig je ogen sluiten en naar een ander land kijken ,zodat Iran later diezelfde hoeveelheid heeft.
in Pakistan zit al jaren lang een redelijke regering, totaal niet met Iran te vergelijken bovendien kan je dat al niet meer voorkomen bij Iran nu nog wel.. zodra in Pakistan zo een achterlijke radicale baard komt te zitten komt daar gewoon een grote kernoorlog van of een nucleare aanslag van Hezbolla ,Alquada ,een aantal jaar later.
Vast wel, Palin kennende.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er geen vooraf vastgesteld onderwerp?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er geen vooraf vastgesteld onderwerp?
http://www.debates.org/pages/news_092108.htmlquote:The only vice presidential debate will include both foreign and domestic issues within a 90 minute format. The vice presidential format will also allow two minutes for each candidate to offer a closing statement.
hij zei het alleen éxact zoals jij het zei vijf minuten eerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb Nova niet gezien?![]()
Wel het debat tussen Obama en McCain, en daar zag ik McCain al triomfantelijk daarmee smijten. Het verschil is dat hij het kan maken om het te doen, hij blijft de oude rot in het vak. Ik ben bang dat het van Palin alleen maar erg doorzichtig zal zijn.
Maar zo'n wereldschokkende verwachting is het toch niet dat alleen Willem Lust die kan maken? Was de uitzending trouwens verder nog een beetje de moeite waard?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Hoe meer ik die youtube filmpjes bekijk hoe meer ik het slappe plak werk van amateurs zie. Sarah Palin zegt zoveel goede dingen, maar men maakt er maar een grapje van. Vanavond zal ze met allen afrekenen
quote:President Obama, with Vice President Palin? President Biden? President Pelosi? Call them the "Doomsday" scenarios -- On Nov. 5, the presidential election winds up in a electoral-college tie, 269-269, the Democrat-controlled House picks Sen. Barack Obama as president, but the Senate, with former Democrat Joe Lieberman voting with Republicans, deadlocks at 50-50, so Vice President Dick Cheney steps in to break the tie to make Republican Sarah Palin his successor.
Volgens mij gelooft 90% van de Amerikanen daarin.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:43 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat ze vraagt aan haar of de aarde 6000 jaar oud is.
er is een speciale site hiervoor, palinquotes of zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:25 schreef Knipoogje het volgende:
Het is eigenlijk best wel grappig om Palin-antwoorden te verzinnen op allerlei vragen
"What color is the sky?"
"I believe that the color of the sky is the most appropriate color for the well being of all people."
Kijk het volgende filmpje en zeg dan met droge ogen dat Cafferty geen gelijk heeft. Ik denk niet dat dat mogelijk isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef laforest het volgende:
Bill Maher is lachenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef pberends het volgende:
Bill Maher, whose new documentary "Religulous" is out this months appears on The Daily Show (30th September) discussing his movie and general religion.
Geweldig interview. Gaat ook een beetje over de verkiezingen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het eerste deel van die uitzending is ook geweldig. Jon Stewart doet boos
V.
http://www.nu.nl/news/177(...)debat_van_Palin.htmlquote:Biden wint tv-debat van Palin
Uitgegeven: 3 oktober 2008 05:47
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2008 07:50
ST. LOUIS - Het tv-debat tussen de Amerikaanse vicepresidentskandidaten Sarah Palin en Joe Biden ging donderdagavond voornamelijk over de Amerikaanse economie. Veel vuurwerk leverde het treffen niet op. De twee volgden trouw de lijn van de presidentskandidaten.
ANP
De Democraat Biden zei dat presidentskandidaat Barack Obama het economisch beleid fundamenteel wil gaan veranderen. Hij vindt dat de overheid de markt teveel op zijn beloop heeft gelaten.
Volgens Biden kan de economie niet aan John McCain worden toevertrouwd, omdat hij het beleid van president George Bush zal voortzetten.
Middenklasse
Sarah Palin, die Biden recht in de camera sprak omdat ze naar eigen zeggen het Amerikaanse volk rechtstreeks wil toespreken, ging bij haar eerste antwoord over de economie direct naar het Amerikaanse voetbalveld.
Volgens Palin wil Obama de gewone Amerikanen die daar staan extra belasten. Biden beloofde echter de middenklasse te ontzien.
Irak
Over Irak zei Palin dat de Democraten met een witte vlag zwaaien en dat dat niet is wat de troepen nu zouden moeten horen.
Volgens Biden moeten de Verenigde Staten hun aandacht vooral richten op Afghanistan alsmede buurland Pakistan, omdat daar de volgende lichting terroristen vandaan zou komen. Palin antwoordde dat Irak juist de eerste linie is in de oorlog tegen het terrorisme.
Peiling
Uit een peiling van CNN onder kijkers vond 51 procent dat Biden het best naar voren kwam tijdens het debat, 36 procent wees Palin aan als winnaar.
Biden kaatste terug en zei dat de Republikeinen geen plan hebben om het conflict te beëindigen. "Wij zullen deze oorlog beëindigen", aldus Biden wiens zoon ook dient in Irak.
Ik word hier echt een beetje moe van. Dat constante gelieg over dat Obama Jan Modaal extra wil belasten. Obama wil juist veel grotere tax cuts voor de middenklasse dan John McCain.quote:Sarah Palin, die Biden recht in de camera antwoordde omdat ze naar eigen zeggen het Amerikaanse volk rechtstreeks wil toespreken, ging bij haar eerste antwoord over de economie direct naar het Amerikaanse voetbalveld. Volgens Palin wil Obama de gewone Amerikanen die daar staan extra belasten. Biden ontkende dit en beloofde dat Obama de belastingen voor mensen die minder dan 250.000 dollar verdienen niet zal verhogen.
Daar is een term voor. Bepaalde dingen zoals dit zo vaak gaan herhalen zodat mensen het gaan geloven. Een beetje hetzelfde als het "draaien van Bos" door het CDA terwijl het CDA dondersgoed weet dat iedere politicus draait, maar als je het maar vaak genoeg roept geloven de kiezers je wel op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:40 schreef pberends het volgende:
Ik word hier echt een beetje moe van. Dat constante gelieg over dat Obama Jan Modaal extra wil belasten. Obama wil juist veel grotere tax cuts voor de middenklasse dan John McCain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |