SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de ensemble-nummers en sing off:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Naamah op 25-09-2008 19:26:49 ]*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef Cee het volgende:
Mooi dramatisch sing-off nummer!
Ik heb geen kaartjes gewonnen goddommeIk wil nu elke week wel gaan, werkt verslavend. Gratis gehaktstaven in de pauze.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Naamah het volgende:
En voor degenen die geen zin hebben het filmpje te kijken, wie doet wat:Even mijn meninkjes tussen gezet in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
heb je de link van het plaatje wel tussen [img] en [/img] staan?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:22 schreef Naamah het volgende:
De afbeelding wil niet.. wie helpt?!?! Heb 'm precies hetzelfde staan als in de vorige OP..
En de filmpje link wil niet 1 link zijn, maargoed.. dan moet iedereen maar knippen en plakken.
Nu wel dusquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
heb je de link van het plaatje wel tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] staan?
(Als je in de quote gekeken hebt of de tekst gequoot hebt dan zet FOK! het automatisch om in [url], dus misshcien was daardoor de verwarring)quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nu wel dusHij stond tussen [url] maar omdat ie het in het vorige topic wel zo deed... naja, nvm, hij doet 't nu!
Ah, dan zat het idd daarin! Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Als je in de quote gekeken hebt of de tekst gequoot hebt dan zet FOK! het automatisch om in [url], dus misshcien was daardoor de verwarring)
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Naamah het volgende:
Ook leuke ensemble-nummers en sing off nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook ook geen kaartjes gewonnenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef Cee het volgende:
Mooi dramatisch sing-off nummer!
Ik heb geen kaartjes gewonnen goddommeIk wil nu elke week wel gaan, werkt verslavend. Gratis gehaktstaven in de pauze.
quote:Joseph Backstage Live op internetElke zondag op joseph.avro.nl vanaf 21:15 uur.Vanaf zondag 5 oktober kom je nog dichter bij de Josephs. Met nog 6 finalisten in de strijd, gaat Joseph Backstage van start. Tussen de liveshows op televisie gaan Chantal Janzen en Renate Schutte de studio in. Zo zie je alles als eerste.Joseph Backstage is een live programma van ongeveer een half uur. Direct na de eerste liveshow gaat het spektakel door op internet. Chantal en Renate zorgen ervoor dat je praktisch zelf in de studio staat. Zij gaan op zoek naar de eerste reacties van de Josephs, de panelleden, de kenners én de fans. Ook zie je exclusief beeldmateriaal van de Josephs in aanloop naar de liveshows en maak je kans op kaarten voor de liveshows.
Joseph Backstage
Vanaf 5 oktober elke zondag, direct na de eerste liveshow, om 21:15 uur.
Da's mooi., ik had het al gelezen toen mijn joseph mailtje kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |