Ik vermoed eigenlijk dat ze jaloers op je zijn, puur en alleen omdat jij jezelf durft te zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Laureline het volgende:
@MoBlo: net even in jullie fotoboeken gespiekt, aan de posts in de zijne te zien is het zijn gewoonte dit soort commentaar bij iedereen achter te laten, dus het heeft niets met jou te maken, maar wel met het minderjarige ventje zijn kleine piemeltje.
Kan me je schrik toch wel voorstellen, bij mij blijven dit soort dingen ook eeuwenlang hangen...
Op de middelbare school hingen er in een lokaal een paar foto's van mij aan de muur, en tijdens een les daar zag ik ineens dat op elke foto mijn hoofd met zwart was weggekrast. En eronder stond geschreven: DOOD AAN DE ARROTRUT!!!Gedaan door meisjes die ik nooit had gesproken!
![]()
Ik blijf het vreemd vinden dat je blijkbaar als mens in staat bent zoveel haat op te wekken bij onbekenden door gewoon jezelf te zijn.
Niet naar kijken! Wat dat betreft was Oprah een betere keuze vandaag!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Damn Nigella, ze is allemaal lekkere toetjes aan het maken
Nou en? Gewoon komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm nee, ik zit er wat over te twijfelen, aangezien ik nog niet zolang meepost hier.
Ja, dat is één ding dat zeker is!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet naar kijken! Wat dat betreft was Oprah een betere keuze vandaag!
quote:
Zou wel handig zijn: "Shieeehieeee, mag dit?"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is één ding dat zeker is!
Hoewel die Peche Melba die Nigella aan het maken was net me niet zo trekt. Gelukkig
Nog even over die meet:
Gaat SHE dan allerlei ongezonde gerechten van de menukaart schrappen stiekem van te voren?
Ik weet niet eens wat het zijn!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik liep net langs de snoepafdeling en toen zag ik dat ze wel degelijk een soort van roomboterbabbelaars verkopen bij de Plus. Hè verdorie! Álles kan ik laten liggen, maar babbelaars... nee.
* Viking84 steekt nog maar één in d'r mond.
Oh God, ik durf niet eens meer zelf iets van de kaart te kiezen met SHE erbijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn: "Shieeehieeee, mag dit?"
Hahaha, nee hoor, ik heb alleen Sugar en Greysie irl gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel dat iedereen elkaar al mégagoed kent en van alles te vertellen heeft enzo. En meestal heb ik ook wel veel te vertellen (
), maar bij mensen die ik niet ken is het weer lastiger, haha.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh God, ik durf niet eens meer zelf iets van de kaart te kiezen met SHE erbij.
Er zijn lekkere salades, met gerookte kip en avocadoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Proest... En de invloed van SHE reikt vast zover dat iedereen salade eetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso makkelijker, dat heb ik ook met iemand die ik via internet ken. Is wel raar als je die dan ineens ziet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor, ik heb alleen Sugar en Greysie irl gezien.
En verder ken ik ook niemand in het echie, alleen ik heb ze al wel veel meer verteld dan de meeste van mijn in het echie vriendinnen.
Ik of k_i_m?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... En de invloed van SHE reikt vast zover dat iedereen salade eetMet zalm ofzo, en een glas water met een schijfje limoen. Allemaal, behalve Kim, schat ik. Die is niet zo streng
Mijn honger is in ieder geval weer even wegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg er bijna honger van. Waarom bijna? Omdat er hier achter me iemand ligt te kakken.
*hnnngg* *hijghijghijg* *hnnnnnnggg*
Bohhhh, ik dacht dat ik klaar was met schoonmaken.
Ik kom niet speciaal naar een mexicaans restaurant om drie blaadjes sla te eten en water te drinken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... En de invloed van SHE reikt vast zover dat iedereen salade eetMet zalm ofzo, en een glas water met een schijfje limoen. Allemaal, behalve Kim, schat ik. Die is niet zo streng
Zo'n tent is het niet hoor...allemaal jongelui meestal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef Goodbye het volgende:
Al die arme mensen die er voor een rustig, decadent avondje komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |