abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 22:54:32 #1
130755 Kinga
versier hier
pi_61984130

Over het programma Op zoek naar Joseph Van 30 augustus tot 26 oktober. Elke zondag (m.u.v. 30 en 31 aug.), 20:30 uur, Ned. 1 In Op zoek naar Joseph wordt gezocht naar een hoofdrolspeler voor de musical ‘Joseph and the amazing technicolor dreamcoat’. Entertainer/ tv presentator Paul de Leeuw, musicalster Pia Douwes en theaterproducent Erwin van Lambaart vormen het panel van dit programma.

Producent Erwin van Lambaart en internationale musicalster Pia Douwes waren ook panellid bij het succesvolle AVRO-programma Op zoek naar Evita. Paul de Leeuw maakt voor het eerst deel uit van het panel. Frits Sissing presenteert Op zoek naar Joseph.

Uitzendingen
Vanaf zaterdag 30 augustus kun je 9 weken lang genieten van Op zoek naar Joseph. De 1ste uitzending is op zaterdag 30 augustus rond 20:30 uur op Ned. 1. De 2e uitzending is direct de dag erna, op zondag 31 augustus, rond dezelfde tijd en op dezelfde zender.
Vanaf zondag 7 september is er 8 weken lang een live-show rond 20:20 uur op Ned. 1.

Herhalingen
De herhaling is elke zaterdag na de uitzending rond 11 uur of 13:30 uur op Ned. 1. Check je tv-gids/ de krant voor de precieze aanvangstijd.

Op zoek naar Joseph!
Op zoek naar Joseph! #2
Op zoek naar Joseph! #3
Op zoek naar Joseph #4
Op zoek naar Joseph #5 Pezzaazz!!!
  zondag 28 september 2008 @ 22:55:10 #2
130755 Kinga
versier hier
pi_61984152
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
pi_61984170
Oke.. nu drie tegelijk! Laten we deze doen!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61984176
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaal zuiver, dat hoorde ik dan weer wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 28 september 2008 @ 22:56:15 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_61984179
Deze was eerst.
pi_61984186
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
ik zag het ja.. helemaal verstrooit dat ie er uit ligr

mooi.. volgende keer roy of amir..
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_61984197
Daarom zeg ik ook.. laten we deze doen.
  zondag 28 september 2008 @ 22:57:24 #8
331 Merel
Be here now.
pi_61984214
Oh sorry, ik gooide 'm dicht hè?

Wat een aaaaaanfluiting dit! Als je dat vergelijkt met het afscheid vorige week...

Maar wat is de eerste zin nou die ze zingen? Ze zetten zo zachtjes en ongelijk in, ik versta het niet!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61984228
Maar als Baer zo zingt als tijdens het afscheidsliedje had ie er van mij in mogen blijven!
pi_61984246
Nah, ik vond 'm wel goed... maar eerste zin is volgens mij 'Sluit alle deuren maar' of is dat niet de eerste?
  zondag 28 september 2008 @ 22:58:45 #11
130755 Kinga
versier hier
pi_61984250
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:57 schreef Merel het volgende:
Oh sorry, ik gooide 'm dicht hè?

Wat een aaaaaanfluiting dit! Als je dat vergelijkt met het afscheid vorige week...

Maar wat is de eerste zin nou die ze zingen? Ze zetten zo zachtjes en ongelijk in, ik versta het niet!
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"

Bedoel je die?
  zondag 28 september 2008 @ 22:59:41 #12
331 Merel
Be here now.
pi_61984282
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef Kinga het volgende:

"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"

Bedoel je die?
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 28 september 2008 @ 22:59:43 #13
130755 Kinga
versier hier
pi_61984284
Maar goed, Remko zong vorige week gewoon een ander couplet, kan ook. Baer zingt gewoon niks
  zondag 28 september 2008 @ 23:00:12 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61984296
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaalhelemaal niet zuiver, dat hoorde ik dan weer wel
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61984306
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
  zondag 28 september 2008 @ 23:01:56 #16
88233 Steve
Still the best.
pi_61984345
Oeh vergeten. Snel eens terug gaan kijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 28 september 2008 @ 23:02:28 #17
130755 Kinga
versier hier
pi_61984358
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Nee, bij het eindlied. Als de jas wordt uitgedaan moet ie doorzingen... hij zong niks.
  zondag 28 september 2008 @ 23:03:12 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61984373
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Ze moesten ieder op zijn beurt zingen
  ESF Reporter zondag 28 september 2008 @ 23:08:03 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_61984543
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingen
Die zin wordt ook echt gebruikt in de musical. Had ik trouwens destijds bij Evita niet door, die eerste paar regels van de sing-out, dat ze ook in de show voorkomen.

Wat een schamel groepje wordt het nu he.
pi_61984559
Baer eruit !
En kwakveense: Mathijs heeft nog geen geweldige techniek nee, maar wél een mooi geluid waar ik graag naar luister, en dat mis ik een beetje bij sommige andere Josephs.
pi_61984578
Doen ze vanaf volgende week eigenlijk twee nummers? Of hoe zat dat bij Evita eigenlijk?
pi_61984705

Laten we wel wezen, ik zie alleen Freek en John dit evenaren...

En wat die jury toch dweept met die Roy is me een raadsel
pi_61984947
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doen ze vanaf volgende week eigenlijk twee nummers? Of hoe zat dat bij Evita eigenlijk?
Ja, bij Evita op een bepaald moment wel, bijna zeker.. Hoop nu ook!
pi_61984959
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
En wat die jury toch dweept met die Roy is me een raadsel
Hij heeft wel een Joseph-hoofd...
  zondag 28 september 2008 @ 23:25:33 #25
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61985016
die ongeschoren oksels van Baer kon natuurlijk helemaal niet
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 28 september 2008 @ 23:26:10 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61985032
lee mead is zelfs een beetje hoog in dat filmpje

nee, die roy, ik snap t niet. vergelijk lee mead's uitvoering van paint it black maar eens met roy's versie minder visueel spektakel maar zo en zoveel beter...:

en de versie in de finale

en natuurlijk close every door...zucht... Lee

oh trws: ik vond danny de munk ook niet zo subtiel of zacht in oorlog in mij
  zondag 28 september 2008 @ 23:28:24 #27
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61985085
Net niet alles was zuiver vanavond.
pi_61985353
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef kwakveense het volgende:
lee mead is zelfs een beetje hoog in dat filmpje

nee, die roy, ik snap t niet. vergelijk lee mead's uitvoering van paint it black maar eens met roy's versie minder visueel spektakel maar zo en zoveel beter...:

en de versie in de finale

en natuurlijk close every door...zucht... Lee

oh trws: ik vond danny de munk ook niet zo subtiel of zacht in oorlog in mij

Ik had even de paint it black van Lee Mead vorige week bekeken, hij doet het inderdaad stukken beter.

Heb alleen net ook de uitvoering van Close every door gezien, en ja... daar lijkt Freek toch wel sprekend op! Ik dacht eerst dat Freek een beetje teveel ´opera´ zong als je begrijpt wat ik bedoel, maar als ik het vergelijk met de Engelse is dat geen probleem.
  zondag 28 september 2008 @ 23:43:45 #29
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61985483
Freek was vanavond voor het eerst wat ontdooit en een minder ijskonijn dan in de vorige shows
  zondag 28 september 2008 @ 23:46:06 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61985563
nee, het "opera" achtige is júist een teken van een otnwikkelde en gezonde stem. alleen lee mead's stem heeft een warmte die geen van de nederlandse josephs hebben

er zijn twee type's freek is de typische klassieke stem, john is de typische popzanger. beiden met een goede n gezonde stem die ontwikkeld is richting musical.
pi_61985791
Ja naar mijn mening gaat het ook tussen John en Freek, waarbij ik denk dat Freek gaat winnen (misschien populairder bij het sms-publiek?)

Voor Amir vind ik het leuk dat hij door is, hij is echt zo´n jochie dat je zegt *aaaaaaaaaah kom maar lieverd* maar hij wordt Joseph niet. Matthijs zingt te slecht, Roy begrijp ik niet van wat de jury erin ziet en Robin -> zie commentaar hierboven van the Vulture over bepaalde films

Maar wat je zegt kwakveense, ze halen het denk ik allemaal niet bij Lee Mead. Wat dat betreft was het niveau van Evita veel beter en had ik ook alledrie de finalistes toen wel de rol zien spelen. Dat heb ik nu bij de mannen misschien bij 2 personen maar, Freek en John dus.
pi_61986128
Ben nu ook al benieuwd naar de nummers voor volgende week!!! Waar we het overigens zonder spoilers over gaan hebben tenzij iemand nog aangeeft bezwaar te hebben
  maandag 29 september 2008 @ 00:18:56 #33
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61986322
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Robin -> zie commentaar hierboven van the Vulture over bepaalde films
Zodra die film uit is wil ik die wel hebben
pi_61986811
Met excuses voor de late antwoorden,maar ik was het weekend in Dublin om te kijken naar een uitvoering van 'The Pirates of Penzance' , en ik wilde niet zo onbeleefd zijn om helemaal niet meer te antwoorden....
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:48 schreef Treezz het volgende:

[..]

Stoer.. in het wereldje zoals de musical cabaret , of zoiets wat je hebt laten zien ?
lijkt me toch wel iets als je zoiets kan!

600 musicals? ook de commerciele(of hoe je het wilt noemen) zoals tarzan etc?
ben je ook naar wicked geweest in america,?? die lijkt me sjiek
Gewoon in het musicalwereldje. Dus allerlei musicals. En sinds ik niet meer in Nederland woon is mijn verzameling musicals niet zo snel meer gegroeid, maar ik heb inderdaad wel de commerciele musicals zoals Cats, The Phantom, JCS, Les Mis,Joe enzovoort op band, en soms in diverse uitvoeringen. Tarzan heb ik (nog) niet.
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:25 schreef Cee het volgende:
* Cee bij de gedachte 600 musicals op band te hebben staan.
Nu komt m'n eigen vergaarde verzamelingetje opeens heel schamel over.

Heb je Joseph ook gezien, ElizabethR? Ik vind het eigenlijk meer een ensemble-musical dan echt een musical die één persoon naar voren brengt. En ik ben benieuwd wat de mensen hier ervan zullen vinden, volgens mij gaat het een beetje langs hen heen dat het bijna een kindermusical is. Ervan uitgaande dat ze hier de zelfde productie opzetten als die op West End draait.
Ik heb Joseph diverse keren gezien. In London 1991, met Jason Donovan. En in Nederland door verschillende amateurgezelschappen. Ik vind de musical niet zo erg bijzonder, wel aanstekelijk. En het is inderdaad wel een ensemble musical. Dat is ook een van de redenen dat ie vaak wordt gedaan door amateurs. Zo heeft het koor flink wat te doen, en daar draait het om bij amateurproducties.

Verder ga ik nu zitten wachten tot Op zoek naar.... eindelijk op uitzending gemist staat
En ik probeer hier niet te lezen tot die tijd
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 29 september 2008 @ 01:05:05 #35
130755 Kinga
versier hier
pi_61986985
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Met excuses voor de late antwoorden,maar ik was het weekend in Dublin om te kijken naar een uitvoering van 'The Pirates of Penzance' , en ik wilde niet zo onbeleefd zijn om helemaal niet meer te antwoorden....
[..]

Gewoon in het musicalwereldje. Dus allerlei musicals. En sinds ik niet meer in Nederland woon is mijn verzameling musicals niet zo snel meer gegroeid, maar ik heb inderdaad wel de commerciele musicals zoals Cats, The Phantom, JCS, Les Mis,Joe enzovoort op band, en soms in diverse uitvoeringen. Tarzan heb ik (nog) niet.
[..]

Ik heb Joseph diverse keren gezien. In London 1991, met Jason Donovan. En in Nederland door verschillende amateurgezelschappen. Ik vind de musical niet zo erg bijzonder, wel aanstekelijk. En het is inderdaad wel een ensemble musical. Dat is ook een van de redenen dat ie vaak wordt gedaan door amateurs. Zo heeft het koor flink wat te doen, en daar draait het om bij amateurproducties.

Verder ga ik nu zitten wachten tot Op zoek naar.... eindelijk op uitzending gemist staat
En ik probeer hier niet te lezen tot die tijd
Staat al lang op de site... altijd in zijn geheel om 23.45 na de uitzending.

Joseph.avro.nl
pi_61988069
Wat heeft iedereen toch met het uiterlijk van Freek? Ik zou die jongen 's-nachts niet tegen willen komen met die uitpuilende ogen en die nare, enge blik van hem. Brrrrr.

Geef mij maar dat guitige koppie van Amir!

Trouwens, mijn top 6:

1. Roy (vind ik elke week beter worden, al was deze week ff een inkakkertje)
2. Amir
3. John (Eng, maar deze week erg goed)
4. Freek (ik zou de hele avond bij Joseph in mijn stoel wegkruipen door die enge ogen!)
5. Matthijs (Daniel Boissevain wanna-be)
6. Robin (ik ben elke keer bang dat hij een mede-kandidaat op de bek pakt!)
Nothing takes the past away like the future!
pi_61988071
quote:
Op maandag 29 september 2008 04:44 schreef Hapertje het volgende:
Wat heeft iedereen toch met het uiterlijk van Freek? Ik zou die jongen 's-nachts niet tegen willen komen met die uitpuilende ogen en die nare, enge blik van hem. Brrrrr.

Geef mij maar dat guitige koppie van Amir!

Trouwens, mijn top 6:

1. Roy (vind ik elke week beter worden, al was deze week ff een inkakkertje)
2. Amir
3. John (Eng, maar deze week erg goed)
4. Freek (ik zou de hele avond bij Joseph in mijn stoel wegkruipen door die enge ogen!)
5. Matthijs (Daniel Boissevain wanna-be)
6. Robin (ik ben elke keer bang dat hij een mede-kandidaat op de bek pakt!)
Nothing takes the past away like the future!
pi_61988773
Tvp
Gisteravond duurde het me te lang voordat er een nieuwe werd geopend dus ik ging maar slapen
  maandag 29 september 2008 @ 09:15:12 #39
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61989505
Amir . Freek . Robin . Die mag er als volgende uit.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_61990122
Waarom staat er nog geen filmpje van John op youtube?
  maandag 29 september 2008 @ 10:44:21 #41
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61991046
Leuk hoor, zo'n spoiler in de TT waardoor ik als topic-mijder omdat ik de show pas vanmiddag kan zien nu al weet wie er uit is!

Maar voor de musical-liefhebbers: [UK] Hairspray: The School Musical
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61993137
He liefjes.. gister ging het er toch over dat Baer z'n tekst vergat en dat ik dacht tijdens het sing-off nummer en jullie bedoelden tijdens het afscheidnummer? Maar ik zit nu de weblog van Robin te lezen en daaruit blijkt dat ik ook gelijk had! Baer vergat tijdens de sing-off ook z'n tekst:
quote:
Gelukkig was het deze week niet zo moeilijk voor mij om dit nummer van Che te zingen ( ik heb Che gespeeld in Evita). Kon ik mooi Baer helpen toen hij z'n tekst vergat.
  maandag 29 september 2008 @ 12:27:10 #43
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61993176
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk hoor, zo'n spoiler in de TT waardoor ik als topic-mijder omdat ik de show pas vanmiddag kan zien nu al weet wie er uit is!

Maar voor de musical-liefhebbers: [UK] Hairspray: The School Musical
ja zeg, je kunt toch niet verwachten dat er in TTs rekening wordt gehouden met mensen die de uitzending pas later kijken?
  maandag 29 september 2008 @ 12:34:46 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61993346
quote:
Op Zoek Naar Joseph (Ned1) 1.319.000
Op Zoek Naar Joseph Uitslag (Ned1) 1.247.000
Mooie kijkcijfers weer.
pi_61993823
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Naamah het volgende:
He liefjes.. gister ging het er toch over dat Baer z'n tekst vergat en dat ik dacht tijdens het sing-off nummer en jullie bedoelden tijdens het afscheidnummer? Maar ik zit nu de weblog van Robin te lezen en daaruit blijkt dat ik ook gelijk had! Baer vergat tijdens de sing-off ook z'n tekst:
[..]

Eigenlijk is dat wel een beetje nep.. die Robin heeft dat nummer al tig keer moeten zingen waarschijnlijk, terwijl Baer dit waarschijnlijk nog nooit gedaan had. Maar goed, van mij mochten ze er allebei uit

<edit> ik vond Robin het nummer dan trouwens wel slecht brengen voor iemand die het nummer kent en heeft gespeeld in de musical zelf!
  maandag 29 september 2008 @ 13:02:04 #46
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61993902
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef kwakveense het volgende:
ja zeg, je kunt toch niet verwachten dat er in TTs rekening wordt gehouden met mensen die de uitzending pas later kijken?
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...
  maandag 29 september 2008 @ 13:08:46 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994039
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...
wel als t een US serie is, want dan loopt de nl tv en de nl kijkers achter.

maar voor een gewoon nederlands tv programma dat al gewoon is uitgezonden op nederlandse tv? lijkt me wat overdreven...

ik vind t ook jammer/lullig voor je hoor, maar je kunt toch niet verwachten dat een heel topic aan mensen rekening gaat houden met wanneer jij de herhaling gaat kijken??
pi_61994056
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Oke.. het is lullig, jammer, maar nu niks meer aan te doen. Volgende keer moeten we daar inderdaad ff rekening mee houden, maar gebeurd is gebeurd en het is niet anders.. Was net zo blij dat het viswijven-gebeuren over was, zullen we nu weer gewoon gezellig doen?
pi_61994144
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:08 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wel als t een US serie is, want dan loopt de nl tv en de nl kijkers achter.

maar voor een gewoon nederlands tv programma dat al gewoon is uitgezonden op nederlandse tv? lijkt me wat overdreven...

ik vind t ook jammer/lullig voor je hoor, maar je kunt toch niet verwachten dat een heel topic aan mensen rekening gaat houden met wanneer jij de herhaling gaat kijken??
Nou ja, ik vind het wat overdreven om het zo te stellen hoor. Ik had ook liever nog niet gelezen in de TT dat Baer eruit was. Het lijkt mij een hele kleine moeite om daar rekening mee te houden en zo NIEMANDS plezier te vergallen. Ik kijk expres al meteen wanneer het op uitzending gemist komt, dus blijf er voor op en alles. En nee, ik kan de reguliere uitzending niet zien, net zo min als bijvoorbeeld wonderer. Het gaat per slot van rekening alleen maar om de TT.

Maar goed, wie ben ik
pi_61994218
We kunnen er toch gewoon in het vervolg rekening mee houden? Als mensen het vervelend vinden is dat toch een kleine moeite? Maargoed, nu had gewoon niemand daar even aan gedacht, kan gebeuren..
  maandag 29 september 2008 @ 15:36:18 #51
130755 Kinga
versier hier
pi_61997957
Ow shit. Sorry CDP Had ik niet bij stil gestaan bij het maken van het topic. Zal er rekening mee houden volgende keer. Deze TT kan een mod ook nog altijd aanpassen voor andere mensen.

Geloof trouwens dat ze vanaf volgende week 2 nummers moeten zingen... aan de weblogs te zien...
pi_62000034
Leuk, 2 nummers!
pi_62000060
Toch jammer dat ik mama beloofd heb met haar Op zoek naar Joseph te kijken, nu kan ik me er hier niet mee bemoeien Maar ik heb me weer goed vermaakt gisteravond
Ook al wordt het toch wel heel erg duidelijk dat er een onwijs groot verschil zit in niveau, met name wat betreft zang Niet dat er zoveel echt vals gezongen wordt (wat ik in het topic trouwens wel vaak terug las ), maar het klinkt gewoon niet mooi.
Freek blijft toch echt mijn favoriet, maar daar zal ik niet teveel over typen, want niet iedereen kan dat hier nog waarderen geloof ik Ik snap Willems commentaar op hem en John wel, maar vind toch dat beide wel erg benadeeld worden kunnen zij er wat aan doen dat ze gewoon heel goed zijn? Ze hebben allebei een dijk van een stem én het is prettig om naar te luisteren, weet niet of veel mensen het hier mee oneens zijn? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk..
Aan Roy irriteer ik me dus mateloos, na gisteren al helemaal Snap niet wat mensen hier (en de jury!) in hem zien.. Zijn stem vind ik gewoon niet fijn om naar te luisteren Maar da's hetzelfde met Amir, lijkt me een superleuke jongen, en hij doet het allemaal heel leuk, maar om hem nou een hoofdrol in een musical te geven..
Bij Robin ben ik er niet uit, hij moet het sowieso niet worden, maar toch heeftie iets. En dat Baer eruit is was te verwachten, alleen beetje jammer dat ze hem dan ook nog dit nummer gaven, denk niet dat iemand hier iets leuks van had kunnen maken.
Ohja, Mathijs, ja, daar ben ik nog niet uit Aan de ene kant heeftie wel iets, maar hij moet wat vaker Nederlands zingen. Vond hem eerst heel goed, maar begin nu toch te twijfelen..

Ik kan trouwens wel begrijpen dat veel mensen zich doodergeren aan Paul de Leeuw, maar ik vind hem t dus geweldig doen

Nougoed, samenvatting, Freek for Joseph
  maandag 29 september 2008 @ 17:25:15 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62001113
@ allemaal: sorry hoor, ik vind t ook echt prima om rekening te houden met iemand, t kost immers niet veel moeite. maar ik vond gewoon dat t een beetje overdreven zielige reactie was maar ja, ik ben dan ook niet zo'n echte fan als jullie dus ik hou mn mond wel
pi_62003256
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Naamah het volgende:
[..]
Misselijke gast die Robin, om nog even te pimpen met je eigen rol en dan je collega nog even een trap na geven door te stellen dat hij zijn tekst vergat...
  maandag 29 september 2008 @ 19:33:26 #56
130755 Kinga
versier hier
pi_62004341
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misselijke gast die Robin, om nog even te pimpen met je eigen rol en dan je collega nog even een trap na geven door te stellen dat hij zijn tekst vergat...
Zouden ze eigenlijk moeten vermijden, dat ze nummers zingen in de sing off vooral die, die ze al 10.000 keer gezongen hebben.

Maar als je het terugkijkt dat stukje komt het wel sympathiek over, hij had Baer ook totaal af kunnen laten gaan.
  ESF Reporter maandag 29 september 2008 @ 19:38:19 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_62004513
De nummers zijn uitgelekt!
Heb ze heel rap op moeten typen omdat ik denk dat het filmpje er snel weer af wordt gegooid.

Alles in NL.

Allemaal een solo en een met z’n drieeen.

Opening eerste en opening tweede show en sing-off. Dus ieder 5 nummers.

Kon ik nog maar even bij je zijn – John
Mathijs – Jacques Brel, Laat me niet alleen
Freek – Heerlijk duurt ’t langs – Kom Kees??? (kon het niet verstaan)
John, Mathijs, Freek – Zomaar een dag (Willeke Alberti)
Terug naar toen (Anastacia) – Amir
Robin – (Tarzan) Verloren verleden
Roy – (Willeke Alberti) Waar is de zon

Amir, Roy, Robin: Zing, vecht, huil, bid (Ramses Shaffy)

Opening: Een voor allen, allen voor een (3 musketiers)
Opening result show: Ik wil bij de revue (Sonneveld)
Sing-off: aangepast, Hij gelooft in mij

Ben niet zo blij met al die nummers. Wat een zooi zit er tussen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cee op 29-09-2008 22:07:44 ]
  maandag 29 september 2008 @ 19:41:52 #58
130755 Kinga
versier hier
pi_62004617
Oe... welk filmpje?Lama, al gevonden En spoiler is niet nodig denk ik?
Maar... apart zeg!
En die kut Robin krijgt altijd mijn favo musical liedjes, die hij totaal verneukt elke keer.

En dat Shaffy nummer... poe poe, zit veel zang in zeg

En opvallend dat ze Freek, John en Mathijs in een trio hebben gestopt.

(Ja ik blijf edit-en hier )

[ Bericht 44% gewijzigd door Kinga op 29-09-2008 20:08:28 ]
pi_62004687
Wat een baggernummers inderdaad ze hoefden niet meer in spoilers toch? Zomaar een dag van Willeke Alberti ! Dan moet ik altijd denken aan die aflevering van Pittige Tijden waar Willeke in meespeelde, dus ik ken het alleen in de uitvoering van Jessica/Irene .
pi_62004846
Hmmm.. nummers spreken me niet echt aan, maar wel Nederlands, da's een pluspunt!

En Cee, wil je de spoilertagjes weghalen? Hebben we afgesproken..
pi_62005792
Pff vind ook echt nix aan die nummers... Jammer dat ze niet gewoon wat meer mooie nl musical nummers doen ipv deze oude nederlandse zooi :S
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62005906
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef kwakveense het volgende:
nee, het "opera" achtige is júist een teken van een otnwikkelde en gezonde stem. alleen lee mead's stem heeft een warmte die geen van de nederlandse josephs hebben

er zijn twee type's freek is de typische klassieke stem, john is de typische popzanger. beiden met een goede n gezonde stem die ontwikkeld is richting musical.
Het eerste liedje wat freek zong; was zijn mooie opera stem er nog, vind het opzich wel jammer dat ik er niks meer van hoor., maar zijn stem vind ik prettig om naar te horen... hij leeft zich gewoon in en dan is zijn gelaat zeg maar een apart, maar ik erger er niet aan.

En van roy snap ik het ook niet,. hij keek zo eng toen hij dat liedje zong., de stand van z'n wenkbrauwen staan niet echt goed.., want hij kan zo donker kijken..

pi_62005982
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
Heb ze heel rap op moeten typen omdat ik denk dat het filmpje er snel weer af wordt gegooid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan het niet vinden
pi_62005984
Voor de mensen die het filmpje nog niet gezien hebben, je kunt 'm gewoon nog vinden via de standaardlink die ze gebruiken en door dan de nummer van de liveshow te veranderen, voilà:

Liedjesverdeling voor liveshow 5
pi_62006537
Ik vind Roy zo slecht engels zingen, tis niet om aan te horen.

Amir Freek

Nouja niet echt verrassende uitslag.
know'm sayin?
word? word.
pi_62006738

"kom kees" ergens in de 1.minuut nog wat..
pi_62008294
Sja, draak van een nummer natuurlijk, maar John zal er wel iets van kunnen maken denk ik

Mathijs – Laat me niet alleen
Klassieker. Ben benieuwd!!

Freek – Heerlijk duurt ’t langst – Kom Kees
Ach, Freek krijgt het makkelijkste nummer uit de musical. In 'Heerlijk duurt het langst' zitten wel mooiere nummers trouwens. Als ze hem nou 'Zeur niet' zouden laten zingen dan moest ie er tenminste voor werken. Dit is echt kat in het bakkie.

Leuk nummer wel, aanstekelijk

Ach... Anastasia. Een veel tot de verbeelding sprekend figuur uit de Russische dynastie Romanov.
Ik vind dit nummer 'Journey to the past' niet echt een musical nummer, meer een soft popsong. Destijd gezongen door Aaliyah. Ook een beetje een niemendalletje dit nummer.

Oersaai nummer, dus dat past wel bij Robin

Heel dramatisch en theatraal nummer vind ik wel. Vraag me af of Roy dat kan, maar ik denk het wel. Hij is nogal vooruitgegaan de laatste drie weken.

Een van mijn favoriete nummers allertijden. Je moet nogal van goede huize komen om Shaffy te zingen. Ben erg benieuwd.

Ja!! Leuk!! Lekker krachtig nummer!!

Een carnavalsliedje, wat geinig.

Sing-off: Hij gelooft in mij
Is niet eens van Hazes. Is een cover van 'She believes in me' van Steve Gibb. Ergens in de jaren 70 een hitje geweest. Het origineel is mooi, de coverversie van Hazes natuurlijk een tearjerker van jewelste, kouwe rillingen als je een opname van hem ziet en hoort, die passie van die man, het verhaal van zijn tragische leven, ongeevenaard. Dus als het goed is, en goed gedaan wordt, een sing-off met kippenvel. Hoop ik.
  maandag 29 september 2008 @ 21:54:45 #68
88233 Steve
Still the best.
pi_62008995
Waarom is Zij gelooft in mij aangepast?
  maandag 29 september 2008 @ 21:56:29 #69
130755 Kinga
versier hier
pi_62009064
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is Zij gelooft in mij aangepast?
Omdat ze het naar Willem zingen.
  ESF Reporter maandag 29 september 2008 @ 22:17:14 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_62009913
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat ik moet niezen van Annie M.G. liedjes?
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat John voor de tweede keer een nummer voor z'n oma mag zingen?
Pleeg ik ook nog eens een slechte daad als ik zeg dat ik dat nummer best wel heel mooi vind?

Mooi lied ook van Shaffy, ben erg benieuwd.
pi_62010263
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef ElizabethR het volgende:

Ach... Anastasia. Een veel tot de verbeelding sprekend figuur uit de Russische dynastie Romanov.
Ik vind dit nummer 'Journey to the past' niet echt een musical nummer, meer een soft popsong. Destijd gezongen door Aaliyah. Ook een beetje een niemendalletje dit nummer.

Mooi liedje

Aaliyah
  maandag 29 september 2008 @ 22:28:17 #72
130755 Kinga
versier hier
pi_62010404
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat John voor de tweede keer een nummer voor z'n oma mag zingen?
Pleeg ik ook nog eens een slechte daad als ik zeg dat ik dat nummer best wel heel mooi vind?

Ben het met je eens hoor Ben zeer benieuwd, ik moest bij vleugels van mijn vlucht janken..
pi_62010415
Ik zou trouwens John wel eens 'Gethsemane' willen horen zingen, uit JCS. Kan ie best denk ik.
Mijn favoriete versie hieronder

En Mathijs en Freek wil ik samen 'Agony' horen zingen uit 'Into the woods' Deze Sondheim musical is al vertaald door Koen van DIjk, dus kan prima in het nederlands. Hier de engelse versie met Chuck Wagner en Robert Westenberg uit de originele Broadway cast.

Amir mag wel 'Sorry dat ik besta' zingen uit 'Foxtrot'. Kan ie meteen uit de kast komen ook.
Hieronder de versie van Mr Pezazzz himself. Die ik overigens destijds heb gezien in de schouwburg, met Gerrie van der Klei, Trudy Labij en Willem Nijholt dus

Robin zou ik wel eens willen zien en horen met 'Love changes everything' uit Aspects of Love. Volgens mij is daar alleen nog geen nederlandse vertaling van. Een versie met Michael Ball

Roy is denk ik wel in staat om nu eens een heel moeilijk nummer (veel modulaties) te proberen, en wel 'Tomorrow Belongs to Me' uit Cabaret. Als ie dat goed doet is het gegarandeerd voor megakippevel. Daar is ook al jaren een nederlandse vertaling van maar die staat niet op youtube geloof ik want ik kan hem niet vinden. Hieronder het origineel uit de film met Liza

Dat zou voor mij het ultieme lijstje zijn. En allemaal musicalnummers. Maar ja, wishfull thinking ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 29-09-2008 23:03:56 ]
pi_62010636
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mooi liedje

Aaliyah
Idd mooi liedje Aaliyah

Ben benieuwd naar de Nederlandse uitvoering want die ken ik niet, maar ik laat me zondag verrassen door Amir
know'm sayin?
word? word.
pi_62011016
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
Nogal
Een hele bende liedjes van Annie zijn zwaar favoriet voor mij:
Dansen op een vulkaan, De dertiger jaren, Over tijd, Dat ene moment, Sorry dat ik besta -> Allemaal uit Foxtrot en ik vind ze geweldig!!
Zeur niet, Het is over, Op een mooie pinksterdag -> allemaal uit 'Heerlijk duurt het langst'.
En toen, Ze weten niet wat leven is, Kom dichtbij, en het titelnummer uit -> 'Wat een planeet'.
Vluchten kan niet meer uit 'En nu naar bed'.
Kleine bloemlezing. Fantastische nummers, en dan heb ik maar 4 musicals genoemd, ze heeft er 9 geschreven. Echt meesterlijke liedjes vind ik
Maar smaken verschillen
quote:
Nee, en nee
quote:
Ik ook
  ESF Reporter maandag 29 september 2008 @ 23:01:05 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_62011598
Die paar nummers van Annie M.G. die ik ken (ik geef toe, m'n M.G. Discobulaire is beperkt) kan ik echt niet hebben. Maar ik wist niet dat dat ene nummer uit Foxtrot dat je linkte, ook van haar was, dat vond ik wel mooi. Misschien moet ik er nog wat meer gaan beluisteren en raak ik zo over m'n allergie heen. He gatver, verdorie!

Heb net nog een brainwave gehad wat betreft Nederlandstalige niet-musical liedjes waarbij ik al kippevel krijg (in positieve zin) als ik me voorstel dat een John of een Freek of een iemand die het goed weet te zingen en spelen, het uitvoert:
Clouseau - Afscheid van een vriend
Marco Borsato - Margarita
pi_62011702
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef Cee het volgende:

Heb net nog een brainwave gehad wat betreft Nederlandstalige niet-musical liedjes waarbij ik al kippevel krijg (in positieve zin) als ik me voorstel dat een John of een Freek of een iemand die het goed weet te zingen en spelen, het uitvoert:
Clouseau - Afscheid van een vriend
Marco Borsato - Margarita
Oh jaaaaaaaaa!!!
pi_62011800
Ik hoop echt dat Roy exit gaat... da's de enige die op onverklaarbare wijze goed ligt bij de jury die een bedreiging kan zijn voor Freek of John.....
  maandag 29 september 2008 @ 23:07:33 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62011876
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nogal
Dansen op een vulkaan, De dertiger jaren, Over tijd, Dat ene moment, Sorry dat ik besta -> Allemaal uit Foxtrot en ik vind ze geweldig!!
Zeur niet, Het is over, Op een mooie pinksterdag -> allemaal uit 'Heerlijk duurt het langst'.
En toen, Ze weten niet wat leven is, Kom dichtbij, en het titelnummer uit -> 'Wat een planeet'.
Vluchten kan niet meer uit 'En nu naar bed'.
Kleine bloemlezing. Fantastische nummers, en dan heb ik maar 4 musicals genoemd, ze heeft er 9 geschreven. Echt meesterlijke liedjes vind ik
Maar smaken verschillen
[..]
Ik vind de liedjes van Annie M.G.Schmidt ook erg prachtig ..Net zoals '' Kom Kees'' a's zondag !
Maar ieder zijn meug.
  maandag 29 september 2008 @ 23:10:21 #80
88233 Steve
Still the best.
pi_62011976
quote:
Die wist Brigitte mooi te doen.
Maar ja, Brigitte wist alles mooi te doen.
pi_62012094
Waar ik net tegenaan loop op youtube:

Die reacties in de zaal ook
  ESF Reporter maandag 29 september 2008 @ 23:14:43 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_62012131
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Die wist Brigitte mooi te doen.
Maar ja, Brigitte wist alles mooi te doen.
Verrek ja, ik zat al te denken, "had Brigitte die niet gezongen?" maar toen dacht ik "Oh nee het was die Marieke, die valse kraai uit Idols".
pi_62012158
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:

Daar heb ik destijds nogal om moeten brullen ja, erg goed.
pi_62013415
Die Brigitte was me toch fenomenaal goed in alles he.... ik zit al die optredens terug te kijken maar damn... wat een heerlijke stem, uitstraling en performances
  maandag 29 september 2008 @ 23:58:58 #85
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62013538
Jammer dat ik haar niet hebt gezien bij Evita, Anne Stalman was haar understudy.
  maandag 29 september 2008 @ 23:59:30 #86
88233 Steve
Still the best.
pi_62013554
Zelfs als het mis gaat weet ze het leuk te brengen.
pi_62013827
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs als het mis gaat weet ze het leuk te brengen.
Met de verloren schoen

Fenomenaal, heb er geen andere woorden voor... zou al die optredens hier wel neer willen plakken.... daar kan van de mannen alleen Freek een beetje aan tippen maar zij is nog twee klassen beter....
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:17:49 #88
130755 Kinga
versier hier
  ESF Reporter dinsdag 30 september 2008 @ 07:43:02 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_62016054
Tof! Ik zat gisteren m'n dvd-recordables eens door te spitten en had stukjes uit de zoektocht naar Tarzan er nog op staan, was ook leuk om weer eens te zien. Ik mis toch nog wat bij John maar weet niet wat het is.
pi_62019616
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 07:43 schreef Cee het volgende:
Tof! Ik zat gisteren m'n dvd-recordables eens door te spitten en had stukjes uit de zoektocht naar Tarzan er nog op staan, was ook leuk om weer eens te zien. Ik mis toch nog wat bij John maar weet niet wat het is.
John heeft een wat afstandelijke uitstraling, zeker voor deze rol van Joseph... neemt niet weg dat ie goed kan zingen, maar Freek is de juiste combinatie van looks en stem
pi_62019723
Nog een Brigitte-filmpje dan: de finaleversie van 'Het is over'

Kippenvel

Dat een van de mannen dit maar mag evenaren, al zie ik het niet gebeuren
pi_62019780
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

John heeft een wat afstandelijke uitstraling, zeker voor deze rol van Joseph... neemt niet weg dat ie goed kan zingen, maar Freek is de juiste combinatie van looks en stem
Oneens. Ik vind Freek drie keer niks. Geen gezichtsuitdrukking behalve degenen die hij constant op heeft staan, en zijn stem vind ik niet zo bijzonder. Hij heeft weinig kleur in zijn stem. John juist wel.

Ik verwacht een finale tussen John, Freek en Mathijs, en dan verwacht ik dat of John, of Mathijs wint.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:43:40 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62019887
tsja, ik vond ron ook niks bij tarzan, en dei werd het ook ik hoop op john, maar kan ook wel leven met freek
pi_62020009
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oneens. Ik vind Freek drie keer niks. Geen gezichtsuitdrukking behalve degenen die hij constant op heeft staan, en zijn stem vind ik niet zo bijzonder. Hij heeft weinig kleur in zijn stem. John juist wel.

Ik verwacht een finale tussen John, Freek en Mathijs, en dan verwacht ik dat of John, of Mathijs wint.
Mathijs is vocaal de minste van alle overgebleven kandidaten... als die de hoofdrol krijgt flopt die musical gigantisch
pi_62020590
Ik hoop eigenlijk van degenen die nu over zijn, dat Roy of Robin het maar niet wint. Ik zie gewoon niks in Roy, sorry
pi_62020598
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mathijs is vocaal de minste van alle overgebleven kandidaten... als die de hoofdrol krijgt flopt die musical gigantisch
Welnee, Mathijs is snel onzeker, maar heeft een fantastische stem. Maar onzekerheid slaat enorm op je stem.
Als die wat overtuigder van zichzelf raakt dan blaast ie iedereen van het podium af.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:55:35 #97
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62022798
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:

Heheh ff herontdekt Mooi hoor, dat niveau halen ze dit jaar bij lange na niet.
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:26:26 #98
130755 Kinga
versier hier
pi_62029872
Ik ben net de Josephs op de Uitmarkt terug aan het kijken en valt me op dat John er niet bij was... Waar was hij?
  ESF Reporter dinsdag 30 september 2008 @ 18:28:30 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_62029917
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Welnee, Mathijs is snel onzeker, maar heeft een fantastische stem. Maar onzekerheid slaat enorm op je stem.
Als die wat overtuigder van zichzelf raakt dan blaast ie iedereen van het podium af.
Alhoewel hij mij nog steeds niet heeft weten te overtuigen en ik in hem nog totaal geen Joseph zie, denk ik ook dat z'n onzekerheid hem datgene is dat hem in de weg zit. 'Proud of your boy' begon gewoon mooi, ik dacht even dat ik naar iemand anders aan het luisteren was! Maar halverwege begint hij te twijfelen en naar z'n moeder te kijken en te veel met dingen bezig te zijn en dan slaat het over in een knoeiboel. En dat beaamde hij even later nog op z'n weblog (ja ik lees die dingen ). Ik zie hem nog steeds niet winnen (Freek wint, heb tot nu toe altijd al vanaf dag 1 op het goede 'paard' gewed bij die zoektochten dus ik ga ervan uit dat m'n instinct me ook dit keer niet in de steek laat). Ik zie eerlijk gezegd niemand anders dan Freek dit winnen. Leuk dat de jury probeert wat spannings-elementen erbij te gooien door Roy en Mathijs op te hemelen en gedoodverfde runner-up John naar beneden te sabelen maar wat mij betreft is de strijd gestreden.

Jullie mogen me allemaal quoten en keihard uitlachen aan het eind van de wedstrijd als ik er compleet naast zit, trouwens.

Ik bedoel hier trouwens niet mee te zeggen dat Freek de be-all and end-all van deze hele competitie is, hij is nog steeds m'n favoriet maar persoonsverheerlijking gaat me te ver in dit geval.
  ESF Reporter dinsdag 30 september 2008 @ 18:28:57 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_62029926
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Kinga het volgende:
Ik ben net de Josephs op de Uitmarkt terug aan het kijken en valt me op dat John er niet bij was... Waar was hij?
Hij was op dat moment in het huwelijk aan het treden.
pi_62030027
John Vooijs is gewoon het beste...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:20:06 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62031205
Grappig, ik dacht bij John nog, wat lijkt ie eigenlijk op Danny de Munk Gaat ie Ciske de rat zingen

Baer terecht eruit, volgende keer Amir of Mathijs hopelijk. Of Roy.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:23:22 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62031310
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Nog een Brigitte-filmpje dan: de finaleversie van 'Het is over'

Kippenvel

Dat een van de mannen dit maar mag evenaren, al zie ik het niet gebeuren
Ik blijf daar ook elke keer kippenvel bij krijgen .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:29:57 #104
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62031487
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik blijf daar ook elke keer kippenvel bij krijgen .
Vind je die andere versie niet mooier?
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:35:41 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62031657
Nee, eigenlijk niet.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:39:38 #106
88233 Steve
Still the best.
pi_62031742
Naast een dijk van een stem weet Brigitte het ook fantastisch te brengen, ze gaat er helemaal in op. Dat hele lijf, die ogen, daar straalt de emotie van af. Dat mogen de mannen nog meer leren.

En dan Pia er tussendoor, dat zorgt ook altijd wel voor leuke beelden.
pi_62032144
Brigitte, wat een talent.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:05:26 #108
130755 Kinga
versier hier
pi_62032608
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef Cee het volgende:

[..]

(Freek wint, heb tot nu toe altijd al vanaf dag 1 op het goede 'paard' gewed bij die zoektochten dus ik ga ervan uit dat m'n instinct me ook dit keer niet in de steek laat). Ik zie eerlijk gezegd niemand anders dan Freek dit winnen. Leuk dat de jury probeert wat spannings-elementen erbij te gooien door Roy en Mathijs op te hemelen en gedoodverfde runner-up John naar beneden te sabelen maar wat mij betreft is de strijd gestreden.
Ben het helemaal eens met je. Je weet gewoon dat hij het wordt, door zijn type uiterlijk en goeie zang. Al gun ik het John ook heel erg. Vind hem steeds meer een Joseph worden en vind persoonlijk zijn stemgeluid mooier dan die van Freek.

Ben wel een beetje bang dat Mathijs een grote bedreiging kan worden aan het eind voor Freek. Als hij nu opeens elke show goed gaat zingen, oei... Dan zal die jury helemaal lyrisch zijn. Ik vind hem maar zo-zo. Niet spectaculair. Freek en John spreken mij 100 keer meer aan.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:11:47 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62032807
Ben ik dan de enige die de stem en het uiterlijk van Mathijs stom vindt ?
Hoogachtend,
Erik.
pi_62032875
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope, hier nog één. Zijn jeugdfoto liet zijn ware aard zien.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62032884
quote:
ja slotje.
Buikpijn van het lachen!
pi_62033136
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
Ik vind de finale-versie ook mooier... zoals ze ontploft halverwege

Ik durf wel te zeggen dat Brigitte Heitzer DE opvolgster is van mensen als Pia Douwes en Simone Kleinsma... al die optredens die ze heeft gedaan in OZNE waren van zeldzame klasse...
pi_62033162
quote:
Het is een mooie jongen maar ik vind zijn zangkunsten tot op heden onder de maat
pi_62033220
Ik bedenk me net ineens, wat zou John een geniale Galileo zijn, in We Will Rock You
pi_62033527
Ik kan het liedje wat Freek gaat zingen niet echt vinden, wie kan mij helpen

psst.. kijk hier! jaar geleden. je ziet freek .. daar was ie nog 20 jaar grappig

[ Bericht 32% gewijzigd door Treezz op 30-09-2008 20:42:40 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:20:02 #116
71919 wonderer
pi_62034799
quote:
Nee, ik vind hem ook niks.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_62035515
quote:
Ik ook niet.
Dus je bent echt de enige niet blijkbaar.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:29:31 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62037116
quote:
Jij ben niet de enige, ik vind hem ook niet mooi !!
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:31:36 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62037168
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef Treezz het volgende:
Ik kan het liedje wat Freek gaat zingen niet echt vinden, wie kan mij helpen

psst.. kijk hier! jaar geleden. je ziet freek .. daar was ie nog 20 jaar grappig
Is niet op you tube te vinden. dat liedje van '' Kom Kees'' uit '' Heerlijk Duurt Het Langst''
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:49:10 #120
130755 Kinga
versier hier
pi_62037703
Oke, denk dat we kunnen stellen dat op FOK iig, Robin en Mathijs niet popi zijn... zullen we Amir en Roy ook maar even doornemen dan?

Amir; mooi stemgeluid, maar te jong, zal joseph niet worden
Roy: pfffff, ik word gewoon MOE van hem, echt... zang vind ik niet speciaal, uiterlijk ook niet... totaal geen joseph voor mij
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:54:23 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62037885
Amir vind ik echt superleuk . Maar geen joseph. Wel als Aladdin .

Roy... nee. Is het allemaal gewoon niet. Doet me denken aan een puppy, wel schattig, maar ongeleid.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:04:02 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62038168
Ik vind Roy wel geinig altijd enthousiast, blij.. Hij werkt hard vind ik hoor.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:07:01 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62038260
ik word juist zo gallisch van dat naieve blije puppy hoofd van Roy

"oh WAUW ik ben DOOOORRR als EEERSTE Mén!!" "wauw gaaaaaaf, hoe gaat dat nummer? *stuiter*"

hij werkt idd wel erg hard. maar ik vind m vocaal nog neit sterk genoeg en qua uitstraling absoluut geen joseph
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:17:43 #124
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62038650
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Is niet op you tube te vinden. dat liedje van '' Kom Kees'' uit '' Heerlijk Duurt Het Langst''
Als ik wist hoe het moest zou ik in ieder geval het geluidsfragment kunnen uploaden van de LP die ik heb van de musical. Maar van een LP?? Geen idee

Edit:
Toch een stukje gevonden in een compilatie tijdens de MAG 2005
Op 3.25 minuut ongeveer begint Tony Neef het te zingen

[ Bericht 18% gewijzigd door ElizabethR op 30-09-2008 23:29:18 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:14:05 #125
202348 Susi
Temple of Love
pi_62043353
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
Foxtrot

* Susi heeft daar in gespeeld. Helemaal geweldig !
pi_62043449
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:07 schreef kwakveense het volgende:
ik word juist zo gallisch van dat naieve blije puppy hoofd van Roy

"oh WAUW ik ben DOOOORRR als EEERSTE Mén!!" "wauw gaaaaaaf, hoe gaat dat nummer? *stuiter*"

hij werkt idd wel erg hard. maar ik vind m vocaal nog neit sterk genoeg en qua uitstraling absoluut geen joseph
Haha, goede omschrijving. Leuk jochie, maar nee, echt geen Joseph.
Amir mag van mij wel derde worden.
pi_62045578
Ik vind Mathijs wél leuk. Goed uiterlijk, en ik denk dat hij precies de goede uitstraling heeft voor Joseph. Hij heeft een mooi stemgeluid, daar zit best wat in.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:46:11 #128
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62046560
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:14 schreef Susi het volgende:

[..]

Foxtrot

* Susi heeft daar in gespeeld. Helemaal geweldig !
Aaaah, leuk!! Met welk gezelschap? En welke rol had je?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:56:28 #129
130755 Kinga
versier hier
pi_62046791
Willem Nijholt nu bij Max. Over dat mensen hem aanvallen als ie iemand naar huis heeft gestuurd, vindt ie niet leuk enzo.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:23:52 #130
202348 Susi
Temple of Love
pi_62047361
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Aaaah, leuk!! Met welk gezelschap? En welke rol had je?
Amateurgezelschap, maar desondanks niet minder leuk
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:31:08 #131
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62048715
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:23 schreef Susi het volgende:

[..]

Amateurgezelschap, maar desondanks niet minder leuk
Dat maakt toch niets uit!! Het is in ieder geval een geweldige musical met veel humor en fantastische teksten.

Dansen op een vulkaan hebben wij wel gezongen en gedanst op concerten.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:46:56 #132
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_62052324
quote:
De finale is al weken uitverkocht, wil jij toch de finale van Op zoek naar Joseph op zondag 26 oktober van heel dichtbij meemaken? Er is een exclusief finale-event georganiseerd waar jij bij kunt zijn!

In een speciale studio naast de tv-studio volg je op grote schermen de finale. Daarnaast zijn er exclusieve optredens van een van de finalistes van Op zoek naar Evita en Remko! Hij moest vorige week helaas de show verlaten... Zij zullen live voor je optreden! Na de finale zul je uiteraard de kersverse winnaar van Op zoek naar Joseph zien! Dit alles onder het genot van een lekker drankje en hapje.

De kosten bedragen ¤17,50 per persoon (afschrijving geschiedt via automatische incasso). Voor dit bedrag krijg je toegang tot dit speciale event en word je AVRO-lid. Meld je hieronder aan.

Reageer snel, want de finalekaarten waren ook snel uitverkocht... Let op: je mag maar 1 kaart per persoon bestellen.

Het finale-event gaat uiteraard alleen door als er voldoende aanmeldingen zijn, mocht dit niet het geval zijn dan wordt het geld niet afgeschreven van je rekening.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)en/finale_event.aspx
pi_62056611
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als ik wist hoe het moest zou ik in ieder geval het geluidsfragment kunnen uploaden van de LP die ik heb van de musical. Maar van een LP?? Geen idee

Edit:
Toch een stukje gevonden in een compilatie tijdens de MAG 2005
Op 3.25 minuut ongeveer begint Tony Neef het te zingen

Wat een gaar raar liedje.. maar oke., ik ben benieuwd wat freek er gaat van maken
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:29:09 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62056793
Het is wel een levendig en expressief nummer volgens mij, en dat zie ik veel liever dan die platte popnummers.
Hoogachtend,
Erik.
pi_62056924
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een levendig en expressief nummer volgens mij, en dat zie ik veel liever dan die platte popnummers.
Ja daarom, da gaat 'm wel lukken.. alleen die puberende gillende sms-meisjes kennen het nr. niet echt hé

oja

Pia + een stukje hein in het jaar 2005
pi_62057674
De voorganger Op zoek naar Evita is genomineerd voor een Televizierring

Wel terecht, toch een van de meest populaire programma's van het afgelopen seizoen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:10:17 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62057751
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:34 schreef Treezz het volgende:

[..]

Ja daarom, da gaat 'm wel lukken.. alleen die puberende gillende sms-meisjes kennen het nr. niet echt hé

oja

Pia + een stukje hein in het jaar 2005
Zoals ik het zie komen juist vaak de bekendere saaie popdeuntjes in de sing-off terecht .
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter woensdag 1 oktober 2008 @ 19:16:26 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_62057891
Ik heb kaartjes besteld voor het finale-event.
Zou het ijdele hoop zijn om te denken dat Lee Mead misschien wel even langs komt banjeren? Alhoewel het me logischer lijkt dat de laatste 3 of 4 Josephs naar Londen gaan om daar de show te bekijken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:26:06 #139
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62058131
Oh mn moeder zong altijd Kom Kees tijdens t koken enzo! alleen dan maar twee regels ofzo en dan weer fluiten hihi. jeugdsentiment! herken t pas nu ik t hoor...
pi_62058689
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb kaartjes besteld voor het finale-event.
Zou het ijdele hoop zijn om te denken dat Lee Mead misschien wel even langs komt banjeren? Alhoewel het me logischer lijkt dat de laatste 3 of 4 Josephs naar Londen gaan om daar de show te bekijken.

Ik denk het laatste Cee.. was vorig jaar ook he met de evita's
maar hopen natuurlijk op lee mead die riedeltje gaat zingen. of dat er een bekend musical of opera of iets in die trant een liedje gaat zingen met een freek of een john of een mathijs..

Cee, hoelang duurde de voorstelling in engeland ??
  ESF Reporter woensdag 1 oktober 2008 @ 22:21:51 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_62063505
Welke voorstelling? Joseph of de finale? De finale duurde gewoon net zo lang als een reguliere uitzending. En volgens mij waren we bij Joseph na een dik anderhalf uur alweer het theater uit.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:42:12 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62067082
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De voorganger Op zoek naar Evita is genomineerd voor een Televizierring

Wel terecht, toch een van de meest populaire programma's van het afgelopen seizoen
Heb ook voor Evita gestemd voor de Televizier Ring.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:43:48 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62067101
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef Treezz het volgende:

[..]

Wat een gaar raar liedje.. maar oke., ik ben benieuwd wat freek er gaat van maken
Jeugdsentiment voor mij
pi_62081734
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
Welke voorstelling? Joseph of de finale? De finale duurde gewoon net zo lang als een reguliere uitzending. En volgens mij waren we bij Joseph na een dik anderhalf uur alweer het theater uit.
De Musical Joseph in de hoofdrol Lee mead..

Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals, volgens mij moet ik veel inhalen wat betreft musical, want ik heb er niet veel gezien zeg maar.., en als ik aan annie M.G smidt denk , denk ik alleen maar aan kinderboekjes... dus
  ESF Reporter donderdag 2 oktober 2008 @ 18:14:22 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_62082645
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Treezz het volgende:

[..]
Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals
Strak plan! Ik zal eens kijken of er al een is in het Theater, Taal & Kunst subforum. Of is musical te 'plat' daarvoor? Sommige mensen vinden van wel namelijk.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:28:38 #146
88233 Steve
Still the best.
pi_62082956
Musical kan goed in TTK hoor. Of je een druk topic krijgt is de vraag, maar het past er heus wel.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:30:47 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62083000
Mensen die het te plat vinden hoeven niet te klikken. Die klikken lekker maar op Tolstoj-fantopics en Shakespear-discussies.
Hoogachtend,
Erik.
pi_62083221
Als er zo'n topic komt dan kom ik vast wel af en toe langs, zal geen topposter worden daar, maar het lijkt me best leuk
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:53:05 #149
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62083598
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Treezz het volgende:

[..]

De Musical Joseph in de hoofdrol Lee mead..

Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals, volgens mij moet ik veel inhalen wat betreft musical, want ik heb er niet veel gezien zeg maar.., en als ik aan annie M.G smidt denk , denk ik alleen maar aan kinderboekjes... dus
Goed idee!! Ik ben ooit een musicalquiz gestart, maar het animo was niet erg groot. Maar een musical topic lijkt me levensvatbaar, mede door dit programma

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 02-10-2008 19:27:38 ]
pi_62083954
Nou.. wie gaat 'm openen? Ik voel me alvast niet geroepen
pi_62084386
Ik voel me ook niet echt geroepen, maar regelmatig posten zal ik er wel
pi_62087905
Nou ik graag meer willen weten over musicals..

O.a musical joe ken ik niet en ook miss saigon ook niet.
heb d'r wel eens van gehoord maar verder ook niet.

Weet je wat gezien heb!?

Fame in london
42th street
Hello dolly
en the lion king..

en verders euh ..

vind het zo mooi dat ze het gewoon menen en ze een mooie stem hebben

ik luister trouwens graag naar harde rock zoals metallica
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:04:21 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_62090805
Ik heb nog nooit een musical gezien.
  ESF Reporter donderdag 2 oktober 2008 @ 22:09:28 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_62091060

Ik 28 nu, heb effe geteld.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:16:07 #155
88233 Steve
Still the best.
pi_62091383
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Cee het volgende:

Gaan we samen een keer? Samen met Peri en Erik .

Maar geen Joseph, dat lijkt me eigenlijk helemaal niet zo'n leuke musical.

[ Bericht 6% gewijzigd door Steve op 02-10-2008 22:24:49 ]
pi_62091528
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb nog nooit een musical gezien.
moet je dan eens snel doen .. lekker op je stoel/bankje zitten en genieten van het verhaal + muziek en de artiesten die mooie liedjes zingen..

of cd kopen of downloaden .. ik heb elisabeth met pia ..
  ESF Reporter donderdag 2 oktober 2008 @ 22:25:40 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_62091823
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Gaan we samen een keer? Samen met Peri en Erik .

Welke?

Eigenlijk moet je beginnen bij Les Mis. Da's je basis. Als je die volhoudt en mooi en ontroerend vindt, ben je musical-fan.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:46:34 #158
88233 Steve
Still the best.
pi_62092602
Die wilde ik ook al voorstellen. Lijkt me een hele gave musical.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:52:43 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62092848
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Strak plan! Ik zal eens kijken of er al een is in het Theater, Taal & Kunst subforum. Of is musical te 'plat' daarvoor? Sommige mensen vinden van wel namelijk.
Yep een strak plan ja. Ik stem voor
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:31:24 #160
202348 Susi
Temple of Love
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:32:25 #161
182751 MisterO
wispelvurig
pi_62094331
Roy is echt zo'n leuke jongen. Ik wil hem knuffelen
Maar zingen kan hij niet zo, net zoals Amir btw.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  ESF Reporter vrijdag 3 oktober 2008 @ 07:44:51 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_62098439
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef MisterO het volgende:
Roy is echt zo'n leuke jongen. Ik wil hem knuffelen
Ik kan gewoon aan geeneen van hen een hekel hebben, het zijn zo'n schatjes in hun weblog. Roy ook weer, post ie een foto die hij had gemaakt van een regenboog en zet hij erbij
quote:
't hangt ook echt in de lucht vandaag hé dat Joseph steeds dichterbij komt. Overal Joseph kleuren vandaag met dit weer!
Awwwww.
pi_62100784
wat cute !!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:50:13 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62101103
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Cee het volgende:

Ik 2. Lion King en Tarzan .
Hoogachtend,
Erik.
pi_62101352
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Die wilde ik ook al voorstellen. Lijkt me een hele gave musical.
Lijkt me ook gaaf.. alleen jammer dat ie alleen maar in Rotterdam staat op dit moment..
pi_62101354
Ik ook de Disneys, en B&TB erbij . Lion King was wel het hoogtepunt, echt 1,5 uur ademloos zitten kijken . Eigenlijk heb ik een haat/liefdeverhouding met musicals: aan de ene kant vind ik het ontzettend gemaakt en raar dat mensen om de paar minuten in gezang uitbarsten, maar de liedjes zijn wél vaak mooi of leuk .
pi_62101618
Ik heb er inmiddels 10 gezien. Mede dankzij een musicalliefhebbende moeder.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:19:21 #168
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62101699
Ik ben de tel een beetje kwijt maar het zijn er zeker over de 300
pi_62101740
Ik ook niet zo veel hoor: Fame, Aïda, Lion King en Evita

En verder wel heel veel televisieregistraties gekeken, maar dat telt natuurlijk niet Vooral Cats echt al zoooo vaak op tv gezien
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:32:08 #170
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62101974
Cats heb ik ook op TV gezien, maar dat was echt te saai voor woorden . Ik kan me voorstellen dat het een hele andere sfeer is als je in een theater kijkt, maar op tv dacht ik echt van .

En Memory vind ik zo'n draak van een nummer
Hoogachtend,
Erik.
pi_62102022
Nee! Cats is ook op televisie! Voorals je in de kerstvakantie (hij komt altijd rond kerst op tv) ziek en zielig op de bank ligt (ik ben ook altijd ziek in de kerstvakantie). Maar komt misschien ook een beetje doordat ik de cd van kinds af aan al heb geluisterd en dan is het heel leuk om het verhaal achter de liedjes te zien.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:39:02 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62102096
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Cats heb ik ook op TV gezien, maar dat was echt te saai voor woorden . Ik kan me voorstellen dat het een hele andere sfeer is als je in een theater kijkt, maar op tv dacht ik echt van .
Kan ik me voorstellen hoor, maar ik heb Cats zeker 4 of 5 keer gezien en de allereerste keer was in London. Het theater is zo gebouwd dat je tussen de katten inzit min of meer. Het was erg overweldigend in ieder geval, en ik vind de muziek wondermooi. Ik heb op het einde echt tranen met tuiten gehuild toen Grisabella naar de kattenhemel ging.
quote:
En Memory vind ik zo'n draak van een nummer
Dat ben ik dan helemaal met je eens!! Net zoals 'I don't know how to love him' uit JCS, of 'Sandy' uit Grease,of 'Don't cry for me Argentina'. Zo zijn er wel meer heel bekende nummers uit musicals die het voor mij echt niet meer doen. Skip ik altijd als ik de CD draai.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:41:46 #173
71919 wonderer
pi_62102156
Musical topic? Waar?

Ben gister weer naar Les Mis geweest. Die blonde zeventienjarige (ben zijn naam kwijt) die sneuvelde op de academie kwam even langs bij de AU.

Moet eigenlijk zeggen dat ik Freek toch niet zo geweldig vindt. Hij heeft net als Remko een hele goeie stem, maar niet erg veel gezichtsuitdrukking.
pi_62102206
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:41 schreef wonderer het volgende:
Musical topic? Waar?
Die moet Cee nog even openen. Toch Cee?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:44:45 #175
71919 wonderer
pi_62102222
Jammer dat op deze PC geen photoshop zit, anders had ik een mooie OP geknutseld.
pi_62102278
Musicals die ik gezien heb: De Jantjes en The Beauty and the Beast... ik ga er toch maar eens vaker heen
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:10:05 #177
71919 wonderer
pi_62102706
Ik heb best veel musicals gezien en ook een aantal meer dan een keer... Maar ik heb wel een redelijk afgebakende smaak. Dingen als A chorus line en Dirty Dancing hoeven voor mij niet
pi_62106207
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef Naamah het volgende:
Ik ook niet zo veel hoor: Fame, Aïda, Lion King en Evita

En verder wel heel veel televisieregistraties gekeken, maar dat telt natuurlijk niet Vooral Cats echt al zoooo vaak op tv gezien
Ik heb de cd van aida gekocht maar niet de musical gezien de cd heel veel gedraaid
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:31:03 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62108690
Ik ben geweest naar Evita, De Jantjes, Miss Saigon, Mamma Mia, Chicago,The Beauty and the Beast, Titanic, Ik ga 2x naar Joseph Tarzan, Sunset Boulevard gaan wij naar toe..Hello Dolly, meer kan ik niet opkomen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:35:17 #180
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62108801
Joseph lijkt me trouwens nieteens zo'n leuke musical, al ben ik sowieso niet echt een musicalliefhebber.
pi_62108808
Is er nog steeds geen musical topic?
pi_62108869
Oke, ben al het gepraat over een musicaltopic een beetje zat, dus ga 'm maar gewoon openen aangezien niemand anders het doet. Wil wel vragen of anderen wat materiaal voor de OP willen verzamelen/schrijven/photoshoppen want dat weet ik allemaal niet zo goed.
pi_62108961
Wees welkom en maak er wat leuks, moois en vooral gezelligs van met z'n allen:

Het bij voorbaat al grote Musical-Topic
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:49:29 #184
88233 Steve
Still the best.
pi_62110269
edit: sorry, ik zal in dat andere topic doorgaan.
  ESF Reporter vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:12:03 #185
87554 Cee
Welluk?
pi_62110670
Sorry, had nog geen tijd gehad om een topic aan te maken, but I'll see you there!
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:41 schreef wonderer het volgende:
Ben gister weer naar Les Mis geweest. Die blonde zeventienjarige (ben zijn naam kwijt) die sneuvelde op de academie kwam even langs bij de AU.
Grappig, drie vriendinnen van me waren er gisteren ook, ook bij de AU!
pi_62116614
Er staat een leuk filmpje op de site van op zoek naar joseph
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:45:05 #187
130755 Kinga
versier hier
pi_62117531
Ik versta niks van dat onderonsje tussen gerald en john
pi_62123644
Ik verstond eerst ook de helft niet, pas toen ik eenmaal wist wat er wordt gezegd verstond ik het. Maargoed, echt een leuk filmpje en dit wordt er gezegd voor de mensen die het ook niet helemaal verstaan:

Roy zegt 'Wat gemeen, wat gemeen' omdat ze filmen dat hij te laat is. Vervolgens komt ie binnen en zegt ie over dat meisje: 'Zij speelt mij, ze is in het geel.' Robin heeft waarschijnlijk de slappe lach omdat-ie de tekst niet meer weet ofzo en dan roept Gerald ze bij elkaar en zegt dat de fouten van Robin,..nou ja niet echt fouten maar eerder vergissingen, bijna niet meer te tellen zijn. Dan lacht Robin en roept van 'ontelbaar' en dan zegt Gerald tegen John van: 'en jouw vergissingen kan ik niet eens vergissingen noemen, dat zijn gewoon stommiteiten, en als ik die bij elkaar optel kan ik wel een heel boek schrijven' waarop John antwoord 'Ja ... dat zeg m'n moeder ook altijd'. Robin zegt dan 'hè opa' en dan stoeien ze wat en zegt Gerald 'Zeg, hoelang heeft Tarzan eigenlijk gerepeteerd?' omdat John dus zoveel 'stommiteiten' maakt.
Wel grappig ook die Gerald die tegen de camera opbotst en hem op het laatst nog even ervan langs geeft.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:47:09 #189
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:55:38 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 5 oktober 2008 @ 02:19:31 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_62141353
Ik heb eindelijk de moeite genomen om even terug te kijken.

Kan Roy er morgen aub uitgebonjourd worden? Ik vind echt alles aan hem irritant.
Robin heeft een goeie blik. Stem blijft wel oké. Kan hem wel waarderen.
Freek begon heel goed, maar leek vals te gaan zingen tegen het eind. Of ligt dat aan het geluid?
John heeft toch wel iets Josephesques...
Baer vond ik wel oké, hij had alleen een kutliedje...
Mathijs viel een beetje tegen.
Amir was een verrassing, beste van de avond.
  zondag 5 oktober 2008 @ 02:45:47 #192
130755 Kinga
versier hier
pi_62141569
Op de een of andere manier begint Freek mij een beetje te irriteren. Terwijl het 1 van mijn favorieten is vanaf de audities (en omdat ik ook wel vanuit ga dat hij het wordt). Misschien dat dat het is....

Ik weet het eigenlijk ook niet, kan mijn vinger er niet op leggen. Er klopt iets niet aan hem.

John FTW!
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:52:59 #193
71919 wonderer
pi_62143186
Freek heeft hetzelfde als Remko. Goeie stem maar geen gezichtsuitdrukkingen. Nou ja, vier stuks: wenkbrauwen omhoog/ wenkbrauwen naar beneden en mondhoeken gewoon/mondhoeken naar beneden. Dat had Remko ook, die kon alleen maar glimlachen en gewoon kijken, wat ie ook zong.
pi_62143904
Freek en is en blijft mijn favoriet en heeft wel uitdrukking al zeg ik het zelf.. ik ga echt niet naar een voorstelling als roy of amir het word

Btw, pia en de josephs gaan naar life en cooking vanavond en het begint om half 6
pi_62144161
Moeilijk vanavond.. er is niet meer echt iemand die ik graag exit zie gaan. Denk dat ik ga voor een sing-off tussen John en Robin .
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:07:28 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62144243
Robin moet er vandaag uit, in de singoff met Mathijs.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zondag 5 oktober 2008 @ 12:09:35 #197
87554 Cee
Welluk?
pi_62144272
Mee eens!
Kan vanavond trouwens niet live mee-spammen/posten hier, ben Joseph kijken bij een vriendin van me. 't is maar dè ge 't wit heej.
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:37:27 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62147176
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:09 schreef Cee het volgende:
Mee eens!
Kan vanavond trouwens niet live mee-spammen/posten hier, ben Joseph kijken bij een vriendin van me. 't is maar dè ge 't wit heej.
Cee, ga je bij je vriendin op haar pc wel naar de backstage kijken rond kwart over 9 ?
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:39:49 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62147227
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:49 schreef Treezz het volgende:
Freek en is en blijft mijn favoriet en heeft wel uitdrukking al zeg ik het zelf.. ik ga echt niet naar een voorstelling als roy of amir het word

Btw, pia en de josephs gaan naar life en cooking vanavond en het begint om half 6
@ Treezz, dankje wel voor de tip.dan ga ik na lange tijd ook eens naar Life &Cooking kijken. Was Hein er maar bij
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:48:37 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62147432
Maar alleen Pia komt om over Sunset Boulevard te praten en over OZNJ.
pi_62147665
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar alleen Pia komt om over Sunset Boulevard te praten en over OZNJ.
Op teletekst staat dat de Josephs ook komen
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:07:48 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62147817
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef Marissje het volgende:

[..]

Op teletekst staat dat de Josephs ook komen
Ik had het van RTL site gelezen. Daar staat haar naam alleen op.
pi_62147995
Ja, dat had ik ook gezien ja op de site van L&C zelf. Nouja goed, we wachten t af, ik hoop dat ze de Josephs meebrengt
  ESF Reporter zondag 5 oktober 2008 @ 19:03:59 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_62153990
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Cee, ga je bij je vriendin op haar pc wel naar de backstage kijken rond kwart over 9 ?
Holy crap Haaibaai, je hebt gelijk! Haar pc is een dinosauriër!
* Cee neemt voor de zekerheid eigen laptop mee
pi_62154384
En? heeft iemand Life&cooking gekeken ? ..nou ik wel.. ontzettend leuk.. en gezellig gedaan...

hysterisch-fan is irene moors van freek.. nou ik ook hoor , en amirke op het laatst met een volle mond in beeld.. hoe schattig
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:25:47 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62154445
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef Treezz het volgende:
En? heeft iemand Life&cooking gekeken ? ..nou ik wel.. ontzettend leuk.. en gezellig gedaan...

hysterisch-fan is irene moors van freek.. nou ik ook hoor , en amirke op het laatst met een volle mond in beeld.. hoe schattig
Ze kende Roy al heel lang via zijn broer Danny Rook die ook werkzaam was/is bij RTL..
Het was een leuke uitzending althans toen Pia en de Josephs kwamen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:26:58 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62154468
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Cee het volgende:

Alles in NL.

Allemaal een solo en een met z’n drieeen.

Opening eerste en opening tweede show en sing-off. Dus ieder 5 nummers.

Mathijs – Jacques Brel, Laat me niet alleen
Freek – Heerlijk duurt ’t langs – Kom Kees??? (kon het niet verstaan)

Sing-off: aangepast, Hij gelooft in mij

Nog even de nummers die gezongen worden in de herhaling.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zondag 5 oktober 2008 @ 19:27:11 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_62154473
Damn, ik dacht "die Josephs zullen niet meer komen" en heb overgezapt.
pi_62154507
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen om even terug te kijken.

Kan Roy er morgen aub uitgebonjourd worden? Ik vind echt alles aan hem irritant.

Helemaal mee eens! Kan mijn vinger er niet op leggen, maar ik vind hem ook irritant. Kan dus alleen niet uitleggen waarom...

Ben erg benieuwd vanavond!
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:11:08 #210
130755 Kinga
versier hier
pi_62155578
Ben er overheen hoor... Die smile van Freek bij L&C Nu nog ff goed zingen straks, hehe.
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Cee het volgende:
Damn, ik dacht "die Josephs zullen niet meer komen" en heb overgezapt.
Is altijd terug te kijken op rtlgemist

Ik vote Robin er vandaag uit. Die kan ik gewoon niet meer aanzien.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:19:04 #211
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62155917
Die backstage uitzending, is die later ook terug te kijken?
pi_62155928
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Kinga het volgende:
Ben er overheen hoor... Die smile van Freek bij L&C Nu nog ff goed zingen straks, hehe.
[..]

Is altijd terug te kijken op rtlgemist

Ik vote Robin er vandaag uit. Die kan ik gewoon niet meer aanzien.
Freek is ook mijn favoriet, hoewel het jammer zou zijn als hij er niet bij is als ik weer naar Les Mis ga...
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:24:40 #214
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62155955
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef VegaKip het volgende:
Die backstage uitzending, is die later ook terug te kijken?
Die zetten ze later op de site. Ik kijk wel naar de backstage. Ben weg
pi_62155981
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die zetten ze later op de site.
Ah gelukkig
pi_62156043
ik ben er klaar voor
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:29:20 #217
130755 Kinga
versier hier
pi_62156091
Die verdomde wenkbrauw... en dat omhoog kijken
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:32:08 #218
331 Merel
Be here now.
pi_62156159
Wat een eng licht!

Maar dat past wel bij die engerd
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:32:56 #219
88233 Steve
Still the best.
pi_62156185
John klinkt goed.
pi_62156207
Niet gedacht dat ik dit ooit zou typen maar ik vond het origineel van Gordon beter
pi_62156213
Mooi hoor
pi_62156256
Freek
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:35:53 #223
88233 Steve
Still the best.
pi_62156262
Freek ging ook lekker.
pi_62156272
Wel goed, beiden! John wel gewoon goed gedaan, vond het mooi. Freek ook goed, maar een beetje een 'simpel' nummer..
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:36:25 #225
130755 Kinga
versier hier
pi_62156274
he he, eindelijk goed commentaar voor John!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:36:39 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62156281
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Wat een eng licht!

Maar dat past wel bij die engerd
.
Ik vind hem ook zo eng .
Niet meer actief op Fok!
pi_62156316
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:36 schreef Kinga het volgende:
he he, eindelijk goed commentaar voor John!
Idd
pi_62156354
Niet het beste optreden van John, af en toe wat vals, maar wel gewoon goed...en die Freek heeft een ongelooflijk neppe en overdreven kop. wat dat betreft was John natuurlijker. Het begin van John was wel verschrikkelijk raar in beeld gebracht...
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:40:29 #229
130755 Kinga
versier hier
pi_62156375
Amir heeft daar zeker een punt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:41:19 #230
331 Merel
Be here now.
pi_62156404
Matthijs moet echt iets aan dat haar doen.

En Amir is koetsjiekoetsjieschattig
pi_62156429
Er is nu iemand enorm Brel aan het verneuken. En ik versta hem niet.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:42:34 #232
88233 Steve
Still the best.
pi_62156437
Mathijs is wat aan het overarticuleren. En slecht aan het acteren.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:42:34 #233
130755 Kinga
versier hier
pi_62156439
Shit! Mathijs doet het te goed...
pi_62156468
nou ik vond het niks Mathijs
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:43:52 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62156483
Mathijs . Wat mooi! Wat een mooie tekst ook! (ik kende dat nr niet).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:44:40 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62156510
Is Amirs Nederlands nog niet zo goed? (het filmpje).
Niet meer actief op Fok!
pi_62156511
En dit is ook niks... Enorm vlak...
pi_62156521
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het ook mooi!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:45:06 #239
130755 Kinga
versier hier
pi_62156528
Amir
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:45:37 #240
88233 Steve
Still the best.
pi_62156544
Amir heeft best een fijne stem. Hij trilt alleen iets teveel (van de spanning waarschijnlijk?)
pi_62156563
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.
pi_62156575
Ik vind Amir zo'n schatje!!!
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:46:50 #243
130755 Kinga
versier hier
pi_62156577
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Amir heeft best een fijne stem. Hij trilt alleen iets teveel (van de spanning waarschijnlijk?)
Denk het ook inderdaad... ik vind zijn stemgeluid ook heerlijk
pi_62156584
Amir was echt slecht, tegen het valse aan
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:47:51 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62156610
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:47:51 #246
331 Merel
Be here now.
pi_62156611
Waarom laten ze eigenlijk amateurs meedoen als iedereen weet dat ze het toch uiteindelijk niet gaan halen?
pi_62156633
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:48:53 #248
130755 Kinga
versier hier
pi_62156637
Ik vind dit gewoon niet eerlijk. Ze hebben Amir als het ware al afgeschreven.
pi_62156653
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Merel het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk amateurs meedoen als iedereen weet dat ze het toch uiteindelijk niet gaan halen?
Ik vind het ook flauw dat ze elke keer over zijn leeftijd beginnen, had m dan niet mee laten doen. Dat wisten ze toch toen ook al, dat hij jong was
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:49:39 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62156671
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.
Ik bedoel de NL versie . Liesbeth List?
Niet meer actief op Fok!
pi_62156710
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedoel de NL versie . Liesbeth List?
Geen idee, ik had het over het origineel.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:52:44 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62156758
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

Geen idee, ik had het over het origineel.
Cultuurbarbaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_62156780
Dit is gewoon verkrachten wat Robin doet
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:53:36 #254
130755 Kinga
versier hier
pi_62156783
Robin. Werkelijk.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:54:11 #255
331 Merel
Be here now.
pi_62156797
Afschuwelijk! Ik denk dat John ook z'n oren dichtknijpt nu. Van mij mag Robin vanavond weg!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:54:19 #256
130755 Kinga
versier hier
pi_62156799
Willem kwijlt al.
pi_62156801
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van hem... Ik zeg Robin of Roy eruit vandaag...
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:54:38 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_62156812
Robin heeft een lekker warme stem. Niet supergeweldig, maar lekker om naar te luisteren.
pi_62156816
Waar is de Zon, het grootste kutnummer uit de vaderlandse Songfestivalgeschiedenis
pi_62156817
Drama, alletwee. Maar met "Waar is de zon" kan je ook niet veel beter...
pi_62156825
Robin is geweldig (L) weg met die Amir
pi_62156830
Robin mag gaan van mij. Roy vind ik ook minder, vond ik afgelopen twee weken even heel leuk, maar nu echt weer minder.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:55:28 #263
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62156839
Robin eindigde wel goed.
pi_62156841
uh... weg met Roy bedoel ik... wat slecht!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:55:53 #265
130755 Kinga
versier hier
pi_62156852
Oke. Krijg een lachkick van Roy.
pi_62156866
Wie geeft zo'n jongen dan ook echt deze draak van een liedje
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:56:44 #267
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62156875
van mij mogen Roy en Amir naar de sing-off.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:58:12 #268
88233 Steve
Still the best.
pi_62156921
Roy ging toch ook niet echt goed in de hoogte. Wel?
En dan die irritante lachmond van 'm.

Kun je ook tegenstemmen geven? Zodat Willem ze er niet in kan houden?
pi_62156940
De vader van die gele vind ik overigens al elke aflevering de beste van de show! Wat een vent!
pi_62156984
Nijholt is de weg kwijt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:00:17 #271
130755 Kinga
versier hier
pi_62156992
Wie maakt alvast een nieuw topic?
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:00:17 #272
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62156993
Wat hebben ze toch met Roy.
pi_62157056
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef hexje het volgende:
Wat hebben ze toch met Roy.
Ik snap het ook niet....
pi_62157114
snap ook niet wat jullie allemaal met Freek hebben ben zelf best fan van Robin...
tja
pi_62157125
Wat een leuk nummer
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:04:50 #276
130755 Kinga
versier hier
pi_62157128
Wat LEUK dit !
pi_62157145
Die Mathijs lijkt nu net een Kinderen voor Kinderen sterretje... En Freek trekt weer van die enorme neppe hoofden.
pi_62157150
Dit is echt een leuk trio
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:06:01 #279
130755 Kinga
versier hier
pi_62157164
Mathijs ging vals op het eind En Freek valt het meeste op tussen hun 3.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:06:05 #280
88233 Steve
Still the best.
pi_62157166
Lekker vrolijk.
pi_62157172
Voor de rest wel grappig gedaan ja.
pi_62157182
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef Kinga het volgende:
Mathijs ging vals op het eind En Freek valt het meeste op tussen hun 3.
Heel erg vals
I'm Fucking Brilliant!
pi_62157200
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef Kinga het volgende:
Wie maakt alvast een nieuw topic?
Jij?
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:07:03 #284
130755 Kinga
versier hier
pi_62157202
Ik weet al dat ik dit 10 x ga terug kijken.
pi_62157240
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ik weet al dat ik dit 10 x ga terug kijken.
Ik maak hier morgen ook zeker een mp3 van
pi_62157267
Zomaar een dag is trouwens ook voor Willeke Alberti geschreven toen ze naar het Songfestival ging... het publiek koos echter voor Waar is de Zon
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:09:14 #287
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62157272
Ik hou mijn hart vast voor het volgende trio.
pi_62157277
Die Pia zegt het wel goed. John heeft wel een bepaald charisma. Bij hem was het natuurlijk, die andere twee vond ik niet per sé slecht, maar wel wat nepperig overkomen...
pi_62157312
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef hexje het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor het volgende trio.
Dat wordt een enorm kwaliteitsverschil ja...
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:10:33 #290
130755 Kinga
versier hier
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:11:30 #291
130755 Kinga
versier hier
pi_62157343
JEZUS, die heerlijke stem van Amir
pi_62157353
roy moet echt weg! leuk koppie, maar kan niet zo goed zingen samen klinkt het wel mooi vind ik
pi_62157370
Ik vind Roy niet zo goed.....
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:13:05 #294
88233 Steve
Still the best.
pi_62157394
Boh, Roy verpest het weer. Robin en Amir zijn goed samen!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:13:13 #295
130755 Kinga
versier hier
pi_62157400
Jammer dat Amir zich liet overschaduwen..
pi_62157407
Die vader weer
pi_62157436
Eerste trio mogen van mij stuk voor stuk Joseph worden, laatste trio
pi_62157453
Freek, Matthijs en John mogen van mij de finalisten worden...
I'm Fucking Brilliant!
pi_62157471
Twee van de beste chansoniers ooit hebben zich een aantal maal omgedraaid in hun graf ben ik bang. Schande.

(Als we het hebben over inleven, moet die Matthijs hier even naar kijken)
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:15:55 #300
130755 Kinga
versier hier
pi_62157484
Deze trio's zijn natuurlijk niet geheel willekeurig bij elkaar gezet...
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:16:04 #301
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62157489
Weer veren in de reet van Roy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')