Na dat je de wassen voor me gevouwen hebt wil ik wel op je piepende kind passen zodat jij een dutje kan doen hoorquote:
De volgende meet is in het voorjaar, bij kwak. Gaan we bbq'enquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef mordradead het volgende:
Ik ben aangekomen, bah
Een vriend van me zegt ook altijd dat ik een kutkop hebmaar hij is gewoon jaloers
En kwak, tof dat je een huis hebt met tuin... voor de bbq
Waarom zit er een mini PI in jouw quote? Dat heb ik niet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Na dat je de wassen voor me gevouwen hebt wil ik wel op je piepende kind passen zodat jij een dutje kan doen hoor
Doet ie bij quickreply automatisch!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom zit er een mini PI in jouw quote? Dat heb ik niet!
Inderdaad en we mochten allemaal blijven slapen en kregen we de volgende ochtend ontbijt op bed van Kwak volgens het schema van SHEquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De volgende meet is in het voorjaar, bij kwak. Gaan we bbq'en.
Kamperen in de tuin dan denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Inderdaad en we mochten allemaal blijven slapen en kregen we de volgende ochtend ontbijt op bed van Kwak volgens het schema van SHE
dat komt qua ruimte denk ik dichter in de buurt jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kamperen in de tuin dan denk ik
Yukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden!
Appel en peterselie vergeten dus
Dr. Mehmet Oz's Green Drink Recipe (as seen on Oprah!)
4 stalks celery
1 large apple
1 medium cucumber
1 cup of spinach
1 sprig of parsley
1 lemon
1 lime
1/2" piece of ginger
Ga ik van het weekend eens proberen. Het klinkt best vies eigenlijk
Die gember doet 't 'm jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden!
Appel en peterselie vergeten dus
Dr. Mehmet Oz's Green Drink Recipe (as seen on Oprah!)
4 stalks celery
1 large apple
1 medium cucumber
1 cup of spinach
1 sprig of parsley
1 lemon
1 lime
1/2" piece of ginger
Ga ik van het weekend eens proberen. Het klinkt best vies eigenlijk
Wat een onzin zeg, je kunt altijd wel een stoeltje bijschuiven (of desnoods bij iemand op schoot klimmenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Afzeggen is dan nog wel mogelijk (maar liever niet natuurlijk), maar alsnog meegaan niet!
Behalve als er iemand afzegt, dan kan iemand anders weer meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een mededeling vanuit het meetingtopic: we willen graag vóór dit weekend weten wie er allemaal komen. Dus als je je nog niet opgegeven hebt, doe dat dan vandaag of morgen nog. Daarna gaan we reserveren. Afzeggen is dan nog wel mogelijk (maar liever niet natuurlijk), maar alsnog meegaan niet!
Het zal natuurlijk moeilijk worden als er eerst bv 11 mensen zouden komen en het blijken er op de dag zelf 21 te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kunt altijd wel een stoeltje bijschuiven (of desnoods bij iemand op schoot klimmen)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die gember doet 't 'm ja
Ja maar... ja maar....quote:
11 mensen op een stoel, 11 mensen op schoot, kun je er zo 22 kwijt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk moeilijk worden als er eerst bv 11 mensen zouden komen en het blijken er op de dag zelf 21 te zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kunt altijd wel een stoeltje bijschuiven (of desnoods bij iemand op schoot klimmen)
Ja prima hoor, maar dan mag jij de administratie bijhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Behalve als er iemand afzegt, dan kan iemand anders weer mee
Nou, dan reserveer je voor 2 personen méér (zeggen er 3 af en zitten we met 5 lege stoelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Merel het volgende:
[..]
11 mensen op een stoel, 11 mensen op schoot, kun je er zo 22 kwijt!
Weten voor hoeveel je moet reserveren is logisch hoor! Maar zeg er dan bij "Het kan er ook eentje meer of minder worden" zodat we wat speling hebben. Ik zou het zonde vinden als iemand op het laatste moment mee wil en dat er dan heel streng gezegd wordt dat dat nu niet meer kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |