quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:25 schreef motorbloempje het volgende:zie je wel dat het in het begin allemaal zo leuk lijkt maar dat je na een paar weken genoeg hebt van die lange dagen college?
![]()
goedemorgen
zat weer onder de 70, dus yay!
Oehja dat heb ik ook altijdquote:
Ja. Aanschora mijb blindtupe skilzz!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoelde je 'fipo' te zeggen?.
Tripo.
Ja maar jij bent gewoon een uniek geval.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, ik had ook gevroten (patat, chocotofs, chocoade, koekjes, pizza, bbq) dit weekend en zit weer onder de 70!![]()
hoop houden
nou, geweldigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een uniek geval.
Maar je bent iig wél slank.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, geweldig
ok, ben alweer bijna 2 kilo kwijt sinds maandagmaar echt onder de 70, écht eronder, kom ik dus al sinds april niet
Misschien even drukker met haar werk? Dat liep niet zo lekker, toch?quote:
dat zal in het echt flink tegenvallen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je bent iig wél slank.
Ik ben het dikkertje op de meet volgende week (zie lijstje). Zal ik toch maar afzeggen?
.
Wat een goed geheugen!quote:
Die was toch een weekje weg met man en kiddo's?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Waar is Tink trouwens?
ik gok op 'kut'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd hoe het nu met SHE is!
Of misschien wel blij, melancholiek, opgelucht, hysterisch, dat weet je toch helemaal niet??quote:
Wat was de vraag?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef Sugar het volgende:
En ik gok dat niemand antwoord heeft op mijn vraag?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:56 schreef Sugar het volgende:
Plukie pmde me over te veel cholesterol en te veel eiwitten. Dat wil ik natuurlijk niet, maar weet iemand (Plukie zelf misschien?) waar dat cholesterolgehalte dan vandaan komt? Eiwit snap ik wel.![]()
Bedankt alvast.
Ik weet niet wat je eetlijstje is. Maar als het door de eieren komt dat je 'teveel cholesterol' te pakken hebt: no worries. De ene cholesterol is de andere nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef Sugar het volgende:
Uit mijn eetlijstje concludeerde plukie dat ik veel te veel cholesterol 'heb'. Ik weet niet zo goed hoe dat zit ook.
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik onlangs nog gesolliciteerd heb bij het Voedingscentrumquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef Laureline het volgende:
@ Sugar: Het cholesterolgehalte in je voeding an sich heeft betrekkelijk weinig invloed op het cholesterolgehalte in je lichaam, dacht ik. Net zoals ze een tijd geleden dachten dat je maar 3 eieren per week mocht eten, want daar zat zoveel cholesterol in, maar in het eigeel zit juist weer een stof die helpt cholesterol af te breken, dus het is juist goed!
Volgens mij zat het zo dat roken, extreem veel transvetten, suiker en alcohol je cholesterolgehalte gevaarlijk hoog laten worden, en is het niet zo dat als jij garnalen of zoiets eet, met veel cholesterol erin, dan gelijk de cholesterolwaarde in je lichaam ook omhoogschiet.
Er is ook een site (cholesterol.nl,), maar ik weet niet of die SHE-approved is natuurlijk.
Straks wordt die site ook gesponsord door de voedingscentrummaffia!
Schoorsteen moet roken, toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik onlangs nog gesolliciteerd heb bij het Voedingscentrum. Ben (gelukkig?) niet uitgenodigd voor een gesprek, though
.
Er zijn een aantal voedingsmiddelen die rijk zijn aan cholesterol maar ik kan me niet voorstellen dat jij daar overmatig van eet. Het gaat dan om lever, niertjes, eieren, garnalen, mosselen, roomboter, slagroom en volle zuivelproducten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:56 schreef Sugar het volgende:
Plukie pmde me over te veel cholesterol en te veel eiwitten. Dat wil ik natuurlijk niet, maar weet iemand (Plukie zelf misschien?) waar dat cholesterolgehalte dan vandaan komt? Eiwit snap ik wel.![]()
Bedankt alvast.
Ja, én, volgens de laatste inzichten, zijn alle dingen die 'bewezen' goed voor het hart te zijn zoals niet roken, niet te dik zijn, niet te veel stress hebben, ook het cholesterolgehalte verbeteren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, volgens mij is een hoog cholesterolgehalte in je bloed ook vooral erfelijk bepaald; kijken of je het goed afbreekt o.i.d. en daarnaast inderdaad door langdurig veel dierlijk vet te eten.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
whahahahaaaaaaaa dude!
ik word net gebeld. ze hebben me t huis aangeboden
ik maak nog slapende honden wakker door naar de nummer 2 te vragendus zij controleren en belt me terug "nou, sorry hoor, dat we je zo hebben laten schrikken, maar je bent echt de eerste"
maandag contract tekenen en sleutel halen
IK HEB EEN HUIS MET EEN TUIN![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
whahahahaaaaaaaa dude!
ik maak nog slapende honden wakker door naar de nummer 2 te vragendus zij controleren en belt me terug "nou, sorry hoor, dat we je zo hebben laten schrikken, maar je bent echt de eerste"
Jeejquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
whahahahaaaaaaaa dude!
Lees even verder: ze heeft al een huisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef Pandorah het volgende:
Goh, Kwak, bestaat die regeling in Leiden nog steeds?
Dan kan ik je uit ervaring vertellen dat je voor je verjaardag een huis hebt. Ik schreef me namelijk twee maanden voor mijn 26e verjaardag in en had binnen no time een woning
ik heb er inmiddels dus al 1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef Pandorah het volgende:
Goh, Kwak, bestaat die regeling in Leiden nog steeds?
Dan kan ik je uit ervaring vertellen dat je voor je verjaardag een huis hebt. Ik schreef me namelijk twee maanden voor mijn 26e verjaardag in en had binnen no time een woning
Ja, dat zag ik, ik was laat met reagerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb er inmiddels dus al 1maar ja, inderdaad die regeling bestaat nog. hij is pas een half jaar geleden ingevoerd... en ze gaan m evalueren en hij is dus tijdelijk. maar goed, ik heb mn droomhuisje al. t is mini, en ik had met langer wachten vast iets groters kunnen krijgen, maar dit is echt alles wat ik wil, mét grote tuin, voor weinig geld (vooral belangrijk mocht ik ooit nog mn droomvervolgstudie aan t conservatorium kunnen gaan doen)
is diep gelukkig
nee, ik ga een beetje zuinig doen. ik heb allemaal goeie meubels, die kunnen zo over. Wel ga ik een vloer leggen, en alles witten, wellicht 1 muur in een andere kleur. wel wat nieuwe acessoires en een nieuwe lampenkap (wil van t groen af, naar rood, grijs, paars zwart wit toe, met hout. is vrij makkelijk te doen met wat ik nu heb.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Merel het volgende:
Kwak wat leuk!! Waar is het? Ik ben jaloers! Ga je nu ook allemaal nieuwe leuke spulletjes kopen voor in huis? En klussen en verven en behangen en alles?
Ja!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:26 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd Kwakveense!![]()
Ga je ook een klustopic openen en wij dan allemaal advies geven over je behang?
Ik heb dicht bij het spoor naar Utrecht en Haagweg gewoond. Volgens mij wordt die buurt nu verbouwd... Die buurt bedoel je? Dat is op zich een aardige buurt om te wonen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh en tis dus in Leiden Zuid/Haagweg Noord, vlakbij t ROC, richting de Klikniet de allerbeste buurt, maar goed genoeg, en vlakbij de AH XL/De Luifelbaan
volgens mij is dat de mors? of nie? (ik kwam altijd met de trein uit utrecht naar leiden). dit is meer richting de boshuizerlaan, achter de churchillaan....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik heb dicht bij het spoor naar Utrecht en Haagweg gewoond. Volgens mij wordt die buurt nu verbouwd... Die buurt bedoel je? Dat is op zich een aardige buurt om te wonen.
Ja, Viking, ik zag het al dat ze een huis had. Ik moet me voortaan niet meer laten afleiden door collega's voordat ik op invoeren druk maar eerst even kijk![]()
Lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Aventura het volgende:
Zo had ik gisteren bij een etentje enthousiast aan het brood vooraf vergrepen, inclusief dikke likken aioli erop.
Moet mezelf nog echt goed vertellen dat ik daar niet meer aan doe.
de meningen lopen nogal uiteen over de noodzaak van veelzijdigheid.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef Sugar het volgende:
Ik weet niet of het erg is als het altijd hetzelfde is, geloof dat SHE eens meldde dat elke dag hetzelfde (als het wel een redelijk gevarieerd schema is!) helemaal niet verkeerd is en ook goed werkt om af te vallen. Nu beweer ik niet dat míjn lijstjes dus goed gevarieerd genoeg zijn, hoor. Dat zal best van niet.
Maar ik heb niet het idee dat ik veel mis?
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker
Ach weet je, met dat soort dingen laat ik het van het moment afhangen: heb ik het ingepland, dan doe ik gewoon mee, zo niet, dan neem ik een stukje ofzo.
Ik probeer voor mezelf vooral het onderscheid te maken of iets Echt Heel Lekker is of niet
Is dat een probleem dan Plukie? Relatief veel eiwitten eten helpt toch goed tegen het hongergevoel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Plukie86 het volgende:
Daarbij ging het niet alleen om de cholesterol, maar ook om teveel eiwitten.
Heel veel eiwitten is slecht voor je nieren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is dat een probleem dan Plukie? Relatief veel eiwitten eten helpt toch goed tegen het hongergevoel?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
Jullie gaan mij vast een vreselijke imbeciel vinden
Maar goed, na een nacht niet slapen, praten, nog meer praten 3 oxazepammetjesen veel gejank en getier hebben we toch maar weer een poging gewaagd.
Wel is er besloten dat we even afstand nemen BINNEN de relatie, ipv de relatie wegdonderen.
Ik heb er nog wel een beetje een hard hoofd in, maar wie niet waagt....endezo .
En nu ga ik even theezakjes op mijn ogen leggen en bijlezen, al realiseer ik me ineens dat dat wellicht niet zo handig is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?
niks imbeciel!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?
Brood vooraf vind ik vaak niet eens lekker, zeker niet met ranzige kruidenboter, dus blijf ik er meestal van af.
Gebak at ik vaak uit gewoonte, omdat ik dat nu eenmaal aangeboden krijg. Maar lekker? Eigenlijk niet.
Desserts idem dito, dat is i.m.o. een onzinnige gewoonte, en ook niet eens zo ontzettend lekker.
Een bittergarnituur bij de borrel. Ik hou niet eens zo van gefrituurd eten. En zeker niet van kleffe kroegbitterballen.
Koekje 's avonds bij de thee, waarom eigenlijk. Ook weer zo'n gewoonte. Ik doe het natuurlijk wel eens, maar dan hou ik het bij 1 koekje (oke - lukt niet altijd, daarom haal ik het zelden in huis).
Coca cola, milkshakes en ijs vind ik best lekker, maar niet lekker genoeg om er dik van te worden en dus neem ik dat niet meer.
Deze kleine dingen onnadenkend blijven doen zorgen ervoor dat ik gestaag aankom. Ze achterwege laten betekent dat ik goed op gewicht blijf en afval als ik te zwaar ben. Buiten dit eet ik waar ik zin in heb, maar ik heb mede door deze reeks wel een aantal gouden regels, zoals nooit meer kaas op brood (maar wel pindakaas, appelstroop, magere vleeswaar, humus), ik haal geen kant-en-klaar belegde broodjes meer, ik probeer 's avonds veel vis, vlees en groente te nemen en de pasta's etc. te beperken. Oh en ik eet nooooit meer diepvriespizza's als avondeten nu ik weet dat een zo'n pizza >1000 kcal bevat en nep-kaas
voor vandaag is dat idd wel een beetje waar. maar doorgaans niet hoor! t kwam toevallig zo uit, en t wisselt bij mij heel erg per dag. had afgelopen week bijvoorbeeld een paar dagen met redelijk veel dingen als vette vis, geen carbs bij de avondmaaltijd etc....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel veel eiwitten is slecht voor je nieren.
Kwak, me dunkt dat jij vandaag eigenlijk alleen maar carbs eet. Mss is dat een verbeterpunt?
Lief, ik zal wel de allerlaatste zijn die jou een imbeciel zal noemenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
Maar goed, na een nacht niet slapen, praten, nog meer praten 3 oxazepammetjesen veel gejank en getier hebben we toch maar weer een poging gewaagd.
Wel is er besloten dat we even afstand nemen BINNEN de relatie, ipv de relatie wegdonderen.
En elke dag frosties is ook slecht, slecht, slechtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef kwakveense het volgende:
oh en groente ontbreekt ook jammerlijk vandaag. t is ook geen voorbeeldige dag zeg maar
Heb je ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb
mn zelfvertrouwen....![]()
Ja, er zijn genoeg dingen die ik lekker genoeg vind om dik van te worden, zoals chips, alle soorten kaas, grote borden lasagna, hompen brood met aioli, cocktails, wijn, La Choufjes, dropjes etc. etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig, dat is ook mijn strategie. Ik bedenk me altijd : Is dit lekker genoeg voor mijn reet?
9 van de 10 keer besluit ik nee, maar die ene keer zou ik er niet mee zitten dat ik helemaal dichtgroei. Maar dan heb ik ook iets super yummies
Kusje kroel voor jou deze keer!quote:
Mierzoetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En elke dag frosties is ook slecht, slecht, slecht
En vies
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Imbeciel ; een laatste poging is misschien geen verkeerd plan... geef het nog een kans.*knuffel*
Huisdierenschade, tell me about it. Mijn poezels hebben met hun nagels op sommige stucmuren diepe groeven aangebracht. Op het tapijt gepist (heb uiteindelijk de hele vloer vervangen). De onderkant van de bank kapotgetrokken (goddank alleen de onderkant) en mijn matras aan de zijkanten aan flarden gehaald.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, als ik ga verhuizen naar Amersfoort open ik ook een topic in K&W. Alleen dan niet over m'n eigen appartement (want daarin hoeft niks noppes nada te gebeuren) maar over m'n huidige kamer, want het behang is er dankzij Taco dusdanig slecht aan toe dat Mark van mij eist dat ik mijn huidige (en zijn toekomstige) kamer opnieuw ga behangen voor ik wegga
. En ik zeg dus: "Ja doei, ik heb al genoeg aan m'n hoofd als ik wegga". Het is nog niet eens zeker of ik wel wegga en we maken daar nu al ruzie over
. En ik weet ook wel dat het wel zo netjes is om tenminste voor nieuw behang te zorgen.
Als je toevallig van mij een keer een 'verkeerd' lijstje tegen komt, schroom niet! Ik ben altijd benieuwd wat mensen te zeggen hebben over mijn eetgedragquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef Plukie86 het volgende:
Relatief veel eiwitten is niet hetzelfde als teveel eiwitten. En wat moet je met veel teveel eiwitten als je er niet meer nodig hebt?
Over slechte lijstjes: Ja ik zie hier wel vaker slechte lijstjes langskomen. En dan qua vitamines en mineralen (dat weet ik echt niet uit m'n hoofd) maar wel qua hoeveelheden of variatie. Sommige mensen eten hier gewoon te weinig af en toe. En in mijn optiek is variatie wél belangrijk, omdat het erg lastig is om precies overal genoeg (niet teveel, niet te weinig) van binnen te krijgen, en als je varieert vlakt dat een beetje uit. En dan bedoel ik niet dat je kunt compenseren.
Ik vind het SHE dieet dan ook juist goed (maar ik volg het zelf niet), omdat het gevarieerd is en je genoeg laat eten.
Die van jou vind ik vaak wel goed, alleen van de week had je er één gepost waar nauwelijks tussendoordingen opstonden, dus dat vond ik te weinig qua hoeveelheid eten (had ik ook gepost). Maar ik weet niet in hoeverre je dat vaak doet. Zo nee dan heb ik niet zoveel te miepen verder.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Imbeciel ; een laatste poging is misschien geen verkeerd plan... geef het nog een kans.*knuffel*
@Plukie, je zal vast en zeker ook mijn lijstjes bedoelen, want als ik late diensten heb eet ik geen groente... (wel fruit) en 2 keer meusli met zuivel...
maar dat compenseer ik weer met de andere dagen. want als ik vrij ben of dagdiensten draai, eet ik juist erg veel groente.
Het is vast niet persoonlijk bedoeld (al is niets zo persoonlijk als je uiterlijk). Je moet er geen 'ding' van maken. Zo'n puisterig gastje heeft geen idee wat hij uitkraamt. Die zal in B&H-topics de mooiste babes nog uitmaken voor lelijk. Daarbij vergetend dat hij de eerstkomende jaren nog niet binnen een straal van 10 meter van een meisje zal verkeren. Ik zou er geen seconde meer aan verspilen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
ze hebben de reactie weggehaald (een fobo-report geplaatst, ben hier niet van gediend)
maar![]()
echt, ondanks zo een anonieme reactie van een of ander 18 jarig kutventje kan ik dat echt niet leuk vinden en weer heel onzeker worden
Oh, ja die imbecielquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb
mn zelfvertrouwen....![]()
Je zou het door mijn grote muil niet zeggen, maar mij grijpt dat soort dingen ook altijd aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
ze hebben de reactie weggehaald (een fobo-report geplaatst, ben hier niet van gediend)
maar![]()
echt, ondanks zo een anonieme reactie van een of ander 18 jarig kutventje kan ik dat echt niet leuk vinden en weer heel onzeker worden
Je hebt absoluut géén grafkop. En ik ben vals genoeg om het te zeggen als het wel zo is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
maar![]()
niet zo vaak, dat was maandag denk ik... dan heb ik volleybaltraining en daarna eet ik eigenlijk vaak niets meer.. en omdat ik dan vroeg weg ga, eet ik vantevoren ook geen extras meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Die van jou vind ik vaak wel goed, alleen van de week had je er één gepost waar nauwelijks tussendoordingen opstonden, dus dat vond ik te weinig qua hoeveelheid eten. Maar ik weet niet in hoeverre je dat vaak doet. Zo nee dan heb ik niet zoveel te miepen verder.
Ik heb even een reactie geplaatst in zijn FoBoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, I knowmaar als je 11 jaar lang op 3 scholen te horen krijgt dat je 'een lelijke dikke trol bent', vallen dat soort opmerkingen, van wie dan ook, altijd even wat kutjes
nu ga ik ook echt voordat ik weg ga vanavond 3 uur voor de spiegel staan en mn haar fatsoeneren totdat het echt niet meer zitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zou het door mijn grote muil niet zeggen, maar mij grijpt dat soort dingen ook altijd aan.
Zeker als het anoniem is, of iemand die mij helemaal niet kent. Ik vind het dan zo erg als iemand mij lelijk, of stom vind.
Dan ben ik meestal ook echt de hele dag heel zelfbewust
Ja, ik ben daar eigenlijk ook altijd wel benieuwd naar... Want zelf vind ik meestal dat ik érg goed eetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je toevallig van mij een keer een 'verkeerd' lijstje tegen komt, schroom niet! Ik ben altijd benieuwd wat mensen te zeggen hebben over mijn eetgedrag
jij bent heul niet valsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt absoluut géén grafkop. En ik ben vals genoeg om het te zeggen als het wel zo is.
Je hebt een leuk lief snuitje.
Me tooquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb even een reactie geplaatst in zijn FoBo
Hij heeft 'm weer gewijzigd denk ik...quote:
Had het gezijnquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij heeft 'm weer gewijzigd denk ik...
Overigens, de slankclub heeft zijn FoBo al aangevallen
Ah joh, tegen mij zeiden ze dat ook in de Brugklas, en dat klopte ook, ik was een schattig kind, een lelijke puber en nu weer een lekker wijf (met iets te veel pondjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, I knowmaar als je 11 jaar lang op 3 scholen te horen krijgt dat je 'een lelijke dikke trol bent', vallen dat soort opmerkingen, van wie dan ook, altijd even wat kutjes
Misschien teveel (fruit)suikers door de druiven én banaan (en eierkoekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef Plukie86 het volgende:
Nou moet ik m'n eigen lijstje ook maar even posten:
O: kwark met muesli en appel
T: druiven + eierkoek
L: Erwtensoep + vitalinea
T: Banana
T: paranoten
T: halve komkommer
D: Andijviestamppot met spekjes
T: iets van yoghurt
Brand maar los.(volgens de eetmeter teveel verzadigd vet vandaag, dankzij de spekjes, maar andijviestamppot zonder spekjes is vies)
@ MoBlo: altijd k*t om zoiets te lezen... Maar neem maar van de mensen hiero aan dat je niet een hoog grafkop-gehalte hebt. En wie geloof je nu eerder: ons of een 18jarige puistenpuber?
die boemboe's wilde ik laatst ook meenemen... maar daar zitten echt veeeeeeel calorieen in vond ik...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien teveel (fruit)suikers door de druiven én banaan (en eierkoek). Maargoed, ik blaat ook maar wat
![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
Ontbijt: 1 boterham met een gekookt ei en wat mayo
Lunch: 1 boterham achterham en een vitalinea
Tussendoor: 1 boterham pindakaas
Tussendoor: 1 gigantische appel
Diner: rijst, boontjes en kip met boemboe's van conimex (vriendlief heeft boodschappen gedaan..)
Tussendoor: bouillon/kwark/peerijsje, maar net wat m'n trek is 's avonds.
dat soort mensen uit mijn schooltijd hebben allemaal hun profiel 'verborgen'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah joh, tegen mij zeiden ze dat ook in de Brugklas, en dat klopte ook, ik was een schattig kind, een lelijke puber en nu weer een lekker wijf (met iets te veel pondjes).
Dat is nu het leuke van Hyves, dat je ziet dat jezelf wel leuk bent opgedroogd en de vroegere Miss Popular dik, grof en gekortwiekt zijn, en getrouwd met een man genaamd Ricardo oid.
Dat kortgewiekte ook he! Waarom denkt het gros van de vrouwen boven de dertig dat ze kort haar 'moeten'. Oké er zijn vrouwen die een prachtig kapsel hebben waarbij het prima staat, maar ik heb zo'n hekel aan dat standaard vlotte modelletje undsoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah joh, tegen mij zeiden ze dat ook in de Brugklas, en dat klopte ook, ik was een schattig kind, een lelijke puber en nu weer een lekker wijf (met iets te veel pondjes).
Dat is nu het leuke van Hyves, dat je ziet dat jezelf wel leuk bent opgedroogd en de vroegere Miss Popular dik, grof en gekortwiekt zijn, en getrouwd met een man genaamd Ricardo oid.
Oh shit, nu durf ik het al helemaal niet meer te eten vanavondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die boemboe's wilde ik laatst ook meenemen... maar daar zitten echt veeeeeeel calorieen in vond ik...
![]()
voor de rest een heeeeeel keurig lijstje lijkt mij zo.
naja de rest van je lijstje is keurig, dus zo erg zal het niet zijn... het is wel erg lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh shit, nu durf ik het al helemaal niet meer te eten vanavondHelp!
Wat een geniaal filmpje!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
durf te wedden dat een deel van mijn oude 'klasgenootjes' nu zo is:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
durf te wedden dat een deel van mijn oude 'klasgenootjes' nu zo is:
Ja dat doe ik ook. Nouja, ik ga er wel gewoon van genieten en een beetje op de porties letten. En geen kroepoek etenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
huh? helemaal niet zoveel toch??
ik maak t in elk geval wel eens, en ik vond t wel meevallen... boemboe ajam smoor is bijvoorbeeld 310 ckal voor de 100 gram die er in een bakje zit. je eet t met zn tweeën neem ik aan? dus das 155 kcal pp, als je ALLE saus ook op eet... dat vind ik voor saus nog wel meevallen. 200 gram kipfilet erbij en je hebt 350ckal voor je smoorgerecht, beetje rijst erbij en groente en dan zit je volgens mij netjes.
ik reken voor mezelf 30 gram boemboe trouwens, want ik laat bijna alle saus liggen, eet alleen wat er aan mn vleesjes kleeft.
enquote:Je valt op meiden EN bent een varken?
Neuk je wel eens? Zou je goed doen
nu kan ik er om lachen, toen heb ik een dag lopen janken... wist neit dat ik posts kon reporten in fobo! nu een beetje laat!quote:Kom op, je bent ook net een lief varkentje Echt zo'n propje. En zelfs al was je langer had je gewoon meer gegeten, zoals ieder goed varkentje
Het ergste is; ik ken ze zelf ook zoquote:
Jij moet ook komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef Greys het volgende:
Jullie moeten eigenlijk Mooiboi uitnodigen voor 11 oktober
Dit is toch deels opgenomen in de universiteitskantine van de Radboud Universiteit?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
leuk filmpje van een Nijmeegs Dispuut
Tof! En je centjes heb ik gisteravond al meteen overgemaakt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij moet ook komen
Je boek ligt in de brievenbus te wachten tot de postbode 'm komt halen en naar jou gaat brengen
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is toch deels opgenomen in de universiteitskantine van de Radboud Universiteit?
en ook op het universiteitsterrein?
Is dit van Carolus Magnus?
Overigens, ik moet wel bekennen dat ik me zelf ook wel schuldig heb gemaakt aan dit soort praktijken
Moblo trek het je niet aan: ik had laatst ook iemand die riep: "Ik wilde eigenlijk reageren maar jij bent echt té fugly" Of iets in die trant. (moest ik natuurlijk eerst weer fugly googelen, maar goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
maar![]()
Dankzij mijn dove kop ben ik ook allergisch voor mensenmassa's, maar zelfs ik kom. Dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! En je centjes heb ik gisteravond al meteen overgemaakt!
Ik ben niet zo meeterig als er veel mensen tegelijk komen
Nope, Carolus is een wannabe-corpsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef kwakveense het volgende:
maar ehm... Nijmegen heeft toch sowieso geen corps?
ik weet niet wat de criteria voor corpsen zijn, maar Carolus komt aardig inde buurtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef kwakveense het volgende:
maar ehm... Nijmegen heeft toch sowieso geen corps?
ik zit alweer leuke liedjes in te zingen hier en mezelf vrolijk te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Moblo trek het je niet aan: ik had laatst ook iemand die riep: "Ik wilde eigenlijk reageren maar jij bent echt té fugly" Of iets in die trant. (moest ik natuurlijk eerst weer fugly googelen, maar goed)
Pubers zijn het!
fugly zal wel fucking ugly zijn? En dat weet ik zelfs zonder te googlenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Moblo trek het je niet aan: ik had laatst ook iemand die riep: "Ik wilde eigenlijk reageren maar jij bent echt té fugly" Of iets in die trant. (moest ik natuurlijk eerst weer fugly googelen, maar goed)
Pubers zijn het!
De echte corpsen hebben een verbond...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat de criteria voor corpsen zijn, maar Carolus komt aardig inde buurt
Fugly googlenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Pubers zijn het!
grote knorren zijn t bij Carolus!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat de criteria voor corpsen zijn, maar Carolus komt aardig inde buurt
quote:De Algemene Senaten Vergadering (ASV) is de vergadering van het Collegium en de Senaten van de elkaar op voet van gelijkheid erkennende studentencorpora in Nederland. De ASV is het oudste en met 11.000 leden ook het grootste Nederlandse overkoepelende studentenverbond. De ASV stelt zich ten doel de behartiging van de gemeenschappelijke belangen van de aangesloten corpora.
Al sinds 1815 zijn er bevriende contacten tussen onder andere de Senaat van het Groningsch studentencorps en de reeds bestaande groensenaten verenigd in het Collegium Omnium te Leiden en de senaat van Utrecht. Daar komen later de senaten te Amsterdam en Delft bij. Eind negentiende eeuw worden deze contacten geformaliseerd en in 1892 komen de senaten van de toen elkaar erkennende corpora voor het eerst georganiseerd bijelkaar op initiatief van het Utrechtsch Studenten Corps. In 1913 wordt de Algemene Senaten Vergadering officieel opgericht.
Tenslotte werd gelukkig het RSC in 1953 erkend en toegelaten tot de ASV. Ook Wageningen treed op omstreden manier toe tot de ASV.
Kom op Greysie. Het blijft onder ons.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! En je centjes heb ik gisteravond al meteen overgemaakt!
Ik ben niet zo meeterig als er veel mensen tegelijk komen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
@ moblo: naar is dat he? het kan er zo in hakken ineens!nog eventjes: je hebt dus geen grafkop maar een hartstikke leuk lief hoofd! zo!
ik ben vroeger niet erg gepest, maar dan nog kan ik er niet tegen als me zo iets gebeurt. stond helemaal te trillen op straat toen ik bij de tram in den haag werd uitgescholden voor vet varken. was een week daarvoor nog nageknord op straat door een paar schilders...
en kort daarna kreeg ik deze opmerkingen in mn fobo van grote vriend dickies (toen gelukkig geholpen door mensen uit t volslanke fokkers foto topic):
[..]
en
[..]
nu kan ik er om lachen, toen heb ik een dag lopen janken... wist neit dat ik posts kon reporten in fobo! nu een beetje laat!
Preciesquote:
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu van jou verwachten dat je haar gaat overhalen hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Ben een beetje melig, omdat Greys morgen komt ben ik al de hele dag aan het huishouden en daar ben ik niet zo goed in![]()
Mutsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Ben een beetje melig, omdat Greys morgen komt ben ik al de hele dag aan het huishouden en daar ben ik niet zo goed in![]()
Laat mijn tieten je niet misleiden. Van binnen ben ik een echte ventquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef Greys het volgende:
SHE!Wat een lieve post!
Ik ga er serieus over nadenken, want je hebt wel een beetje gelijk. En Viev heb ik al een keer ontmoet en Co nu al een paar keer, zelfs een keer in de sauna in mijn blote kont. Zou het toch moeten durven he? Het stomme is dat het me ook nogal afschrikt omdat het allemaal vrouwen zijn () omdat ik altijd een beetje huiverig ben voor 'wijvennijd'
Stoer Greys!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef Greys het volgende:
Nou let op. Komt ie.
Ik doe het gewoon. Ik kom ook op 11 oktober.
En ik ga niet flauw doen en weer terugkrabbelen, beloofd.
Ooooh dat heb ik ook! Maar weet je, volgens m,ij heb je daar op zo'n meet niet zoveel last van, dan gedraagt iedereen zich wel. De echte ruzies komen achteraf pasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef Greys het volgende:
Het stomme is dat het me ook nogal afschrikt omdat het allemaal vrouwen zijn () omdat ik altijd een beetje huiverig ben voor 'wijvennijd'
Ah fijn. Kom je naast me zitten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Laat mijn tieten je niet misleiden. Van binnen ben ik een echte vent.
Het moest echt, want ik heb hier de laatste paar maanden niet meer gewoond: zat de hele tijd op de gracht in het atelier van Peter. (er werd hiernaast verbouwd, met alle herrie vandien) Dus alle rotzooi van een half jaar moet worden opgeruimd en dan nog red ik niet alles voor morgen hoor, dus maak je maar niet ongerust over dat het té netjes is. In huize conleche is het nooit te netjes. (helaas, doe ik mijn bijnaam Bets Flodder nogal eer aan. Die bijnaam heb ik al sinds ik 8 ben. Er is zelfs een film naar mij vernoemd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Muts![]()
Doe nou niet, want dan voel ik me zo 'op visite' en durf ik niet in mijn pyama te chillen.
En het is toch in no time een bende als we sushi gaan maken ben ik bang
Dus kappen met dat gehuishoud!
Na dat je de wassen voor me gevouwen hebt wil ik wel op je piepende kind passen zodat jij een dutje kan doen hoorquote:
De volgende meet is in het voorjaar, bij kwak. Gaan we bbq'enquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef mordradead het volgende:
Ik ben aangekomen, bah
Een vriend van me zegt ook altijd dat ik een kutkop hebmaar hij is gewoon jaloers
En kwak, tof dat je een huis hebt met tuin... voor de bbq
Waarom zit er een mini PI in jouw quote? Dat heb ik niet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Na dat je de wassen voor me gevouwen hebt wil ik wel op je piepende kind passen zodat jij een dutje kan doen hoor
Doet ie bij quickreply automatisch!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom zit er een mini PI in jouw quote? Dat heb ik niet!
Inderdaad en we mochten allemaal blijven slapen en kregen we de volgende ochtend ontbijt op bed van Kwak volgens het schema van SHEquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De volgende meet is in het voorjaar, bij kwak. Gaan we bbq'en.
Kamperen in de tuin dan denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Inderdaad en we mochten allemaal blijven slapen en kregen we de volgende ochtend ontbijt op bed van Kwak volgens het schema van SHE
dat komt qua ruimte denk ik dichter in de buurt jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kamperen in de tuin dan denk ik
Yukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden!
Appel en peterselie vergeten dus
Dr. Mehmet Oz's Green Drink Recipe (as seen on Oprah!)
4 stalks celery
1 large apple
1 medium cucumber
1 cup of spinach
1 sprig of parsley
1 lemon
1 lime
1/2" piece of ginger
Ga ik van het weekend eens proberen. Het klinkt best vies eigenlijk
Die gember doet 't 'm jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden!
4 stalks celery
1 large apple
1 medium cucumber
1 cup of spinach
1 sprig of parsley
1 lemon
1 lime
1/2" piece of ginger
Wat een onzin zeg, je kunt altijd wel een stoeltje bijschuiven (of desnoods bij iemand op schoot klimmenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Afzeggen is dan nog wel mogelijk (maar liever niet natuurlijk), maar alsnog meegaan niet!
Behalve als er iemand afzegt, dan kan iemand anders weer meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een mededeling vanuit het meetingtopic: we willen graag vóór dit weekend weten wie er allemaal komen. Dus als je je nog niet opgegeven hebt, doe dat dan vandaag of morgen nog. Daarna gaan we reserveren. Afzeggen is dan nog wel mogelijk (maar liever niet natuurlijk), maar alsnog meegaan niet!
Het zal natuurlijk moeilijk worden als er eerst bv 11 mensen zouden komen en het blijken er op de dag zelf 21 te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kunt altijd wel een stoeltje bijschuiven (of desnoods bij iemand op schoot klimmen)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die gember doet 't 'm ja
Ja maar... ja maar....quote:
11 mensen op een stoel, 11 mensen op schoot, kun je er zo 22 kwijt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk moeilijk worden als er eerst bv 11 mensen zouden komen en het blijken er op de dag zelf 21 te zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kunt altijd wel een stoeltje bijschuiven (of desnoods bij iemand op schoot klimmen)
Ja prima hoor, maar dan mag jij de administratie bijhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Behalve als er iemand afzegt, dan kan iemand anders weer mee
Nou, dan reserveer je voor 2 personen méér (zeggen er 3 af en zitten we met 5 lege stoelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Merel het volgende:
[..]
11 mensen op een stoel, 11 mensen op schoot, kun je er zo 22 kwijt!
Weten voor hoeveel je moet reserveren is logisch hoor! Maar zeg er dan bij "Het kan er ook eentje meer of minder worden" zodat we wat speling hebben. Ik zou het zonde vinden als iemand op het laatste moment mee wil en dat er dan heel streng gezegd wordt dat dat nu niet meer kan.
Ik begrijp de 'drink' niet helemaal. Dit kan je beter als salade fixen. Dressing van gember en citroen/limoen. De rest rauw als salade.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden!
4 stalks celery
1 large apple
1 medium cucumber
1 cup of spinach
1 sprig of parsley
1 lemon
1 lime
1/2" piece of ginger
Grapje zeker?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp de 'drink' niet helemaal. Dit kan je beter als salade fixen. Dressing van gember en citroen/limoen. De rest rauw als salade.
Overigens werkt dit grapje wel. Kankerpatienten gebruiken deze technieken om de ziekte te overwinnen.
je kunt vaak op de dag zelf nog even met een restaurant bellen om te zeggen of t er nou 12 of 15 worden. doen wij ook zaterdag. k heb gereserveerd voor 25 maar gezegd dat t er ook 18 of 30 ofzo kunnen worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan reserveer je voor 2 personen méér (zeggen er 3 af en zitten we met 5 lege stoelen).
Ja hoi, kom jij nou ook naar de meet of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben ik weer eens!
[..]
Grapje zeker?![]()
Ehm nee, ik zit er wat over te twijfelen, aangezien ik nog niet zolang meepost hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar dan mag jij de administratie bijhouden.
Volgens mij heb jij je niet aangemeld?
Ik geloof dat het dan makkelijker voor slechte ontbijters even als drank achterover te gieten was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp de 'drink' niet helemaal. Dit kan je beter als salade fixen. Dressing van gember en citroen/limoen. De rest rauw als salade.
Serieus joh? Is het echt zo'n brok gezondheid?quote:Overigens werkt dit grapje wel. Kankerpatienten gebruiken deze technieken om de ziekte te overwinnen.
Salade klinkt ook goed, ik ben dol op verse gemberquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, dan doen we (= SHEquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je kunt vaak op de dag zelf nog even met een restaurant bellen om te zeggen of t er nou 12 of 15 worden. doen wij ook zaterdag. k heb gereserveerd voor 25 maar gezegd dat t er ook 18 of 30 ofzo kunnen worden.
(eten na de repetitie, niet een meet)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Overigens werkt dit grapje wel. Kankerpatienten gebruiken deze technieken om de ziekte te overwinnen.
Kan het niet èn... èn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mag hopen dat je niet zo'n moermans dieet ofzo bedoelt? dat vind ik zulke nare shit, mensen dieten aansmeren ipv ze met medicijnen te laten vechten tegen een ziekte....
Eerst twijfelde ik, toen dacht ik 'what the heck' en heb ik me aangemeld en nu twijfelde ik weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, kom jij nou ook naar de meet of heb ik daar overheen gelezen?
dat vind ik een prima gang van zaken! eten kan je kapotmaken en je helpen, zeker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het niet èn... èn?Dus naast de medicijnen een gezond dieet, dat mensen dat prettig vinden om te doen om alles geprobeerd te hebben?
Ik kan het me voorstellen dat het iemand in zijn geest zou sterken om erg gezond te eten, al is het alleen maar om het idee dat je zelf heel goed bezig bent. En misschien zelfs om de schade van eventuele behandelingen zoveel mogelijk beperkt te houden. Ik heb er geen verstand van hoor verder, maar ik denk dat SHE dat ook bedoelde, niet 'in plaats van behandelingen/medicijnen'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat vind ik een prima gang van zaken! eten kan je kapotmaken en je helpen, zeker.
Hé tof, ik ken deze niet. En Morgan Freeman en Robert Redford zitten er ook in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys & co. Donderdagavond wijvenfilm alert!
Hoewel ik niet weet of een film met Jennifer Lopez nou zo top is![]()
Ik ga 'm niet kijken want ik heb een date met de rozen guy
Volgens mij zal iedereen wel een beetje onzeker zijn bij die meet (ik wel iig). Gewoon iets aantrekken waar je je lekker in voelt. We zitten tenslotte in het Slanktopic en als iedereen al superslank was zouden ze hier niet posten. Dus: niet twijfelen maar DOEN!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Eerst twijfelde ik, toen dacht ik 'what the heck' en heb ik me aangemeld en nu twijfelde ik weerDe laatste tijd in al mijn lamballigheid helemaal niet zo veel aan afvallen gedaan en ik word nu ook nog eens geconfronteerd met 'bulges' op m'n buik als ik m'n voorheen ultiem lieftallige rokje aan heb
Ik vermoed eigenlijk dat ze jaloers op je zijn, puur en alleen omdat jij jezelf durft te zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Laureline het volgende:
@MoBlo: net even in jullie fotoboeken gespiekt, aan de posts in de zijne te zien is het zijn gewoonte dit soort commentaar bij iedereen achter te laten, dus het heeft niets met jou te maken, maar wel met het minderjarige ventje zijn kleine piemeltje.
Kan me je schrik toch wel voorstellen, bij mij blijven dit soort dingen ook eeuwenlang hangen...
Op de middelbare school hingen er in een lokaal een paar foto's van mij aan de muur, en tijdens een les daar zag ik ineens dat op elke foto mijn hoofd met zwart was weggekrast. En eronder stond geschreven: DOOD AAN DE ARROTRUT!!!Gedaan door meisjes die ik nooit had gesproken!
![]()
Ik blijf het vreemd vinden dat je blijkbaar als mens in staat bent zoveel haat op te wekken bij onbekenden door gewoon jezelf te zijn.
Niet naar kijken! Wat dat betreft was Oprah een betere keuze vandaag!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Damn Nigella, ze is allemaal lekkere toetjes aan het maken
Nou en? Gewoon komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm nee, ik zit er wat over te twijfelen, aangezien ik nog niet zolang meepost hier.
Ja, dat is één ding dat zeker is!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet naar kijken! Wat dat betreft was Oprah een betere keuze vandaag!
quote:
Zou wel handig zijn: "Shieeehieeee, mag dit?"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is één ding dat zeker is!
Hoewel die Peche Melba die Nigella aan het maken was net me niet zo trekt. Gelukkig
Nog even over die meet:
Gaat SHE dan allerlei ongezonde gerechten van de menukaart schrappen stiekem van te voren?
Ik weet niet eens wat het zijn!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik liep net langs de snoepafdeling en toen zag ik dat ze wel degelijk een soort van roomboterbabbelaars verkopen bij de Plus. Hè verdorie! Álles kan ik laten liggen, maar babbelaars... nee.
* Viking84 steekt nog maar één in d'r mond.
Oh God, ik durf niet eens meer zelf iets van de kaart te kiezen met SHE erbijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn: "Shieeehieeee, mag dit?"
Hahaha, nee hoor, ik heb alleen Sugar en Greysie irl gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel dat iedereen elkaar al mégagoed kent en van alles te vertellen heeft enzo. En meestal heb ik ook wel veel te vertellen (
), maar bij mensen die ik niet ken is het weer lastiger, haha.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh God, ik durf niet eens meer zelf iets van de kaart te kiezen met SHE erbij.
Er zijn lekkere salades, met gerookte kip en avocadoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Proest... En de invloed van SHE reikt vast zover dat iedereen salade eetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso makkelijker, dat heb ik ook met iemand die ik via internet ken. Is wel raar als je die dan ineens ziet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor, ik heb alleen Sugar en Greysie irl gezien.
En verder ken ik ook niemand in het echie, alleen ik heb ze al wel veel meer verteld dan de meeste van mijn in het echie vriendinnen.
Ik of k_i_m?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... En de invloed van SHE reikt vast zover dat iedereen salade eetMet zalm ofzo, en een glas water met een schijfje limoen. Allemaal, behalve Kim, schat ik. Die is niet zo streng
Mijn honger is in ieder geval weer even wegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg er bijna honger van. Waarom bijna? Omdat er hier achter me iemand ligt te kakken.
*hnnngg* *hijghijghijg* *hnnnnnnggg*
Bohhhh, ik dacht dat ik klaar was met schoonmaken.
Ik kom niet speciaal naar een mexicaans restaurant om drie blaadjes sla te eten en water te drinken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... En de invloed van SHE reikt vast zover dat iedereen salade eetMet zalm ofzo, en een glas water met een schijfje limoen. Allemaal, behalve Kim, schat ik. Die is niet zo streng
Zo'n tent is het niet hoor...allemaal jongelui meestal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef Goodbye het volgende:
Al die arme mensen die er voor een rustig, decadent avondje komen
Net wat ik dachtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kom niet speciaal naar een mexicaans restaurant om drie blaadjes sla te eten en water te drinken.
Caipirinha's en burrito's met gehakt druipend in hun eigen vet op een bedje van guacamole en sour cream willen we zien!.
Dames, nemen jullie een camera mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik heb echt al maanden niet gedronken, dus prepare. Misschien laat ik zelfs mijn tieten wel zien.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik heb echt al maanden niet gedronken, dus prepare. Misschien laat ik zelfs mijn tieten wel zien.
Hehe, ja ik weet. Maar je wil niet weten hoe de mensen bij de Indier die een romantisch avondjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo'n tent is het niet hoor...allemaal jongelui meestal.
Nu kan ik natuurlijk heel rebels zeggen dat ik toch lekker bestel wat ik wilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook, dan hebben jullie meteen geen honger meer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dames, nemen jullie een camera mee?
Nicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Als ik mijn tieten laat zien bedoel ik.
Wat kijkt ze toch leuk schalks de camera in elke keer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:05 schreef mordradead het volgende:
Nou, die cakejes bij Nigella gaan snel zeg!
Ik heb prima tieten en jij hebt ze in niet-ondersteunde vorm gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:ik heb bijna geen tieten, dus ga ze ook niet laten zien
![]()
ik zing wel een liedje
Nee, ik ben te laat ingeschakeldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kijkt ze toch leuk schalks de camera in elke keer.
Zag je die enórme porties van dat vorige spul dat ze maakte, met die bramen?
nou ja, prive, prive....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:13 schreef Laureline het volgende:
Huh, Moblo en CF, hebben jullie een privé-tietenmeet gehad?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:13 schreef Laureline het volgende:
Huh, Moblo en CF, hebben jullie een privé-tietenmeet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |