Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaal zuiver, dat hoorde ik dan weer welquote:Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
ik zag het ja.. helemaal verstrooit dat ie er uit ligrquote:Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"quote:Op zondag 28 september 2008 22:57 schreef Merel het volgende:
Oh sorry, ik gooide 'm dicht hè?
Wat een aaaaaanfluiting dit! Als je dat vergelijkt met het afscheid vorige week...
Maar wat is de eerste zin nou die ze zingen? Ze zetten zo zachtjes en ongelijk in, ik versta het niet!
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingenquote:Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef Kinga het volgende:
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"
Bedoel je die?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaalhelemaal niet zuiver, dat hoorde ik dan weer wel
Nee, bij het eindlied. Als de jas wordt uitgedaan moet ie doorzingen... hij zong niks.quote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Ze moesten ieder op zijn beurt zingenquote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Die zin wordt ook echt gebruikt in de musical. Had ik trouwens destijds bij Evita niet door, die eerste paar regels van de sing-out, dat ze ook in de show voorkomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingen
Ja, bij Evita op een bepaald moment wel, bijna zeker.. Hoop nu ook!quote:Op zondag 28 september 2008 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doen ze vanaf volgende week eigenlijk twee nummers? Of hoe zat dat bij Evita eigenlijk?
Hij heeft wel een Joseph-hoofd...quote:Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
En wat die jury toch dweept met die Roy is me een raadsel
Ik had even de paint it black van Lee Mead vorige week bekeken, hij doet het inderdaad stukken beter.quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef kwakveense het volgende:
lee mead is zelfs een beetje hoog in dat filmpje
nee, die roy, ik snap t niet. vergelijk lee mead's uitvoering van paint it black maar eens met roy's versie minder visueel spektakel maar zo en zoveel beter...:
en de versie in de finale
en natuurlijk close every door...zucht... Lee
oh trws: ik vond danny de munk ook niet zo subtiel of zacht in oorlog in mij
Zodra die film uit is wil ik die wel hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Robin -> zie commentaar hierboven van the Vulture over bepaalde films![]()
Gewoon in het musicalwereldje. Dus allerlei musicals. En sinds ik niet meer in Nederland woon is mijn verzameling musicals niet zo snel meer gegroeid, maar ik heb inderdaad wel de commerciele musicals zoals Cats, The Phantom, JCS, Les Mis,Joe enzovoort op band, en soms in diverse uitvoeringen. Tarzan heb ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:48 schreef Treezz het volgende:
[..]
Stoer.. in het wereldje zoals de musical cabaret , of zoiets wat je hebt laten zien ?
lijkt me toch wel iets als je zoiets kan!![]()
600 musicals? ook de commerciele(of hoe je het wilt noemen) zoals tarzan etc?
ben je ook naar wicked geweest in america,?? die lijkt me sjiek
Ik heb Joseph diverse keren gezien. In London 1991, met Jason Donovan. En in Nederland door verschillende amateurgezelschappen. Ik vind de musical niet zo erg bijzonder, wel aanstekelijk. En het is inderdaad wel een ensemble musical. Dat is ook een van de redenen dat ie vaak wordt gedaan door amateurs. Zo heeft het koor flink wat te doen, en daar draait het om bij amateurproducties.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:25 schreef Cee het volgende:
* Ceebij de gedachte 600 musicals op band te hebben staan.
Nu komt m'n eigen vergaarde verzamelingetje opeens heel schamel over.![]()
Heb je Joseph ook gezien, ElizabethR? Ik vind het eigenlijk meer een ensemble-musical dan echt een musical die één persoon naar voren brengt. En ik ben benieuwd wat de mensen hier ervan zullen vinden, volgens mij gaat het een beetje langs hen heen dat het bijna een kindermusical is. Ervan uitgaande dat ze hier de zelfde productie opzetten als die op West End draait.
Staat al lang op de site... altijd in zijn geheel om 23.45 na de uitzending.quote:Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Met excuses voor de late antwoorden,maar ik was het weekend in Dublin om te kijken naar een uitvoering van 'The Pirates of Penzance' , en ik wilde niet zo onbeleefd zijn om helemaal niet meer te antwoorden....
[..]
Gewoon in het musicalwereldje. Dus allerlei musicals. En sinds ik niet meer in Nederland woon is mijn verzameling musicals niet zo snel meer gegroeid, maar ik heb inderdaad wel de commerciele musicals zoals Cats, The Phantom, JCS, Les Mis,Joe enzovoort op band, en soms in diverse uitvoeringen. Tarzan heb ik (nog) niet.
[..]
Ik heb Joseph diverse keren gezien. In London 1991, met Jason Donovan. En in Nederland door verschillende amateurgezelschappen. Ik vind de musical niet zo erg bijzonder, wel aanstekelijk. En het is inderdaad wel een ensemble musical. Dat is ook een van de redenen dat ie vaak wordt gedaan door amateurs. Zo heeft het koor flink wat te doen, en daar draait het om bij amateurproducties.
Verder ga ik nu zitten wachten tot Op zoek naar.... eindelijk op uitzending gemist staat
En ik probeer hier niet te lezen tot die tijd
quote:Op maandag 29 september 2008 04:44 schreef Hapertje het volgende:
Wat heeft iedereen toch met het uiterlijk van Freek? Ik zou die jongen 's-nachts niet tegen willen komen met die uitpuilende ogen en die nare, enge blik van hem. Brrrrr.
Geef mij maar dat guitige koppie van Amir!
Trouwens, mijn top 6:
1. Roy (vind ik elke week beter worden, al was deze week ff een inkakkertje)
2. Amir![]()
3. John (Eng, maar deze week erg goed)
4. Freek (ik zou de hele avond bij Joseph in mijn stoel wegkruipen door die enge ogen!)
5. Matthijs (Daniel Boissevain wanna-be)
6. Robin (ik ben elke keer bang dat hij een mede-kandidaat op de bek pakt!)
quote:Gelukkig was het deze week niet zo moeilijk voor mij om dit nummer van Che te zingen ( ik heb Che gespeeld in Evita). Kon ik mooi Baer helpen toen hij z'n tekst vergat.
ja zeg, je kunt toch niet verwachten dat er in TTs rekening wordt gehouden met mensen die de uitzending pas later kijken?quote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk hoor, zo'n spoiler in de TT waardoor ik als topic-mijder omdat ik de show pas vanmiddag kan zien nu al weet wie er uit is!
Maar voor de musical-liefhebbers: [UK] Hairspray: The School Musical
Mooie kijkcijfers weer.quote:Op Zoek Naar Joseph (Ned1) 1.319.000
Op Zoek Naar Joseph Uitslag (Ned1) 1.247.000
Eigenlijk is dat wel een beetje nep.. die Robin heeft dat nummer al tig keer moeten zingen waarschijnlijk, terwijl Baer dit waarschijnlijk nog nooit gedaan had. Maar goed, van mij mochten ze er allebei uitquote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Naamah het volgende:
He liefjes.. gister ging het er toch over dat Baer z'n tekst vergat en dat ik dacht tijdens het sing-off nummer en jullie bedoelden tijdens het afscheidnummer? Maar ik zit nu de weblog van Robin te lezen en daaruit blijkt dat ik ook gelijk had! Baer vergat tijdens de sing-off ook z'n tekst:
[..]
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...quote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef kwakveense het volgende:
ja zeg, je kunt toch niet verwachten dat er in TTs rekening wordt gehouden met mensen die de uitzending pas later kijken?
wel als t een US serie is, want dan loopt de nl tv en de nl kijkers achter.quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...
Oke.. het is lullig, jammer, maar nu niks meer aan te doen. Volgende keer moeten we daar inderdaad ff rekening mee houden, maar gebeurd is gebeurd en het is niet anders.. Was net zo blij dat het viswijven-gebeuren over was, zullen we nu weer gewoon gezellig doen?quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...
Nou ja, ik vind het wat overdreven om het zo te stellen hoor. Ik had ook liever nog niet gelezen in de TT dat Baer eruit was. Het lijkt mij een hele kleine moeite om daar rekening mee te houden en zo NIEMANDS plezier te vergallen. Ik kijk expres al meteen wanneer het op uitzending gemist komt, dus blijf er voor op en alles. En nee, ik kan de reguliere uitzending niet zien, net zo min als bijvoorbeeld wonderer. Het gaat per slot van rekening alleen maar om de TT.quote:Op maandag 29 september 2008 13:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel als t een US serie is, want dan loopt de nl tv en de nl kijkers achter.
maar voor een gewoon nederlands tv programma dat al gewoon is uitgezonden op nederlandse tv? lijkt me wat overdreven...
ik vind t ook jammer/lullig voor je hoor, maar je kunt toch niet verwachten dat een heel topic aan mensen rekening gaat houden met wanneer jij de herhaling gaat kijken??
Misselijke gast die Robin, om nog even te pimpen met je eigen rol en dan je collega nog even een trap na geven door te stellen dat hij zijn tekst vergat...quote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Naamah het volgende:
He liefjes.. gister ging het er toch over dat Baer z'n tekst vergat en dat ik dacht tijdens het sing-off nummer en jullie bedoelden tijdens het afscheidnummer? Maar ik zit nu de weblog van Robin te lezen en daaruit blijkt dat ik ook gelijk had! Baer vergat tijdens de sing-off ook z'n tekst:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misselijke gast die Robin, om nog even te pimpen met je eigen rol en dan je collega nog even een trap na geven door te stellen dat hij zijn tekst vergat...
Het eerste liedje wat freek zong; was zijn mooie opera stem er nog, vind het opzich wel jammer dat ik er niks meer van hoor., maar zijn stem vind ik prettig om naar te horen... hij leeft zich gewoon in en dan is zijn gelaat zeg maar een apart, maar ik erger er niet aan.quote:Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef kwakveense het volgende:
nee, het "opera" achtige is júist een teken van een otnwikkelde en gezonde stem. alleen lee mead's stem heeft een warmte die geen van de nederlandse josephs hebben
er zijn twee type's freek is de typische klassieke stem, john is de typische popzanger. beiden met een goede n gezonde stem die ontwikkeld is richting musical.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
De nummers zijn uitgelekt!
Heb ze heel rap op moeten typen omdat ik denk dat het filmpje er snel weer af wordt gegooid.kan het niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben niet zo blij met al die nummers. Wat een zooi zit er tussen.
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Omdat ze het naar Willem zingen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is Zij gelooft in mij aangepast?
quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef ElizabethR het volgende:
Terug naar toen (Anastacia) – Amir
Ach... Anastasia. Een veel tot de verbeelding sprekend figuur uit de Russische dynastie Romanov.
Ik vind dit nummer 'Journey to the past' niet echt een musical nummer, meer een soft popsong. Destijd gezongen door Aaliyah. Ook een beetje een niemendalletje dit nummer.
Ben het met je eens hoorquote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat ik moet niezen van Annie M.G. liedjes?![]()
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat John voor de tweede keer een nummer voor z'n oma mag zingen?![]()
Pleeg ik ook nog eens een slechte daad als ik zeg dat ik dat nummer best wel heel mooi vind?
Mooi lied ook van Shaffy, ben erg benieuwd.
Idd mooi liedjequote:
Nogalquote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat ik moet niezen van Annie M.G. liedjes?![]()
Nee, en neequote:Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat John voor de tweede keer een nummer voor z'n oma mag zingen?![]()
Pleeg ik ook nog eens een slechte daad als ik zeg dat ik dat nummer best wel heel mooi vind?
Ik ookquote:Mooi lied ook van Shaffy, ben erg benieuwd.
Oh jaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef Cee het volgende:
Heb net nog een brainwave gehad wat betreft Nederlandstalige niet-musical liedjes waarbij ik al kippevel krijg (in positieve zin) als ik me voorstel dat een John of een Freek of een iemand die het goed weet te zingen en spelen, het uitvoert:
Clouseau - Afscheid van een vriend
Marco Borsato - Margarita
quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nogal![]()
![]()
Een hele bende liedjes van Annie zijn zwaar favoriet voor mij:
Dansen op een vulkaan, De dertiger jaren, Over tijd, Dat ene moment, Sorry dat ik besta -> Allemaal uit Foxtrot en ik vind ze geweldig!!
Zeur niet, Het is over, Op een mooie pinksterdag -> allemaal uit 'Heerlijk duurt het langst'.
En toen, Ze weten niet wat leven is, Kom dichtbij, en het titelnummer uit -> 'Wat een planeet'.
Vluchten kan niet meer uit 'En nu naar bed'.
Kleine bloemlezing. Fantastische nummers, en dan heb ik maar 4 musicals genoemd, ze heeft er 9 geschreven. Echt meesterlijke liedjes vind ik
Maar smaken verschillen
[..]
Die wist Brigitte mooi te doen.quote:
Verrek ja, ik zat al te denken, "had Brigitte die niet gezongen?" maar toen dacht ik "Oh nee het was die Marieke, die valse kraai uit Idols".quote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die wist Brigitte mooi te doen.
Maar ja, Brigitte wist alles mooi te doen.
Daar heb ik destijds nogal om moeten brullen ja, erg goed.quote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik net tegenaan loop op youtube:
![]()
![]()
![]()
Die reacties in de zaal ook
Met de verloren schoenquote:Op maandag 29 september 2008 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs als het mis gaat weet ze het leuk te brengen.
John heeft een wat afstandelijke uitstraling, zeker voor deze rol van Joseph... neemt niet weg dat ie goed kan zingen, maar Freek is de juiste combinatie van looks en stemquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:43 schreef Cee het volgende:
Tof! Ik zat gisteren m'n dvd-recordables eens door te spitten en had stukjes uit de zoektocht naar Tarzan er nog op staan, was ook leuk om weer eens te zien. Ik mis toch nog wat bij John maar weet niet wat het is.
Oneens. Ik vind Freek drie keer niks. Geen gezichtsuitdrukking behalve degenen die hij constant op heeft staan, en zijn stem vind ik niet zo bijzonder. Hij heeft weinig kleur in zijn stem. John juist wel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John heeft een wat afstandelijke uitstraling, zeker voor deze rol van Joseph... neemt niet weg dat ie goed kan zingen, maar Freek is de juiste combinatie van looks en stem
Mathijs is vocaal de minste van alle overgebleven kandidaten... als die de hoofdrol krijgt flopt die musical gigantischquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind Freek drie keer niks. Geen gezichtsuitdrukking behalve degenen die hij constant op heeft staan, en zijn stem vind ik niet zo bijzonder. Hij heeft weinig kleur in zijn stem. John juist wel.
Ik verwacht een finale tussen John, Freek en Mathijs, en dan verwacht ik dat of John, of Mathijs wint.
Welnee, Mathijs is snel onzeker, maar heeft een fantastische stem. Maar onzekerheid slaat enorm op je stem.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mathijs is vocaal de minste van alle overgebleven kandidaten... als die de hoofdrol krijgt flopt die musical gigantisch
Heheh ff herontdektquote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik net tegenaan loop op youtube:
![]()
![]()
![]()
Die reacties in de zaal ook
Alhoewel hij mij nog steeds niet heeft weten te overtuigen en ik in hem nog totaal geen Joseph zie, denk ik ook dat z'n onzekerheid hem datgene is dat hem in de weg zit. 'Proud of your boy' begon gewoon mooi, ik dacht even dat ik naar iemand anders aan het luisteren was! Maar halverwege begint hij te twijfelen en naar z'n moeder te kijken en te veel met dingen bezig te zijn en dan slaat het over in een knoeiboel. En dat beaamde hij even later nog op z'n weblog (ja ik lees die dingenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, Mathijs is snel onzeker, maar heeft een fantastische stem. Maar onzekerheid slaat enorm op je stem.
Als die wat overtuigder van zichzelf raakt dan blaast ie iedereen van het podium af.
Hij was op dat moment in het huwelijk aan het treden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Kinga het volgende:
Ik ben net de Josephs op de Uitmarkt terug aan het kijken en valt me op dat John er niet bij was... Waar was hij?
Ik blijf daar ook elke keer kippenvel bij krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Nog een Brigitte-filmpje dan: de finaleversie van 'Het is over'
Kippenvel
Dat een van de mannen dit maar mag evenaren, al zie ik het niet gebeuren
Vind je die andere versie niet mooier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf daar ook elke keer kippenvel bij krijgen.
Ben het helemaal eens met je. Je weet gewoon dat hij het wordt, door zijn type uiterlijk en goeie zang. Al gun ik het John ook heel erg. Vind hem steeds meer een Joseph worden en vind persoonlijk zijn stemgeluid mooier dan die van Freek.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
(Freek wint, heb tot nu toe altijd al vanaf dag 1 op het goede 'paard' gewed bij die zoektochten dus ik ga ervan uit dat m'n instinct me ook dit keer niet in de steek laat). Ik zie eerlijk gezegd niemand anders dan Freek dit winnen. Leuk dat de jury probeert wat spannings-elementen erbij te gooien door Roy en Mathijs op te hemelen en gedoodverfde runner-up John naar beneden te sabelen maar wat mij betreft is de strijd gestreden.
Nope, hier nog één. Zijn jeugdfoto liet zijn ware aard zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ik dan de enige die de stem en het uiterlijk van Mathijs stom vindt?
ja slotje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de finale-versie ook mooier... zoals ze ontploft halverwegequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
Het is een mooie jongen maar ik vind zijn zangkunsten tot op heden onder de maatquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik vind hem ook niks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Is niet op you tube te vinden. dat liedje van '' Kom Kees'' uit '' Heerlijk Duurt Het Langst''quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef Treezz het volgende:
Ik kan het liedje wat Freek gaat zingen niet echt vinden, wie kan mij helpen
psst.. kijk hier! jaar geleden. je ziet freek .. daar was ie nog 20 jaargrappig
Als ik wist hoe het moest zou ik in ieder geval het geluidsfragment kunnen uploaden van de LP die ik heb van de musical. Maar van een LP?? Geen ideequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niet op you tube te vinden. dat liedje van '' Kom Kees'' uit '' Heerlijk Duurt Het Langst''
quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
Een hele bende liedjes van Annie zijn zwaar favoriet voor mij:
Dansen op een vulkaan, De dertiger jaren, Over tijd, Dat ene moment, Sorry dat ik besta -> Allemaal uit Foxtrot en ik vind ze geweldig!!
Haha, goede omschrijving. Leuk jochie, maar nee, echt geen Joseph.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:07 schreef kwakveense het volgende:
ik word juist zo gallisch van dat naieve blije puppy hoofd van Roy
"oh WAUW ik ben DOOOORRR als EEERSTE Mén!!" "wauw gaaaaaaf, hoe gaat dat nummer? *stuiter*"
hij werkt idd wel erg hard. maar ik vind m vocaal nog neit sterk genoeg en qua uitstraling absoluut geen joseph
Aaaah, leuk!! Met welk gezelschap? En welke rol had je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Foxtrot
![]()
* Susi heeft daar in gespeeld. Helemaal geweldig !
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaah, leuk!! Met welk gezelschap? En welke rol had je?
Dat maakt toch niets uit!! Het is in ieder geval een geweldige musical met veel humor en fantastische teksten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Amateurgezelschap, maar desondanks niet minder leuk
http://www.avro.nl/tv/pro(...)en/finale_event.aspxquote:De finale is al weken uitverkocht, wil jij toch de finale van Op zoek naar Joseph op zondag 26 oktober van heel dichtbij meemaken? Er is een exclusief finale-event georganiseerd waar jij bij kunt zijn!
In een speciale studio naast de tv-studio volg je op grote schermen de finale. Daarnaast zijn er exclusieve optredens van een van de finalistes van Op zoek naar Evita en Remko! Hij moest vorige week helaas de show verlaten... Zij zullen live voor je optreden! Na de finale zul je uiteraard de kersverse winnaar van Op zoek naar Joseph zien! Dit alles onder het genot van een lekker drankje en hapje.
De kosten bedragen ¤17,50 per persoon (afschrijving geschiedt via automatische incasso). Voor dit bedrag krijg je toegang tot dit speciale event en word je AVRO-lid. Meld je hieronder aan.
Reageer snel, want de finalekaarten waren ook snel uitverkocht... Let op: je mag maar 1 kaart per persoon bestellen.
Het finale-event gaat uiteraard alleen door als er voldoende aanmeldingen zijn, mocht dit niet het geval zijn dan wordt het geld niet afgeschreven van je rekening.
Wat een gaar raar liedje.. maar oke., ik ben benieuwd wat freek er gaat van makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het moest zou ik in ieder geval het geluidsfragment kunnen uploaden van de LP die ik heb van de musical. Maar van een LP?? Geen idee
Edit:
Toch een stukje gevonden in een compilatie tijdens de MAG 2005
Op 3.25 minuut ongeveer begint Tony Neefhet te zingen
Ja daarom, da gaat 'm wel lukken..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een levendig en expressief nummer volgens mij, en dat zie ik veel liever dan die platte popnummers.
Zoals ik het zie komen juist vaak de bekendere saaie popdeuntjes in de sing-off terechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ja daarom, da gaat 'm wel lukken..alleen die puberende gillende sms-meisjes kennen het nr. niet echt hé
![]()
oja
Pia + een stukje hein in het jaar 2005![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb kaartjes besteld voor het finale-event.![]()
Zou het ijdele hoop zijn om te denken dat Lee Mead misschien wel even langs komt banjeren? Alhoewel het me logischer lijkt dat de laatste 3 of 4 Josephs naar Londen gaan om daar de show te bekijken.
Heb ook voor Evita gestemd voor de Televizier Ring.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De voorganger Op zoek naar Evita is genomineerd voor een Televizierring
Wel terecht, toch een van de meest populaire programma's van het afgelopen seizoen
Jeugdsentiment voor mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wat een gaar raar liedje.. maar oke., ik ben benieuwd wat freek er gaat van maken
De Musical Joseph in de hoofdrol Lee mead..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
Welke voorstelling? Joseph of de finale? De finale duurde gewoon net zo lang als een reguliere uitzending. En volgens mij waren we bij Joseph na een dik anderhalf uur alweer het theater uit.
Strak plan! Ik zal eens kijken of er al een is in het Theater, Taal & Kunst subforum. Of is musical te 'plat' daarvoor? Sommige mensen vinden van wel namelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Treezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals
Goed idee!! Ik ben ooit een musicalquiz gestart, maar het animo was niet erg groot. Maar een musical topic lijkt me levensvatbaar, mede door dit programmaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Treezz het volgende:
[..]
De Musical Joseph in de hoofdrol Lee mead..![]()
Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals, volgens mij moet ik veel inhalen wat betreft musical, want ik heb er niet veel gezien zeg maar.., en als ik aan annie M.G smidt denk , denk ik alleen maar aan kinderboekjes...dus
Gaan we samen een keer?quote:
moet je dan eens snel doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb nog nooit een musical gezien.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gaan we samen een keer?Samen met
Peri
en
Erik
.
Yep een strak plan ja. Ik stem voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Strak plan! Ik zal eens kijken of er al een is in het Theater, Taal & Kunst subforum. Of is musical te 'plat' daarvoor? Sommige mensen vinden van wel namelijk.
Ik kan gewoon aan geeneen van hen een hekel hebben, het zijn zo'n schatjes in hun weblog. Roy ook weer, post ie een foto die hij had gemaakt van een regenboog en zet hij erbijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef MisterO het volgende:
Roy is echt zo'n leuke jongen. Ik wil hem knuffelen![]()
![]()
Awwwww.quote:'t hangt ook echt in de lucht vandaag hé dat Joseph steeds dichterbij komt. Overal Joseph kleuren vandaag met dit weer!
Ik 2. Lion King en Tarzanquote:
Lijkt me ook gaaf.. alleen jammer dat ie alleen maar in Rotterdam staat op dit moment..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Die wilde ik ook al voorstellen.Lijkt me een hele gave musical.
Kan ik me voorstellen hoor, maar ik heb Cats zeker 4 of 5 keer gezien en de allereerste keer was in London. Het theater is zo gebouwd dat je tussen de katten inzit min of meer. Het was erg overweldigend in ieder geval, en ik vind de muziek wondermooi. Ik heb op het einde echt tranen met tuiten gehuild toen Grisabella naar de kattenhemel ging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Cats heb ik ook op TV gezien, maar dat was echt te saai voor woorden. Ik kan me voorstellen dat het een hele andere sfeer is als je in een theater kijkt, maar op tv dacht ik echt van
![]()
.
Dat ben ik dan helemaal met je eens!! Net zoals 'I don't know how to love him' uit JCS, of 'Sandy' uit Grease,of 'Don't cry for me Argentina'. Zo zijn er wel meer heel bekende nummers uit musicals die het voor mij echt niet meer doen. Skip ik altijd als ik de CD draai.quote:En Memory vind ik zo'n draak van een nummer
Die moet Cee nog even openen. Toch Cee?quote:
Ik heb de cd van aida gekocht maar niet de musical gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef Naamah het volgende:
Ik ook niet zo veel hoor: Fame, Aïda, Lion King en Evita
En verder wel heel veel televisieregistraties gekeken, maar dat telt natuurlijk nietVooral Cats echt al zoooo vaak op tv gezien
Grappig, drie vriendinnen van me waren er gisteren ook, ook bij de AU!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:41 schreef wonderer het volgende:
Ben gister weer naar Les Mis geweest. Die blonde zeventienjarige (ben zijn naam kwijt) die sneuvelde op de academie kwam even langs bij de AU.
Cee, ga je bij je vriendin op haar pc wel naar de backstage kijken rond kwart over 9 ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:09 schreef Cee het volgende:
Mee eens!
Kan vanavond trouwens niet live mee-spammen/posten hier, ben Joseph kijken bij een vriendin van me.'t is maar dè ge 't wit heej.
@ Treezz, dankje wel voor de tip.dan ga ik na lange tijd ook eens naar Life &Cooking kijken. Was Hein er maar bijquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:49 schreef Treezz het volgende:
Freek en is en blijft mijn favoriet en heeft wel uitdrukking al zeg ik het zelf.. ik ga echt niet naar een voorstelling als roy of amir het word![]()
Btw, pia en de josephs gaan naar life en cooking vanavond en het begint om half 6
Op teletekst staat dat de Josephs ook komenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar alleen Pia komt om over Sunset Boulevard te praten en over OZNJ.
Ik had het van RTL site gelezen. Daar staat haar naam alleen op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef Marissje het volgende:
[..]
Op teletekst staat dat de Josephs ook komen
Holy crap Haaibaai, je hebt gelijk!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cee, ga je bij je vriendin op haar pc wel naar de backstage kijken rond kwart over 9 ?
Ze kende Roy al heel lang via zijn broer Danny Rook die ook werkzaam was/is bij RTL..quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef Treezz het volgende:
En? heeft iemand Life&cooking gekeken ?..nou ik wel.. ontzettend leuk.. en gezellig gedaan...
hysterisch-fan is irene moors van freek.. nou ik ook hoor, en amirke op het laatst met een volle mond in beeld.. hoe schattig
Nog even de nummers die gezongen worden in de herhaling.quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
De nummers zijn uitgelekt!
Heb ze heel rap op moeten typen omdat ik denk dat het filmpje er snel weer af wordt gegooid.
Alles in NL.
Allemaal een solo en een met z’n drieeen.
Opening eerste en opening tweede show en sing-off. Dus ieder 5 nummers.
Kon ik nog maar even bij je zijn – John
Mathijs – Jacques Brel, Laat me niet alleen
Freek – Heerlijk duurt ’t langs – Kom Kees??? (kon het niet verstaan)
John, Mathijs, Freek – Zomaar een dag (Willeke Alberti)
Terug naar toen (Anastacia) – Amir
Robin – (Tarzan) Verloren verleden
Roy – (Willeke Alberti) Waar is de zon
Amir, Roy, Robin: Zing, vecht, huil, bid (Ramses Shaffy)
Opening: Een voor allen, allen voor een (3 musketiers)
Opening result show: Ik wil bij de revue (Sonneveld)
Sing-off: aangepast, Hij gelooft in mij
Ben niet zo blij met al die nummers. Wat een zooi zit er tussen.
Helemaal mee eens! Kan mijn vinger er niet op leggen, maar ik vind hem ook irritant. Kan dus alleen niet uitleggen waarom...quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen om even terug te kijken.
Kan Roy er morgen aub uitgebonjourd worden? Ik vind echt alles aan hem irritant.
Is altijd terug te kijken op rtlgemistquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Cee het volgende:
Damn, ik dacht "die Josephs zullen niet meer komen" en heb overgezapt.
Freek is ook mijn favoriet, hoewel het jammer zou zijn als hij er niet bij is als ik weer naar Les Mis ga...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Kinga het volgende:
Ben er overheen hoor... Die smile van Freek bij L&CNu nog ff goed zingen straks, hehe.
[..]
Is altijd terug te kijken op rtlgemist![]()
Ik vote Robin er vandaag uit. Die kan ik gewoon niet meer aanzien.
Die zetten ze later op de site. Ik kijk wel naar de backstage. Ben wegquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef VegaKip het volgende:
Die backstage uitzending, is die later ook terug te kijken?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Wat een eng licht!
Maar dat past wel bij die engerd
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:36 schreef Kinga het volgende:
he he, eindelijk goed commentaar voor John!
Ik vond het ook mooi!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Mathijs![]()
![]()
. Wat mooi! Wat een mooie tekst ook!
(ik kende dat nr niet).
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Mathijs![]()
![]()
. Wat mooi! Wat een mooie tekst ook!
(ik kende dat nr niet).
Denk het ook inderdaad... ik vind zijn stemgeluid ook heerlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Amir heeft best een fijne stem. Hij trilt alleen iets teveel (van de spanning waarschijnlijk?)
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?
Ik vind het ook flauw dat ze elke keer over zijn leeftijd beginnen, had m dan niet mee laten doen. Dat wisten ze toch toen ook al, dat hij jong wasquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Merel het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk amateurs meedoen als iedereen weet dat ze het toch uiteindelijk niet gaan halen?
Ik bedoel de NL versiequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.
Geen idee, ik had het over het origineel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel de NL versie. Liesbeth List?
Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het over het origineel.
Ik snap het ook niet....quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef hexje het volgende:
Wat hebben ze toch met Roy.
Heel erg valsquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef Kinga het volgende:
Mathijs ging vals op het eindEn Freek valt het meeste op tussen hun 3.
Ik maak hier morgen ook zeker een mp3 vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ik weet al dat ik dit 10 x ga terug kijken.
Dat wordt een enorm kwaliteitsverschil ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef hexje het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor het volgende trio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |