abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:36:50 #51
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62072393
Gefeliciteerd Kwak! Heb je voor niks gestressed .

. . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62072489
Mooi!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:43:03 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62072527
jeej!

Ja t is in Leiden, ik heb nu nog geen foto's maar ga die maandag meteen maken. Ik ga maandag contract tekenen en dan is meteen de overdracht in het huis daarna. Dan is t dus al meteen van mij

Beetje geluk woon ik er voor 1 november....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:43:21 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62072536
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:32 schreef kwakveense het volgende:
whahahahaaaaaaaa dude!

ik word net gebeld. ze hebben me t huis aangeboden

ik maak nog slapende honden wakker door naar de nummer 2 te vragen dus zij controleren en belt me terug "nou, sorry hoor, dat we je zo hebben laten schrikken, maar je bent echt de eerste"

maandag contract tekenen en sleutel halen

IK HEB EEN HUIS MET EEN TUIN

Jeej . Feli .
Niet meer actief op Fok!
pi_62072563
Goh, Kwak, bestaat die regeling in Leiden nog steeds?
Dan kan ik je uit ervaring vertellen dat je voor je verjaardag een huis hebt. Ik schreef me namelijk twee maanden voor mijn 26e verjaardag in en had binnen no time een woning
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:45:46 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62072588
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef Pandorah het volgende:
Dan kan ik je uit ervaring vertellen dat je voor je verjaardag een huis hebt. Ik schreef me namelijk twee maanden voor mijn 26e verjaardag in en had binnen no time een woning
Lees even verder: ze heeft al een huis .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:46:50 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62072611
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef Pandorah het volgende:
ik heb er inmiddels dus al 1 maar ja, inderdaad die regeling bestaat nog. hij is pas een half jaar geleden ingevoerd... en ze gaan m evalueren en hij is dus tijdelijk. maar goed, ik heb mn droomhuisje al. t is mini, en ik had met langer wachten vast iets groters kunnen krijgen, maar dit is echt alles wat ik wil, mét grote tuin, voor weinig geld (vooral belangrijk mocht ik ooit nog mn droomvervolgstudie aan t conservatorium kunnen gaan doen)

is diep gelukkig
pi_62072686
Mijn rok begint af te zakken. En niet zo'n beetje ook. Hij wordt te groot
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:51:46 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62072742
dat si goed nieuws! legaal nieuwe kleren kopen!
pi_62072822
Jep, maar dat kost zoveel geld

Ik heb een dure smaak. Heel veel kleding vind ik niet mooi/ niet flatterend en als ik iets echt mooi vind betaal ik vaak ook meteen de hoofdprijs
pi_62072898
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb er inmiddels dus al 1 maar ja, inderdaad die regeling bestaat nog. hij is pas een half jaar geleden ingevoerd... en ze gaan m evalueren en hij is dus tijdelijk. maar goed, ik heb mn droomhuisje al. t is mini, en ik had met langer wachten vast iets groters kunnen krijgen, maar dit is echt alles wat ik wil, mét grote tuin, voor weinig geld (vooral belangrijk mocht ik ooit nog mn droomvervolgstudie aan t conservatorium kunnen gaan doen)

is diep gelukkig
Ja, dat zag ik, ik was laat met reageren Leuk hoor! Gefeliciteerd!
Maar goed, die regeling is dan opnieuw ingevoerd. Die bestond 10 jaar geleden (ieks! zo lang geleden al?!) ook al waarvan ik toen gebruik heb gemaakt .
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:00:22 #62
331 Merel
Be here now.
pi_62072948
Kwak wat leuk!! Waar is het? Ik ben jaloers! Ga je nu ook allemaal nieuwe leuke spulletjes kopen voor in huis? En klussen en verven en behangen en alles?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62073122
gefeli kwak!
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:23:17 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62073450
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Merel het volgende:
Kwak wat leuk!! Waar is het? Ik ben jaloers! Ga je nu ook allemaal nieuwe leuke spulletjes kopen voor in huis? En klussen en verven en behangen en alles?
nee, ik ga een beetje zuinig doen. ik heb allemaal goeie meubels, die kunnen zo over. Wel ga ik een vloer leggen, en alles witten, wellicht 1 muur in een andere kleur. wel wat nieuwe acessoires en een nieuwe lampenkap (wil van t groen af, naar rood, grijs, paars zwart wit toe, met hout. is vrij makkelijk te doen met wat ik nu heb.

dan ga ik wel sparen voor een andere eettafel, en voor tuinspulletjes (dat wordt mn winter project) en ik moet een koelkast kopen (die zat in mn huidige huis) kooktoestel kan ik overnemen van kennissen.

oh en tis dus in Leiden Zuid/Haagweg Noord, vlakbij t ROC, richting de Klik niet de allerbeste buurt, maar goed genoeg, en vlakbij de AH XL/De Luifelbaan
pi_62073507
Gefeliciteerd Kwakveense!
Ga je ook een klustopic openen en wij dan allemaal advies geven over je behang ?
pi_62073543
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:26 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd Kwakveense!
Ga je ook een klustopic openen en wij dan allemaal advies geven over je behang ?
Ja!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:38:46 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62073777
hahaha, nou, er is niet zo heel veel te doen, denl dat de K&W kern me hard zal uitlachen, maar wie weet

zucht. nu moet ik nog een hele middag door op mn werk...morgen lekker vrij want het is drwie oktoowbeuwr! (3 oktober, leidens ontzet) dus ik ga maar een dagje naar mijn ouders denk ik...
pi_62073880
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oh en tis dus in Leiden Zuid/Haagweg Noord, vlakbij t ROC, richting de Klik niet de allerbeste buurt, maar goed genoeg, en vlakbij de AH XL/De Luifelbaan
Ik heb dicht bij het spoor naar Utrecht en Haagweg gewoond. Volgens mij wordt die buurt nu verbouwd... Die buurt bedoel je? Dat is op zich een aardige buurt om te wonen.

Ja, Viking, ik zag het al dat ze een huis had. Ik moet me voortaan niet meer laten afleiden door collega's voordat ik op invoeren druk maar eerst even kijk
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:47:53 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62074022
Gefeliciteerd, Kwakveense! Wat fijn!!!!!

En allemaal bedankt voor de cholesterol-info! Goed te weten dat het niet zo'n vaart loopt. (Ik heb nooit een hoog cholesterolgehalte gehad.)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62074036

Gefeliciteerd Kwak!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62074044
Woohoo, 2 weken voor m'n vakantie pas ik ineens weer in al m'n hotpants (die ik voor de zomervakantie dus niet eens over m'n heupen heen kreeg).
pi_62074294
Gefeliciteerd met je woning Kwak en ik ben erg benieuwd naar de foto's die nog gaan volgen

mijn lijstje van gister
(late dienst)
o: geen (uitgeslapen)
l: optimel kwark met meusli
t: gekookt eitje
t: evergreen
d: wat sperzieboontjes en halve paprikasoep en optimel kwark met meusli
t: 2 mandarijnen
t: plakje cake

straks nog een late dienst en daarna lekker weekend
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:00:17 #73
331 Merel
Be here now.
pi_62074368
Hotpants, wat dapper

Ik heb net in de supermarkt een plakje ham, een plakje kaas en een ministukkie wrap geproeft Ik was even vergeten dat ik dat niet meer doe tegenwoordig
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62074671
Ja dat had ik gister dus ook. Ik zou al vrolijk naar de koffietafel lopen, want er was taart! Onderweg de afslag naar de waterautomaat gemaakt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:17:35 #75
331 Merel
Be here now.
pi_62074911
Dat is het inderdaad, het zit nog niet helemaal in m'n systeem dat ik dat soort dingen niet doe!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:24:17 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62075155
Zo had ik gisteren bij een etentje enthousiast aan het brood vooraf vergrepen, inclusief dikke likken aioli erop.
Moet mezelf nog echt goed vertellen dat ik daar niet meer aan doe.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:24:51 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62075175
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Ik heb dicht bij het spoor naar Utrecht en Haagweg gewoond. Volgens mij wordt die buurt nu verbouwd... Die buurt bedoel je? Dat is op zich een aardige buurt om te wonen.

Ja, Viking, ik zag het al dat ze een huis had. Ik moet me voortaan niet meer laten afleiden door collega's voordat ik op invoeren druk maar eerst even kijk
volgens mij is dat de mors? of nie? (ik kwam altijd met de trein uit utrecht naar leiden). dit is meer richting de boshuizerlaan, achter de churchillaan....

ik heb honger. grom.
pi_62075264
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Aventura het volgende:
Zo had ik gisteren bij een etentje enthousiast aan het brood vooraf vergrepen, inclusief dikke likken aioli erop.
Moet mezelf nog echt goed vertellen dat ik daar niet meer aan doe.
Lekker
Ach weet je, met dat soort dingen laat ik het van het moment afhangen: heb ik het ingepland, dan doe ik gewoon mee, zo niet, dan neem ik een stukje ofzo.
Ik probeer voor mezelf vooral het onderscheid te maken of iets Echt Heel Lekker is of niet
pi_62075464
Nog even over het cholesterolverhaal: Mijn punt was juist dat Sugar heel vaak dezelfde soort lijstjes post met dezelfde 6-7 verschillende dingen. En als je elke dag zoveel teveel binnenkrijgt, dan lijkt me dat niet helemaal goed. Ik ben zelf niet zo van de harde afkapgrenzen en dergelijke, maar elke dag teveel lijkt me niet goed.
Daarbij ging het niet alleen om de cholesterol, maar ook om teveel eiwitten. Maar die blijken niet echt in de eieren in grote hoeveelheid te zitten, maar wel in verhouding heel veel in de tilapiafilet (die eet je niet elke dag neem ik aan).

Anyways, mijn punt was dus in totaal dat ik vond dat Sugar 't wat meer moest afwisselen omdat ze vaak (voor zover ik het lees) lijstjes post met dezelfde dingen. Misschien eens een keer die eieren vervangen door twee knackebrod met jam ofzo, of eens 1x all bran te eten in plaats van 2x per dag. Ofzoiets, ik noem ook maar wat.

Moet er trouwens bijzeggen dat het me de laatste tijd opvalt dat er hier heel veel slechte lijstjes gepost worden, erger dan diegene waar ik nu comments op zit te leveren. Ok, mijn eigen lijstjes zijn ook niet altijd even denderend, maar ik vraag me dan af in hoeverre mensen elke dag zulk soort lijstjes eten. Af en toe is niet zo erg, maar dagelijks...

En waar is Veiligheidsspeldje eigenlijk?
pi_62075543
Dan vraag ik mij af welke lijstjes naar jouw mening verkeerd zijn en met welke reden. Ik heb bijvoorbeeld echt totaal geen verstand van hoeveel eiwitten, mineralen en cholesterol ik binnen krijg.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62075635

het énige, het aller aller aller enige wat ik mijn lieftallige vent gevraagd had, was of hij de was, die net klaar was toen ik om 09.45uur vertrok, even op wilde hangen, want ga vanavond uit, en daarin zaten kleren die ik graag aan wilde doen..

kom ik thuis, 13.15uur, 'oh.. ja... vergeten..... '
fijn zijn niet echt dingen die fijn drogen
Ja doei.
pi_62075706
Oh dat is echt kut he Moblo! Ik heb ook zo'n vent, en die heeft dan ook totaal niet door dat dat iets is waar je boos om kan worden
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:41:05 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62075707
Ik weet niet of het erg is als het altijd hetzelfde is, geloof dat SHE eens meldde dat elke dag hetzelfde (als het wel een redelijk gevarieerd schema is!) helemaal niet verkeerd is en ook goed werkt om af te vallen. Nu beweer ik niet dat míjn lijstjes dus goed gevarieerd genoeg zijn, hoor. Dat zal best van niet.
Maar ik heb niet het idee dat ik veel mis?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:41:12 #84
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62075711
tsja, mijn lijstjes zijn niet altijd goed, ik post ze hier ook gewoon als ik een vreetbui heb gehad namelijk (is laatst al een discussie over geweest)

ik vraga me af wat jij als slecht bestempelt? vind je het SHE-eet slecht? want veel mensen die posten zijn daar juist mee bezig... (ik dan weer niet)

mijn lijstjes missen zuivel (gebruik ik niet) en fruit (vind ik vies) en bevatten teveel vlees, dat weet ik, maar ik vind t al heel wat dat ik eet op een manier waar ik mee af kan vallen en dan ga ik mezelf wel weer proberen fruit te forcefeeden als ik alles weer wat meer op de rails heb.

ik ben wel benieuwd wat jij slecht vindt.

Oh en meteen mn lijstje van vandaag

O: frosties zonder melk
T: eierkoek ik sonja niet, dit is een traktatie voor mezelf
L: twee kampioentjes met niks
T: appel
D: pasta (volkoren) met tomaten gehaktsaus

(oh en voor de bezorgden: das 1450 ckal...ook al lijkt t wienig eten. ik eet altijd veel pasta namelijk)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:42:53 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62075754
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef Sugar het volgende:
Ik weet niet of het erg is als het altijd hetzelfde is, geloof dat SHE eens meldde dat elke dag hetzelfde (als het wel een redelijk gevarieerd schema is!) helemaal niet verkeerd is en ook goed werkt om af te vallen. Nu beweer ik niet dat míjn lijstjes dus goed gevarieerd genoeg zijn, hoor. Dat zal best van niet.
Maar ik heb niet het idee dat ik veel mis?
de meningen lopen nogal uiteen over de noodzaak van veelzijdigheid.
volgens mij zei SHE dat je er idd wel van afvalt, maar ik weet niet of ze het ook zo'n gezond idee vond.

het is denk ik wel een teken dat ze je met alle macht van die allbran probeert af te krijgen, vind je ook niet?
(verder denk ik dat je best gezond eet hoor, maar al die allbran is wel eenzijdig idd.)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:43:02 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62075761
Jullie gaan mij vast een vreselijke imbeciel vinden

Maar goed, na een nacht niet slapen, praten, nog meer praten 3 oxazepammetjes en veel gejank en getier hebben we toch maar weer een poging gewaagd.
Wel is er besloten dat we even afstand nemen BINNEN de relatie, ipv de relatie wegdonderen.

Ik heb er nog wel een beetje een hard hoofd in, maar wie niet waagt....endezo .
En nu ga ik even theezakjes op mijn ogen leggen en bijlezen, al realiseer ik me ineens dat dat wellicht niet zo handig is.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:43:43 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62075774
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lekker
Ach weet je, met dat soort dingen laat ik het van het moment afhangen: heb ik het ingepland, dan doe ik gewoon mee, zo niet, dan neem ik een stukje ofzo.
Ik probeer voor mezelf vooral het onderscheid te maken of iets Echt Heel Lekker is of niet
Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?
Brood vooraf vind ik vaak niet eens lekker, zeker niet met ranzige kruidenboter, dus blijf ik er meestal van af.
Gebak at ik vaak uit gewoonte, omdat ik dat nu eenmaal aangeboden krijg. Maar lekker? Eigenlijk niet.
Desserts idem dito, dat is i.m.o. een onzinnige gewoonte, en ook niet eens zo ontzettend lekker.
Een bittergarnituur bij de borrel. Ik hou niet eens zo van gefrituurd eten. En zeker niet van kleffe kroegbitterballen.
Koekje 's avonds bij de thee, waarom eigenlijk. Ook weer zo'n gewoonte. Ik doe het natuurlijk wel eens, maar dan hou ik het bij 1 koekje (oke - lukt niet altijd, daarom haal ik het zelden in huis).
Coca cola, milkshakes en ijs vind ik best lekker, maar niet lekker genoeg om er dik van te worden en dus neem ik dat niet meer.

Deze kleine dingen onnadenkend blijven doen zorgen ervoor dat ik gestaag aankom. Ze achterwege laten betekent dat ik goed op gewicht blijf en afval als ik te zwaar ben. Buiten dit eet ik waar ik zin in heb, maar ik heb mede door deze reeks wel een aantal gouden regels, zoals nooit meer kaas op brood (maar wel pindakaas, appelstroop, magere vleeswaar, humus), ik haal geen kant-en-klaar belegde broodjes meer, ik probeer 's avonds veel vis, vlees en groente te nemen en de pasta's etc. te beperken. Oh en ik eet nooooit meer diepvriespizza's als avondeten nu ik weet dat een zo'n pizza >1000 kcal bevat en nep-kaas
pi_62075780
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Plukie86 het volgende:

Daarbij ging het niet alleen om de cholesterol, maar ook om teveel eiwitten.
Is dat een probleem dan Plukie? Relatief veel eiwitten eten helpt toch goed tegen het hongergevoel?
pi_62075809
Ik vind altijd wel dat ik redelijk gevarieerd eet, eigenlijk. Het kost me soms wel wat moiete om mijn dagmenu goed samen te stellen, soms eet ik teveel vetten of koolhydraten.

Het valt me sowieso op dat ik ten opzichte van veel dames hier heel erg VEEL eet
pi_62075866
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is dat een probleem dan Plukie? Relatief veel eiwitten eten helpt toch goed tegen het hongergevoel?
Heel veel eiwitten is slecht voor je nieren.

Kwak, me dunkt dat jij vandaag eigenlijk alleen maar carbs eet. Mss is dat een verbeterpunt?
pi_62075883
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef SHE het volgende:

Maar goed, na een nacht niet slapen, praten, nog meer praten 3 oxazepammetjes en veel gejank en getier hebben we toch maar weer een poging gewaagd.
Wel is er besloten dat we even afstand nemen BINNEN de relatie, ipv de relatie wegdonderen.

Ik heb er nog wel een beetje een hard hoofd in, maar wie niet waagt....endezo .
En nu ga ik even theezakjes op mijn ogen leggen en bijlezen, al realiseer ik me ineens dat dat wellicht niet zo handig is.

als je nog echte engelse theezakjes/duikertjes wilt hebben kan ik ze wel opsturen hoor die zijn mooi rond en passen precies over je ogen heen
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:48:16 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62075896
Oh ja en ontopic geklets:

eieren en cholesterol is een fabel. Je cholesterol stijgt niet als je eieren eet. Sterker nog, je mag eieren eten tot je erbij neervalt. Houd er wel rekening mee dat een ei 1.9 gr vet bevat en dat je er dus geen 30 moet wegwerken op een dag.
Van garnalen stijgt ie ook niet.
Wat CF zegt is waar, cholesterol is een erfelijke belasting. De 1 is er gevoeliger voor dan de ander. Ik eet bv ontzettend veel dierlijke producten, maar mijn cholesterol is bizar laag.
Ook rook ik, drink ik en ben ik een stress konijn...toch, niks nada noppes.
Ik heb gek genoeg ook weer een extreem lage bloeddruk, wat heel vreemd is als je bedenkt dat ik alles doe wat je bloeddruk door het dak zou moeten schieten.
Maar dat is nu eenmaal erfelijk bepaald. Sterker nog, ik moet af en toe zuipen om mijn bloeddruk omhoog te houden, anders val ik flauw
Misschien dat daar ook mijn passie voor bitchfights vandaan komt

En sugar, goed van je dat je het opbiecht. Je idee is wel irreeel, maar ik begrijp dat het nog een brug te ver is voor je.
Babysteps!

Kwakkkkkkkkie; gefelicifloppies! Het leven lacht je weer toe he? Ik weet zeker dat je nieuwe buurman een ontzettende vrijgezelle hunk is dat je deze winter warm gaat houden
pi_62075948
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, ik hanteer altijd het volgende criterium: is dit lekker genoeg om dik van te worden?

Dat maakt het voor mij makkelijk om nee te zeggen tegen de meeste aangeboden taart: zo lekker is het niet. Maar als ik zelfgemaakte krijg aangeboden, neem ik wel (een klein stukje).
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:49:50 #94
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62075952
quote:

niks imbeciel!!
wie niet waagt die niet wint FTW
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:50:14 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62075960
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Brood vooraf vind ik vaak niet eens lekker, zeker niet met ranzige kruidenboter, dus blijf ik er meestal van af.
Gebak at ik vaak uit gewoonte, omdat ik dat nu eenmaal aangeboden krijg. Maar lekker? Eigenlijk niet.
Desserts idem dito, dat is i.m.o. een onzinnige gewoonte, en ook niet eens zo ontzettend lekker.
Een bittergarnituur bij de borrel. Ik hou niet eens zo van gefrituurd eten. En zeker niet van kleffe kroegbitterballen.
Koekje 's avonds bij de thee, waarom eigenlijk. Ook weer zo'n gewoonte. Ik doe het natuurlijk wel eens, maar dan hou ik het bij 1 koekje (oke - lukt niet altijd, daarom haal ik het zelden in huis).
Coca cola, milkshakes en ijs vind ik best lekker, maar niet lekker genoeg om er dik van te worden en dus neem ik dat niet meer.

Deze kleine dingen onnadenkend blijven doen zorgen ervoor dat ik gestaag aankom. Ze achterwege laten betekent dat ik goed op gewicht blijf en afval als ik te zwaar ben. Buiten dit eet ik waar ik zin in heb, maar ik heb mede door deze reeks wel een aantal gouden regels, zoals nooit meer kaas op brood (maar wel pindakaas, appelstroop, magere vleeswaar, humus), ik haal geen kant-en-klaar belegde broodjes meer, ik probeer 's avonds veel vis, vlees en groente te nemen en de pasta's etc. te beperken. Oh en ik eet nooooit meer diepvriespizza's als avondeten nu ik weet dat een zo'n pizza >1000 kcal bevat en nep-kaas

Grappig, dat is ook mijn strategie. Ik bedenk me altijd : Is dit lekker genoeg voor mijn reet?
9 van de 10 keer besluit ik nee, maar die ene keer zou ik er niet mee zitten dat ik helemaal dichtgroei. Maar dan heb ik ook iets super yummies
pi_62076008
Oh, en SHE: tof. Hoop dat jullie er nu verder uitkomen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:52:45 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62076043
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heel veel eiwitten is slecht voor je nieren.

Kwak, me dunkt dat jij vandaag eigenlijk alleen maar carbs eet. Mss is dat een verbeterpunt?
voor vandaag is dat idd wel een beetje waar. maar doorgaans niet hoor! t kwam toevallig zo uit, en t wisselt bij mij heel erg per dag. had afgelopen week bijvoorbeeld een paar dagen met redelijk veel dingen als vette vis, geen carbs bij de avondmaaltijd etc....

ik plan dat soort dingen niet echt, maar ik heb t idee dat er soms ineens "vanzelf" een carb inhaaldagje tussendoor komt. met als nadeel voornamelijk dat ik op die dagen veel meer honger heb dus ik moet mezelf gewoon even goed in de houdgreep houden vandaag w.b. snoepen en snacken

oh en groente ontbreekt ook jammerlijk vandaag. t is ook geen voorbeeldige dag zeg maar
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:53:57 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62076084
quote:

Lief, ik zal wel de allerlaatste zijn die jou een imbeciel zal noemen . Ik hoop dat jullie er toch nog uit komen met z'n tweeën, want jullie klinken als een match made in heaven .
Niet meer actief op Fok!
pi_62076087
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb

mn zelfvertrouwen....
Ja doei.
pi_62076131
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef kwakveense het volgende:

oh en groente ontbreekt ook jammerlijk vandaag. t is ook geen voorbeeldige dag zeg maar
En elke dag frosties is ook slecht, slecht, slecht
En vies

Ik heb dat ook weleens, dat ik ineens een dag heel erg veel eet. Als het maar geen zakken chips e.d. is, laat ik mezelf maar begaan; het hakt er nooit in op de weegschaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')