SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de ensemble-nummers en sing off:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Naamah op 25-09-2008 19:26:49 ]*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef Cee het volgende:
Mooi dramatisch sing-off nummer!
Ik heb geen kaartjes gewonnen goddommeIk wil nu elke week wel gaan, werkt verslavend. Gratis gehaktstaven in de pauze.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Naamah het volgende:
En voor degenen die geen zin hebben het filmpje te kijken, wie doet wat:Even mijn meninkjes tussen gezet in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
heb je de link van het plaatje wel tussen [img] en [/img] staan?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:22 schreef Naamah het volgende:
De afbeelding wil niet.. wie helpt?!?! Heb 'm precies hetzelfde staan als in de vorige OP..
En de filmpje link wil niet 1 link zijn, maargoed.. dan moet iedereen maar knippen en plakken.
Nu wel dusquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
heb je de link van het plaatje wel tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] staan?
(Als je in de quote gekeken hebt of de tekst gequoot hebt dan zet FOK! het automatisch om in [url], dus misshcien was daardoor de verwarring)quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nu wel dusHij stond tussen [url] maar omdat ie het in het vorige topic wel zo deed... naja, nvm, hij doet 't nu!
Ah, dan zat het idd daarin! Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Als je in de quote gekeken hebt of de tekst gequoot hebt dan zet FOK! het automatisch om in [url], dus misshcien was daardoor de verwarring)
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Naamah het volgende:
Ook leuke ensemble-nummers en sing off nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook ook geen kaartjes gewonnenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef Cee het volgende:
Mooi dramatisch sing-off nummer!
Ik heb geen kaartjes gewonnen goddommeIk wil nu elke week wel gaan, werkt verslavend. Gratis gehaktstaven in de pauze.
quote:Joseph Backstage Live op internetElke zondag op joseph.avro.nl vanaf 21:15 uur.Vanaf zondag 5 oktober kom je nog dichter bij de Josephs. Met nog 6 finalisten in de strijd, gaat Joseph Backstage van start. Tussen de liveshows op televisie gaan Chantal Janzen en Renate Schutte de studio in. Zo zie je alles als eerste.Joseph Backstage is een live programma van ongeveer een half uur. Direct na de eerste liveshow gaat het spektakel door op internet. Chantal en Renate zorgen ervoor dat je praktisch zelf in de studio staat. Zij gaan op zoek naar de eerste reacties van de Josephs, de panelleden, de kenners én de fans. Ook zie je exclusief beeldmateriaal van de Josephs in aanloop naar de liveshows en maak je kans op kaarten voor de liveshows.
Joseph Backstage
Vanaf 5 oktober elke zondag, direct na de eerste liveshow, om 21:15 uur.
Da's mooi., ik had het al gelezen toen mijn joseph mailtje kwamquote:
Nou 3 van de 7 liedjes is toch niet gek..Ze moeten ook in andere taal zingen om de jury beoordelen dat ze dat ook kunnen. Straks als de musical begint dan is het in Nederlands en dat leren ze van te voren wel hoor.. try-out is 22 november.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, maar 3 nederlandstalige nummers ertussen. Echt belachelijk als men zoekt naar een hoofdrolspeler voor een nederlandstalige musical.
Nee dat laten ze niet zien.. er word geinterviewd met de Josephs, familie, vrienden.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk, maar ze laten dan zeker niet de nep-sing offs zien? Hopelijk wel.
Mijn Joseph is eruitquote:Op donderdag 25 september 2008 20:28 schreef Treezz het volgende:
[..]
Da's mooi., ik had het al gelezen toen mijn joseph mailtje kwam![]()
Ik heb een ideetje om heel veel smsjes versturen in een paar minuten...
Heb jij ook t-mobile dan zal ik een berichtje versturen naar jouw ! jouw ...
ik stuur je berichtje alleen als je op freek stemt![]()
Dat lijkt me inderdaad héél erg vetquote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind dat ze als openingsnummer Don't stop me now van Queen moeten doen.
Voor inlevingsvermogen is het veel belangrijker dat ze in het Nederlands zingen zodat ze zich van ieder woordje dat ze uitspreken bewust zijn en de goede emotie weer weten te geven. Bij het Engels is het vaak 'lost in translation' en het is alleen belangrijk te weten of ze goed zijn in het zingen in deze taal wanneer zequote:Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou 3 van de 7 liedjes is toch niet gek..Ze moeten ook in andere taal zingen om de jury beoordelen dat ze dat ook kunnen. Straks als de musical begint dan is het in Nederlands en dat leren ze van te voren wel hoor.. try-out is 22 november.
Yepquote:Op donderdag 25 september 2008 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten de shirtjes van de Avro opnieuw gedrukt worden!![]()
[ afbeelding ]
Daar heb jij weer helemaal gelijk in!! Vooral de vertalingen van Seth Gaaikema komen me de strot ut! Kan die man niet gewoon ritueel geslacht worden ofzo? Het ergste is dat ie het al jaren doet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:00 schreef Cee het volgende:
Neemt niet weg dat ik 9 van de 10 keer jeuk krijg van NL vertalingen uit Engelse (musical)nummers dus over het algemeen prefereer ik toch Engels, maar daar zet ik me gewoon overheen. Ik zie de noodzaak hiervan in.
Ja hehe ik ook natuurlijk de show leuker als een topicquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef Naamah het volgende:
Mwah.. vind persoonlijk toch de show leuker dan het topic
Er is een Musical-film uitgebracht .. waar o.a richard gere en renee zellweger zingenquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik van de vorige keer niet snap is dat Amir in het Engels zong, terwijl Chicago toch ook in Nederland is opgevoerd?
possess en dat betekent weer bezetenheid, en als Nijholt het roept betekent het dus dat ie volle overgave wil zien, zegmaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat betekent dat pezzaaazz eigenlijk??
ah het kwartje valt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Naamah het volgende:
[..]
possess en dat betekent weer bezetenheid, en als Nijholt het roept betekent het dus dat ie volle overgave wil zien, zegmaar
Het bestaat al langer hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:46 schreef Naamah het volgende:
Hij is er volgens mij mee begonnen bij Evita. Of misschien al eerder.. dat weet ik niet. Maar het is een Nijholt-ding, geen Joseph-ding
quote:piz·zazz or pi·zazz or piz·zaz (p-zz)
n. Informal
1. Dazzling style; flamboyance; flair.
2. Vigorous spirit; energy or excitement.
[Origin unknown.]
Haha oke! Grappig zeg, wist ik niet!!quote:
De film waarin Gere en Zellweger 'zingen' is van jaren ná de originele musicalquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:13 schreef Treezz het volgende:
[..]
Er is een Musical-film uitgebracht .. waar o.a richard gere en renee zellweger zingen
Maar dat weet je wel denk ik he ??![]()
Gewoon een vriendin-vriendin, geen Vriendin nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hein een vriendindie is toch zo homo als hans klok
Ik zag je schrikkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah, dacht ik al.
Is niks mis mee S_S dat Hein een vriend heeft !quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hein een vriendindie is toch zo homo als hans klok
Ik heb 17 jaar in dat wereldje rondgehangen. Heb zelf op toneel gestaan en heb geregisseerd en gechoreografeerd. Ik heb ongeveer 600 musicals op band staan. Dus ik denk wel dat je kunt stellen dat ik een hele grote interesse in musicals heb.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, superpost. Doe je zelf aan zang/dans of heb je gewoon een hele grote interesse op het gebied van musicals etc.?
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niks mis mee S_S dat Hein een vriend heeft !
Kom je vaak naar Nederland om te gaan kijken? Ik mis het NLse theater zo in Amerika...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar in dat wereldje rondgehangen. Heb zelf op toneel gestaan en heb geregisseerd en gechoreografeerd. Ik heb ongeveer 600 musicals op band staan. Dus ik denk wel dat je kunt stellen dat ik een hele grote interesse in musicals heb.
Niet echt. Ik mis het ook niet echt moet ik zeggen. Ik ga naar London, of gewoon hier in Ierland. Morgen zit ik bijvoorbeeld in the Helix. Theater in Dub, daar draait the Pirates of Penzance. Heerlijke musical is dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom je vaak naar Nederland om te gaan kijken? Ik mis het NLse theater zo in Amerika...
Stoer.. in het wereldje zoals de musical cabaret , of zoiets wat je hebt laten zien ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar in dat wereldje rondgehangen. Heb zelf op toneel gestaan en heb geregisseerd en gechoreografeerd. Ik heb ongeveer 600 musicals op band staan. Dus ik denk wel dat je kunt stellen dat ik een hele grote interesse in musicals heb.
Nou, hup, ernaartoe. Kun je ook nog even van Remko genietenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Les Mis is inderdaad anders als ik het zo zie op tv..de promostukjes daarvan. Ik zelf ben nooit naar les Miserablës geweest
Moet ik alleen gaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hup, ernaartoe. Kun je ook nog even van Remko genieten
Les mis gaat ook in het weekend door he? nou gaat remko ook door in het weekend he ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hup, ernaartoe. Kun je ook nog even van Remko genieten
Heeft niks te maken met het feit dat je nog niet naar Les Mis bent gegaan, Joseph zit niet in Les Mis, hij had het nog geen dag volgehouden op de barricade, die Joe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet ik alleen gaanDoe ik maar niet. Hein was mijn Joseph
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wimquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Cee het volgende:
(maar je komt niet vrolijk de zaal uit zal ik je alvast vertellen)
Ik maakte afkorting Les Mis of Les Miserablés.. zo goed BAAS..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een cursusje argmentatie en retoriek zou je geen kwaad doen, haaibaatje!
Nee hoeft niet hoor. Ik wens je veel plezier donderdagquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wim
Haaibaai, ik ga waarschijnlijk 2 oktober in mijn uppie. Dus als je meewil, moet je het zeggen, dan hoef je niet alleen
Dat bedoelde ik niet, je interpreteert sommige antwoorden van anderen alleen vaak verkeerd, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik maakte afkorting Les Mis of Les Miserablés.. zo goed BAAS..[ afbeelding ] Wel gemakkelijk hé om mensen discrimineren zoals gisteren bij Hein Gerrits, Laag wijf ben je..
hehehquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
als ik homo's zou haten, zou ik niet naar Joseph kijken he![]()
Tien (nou ja, bij het begin) "lekkere" kerels halfnaakt op tv. Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:17 schreef marcodej het volgende:
Wat een bakvisjes-topic is dit geworden zeg...
Ja sorry mijn fout.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:17 schreef marcodej het volgende:
Wat een bakvisjes-topic is dit geworden zeg...
Heb jij zitten sjanzen met Javert?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wim
Nee, met Valjeanquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb jij zitten sjanzen met Javert?![]()
WimEen ontzettende mopperkont op het podium en off-stage was het zo'n geinpochem.
![]()
Ja, dat denk ik ook. Zeker met het nummer dat hij gekregen heeft.quote:
quote:
Het blijft een zaadgezicht iddquote:
Ik dacht al dat het aan mijn tv lagquote:
Helemaal mee eens, al is dit nog net iets te hoog gegrepen... hij mag 3e of 2e wordenquote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef PeRi het volgende:
ik vind Baer wel leuk. Geloofwaardig, zie hem wel zo performen in een musical.
ff tussendoor: waar is jouw avatar vanquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef Cee het volgende:
PFOE, heb even moeten hollen en racen maar ik zit op de bank! M'n pc wordt geplaagd door een virus maar m'n laptop is gelukkig nog in leven.
Freeeeeeeeeeeeeek.
Hiervanquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef Susi het volgende:
[..]
ff tussendoor: waar is jouw avatar van![]()
Wil 't wel even opzoeken op de jijbuis
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
Godver die Willem weet wel waar ie het over heeft zeg.
Dat ik überhaupt met die man in discussie durfde te gaan.
Liever niet, ik krijg altijd rooie vlekken van Danny Rookquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Merel het volgende:
Zo wat gek, als je je ogen dicht doet hoor je gewoon net Danny Rook praten!
ik hou van je Cee, echtquote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
Godver die Willem weet wel waar ie het over heeft zeg.
Dat ik überhaupt met die man in discussie durfde te gaan.
Elke week toch?quote:
Was die niet familie van Roy?quote:
Belachelijk dat er in die studio gerookt mag worden... waar is zo'n verbod als je het nodig hebtquote:
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal te vertellen, zo'n jonkie!quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef PeRi het volgende:
amir was eigenlijk een mislukkeling dus werd ie maar musicalster
Is hij overmand door emoties en kan hij daarom geen noot vast houden, of is Matthijs gewoon echt slecht?quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef kwakveense het volgende:
vind t altijd zo jammer als ze in musical nummers pas zuiver worden als ze gaan vibreren op de noot....
hij zingt gewoon slecht.quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Is hij overmand door emoties en kan hij daarom geen noot vast houden, of is Matthijs gewoon echt slecht?
nog steeds geen reden om zo vaak van droomberoep te veranderenquote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal te vertellen, zo'n jonkie!
En Amir. Omdat ik een loeigroot zwak voor 't joch heb.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Freek en John... de rest is veldvulling
quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
hm, k vind zn lijf wel prima. maar ik heb dan ook last van ernstige mannelijke deprivatie dus ik vind t al snel goed tegenwoordig...
Same here.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En Amir. Omdat ik een loeigroot zwak voor 't joch heb.
I'm with ya girl.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
hm, k vind zn lijf wel prima. maar ik heb dan ook last van ernstige mannelijke deprivatie dus ik vind t al snel goed tegenwoordig...
Ík heb het idee dat ze John niet zo mogen...quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Freek nog niet in gevaar is... dus ik hoef niet te stemmen, ik kan me sowieso niet indenken dat John of Freek door Willem naar huis zal worden gestuurd
WHYquote:
Ik heb de versie van clay aiken gezien op youtube... vond die van clay toch wat beter hoorquote:
Ik vind z'n stemgeluid mooi, ik vind hem zeker niet meer vals zingen dan de meeste anderen, John en Freek zijn al veilig, de rest doet me minder, behalve Amir, dat vind ik zo'n lief manneke, hij doet me aan een Joseph denken. Hij zal het nooit worden maar ik wil 'm nog even houden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
WHY.. why tell me why .... anita meyer
![]()
Amir is idd een schattig menneke.. echt .. maar tis gewoon aandoenelijk hoe hij probeert in te leven..quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind z'n stemgeluid mooi, ik vind hem zeker niet meer vals zingen dan de meeste anderen, John en Freek zijn al veilig, de rest doet me minder, behalve Amir, dat vind ik zo'n lief manneke, hij doet me aan een Joseph denken. Hij zal het nooit worden maar ik wil 'm nog even houden.
Ben ik het ook helemaal met je eens.quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Treezz het volgende:
[..]
Amir is idd een schattig menneke.. echt .. maar tis gewoon aandoenelijk hoe hij probeert in te leven..
18 jaar is he.. vind het heel wat dat ie daar staat ...![]()
goeie opleiding .. volgend jaar naar de academy van willem en dan lekker knallen![]()
maar voor mij is ie echt geen joseph
zoek uit waar hij woont en waar hij op school zit .en ga 'm knuffelenquote:Op zondag 28 september 2008 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik het ook helemaal met je eens.
Maar toch, ik zie hem graag nog een week terug. Zoals ik eerder in dit topic zei, ik heb een grandioos zwak voor 'm.
Ik vind het allemaal lieverds, daar niet van hoor. Ik ga ze allemaal uitnodigen voor de kerstdagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op zondag 28 september 2008 21:59 schreef Treezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hem dat vooral 'gevoed' is door de productie hoor, om hem interessanter te laten lijken. Roy lijkt me niet zo iemand om te lopen pimpen met het feit dat Danny Rook z'n broer is. En als hij nou eenmaal besmet is met het musical-virus dankzij hem, dan moet je 'm toch wel vernoemen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die Danny Rook promotie in de show vind ik ook dieptriest.
"Oe oe, ik heb een bekende broer"
ik denk dat danny rook ook graag in beeld wil...quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die Danny Rook promotie in de show vind ik ook dieptriest.
"Oe oe, ik heb een bekende broer"
Dat jij dat nog weetquote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh Cee, jij was toch ook Aäron fan? Hij zit toch ook in dat openingsfilmpje?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Robin kijkt weer alsof ie gezichten gaat onderspuiten
Ik vind het Nederlandse introfilmpje trouwens heel rommeligquote:Op zondag 28 september 2008 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet
Nee, al die gasten in het openingsfilmpje zijn ook uit de BBC-serie (niet echte kandidaten, gewoon dansers en zo, zelfde filmpje werd gebruikt bij de Engelse Joseph zoektocht).
Je wil niet zien wie eruit gebonjourd wordt?quote:Op zondag 28 september 2008 22:37 schreef Susi het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Zodra ik weet wie er in de sing off staan ga ik slapen
Ik wilde het ook al zeggenquote:Op zondag 28 september 2008 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Renate Schutte... tenenkrommende presentatrice is dat
Ik kan het uberhaupt al niet zienquote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wil niet zien wie eruit gebonjourd wordt?
Het is zowat kiezen tussen twee kwaden lijkt welquote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
Robin eruit alsjeblieft. Die wil ik gewoon niet meer zien. Baer komt volgende week dan maar.
Dat begint inderdaad nogal irritant te wordenquote:Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
ze lopen roy zo te pushen! en ze hebben de bager aan john. je merkt t echt in de tussenfilmpjes, wie de meeste en de positiefste aandacht krijgen...
Oooohjaaaaquote:Op zondag 28 september 2008 22:49 schreef Kinga het volgende:
Verheug me op de laatste noot van Baer... die gaat verkeerd, voel het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |