fugly zal wel fucking ugly zijn? En dat weet ik zelfs zonder te googlenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Moblo trek het je niet aan: ik had laatst ook iemand die riep: "Ik wilde eigenlijk reageren maar jij bent echt té fugly" Of iets in die trant. (moest ik natuurlijk eerst weer fugly googelen, maar goed)
Pubers zijn het!
De echte corpsen hebben een verbond...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat de criteria voor corpsen zijn, maar Carolus komt aardig inde buurt
Fugly googlenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Moblo trek het je niet aan: ik had laatst ook iemand die riep: "Ik wilde eigenlijk reageren maar jij bent echt té fugly" Of iets in die trant. (moest ik natuurlijk eerst weer fugly googelen, maar goed)
Pubers zijn het!
grote knorren zijn t bij Carolus!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat de criteria voor corpsen zijn, maar Carolus komt aardig inde buurt
quote:De Algemene Senaten Vergadering (ASV) is de vergadering van het Collegium en de Senaten van de elkaar op voet van gelijkheid erkennende studentencorpora in Nederland. De ASV is het oudste en met 11.000 leden ook het grootste Nederlandse overkoepelende studentenverbond. De ASV stelt zich ten doel de behartiging van de gemeenschappelijke belangen van de aangesloten corpora.
Al sinds 1815 zijn er bevriende contacten tussen onder andere de Senaat van het Groningsch studentencorps en de reeds bestaande groensenaten verenigd in het Collegium Omnium te Leiden en de senaat van Utrecht. Daar komen later de senaten te Amsterdam en Delft bij. Eind negentiende eeuw worden deze contacten geformaliseerd en in 1892 komen de senaten van de toen elkaar erkennende corpora voor het eerst georganiseerd bijelkaar op initiatief van het Utrechtsch Studenten Corps. In 1913 wordt de Algemene Senaten Vergadering officieel opgericht.
Tenslotte werd gelukkig het RSC in 1953 erkend en toegelaten tot de ASV. Ook Wageningen treed op omstreden manier toe tot de ASV.
Kom op Greysie. Het blijft onder ons.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! En je centjes heb ik gisteravond al meteen overgemaakt!
Ik ben niet zo meeterig als er veel mensen tegelijk komen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
@ moblo: naar is dat he? het kan er zo in hakken ineens!nog eventjes: je hebt dus geen grafkop maar een hartstikke leuk lief hoofd! zo!
ik ben vroeger niet erg gepest, maar dan nog kan ik er niet tegen als me zo iets gebeurt. stond helemaal te trillen op straat toen ik bij de tram in den haag werd uitgescholden voor vet varken. was een week daarvoor nog nageknord op straat door een paar schilders...
en kort daarna kreeg ik deze opmerkingen in mn fobo van grote vriend dickies (toen gelukkig geholpen door mensen uit t volslanke fokkers foto topic):
[..]
en
[..]
nu kan ik er om lachen, toen heb ik een dag lopen janken... wist neit dat ik posts kon reporten in fobo! nu een beetje laat!
Preciesquote:
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu van jou verwachten dat je haar gaat overhalen hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Ben een beetje melig, omdat Greys morgen komt ben ik al de hele dag aan het huishouden en daar ben ik niet zo goed in![]()
Mutsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Ben een beetje melig, omdat Greys morgen komt ben ik al de hele dag aan het huishouden en daar ben ik niet zo goed in![]()
Laat mijn tieten je niet misleiden. Van binnen ben ik een echte ventquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef Greys het volgende:
SHE!Wat een lieve post!
Ik ga er serieus over nadenken, want je hebt wel een beetje gelijk. En Viev heb ik al een keer ontmoet en Co nu al een paar keer, zelfs een keer in de sauna in mijn blote kont. Zou het toch moeten durven he? Het stomme is dat het me ook nogal afschrikt omdat het allemaal vrouwen zijn () omdat ik altijd een beetje huiverig ben voor 'wijvennijd'
Stoer Greys!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef Greys het volgende:
Nou let op. Komt ie.
Ik doe het gewoon. Ik kom ook op 11 oktober.
En ik ga niet flauw doen en weer terugkrabbelen, beloofd.
Ooooh dat heb ik ook! Maar weet je, volgens m,ij heb je daar op zo'n meet niet zoveel last van, dan gedraagt iedereen zich wel. De echte ruzies komen achteraf pasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef Greys het volgende:
Het stomme is dat het me ook nogal afschrikt omdat het allemaal vrouwen zijn () omdat ik altijd een beetje huiverig ben voor 'wijvennijd'
Ah fijn. Kom je naast me zitten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Laat mijn tieten je niet misleiden. Van binnen ben ik een echte vent.
Het moest echt, want ik heb hier de laatste paar maanden niet meer gewoond: zat de hele tijd op de gracht in het atelier van Peter. (er werd hiernaast verbouwd, met alle herrie vandien) Dus alle rotzooi van een half jaar moet worden opgeruimd en dan nog red ik niet alles voor morgen hoor, dus maak je maar niet ongerust over dat het té netjes is. In huize conleche is het nooit te netjes. (helaas, doe ik mijn bijnaam Bets Flodder nogal eer aan. Die bijnaam heb ik al sinds ik 8 ben. Er is zelfs een film naar mij vernoemd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Muts![]()
Doe nou niet, want dan voel ik me zo 'op visite' en durf ik niet in mijn pyama te chillen.
En het is toch in no time een bende als we sushi gaan maken ben ik bang
Dus kappen met dat gehuishoud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |