Jeejquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
whahahahaaaaaaaa dude!
ik word net gebeld. ze hebben me t huis aangeboden
ik maak nog slapende honden wakker door naar de nummer 2 te vragendus zij controleren en belt me terug "nou, sorry hoor, dat we je zo hebben laten schrikken, maar je bent echt de eerste"
maandag contract tekenen en sleutel halen
IK HEB EEN HUIS MET EEN TUIN![]()
Lees even verder: ze heeft al een huisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef Pandorah het volgende:
Goh, Kwak, bestaat die regeling in Leiden nog steeds?
Dan kan ik je uit ervaring vertellen dat je voor je verjaardag een huis hebt. Ik schreef me namelijk twee maanden voor mijn 26e verjaardag in en had binnen no time een woning
ik heb er inmiddels dus al 1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef Pandorah het volgende:
Goh, Kwak, bestaat die regeling in Leiden nog steeds?
Dan kan ik je uit ervaring vertellen dat je voor je verjaardag een huis hebt. Ik schreef me namelijk twee maanden voor mijn 26e verjaardag in en had binnen no time een woning
Ja, dat zag ik, ik was laat met reagerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb er inmiddels dus al 1maar ja, inderdaad die regeling bestaat nog. hij is pas een half jaar geleden ingevoerd... en ze gaan m evalueren en hij is dus tijdelijk. maar goed, ik heb mn droomhuisje al. t is mini, en ik had met langer wachten vast iets groters kunnen krijgen, maar dit is echt alles wat ik wil, mét grote tuin, voor weinig geld (vooral belangrijk mocht ik ooit nog mn droomvervolgstudie aan t conservatorium kunnen gaan doen)
is diep gelukkig
nee, ik ga een beetje zuinig doen. ik heb allemaal goeie meubels, die kunnen zo over. Wel ga ik een vloer leggen, en alles witten, wellicht 1 muur in een andere kleur. wel wat nieuwe acessoires en een nieuwe lampenkap (wil van t groen af, naar rood, grijs, paars zwart wit toe, met hout. is vrij makkelijk te doen met wat ik nu heb.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Merel het volgende:
Kwak wat leuk!! Waar is het? Ik ben jaloers! Ga je nu ook allemaal nieuwe leuke spulletjes kopen voor in huis? En klussen en verven en behangen en alles?
Ja!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:26 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd Kwakveense!![]()
Ga je ook een klustopic openen en wij dan allemaal advies geven over je behang?
Ik heb dicht bij het spoor naar Utrecht en Haagweg gewoond. Volgens mij wordt die buurt nu verbouwd... Die buurt bedoel je? Dat is op zich een aardige buurt om te wonen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh en tis dus in Leiden Zuid/Haagweg Noord, vlakbij t ROC, richting de Klikniet de allerbeste buurt, maar goed genoeg, en vlakbij de AH XL/De Luifelbaan
volgens mij is dat de mors? of nie? (ik kwam altijd met de trein uit utrecht naar leiden). dit is meer richting de boshuizerlaan, achter de churchillaan....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik heb dicht bij het spoor naar Utrecht en Haagweg gewoond. Volgens mij wordt die buurt nu verbouwd... Die buurt bedoel je? Dat is op zich een aardige buurt om te wonen.
Ja, Viking, ik zag het al dat ze een huis had. Ik moet me voortaan niet meer laten afleiden door collega's voordat ik op invoeren druk maar eerst even kijk![]()
Lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Aventura het volgende:
Zo had ik gisteren bij een etentje enthousiast aan het brood vooraf vergrepen, inclusief dikke likken aioli erop.
Moet mezelf nog echt goed vertellen dat ik daar niet meer aan doe.
de meningen lopen nogal uiteen over de noodzaak van veelzijdigheid.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef Sugar het volgende:
Ik weet niet of het erg is als het altijd hetzelfde is, geloof dat SHE eens meldde dat elke dag hetzelfde (als het wel een redelijk gevarieerd schema is!) helemaal niet verkeerd is en ook goed werkt om af te vallen. Nu beweer ik niet dat míjn lijstjes dus goed gevarieerd genoeg zijn, hoor. Dat zal best van niet.
Maar ik heb niet het idee dat ik veel mis?
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker
Ach weet je, met dat soort dingen laat ik het van het moment afhangen: heb ik het ingepland, dan doe ik gewoon mee, zo niet, dan neem ik een stukje ofzo.
Ik probeer voor mezelf vooral het onderscheid te maken of iets Echt Heel Lekker is of niet
Is dat een probleem dan Plukie? Relatief veel eiwitten eten helpt toch goed tegen het hongergevoel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Plukie86 het volgende:
Daarbij ging het niet alleen om de cholesterol, maar ook om teveel eiwitten.
Heel veel eiwitten is slecht voor je nieren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is dat een probleem dan Plukie? Relatief veel eiwitten eten helpt toch goed tegen het hongergevoel?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
Jullie gaan mij vast een vreselijke imbeciel vinden
Maar goed, na een nacht niet slapen, praten, nog meer praten 3 oxazepammetjesen veel gejank en getier hebben we toch maar weer een poging gewaagd.
Wel is er besloten dat we even afstand nemen BINNEN de relatie, ipv de relatie wegdonderen.
Ik heb er nog wel een beetje een hard hoofd in, maar wie niet waagt....endezo .
En nu ga ik even theezakjes op mijn ogen leggen en bijlezen, al realiseer ik me ineens dat dat wellicht niet zo handig is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?
niks imbeciel!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?
Brood vooraf vind ik vaak niet eens lekker, zeker niet met ranzige kruidenboter, dus blijf ik er meestal van af.
Gebak at ik vaak uit gewoonte, omdat ik dat nu eenmaal aangeboden krijg. Maar lekker? Eigenlijk niet.
Desserts idem dito, dat is i.m.o. een onzinnige gewoonte, en ook niet eens zo ontzettend lekker.
Een bittergarnituur bij de borrel. Ik hou niet eens zo van gefrituurd eten. En zeker niet van kleffe kroegbitterballen.
Koekje 's avonds bij de thee, waarom eigenlijk. Ook weer zo'n gewoonte. Ik doe het natuurlijk wel eens, maar dan hou ik het bij 1 koekje (oke - lukt niet altijd, daarom haal ik het zelden in huis).
Coca cola, milkshakes en ijs vind ik best lekker, maar niet lekker genoeg om er dik van te worden en dus neem ik dat niet meer.
Deze kleine dingen onnadenkend blijven doen zorgen ervoor dat ik gestaag aankom. Ze achterwege laten betekent dat ik goed op gewicht blijf en afval als ik te zwaar ben. Buiten dit eet ik waar ik zin in heb, maar ik heb mede door deze reeks wel een aantal gouden regels, zoals nooit meer kaas op brood (maar wel pindakaas, appelstroop, magere vleeswaar, humus), ik haal geen kant-en-klaar belegde broodjes meer, ik probeer 's avonds veel vis, vlees en groente te nemen en de pasta's etc. te beperken. Oh en ik eet nooooit meer diepvriespizza's als avondeten nu ik weet dat een zo'n pizza >1000 kcal bevat en nep-kaas
voor vandaag is dat idd wel een beetje waar. maar doorgaans niet hoor! t kwam toevallig zo uit, en t wisselt bij mij heel erg per dag. had afgelopen week bijvoorbeeld een paar dagen met redelijk veel dingen als vette vis, geen carbs bij de avondmaaltijd etc....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel veel eiwitten is slecht voor je nieren.
Kwak, me dunkt dat jij vandaag eigenlijk alleen maar carbs eet. Mss is dat een verbeterpunt?
Lief, ik zal wel de allerlaatste zijn die jou een imbeciel zal noemenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
Maar goed, na een nacht niet slapen, praten, nog meer praten 3 oxazepammetjesen veel gejank en getier hebben we toch maar weer een poging gewaagd.
Wel is er besloten dat we even afstand nemen BINNEN de relatie, ipv de relatie wegdonderen.
En elke dag frosties is ook slecht, slecht, slechtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef kwakveense het volgende:
oh en groente ontbreekt ook jammerlijk vandaag. t is ook geen voorbeeldige dag zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |