Ik begrijp de 'drink' niet helemaal. Dit kan je beter als salade fixen. Dressing van gember en citroen/limoen. De rest rauw als salade.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden!
Appel en peterselie vergeten dus
Dr. Mehmet Oz's Green Drink Recipe (as seen on Oprah!)
4 stalks celery
1 large apple
1 medium cucumber
1 cup of spinach
1 sprig of parsley
1 lemon
1 lime
1/2" piece of ginger
Ga ik van het weekend eens proberen. Het klinkt best vies eigenlijk
Grapje zeker?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp de 'drink' niet helemaal. Dit kan je beter als salade fixen. Dressing van gember en citroen/limoen. De rest rauw als salade.
Overigens werkt dit grapje wel. Kankerpatienten gebruiken deze technieken om de ziekte te overwinnen.
je kunt vaak op de dag zelf nog even met een restaurant bellen om te zeggen of t er nou 12 of 15 worden. doen wij ook zaterdag. k heb gereserveerd voor 25 maar gezegd dat t er ook 18 of 30 ofzo kunnen worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan reserveer je voor 2 personen méér (zeggen er 3 af en zitten we met 5 lege stoelen).
Ja hoi, kom jij nou ook naar de meet of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben ik weer eens!
[..]
Grapje zeker?![]()
Ehm nee, ik zit er wat over te twijfelen, aangezien ik nog niet zolang meepost hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar dan mag jij de administratie bijhouden.
Volgens mij heb jij je niet aangemeld?
Ik geloof dat het dan makkelijker voor slechte ontbijters even als drank achterover te gieten was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp de 'drink' niet helemaal. Dit kan je beter als salade fixen. Dressing van gember en citroen/limoen. De rest rauw als salade.
Serieus joh? Is het echt zo'n brok gezondheid?quote:Overigens werkt dit grapje wel. Kankerpatienten gebruiken deze technieken om de ziekte te overwinnen.
Salade klinkt ook goed, ik ben dol op verse gemberquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, dan doen we (= SHEquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je kunt vaak op de dag zelf nog even met een restaurant bellen om te zeggen of t er nou 12 of 15 worden. doen wij ook zaterdag. k heb gereserveerd voor 25 maar gezegd dat t er ook 18 of 30 ofzo kunnen worden.
(eten na de repetitie, niet een meet)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Overigens werkt dit grapje wel. Kankerpatienten gebruiken deze technieken om de ziekte te overwinnen.
Kan het niet èn... èn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mag hopen dat je niet zo'n moermans dieet ofzo bedoelt? dat vind ik zulke nare shit, mensen dieten aansmeren ipv ze met medicijnen te laten vechten tegen een ziekte....
Eerst twijfelde ik, toen dacht ik 'what the heck' en heb ik me aangemeld en nu twijfelde ik weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, kom jij nou ook naar de meet of heb ik daar overheen gelezen?
dat vind ik een prima gang van zaken! eten kan je kapotmaken en je helpen, zeker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het niet èn... èn?Dus naast de medicijnen een gezond dieet, dat mensen dat prettig vinden om te doen om alles geprobeerd te hebben?
Ik kan het me voorstellen dat het iemand in zijn geest zou sterken om erg gezond te eten, al is het alleen maar om het idee dat je zelf heel goed bezig bent. En misschien zelfs om de schade van eventuele behandelingen zoveel mogelijk beperkt te houden. Ik heb er geen verstand van hoor verder, maar ik denk dat SHE dat ook bedoelde, niet 'in plaats van behandelingen/medicijnen'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat vind ik een prima gang van zaken! eten kan je kapotmaken en je helpen, zeker.
Hé tof, ik ken deze niet. En Morgan Freeman en Robert Redford zitten er ook in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys & co. Donderdagavond wijvenfilm alert!
Hoewel ik niet weet of een film met Jennifer Lopez nou zo top is![]()
Ik ga 'm niet kijken want ik heb een date met de rozen guy
Volgens mij zal iedereen wel een beetje onzeker zijn bij die meet (ik wel iig). Gewoon iets aantrekken waar je je lekker in voelt. We zitten tenslotte in het Slanktopic en als iedereen al superslank was zouden ze hier niet posten. Dus: niet twijfelen maar DOEN!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Eerst twijfelde ik, toen dacht ik 'what the heck' en heb ik me aangemeld en nu twijfelde ik weerDe laatste tijd in al mijn lamballigheid helemaal niet zo veel aan afvallen gedaan en ik word nu ook nog eens geconfronteerd met 'bulges' op m'n buik als ik m'n voorheen ultiem lieftallige rokje aan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |