Heb je ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb
mn zelfvertrouwen....![]()
Ja, er zijn genoeg dingen die ik lekker genoeg vind om dik van te worden, zoals chips, alle soorten kaas, grote borden lasagna, hompen brood met aioli, cocktails, wijn, La Choufjes, dropjes etc. etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig, dat is ook mijn strategie. Ik bedenk me altijd : Is dit lekker genoeg voor mijn reet?
9 van de 10 keer besluit ik nee, maar die ene keer zou ik er niet mee zitten dat ik helemaal dichtgroei. Maar dan heb ik ook iets super yummies
Kusje kroel voor jou deze keer!quote:
Mierzoetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En elke dag frosties is ook slecht, slecht, slecht
En vies
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Imbeciel ; een laatste poging is misschien geen verkeerd plan... geef het nog een kans.*knuffel*
Huisdierenschade, tell me about it. Mijn poezels hebben met hun nagels op sommige stucmuren diepe groeven aangebracht. Op het tapijt gepist (heb uiteindelijk de hele vloer vervangen). De onderkant van de bank kapotgetrokken (goddank alleen de onderkant) en mijn matras aan de zijkanten aan flarden gehaald.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, als ik ga verhuizen naar Amersfoort open ik ook een topic in K&W. Alleen dan niet over m'n eigen appartement (want daarin hoeft niks noppes nada te gebeuren) maar over m'n huidige kamer, want het behang is er dankzij Taco dusdanig slecht aan toe dat Mark van mij eist dat ik mijn huidige (en zijn toekomstige) kamer opnieuw ga behangen voor ik wegga
. En ik zeg dus: "Ja doei, ik heb al genoeg aan m'n hoofd als ik wegga". Het is nog niet eens zeker of ik wel wegga en we maken daar nu al ruzie over
. En ik weet ook wel dat het wel zo netjes is om tenminste voor nieuw behang te zorgen.
Als je toevallig van mij een keer een 'verkeerd' lijstje tegen komt, schroom niet! Ik ben altijd benieuwd wat mensen te zeggen hebben over mijn eetgedragquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef Plukie86 het volgende:
Relatief veel eiwitten is niet hetzelfde als teveel eiwitten. En wat moet je met veel teveel eiwitten als je er niet meer nodig hebt?
Over slechte lijstjes: Ja ik zie hier wel vaker slechte lijstjes langskomen. En dan qua vitamines en mineralen (dat weet ik echt niet uit m'n hoofd) maar wel qua hoeveelheden of variatie. Sommige mensen eten hier gewoon te weinig af en toe. En in mijn optiek is variatie wél belangrijk, omdat het erg lastig is om precies overal genoeg (niet teveel, niet te weinig) van binnen te krijgen, en als je varieert vlakt dat een beetje uit. En dan bedoel ik niet dat je kunt compenseren.
Ik vind het SHE dieet dan ook juist goed (maar ik volg het zelf niet), omdat het gevarieerd is en je genoeg laat eten.
Die van jou vind ik vaak wel goed, alleen van de week had je er één gepost waar nauwelijks tussendoordingen opstonden, dus dat vond ik te weinig qua hoeveelheid eten (had ik ook gepost). Maar ik weet niet in hoeverre je dat vaak doet. Zo nee dan heb ik niet zoveel te miepen verder.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Imbeciel ; een laatste poging is misschien geen verkeerd plan... geef het nog een kans.*knuffel*
@Plukie, je zal vast en zeker ook mijn lijstjes bedoelen, want als ik late diensten heb eet ik geen groente... (wel fruit) en 2 keer meusli met zuivel...
maar dat compenseer ik weer met de andere dagen. want als ik vrij ben of dagdiensten draai, eet ik juist erg veel groente.
Het is vast niet persoonlijk bedoeld (al is niets zo persoonlijk als je uiterlijk). Je moet er geen 'ding' van maken. Zo'n puisterig gastje heeft geen idee wat hij uitkraamt. Die zal in B&H-topics de mooiste babes nog uitmaken voor lelijk. Daarbij vergetend dat hij de eerstkomende jaren nog niet binnen een straal van 10 meter van een meisje zal verkeren. Ik zou er geen seconde meer aan verspilen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
ze hebben de reactie weggehaald (een fobo-report geplaatst, ben hier niet van gediend)
maar![]()
echt, ondanks zo een anonieme reactie van een of ander 18 jarig kutventje kan ik dat echt niet leuk vinden en weer heel onzeker worden
Oh, ja die imbecielquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb
mn zelfvertrouwen....![]()
Je zou het door mijn grote muil niet zeggen, maar mij grijpt dat soort dingen ook altijd aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
ze hebben de reactie weggehaald (een fobo-report geplaatst, ben hier niet van gediend)
maar![]()
echt, ondanks zo een anonieme reactie van een of ander 18 jarig kutventje kan ik dat echt niet leuk vinden en weer heel onzeker worden
Je hebt absoluut géén grafkop. En ik ben vals genoeg om het te zeggen als het wel zo is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
maar![]()
niet zo vaak, dat was maandag denk ik... dan heb ik volleybaltraining en daarna eet ik eigenlijk vaak niets meer.. en omdat ik dan vroeg weg ga, eet ik vantevoren ook geen extras meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Die van jou vind ik vaak wel goed, alleen van de week had je er één gepost waar nauwelijks tussendoordingen opstonden, dus dat vond ik te weinig qua hoeveelheid eten. Maar ik weet niet in hoeverre je dat vaak doet. Zo nee dan heb ik niet zoveel te miepen verder.
Ik heb even een reactie geplaatst in zijn FoBoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, I knowmaar als je 11 jaar lang op 3 scholen te horen krijgt dat je 'een lelijke dikke trol bent', vallen dat soort opmerkingen, van wie dan ook, altijd even wat kutjes
nu ga ik ook echt voordat ik weg ga vanavond 3 uur voor de spiegel staan en mn haar fatsoeneren totdat het echt niet meer zitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zou het door mijn grote muil niet zeggen, maar mij grijpt dat soort dingen ook altijd aan.
Zeker als het anoniem is, of iemand die mij helemaal niet kent. Ik vind het dan zo erg als iemand mij lelijk, of stom vind.
Dan ben ik meestal ook echt de hele dag heel zelfbewust
Ja, ik ben daar eigenlijk ook altijd wel benieuwd naar... Want zelf vind ik meestal dat ik érg goed eetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je toevallig van mij een keer een 'verkeerd' lijstje tegen komt, schroom niet! Ik ben altijd benieuwd wat mensen te zeggen hebben over mijn eetgedrag
jij bent heul niet valsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt absoluut géén grafkop. En ik ben vals genoeg om het te zeggen als het wel zo is.
Je hebt een leuk lief snuitje.
Me tooquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb even een reactie geplaatst in zijn FoBo
Hij heeft 'm weer gewijzigd denk ik...quote:
Had het gezijnquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij heeft 'm weer gewijzigd denk ik...
Overigens, de slankclub heeft zijn FoBo al aangevallen
Ah joh, tegen mij zeiden ze dat ook in de Brugklas, en dat klopte ook, ik was een schattig kind, een lelijke puber en nu weer een lekker wijf (met iets te veel pondjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, I knowmaar als je 11 jaar lang op 3 scholen te horen krijgt dat je 'een lelijke dikke trol bent', vallen dat soort opmerkingen, van wie dan ook, altijd even wat kutjes
Misschien teveel (fruit)suikers door de druiven én banaan (en eierkoekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef Plukie86 het volgende:
Nou moet ik m'n eigen lijstje ook maar even posten:
O: kwark met muesli en appel
T: druiven + eierkoek
L: Erwtensoep + vitalinea
T: Banana
T: paranoten
T: halve komkommer
D: Andijviestamppot met spekjes
T: iets van yoghurt
Brand maar los.(volgens de eetmeter teveel verzadigd vet vandaag, dankzij de spekjes, maar andijviestamppot zonder spekjes is vies)
@ MoBlo: altijd k*t om zoiets te lezen... Maar neem maar van de mensen hiero aan dat je niet een hoog grafkop-gehalte hebt. En wie geloof je nu eerder: ons of een 18jarige puistenpuber?
die boemboe's wilde ik laatst ook meenemen... maar daar zitten echt veeeeeeel calorieen in vond ik...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien teveel (fruit)suikers door de druiven én banaan (en eierkoek). Maargoed, ik blaat ook maar wat
![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
Ontbijt: 1 boterham met een gekookt ei en wat mayo
Lunch: 1 boterham achterham en een vitalinea
Tussendoor: 1 boterham pindakaas
Tussendoor: 1 gigantische appel
Diner: rijst, boontjes en kip met boemboe's van conimex (vriendlief heeft boodschappen gedaan..)
Tussendoor: bouillon/kwark/peerijsje, maar net wat m'n trek is 's avonds.
dat soort mensen uit mijn schooltijd hebben allemaal hun profiel 'verborgen'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah joh, tegen mij zeiden ze dat ook in de Brugklas, en dat klopte ook, ik was een schattig kind, een lelijke puber en nu weer een lekker wijf (met iets te veel pondjes).
Dat is nu het leuke van Hyves, dat je ziet dat jezelf wel leuk bent opgedroogd en de vroegere Miss Popular dik, grof en gekortwiekt zijn, en getrouwd met een man genaamd Ricardo oid.
Dat kortgewiekte ook he! Waarom denkt het gros van de vrouwen boven de dertig dat ze kort haar 'moeten'. Oké er zijn vrouwen die een prachtig kapsel hebben waarbij het prima staat, maar ik heb zo'n hekel aan dat standaard vlotte modelletje undsoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah joh, tegen mij zeiden ze dat ook in de Brugklas, en dat klopte ook, ik was een schattig kind, een lelijke puber en nu weer een lekker wijf (met iets te veel pondjes).
Dat is nu het leuke van Hyves, dat je ziet dat jezelf wel leuk bent opgedroogd en de vroegere Miss Popular dik, grof en gekortwiekt zijn, en getrouwd met een man genaamd Ricardo oid.
Oh shit, nu durf ik het al helemaal niet meer te eten vanavondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die boemboe's wilde ik laatst ook meenemen... maar daar zitten echt veeeeeeel calorieen in vond ik...
![]()
voor de rest een heeeeeel keurig lijstje lijkt mij zo.
naja de rest van je lijstje is keurig, dus zo erg zal het niet zijn... het is wel erg lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh shit, nu durf ik het al helemaal niet meer te eten vanavondHelp!
Wat een geniaal filmpje!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
durf te wedden dat een deel van mijn oude 'klasgenootjes' nu zo is:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
durf te wedden dat een deel van mijn oude 'klasgenootjes' nu zo is:
Ja dat doe ik ook. Nouja, ik ga er wel gewoon van genieten en een beetje op de porties letten. En geen kroepoek etenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
huh? helemaal niet zoveel toch??
ik maak t in elk geval wel eens, en ik vond t wel meevallen... boemboe ajam smoor is bijvoorbeeld 310 ckal voor de 100 gram die er in een bakje zit. je eet t met zn tweeën neem ik aan? dus das 155 kcal pp, als je ALLE saus ook op eet... dat vind ik voor saus nog wel meevallen. 200 gram kipfilet erbij en je hebt 350ckal voor je smoorgerecht, beetje rijst erbij en groente en dan zit je volgens mij netjes.
ik reken voor mezelf 30 gram boemboe trouwens, want ik laat bijna alle saus liggen, eet alleen wat er aan mn vleesjes kleeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |