abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62068845

Het vorige deel: Slank de herfst in #245

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
Ja doei.
pi_62068855
mijn laatste reactie was een reactie op Miss_S:
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
zie je wel dat het in het begin allemaal zo leuk lijkt maar dat je na een paar weken genoeg hebt van die lange dagen college?

goedemorgen

zat weer onder de 70, dus yay!
game on!
Ja doei.
pi_62069003
fikp
pi_62069011
Was vanochtend 62,9
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:50:32 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62069083
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:41 schreef conleche het volgende:
fikp
Bedoelde je 'fipo' te zeggen? .

Tripo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:56:07 #6
331 Merel
Be here now.
pi_62069156
Goeiemorgen! Ik voel me al dunner
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:56:32 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62069160
Nog even op herhaling:

Welkom SterreMarit.

SHE, ik ben nog niet begonnen met jouw schema uit de OP. Ik krijg het nog even niet voor elkaar in mijn hoofd, wil te graag nog even een paar kilo minder en ben een beetje bang dat dat niet gaat lukken als ik je schema aanhoud. Misschien totale onzin, hoor. Maar wilde even 'opbiechten' dat ik nu dus nog gewoon op eigen houtje bezig ben.

Plukie, dankjewel voor je pm. Je bent niet bemoeierig.
Plukie pmde me over te veel cholesterol en te veel eiwitten. Dat wil ik natuurlijk niet, maar weet iemand (Plukie zelf misschien?) waar dat cholesterolgehalte dan vandaan komt? Eiwit snap ik wel.
Bedankt alvast.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62069181
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:56 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Ik voel me al dunner
Oehja dat heb ik ook altijd

Ik ben ook al een kilo afgevallen sinds maandag, maar dat zal wel vochtgerelateerd zijn
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62069192
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoelde je 'fipo' te zeggen? .

Tripo .
Ja. Aanschora mijb blindtupe skilzz!
pi_62069291
Mogguh...
Na het gevreet van gister (en het gefeest van afgelopen weekeind)durf ik voorlopig niet op de weegschaal te gaan staan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62069336
ah joh, ik had ook gevroten (patat, chocotofs, chocoade, koekjes, pizza, bbq) dit weekend en zit weer onder de 70!

hoop houden
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:10:30 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62069357
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, ik had ook gevroten (patat, chocotofs, chocoade, koekjes, pizza, bbq) dit weekend en zit weer onder de 70!

hoop houden
Ja maar jij bent gewoon een uniek geval.
Niet meer actief op Fok!
pi_62069376
Het Moblo dieet!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:13:32 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62069397
Waar is Tink trouwens?
Niet meer actief op Fok!
pi_62069399
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar jij bent gewoon een uniek geval.
nou, geweldig

ok, ben alweer bijna 2 kilo kwijt sinds maandag maar echt onder de 70, écht eronder, kom ik dus al sinds april niet
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:14:51 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62069418
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, geweldig

ok, ben alweer bijna 2 kilo kwijt sinds maandag maar echt onder de 70, écht eronder, kom ik dus al sinds april niet
Maar je bent iig wél slank.
Ik ben het dikkertje op de meet volgende week (zie lijstje) . Zal ik toch maar afzeggen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62069420
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Waar is Tink trouwens?
Misschien even drukker met haar werk? Dat liep niet zo lekker, toch?

Hoop in ieder geval dat het goed met haar gaat
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:15:39 #18
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62069435
Tink was een weekje op vakantie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62069436
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar je bent iig wél slank.
Ik ben het dikkertje op de meet volgende week (zie lijstje) . Zal ik toch maar afzeggen? .
dat zal in het echt flink tegenvallen hoor

zal ik mn buik dan maar niet inhouden?
Ja doei.
pi_62069444
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:15 schreef Sugar het volgende:
Wat een goed geheugen!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:17:43 #21
331 Merel
Be here now.
pi_62069470
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Waar is Tink trouwens?
Die was toch een weekje weg met man en kiddo's?

Ik vind het tot nu toe makkelijk om me netjes aan m'n schema te houden, op werkdagen is dat makkelijk te doen. Ik maak me wel een beetje zorgen over het weekend. Hopen dat ze op het feest waar ik naartoe ga wodka-cola-light of wodka-redbull-light hebben. En kijken hoe ik netjes al m'n dingen kan eten als ik op zaterdag en zondag pas rond lunchtijd m'n bed uit kom.

Ben trouwens ook benieuwd hoe het nu met SHE is!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:18:07 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62069476
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:15 schreef Sugar het volgende:
O ja, dat is ook zo . Kon ze wel gebruiken .
Niet meer actief op Fok!
pi_62069487
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef Merel het volgende:

[..]
Ben trouwens ook benieuwd hoe het nu met SHE is!
ik gok op 'kut'

weet iemand waar d'r huis woont? Dan gaan we d'r massa-kusje-kroelen
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:21:31 #24
331 Merel
Be here now.
pi_62069534
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:

ik gok op 'kut'
Of misschien wel blij, melancholiek, opgelucht, hysterisch, dat weet je toch helemaal niet??
pi_62069556
ik zeg toch ook dat IK GOK op 'kut'?

niet dat het zo is?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')