We zijn in de minderheid, dus het valt sneller op. We kunnen immers ook niet allemaal zo briljant zijn als ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zijn alle anti-Democraten hier op FOK! niet zo nozel, of ligt het aan mij
V.
Geen probleem, USAISCOOL.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef USAISCOOL het volgende:
dank je voor het plaatsen van die text Mondique.
Hij zal in de herinnering steeds blijven groeien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef Montov het volgende:
Een vrouw kijgt het te warm door de woorden van Clinton. Rond 1:20.
http://www.politico.com/b(...)ichigan.html?showallquote:John McCain is pulling out of Michigan, according to two Republicans, a stunning move a month away from Election Day that indicates the difficulty Republicans are having in finding blue states to put in play.
McCain will go off TV in Michigan, stop dropping mail there and send most of his staff to more competitive states, including Wisconsin, Ohio and Florida. Wisconsin went for Kerry in 2004, Ohio and Florida for Bush.
McCain's campaign didn't immediately respond to a request for comment.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je snapt er zelf niks van. Het enige wat Biden zegt is dat het onzinnig is om zóveel aandacht aan Iran te geven, terwijl Pakistan op het randje staat om net zo gevaarlijk te worden als Iran én ook nog eens vele malen meer uranium heeft. Dat is niet dom, dat is verstandig beleid voeren en de aandacht vestigen waar dat nodig is. Iran is amper gevaarlijk voor de wereld en dat jij daar zo met open ogen intrapt zegt genoeg over jouw vermogen om door de media heen te prikken.
Gallup Pollquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:08 schreef Wheelgunner het volgende:
Clinton groot?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
in Pakistan zit al jarenlang een redelijke regering
Getekend door het minieme tijdsverschil.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Gallup Poll
Gallup poll
Ronald Reagan has fared well in recent public opinion polls
A Gallup poll about presidential greatness, taken February 9–11, 2007, asked 1006 adults nationwide, "Who do you regard as the greatest United States president?"[11]
1. Abraham Lincoln (18%)
2. Ronald Reagan (16%)
3. John F. Kennedy (14%)
4. Bill Clinton (13%)
5. Franklin Roosevelt (9%)
6. Other/None/No opinion (8%)
7. George Washington (7%)
8. Harry Truman (3%)
9. George W. Bush (2%)
10. Theodore Roosevelt (2%)
11. Dwight Eisenhower (2%)
12. Thomas Jefferson (2%)
13. Jimmy Carter (2%)
14. Gerald Ford (1%)
15. George H.W. Bush (1%)
16. Richard Nixon (0%)
Ok dat verbaasd me, maar ik denk dat het anders uit ziet als die over 20 jaar weer genomen wordt. Ik verwacht dat Clinton's huidige populariteit vooral te danken is aan nostalgie over voorspoedige jaren '90. Hoewel het af te vragen is in hoeverre Clinton daar verantwoordelijk voor was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Gallup Poll
Gallup poll
A Gallup poll about presidential greatness, taken February 9–11, 2007, asked 1006 adults nationwide, "Who do you regard as the greatest United States president?"[11]
1. Abraham Lincoln (18%)
2. Ronald Reagan (16%)
3. John F. Kennedy (14%)
4. Bill Clinton (13%)
5. Franklin Roosevelt (9%)
6. Other/None/No opinion (8%)
7. George Washington (7%)
8. Harry Truman (3%)
9. George W. Bush (2%)
10. Theodore Roosevelt (2%)
11. Dwight Eisenhower (2%)
12. Thomas Jefferson (2%)
13. Jimmy Carter (2%)
14. Gerald Ford (1%)
15. George H.W. Bush (1%)
16. Richard Nixon (0%)
daar heb ik het geeneens over.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
typo , maar dat zou jouw natuulijk nooit overkomen he ? .![]()
Ondergang van de Sovjets denk ik, veel mensen vinden dat zijn defensie-beleid de rug van de Russen heeft gebroken toen ze de VS bij probeerde te houden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom loopt iedereen in de VS weg met Reagan?
Interessante vraag. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met het feit dat zijn termijn nog redelijk helder in het geheugen ligt. Misschien is het een nostalgisch gevoel onder republikeinen die als enige vergelijkingsmateriaal Bush (en Bush sr.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom loopt iedereen in de VS weg met Reagan?
Daar heb ik wel een verklaring voor:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Interessante vraag. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met het feit dat zijn termijn nog redelijk helder in het geheugen ligt. MIsschien is het een nostalgisch gevoel onder republiekeinen die als enige vergelijkingsmateriaal Bush hebben. Wat ik me afvraag is hoe het komt dat de nummer 1 een president is die al bijna 150 jaar dood is en waar dus niemand enige ervaring mee heeft!
hmm... geldproblemen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.politico.com/b(...)ichigan.html?showall
McCain stopt met zijn campagne in Michigan. Welke wereldcrisis moet Superjohn nu weer oplossen?
Zou kunnen. Maar hoe bekend is dat feit inmiddels nog onder de gemiddelde Amerikaan? (er vanuit gaand dat het een representatieve steekproef was) Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een verklaring voor:
[ afbeelding ]
Hij heeft het grootste standbeeld
Maar serieus, einde aan de slavernij zal er wel mee te maken hebben.
Wat komt die dom over zeg.quote:
en die Musharaf heeft hij ook van die uitspraken gedaan zoals die president van Iran Achmeddinejihadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
daar heb ik het geeneens over.
'pakistan al jarenlang een redelijke regering'.
vergeet je de militaire dictator musharraf voor het gemak even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |