abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:56:29 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62076167
Oh ja, als ik ga verhuizen naar Amersfoort open ik ook een topic in K&W. Alleen dan niet over m'n eigen appartement (want daarin hoeft niks noppes nada te gebeuren ) maar over m'n huidige kamer, want het behang is er dankzij Taco dusdanig slecht aan toe dat Mark van mij eist dat ik mijn huidige (en zijn toekomstige) kamer opnieuw ga behangen voor ik wegga . En ik zeg dus: "Ja doei, ik heb al genoeg aan m'n hoofd als ik wegga". Het is nog niet eens zeker of ik wel wegga en we maken daar nu al ruzie over . En ik weet ook wel dat het wel zo netjes is om tenminste voor nieuw behang te zorgen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:56:33 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62076170
Ach SHE ik vind het vooral dapper en lief eigenlijk, jullie besluit nu.
En verdomd eerlijk ook nog ´ns!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:57:42 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62076209
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb

mn zelfvertrouwen....
Heb je ook .

(heb je weer eens iemand uitgescholden dat 'ie dat zegt? )
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:57:58 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62076218
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Grappig, dat is ook mijn strategie. Ik bedenk me altijd : Is dit lekker genoeg voor mijn reet?
9 van de 10 keer besluit ik nee, maar die ene keer zou ik er niet mee zitten dat ik helemaal dichtgroei. Maar dan heb ik ook iets super yummies
Ja, er zijn genoeg dingen die ik lekker genoeg vind om dik van te worden, zoals chips, alle soorten kaas, grote borden lasagna, hompen brood met aioli, cocktails, wijn, La Choufjes, dropjes etc. etc.

Daar zeg ik echt geen nee tegen.
pi_62076232
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:58:36 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62076247
@Imbeciel ; een laatste poging is misschien geen verkeerd plan... geef het nog een kans. *knuffel*

@Plukie, je zal vast en zeker ook mijn lijstjes bedoelen, want als ik late diensten heb eet ik geen groente... (wel fruit) en 2 keer meusli met zuivel...
maar dat compenseer ik weer met de andere dagen. want als ik vrij ben of dagdiensten draai, eet ik juist erg veel groente.

en ik kijk ook altijd of de snack mij de calorieen waard zijn.... dus een fabriekskersenvlaai.. NO WAY... maar als een collega een lekkere kwarktaart heeft gemaakt, dan neem ik ook wel puntje hoor
moet kunnen zo af en toe
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62076255
hompen brood met aioli....

daar kun je me echt mee dood-voeren
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:58:59 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62076264
Oja, en SHE en Kwak, allebei veel succes in de komende periode!
pi_62076274
Relatief veel eiwitten is niet hetzelfde als teveel eiwitten. En wat moet je met veel teveel eiwitten als je er niet meer nodig hebt?

Over slechte lijstjes: Ja ik zie hier wel vaker slechte lijstjes langskomen. En dan qua vitamines en mineralen (dat weet ik echt niet uit m'n hoofd) maar wel qua hoeveelheden of variatie. Sommige mensen eten hier gewoon te weinig af en toe. En in mijn optiek is variatie wél belangrijk, omdat het erg lastig is om precies overal genoeg (niet teveel, niet te weinig) van binnen te krijgen, en als je varieert vlakt dat een beetje uit. En dan bedoel ik niet dat je kunt compenseren.

Ik vind het SHE dieet dan ook juist goed (maar ik volg het zelf niet), omdat het gevarieerd is en je genoeg laat eten.
pi_62076281
Kwakveense, gefeliciteerd met je huis én tuin; dat wordt natuurlijk groente en kruiden kweken!

Over lijstjes: ik zie juist best veel goeie lijstjes voorbij komen. Het enige wat me aan de lijstjes van Sugar opvalt zijn die twee keer All-bran met magere melk. Maar goed, ik vind dat zelf niet lekker en ik eet graag gezond én lekker.
Dat is echt de kick die ik op dit moment krijg. Ik eet gezond, lekker en val af. Wat wil je nog meer?

Lijstje van vandaag:
Flink ontbijt met roereitje, tomaat, reepjes magere ham met een spelt-boterham. Smoothie van frambozen/sinaasappel en peer. (Had eerst twee uur gelopen, vandaar )
Tussendoor: paar plakjes gerookte kip en komkommer met peper uit de molen en een likje Dijon mayonaise
Lunch: speltboterham met pindakaas

Vanavond maak ik een ouderwets stoofpotje van biologische braadlappen. Erbij witlof. En een rood wijntje.
pi_62076327
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:

Kusje kroel voor jou deze keer! Ik heb even in je fobo gespiekt en je bent gewoon een mooie vrouw Niets aantrekken van zo'n puber die stoer denkt te zijn op internet.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62076373
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En elke dag frosties is ook slecht, slecht, slecht
En vies
Mierzoet .
Als ik met zoveel zoetigheid mijn dag begin is mijn suikerspiegel de hele dag foute boel, gevolg: steeds aan het snaaien.
pi_62076383
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Imbeciel ; een laatste poging is misschien geen verkeerd plan... geef het nog een kans. *knuffel*

!

She, succes met je liefje de komende periode. Komt vast goed allemaal
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:04:17 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62076394
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, als ik ga verhuizen naar Amersfoort open ik ook een topic in K&W. Alleen dan niet over m'n eigen appartement (want daarin hoeft niks noppes nada te gebeuren ) maar over m'n huidige kamer, want het behang is er dankzij Taco dusdanig slecht aan toe dat Mark van mij eist dat ik mijn huidige (en zijn toekomstige) kamer opnieuw ga behangen voor ik wegga . En ik zeg dus: "Ja doei, ik heb al genoeg aan m'n hoofd als ik wegga". Het is nog niet eens zeker of ik wel wegga en we maken daar nu al ruzie over . En ik weet ook wel dat het wel zo netjes is om tenminste voor nieuw behang te zorgen.
Huisdierenschade, tell me about it. Mijn poezels hebben met hun nagels op sommige stucmuren diepe groeven aangebracht. Op het tapijt gepist (heb uiteindelijk de hele vloer vervangen). De onderkant van de bank kapotgetrokken (goddank alleen de onderkant) en mijn matras aan de zijkanten aan flarden gehaald.
Als ik mijn huis verkoop moet ik eerst flink aan de klus om het verkoopbaar te maken.
pi_62076407
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef Plukie86 het volgende:
Relatief veel eiwitten is niet hetzelfde als teveel eiwitten. En wat moet je met veel teveel eiwitten als je er niet meer nodig hebt?

Over slechte lijstjes: Ja ik zie hier wel vaker slechte lijstjes langskomen. En dan qua vitamines en mineralen (dat weet ik echt niet uit m'n hoofd) maar wel qua hoeveelheden of variatie. Sommige mensen eten hier gewoon te weinig af en toe. En in mijn optiek is variatie wél belangrijk, omdat het erg lastig is om precies overal genoeg (niet teveel, niet te weinig) van binnen te krijgen, en als je varieert vlakt dat een beetje uit. En dan bedoel ik niet dat je kunt compenseren.

Ik vind het SHE dieet dan ook juist goed (maar ik volg het zelf niet), omdat het gevarieerd is en je genoeg laat eten.
Als je toevallig van mij een keer een 'verkeerd' lijstje tegen komt, schroom niet! Ik ben altijd benieuwd wat mensen te zeggen hebben over mijn eetgedrag
pi_62076419

ze hebben de reactie weggehaald (een fobo-report geplaatst, ben hier niet van gediend)

maar echt, ondanks zo een anonieme reactie van een of ander 18 jarig kutventje kan ik dat echt niet leuk vinden en weer heel onzeker worden
Ja doei.
pi_62076449
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Plukie, je zal vast en zeker ook mijn lijstjes bedoelen, want als ik late diensten heb eet ik geen groente... (wel fruit) en 2 keer meusli met zuivel...
maar dat compenseer ik weer met de andere dagen. want als ik vrij ben of dagdiensten draai, eet ik juist erg veel groente.
Die van jou vind ik vaak wel goed, alleen van de week had je er één gepost waar nauwelijks tussendoordingen opstonden, dus dat vond ik te weinig qua hoeveelheid eten (had ik ook gepost). Maar ik weet niet in hoeverre je dat vaak doet. Zo nee dan heb ik niet zoveel te miepen verder.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:08:15 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62076498
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

ze hebben de reactie weggehaald (een fobo-report geplaatst, ben hier niet van gediend)

maar echt, ondanks zo een anonieme reactie van een of ander 18 jarig kutventje kan ik dat echt niet leuk vinden en weer heel onzeker worden
Het is vast niet persoonlijk bedoeld (al is niets zo persoonlijk als je uiterlijk). Je moet er geen 'ding' van maken. Zo'n puisterig gastje heeft geen idee wat hij uitkraamt. Die zal in B&H-topics de mooiste babes nog uitmaken voor lelijk. Daarbij vergetend dat hij de eerstkomende jaren nog niet binnen een straal van 10 meter van een meisje zal verkeren. Ik zou er geen seconde meer aan verspilen.
pi_62076518
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
iemand in mn fobo vindt dat ik een grafkop heb

mn zelfvertrouwen....
Oh, ja die imbeciel

(ik had net gespiekt in je FoBo, en dat dus gezien)

Hij is blind

Je ziet er juist stralend uit op die foto's!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:09:45 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62076546
quote:

Je zou het door mijn grote muil niet zeggen, maar mij grijpt dat soort dingen ook altijd aan.
Zeker als het anoniem is, of iemand die mij helemaal niet kent. Ik vind het dan zo erg als iemand mij lelijk, of stom vind.
Dan ben ik meestal ook echt de hele dag heel zelfbewust
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:09:55 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62076549
quote:

Je hebt absoluut géén grafkop. En ik ben vals genoeg om het te zeggen als het wel zo is.

Je hebt een leuk lief snuitje .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62076553
yeah, I know maar als je 11 jaar lang op 3 scholen te horen krijgt dat je 'een lelijke dikke trol bent', vallen dat soort opmerkingen, van wie dan ook, altijd even wat kutjes
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:11:02 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62076592
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Die van jou vind ik vaak wel goed, alleen van de week had je er één gepost waar nauwelijks tussendoordingen opstonden, dus dat vond ik te weinig qua hoeveelheid eten. Maar ik weet niet in hoeverre je dat vaak doet. Zo nee dan heb ik niet zoveel te miepen verder.
niet zo vaak, dat was maandag denk ik... dan heb ik volleybaltraining en daarna eet ik eigenlijk vaak niets meer.. en omdat ik dan vroeg weg ga, eet ik vantevoren ook geen extras meer.
maar misschien moet ik nadien toch nog een eetmomentje inlassen zal dr eens aan denken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62076593
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, I know maar als je 11 jaar lang op 3 scholen te horen krijgt dat je 'een lelijke dikke trol bent', vallen dat soort opmerkingen, van wie dan ook, altijd even wat kutjes
Ik heb even een reactie geplaatst in zijn FoBo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62076600
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Je zou het door mijn grote muil niet zeggen, maar mij grijpt dat soort dingen ook altijd aan.
Zeker als het anoniem is, of iemand die mij helemaal niet kent. Ik vind het dan zo erg als iemand mij lelijk, of stom vind.
Dan ben ik meestal ook echt de hele dag heel zelfbewust
nu ga ik ook echt voordat ik weg ga vanavond 3 uur voor de spiegel staan en mn haar fatsoeneren totdat het echt niet meer zit en dan 4 keer omkleden en en op dat soort momenten ben ik net een echte vrouw
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')