Elke week toch?quote:
Was die niet familie van Roy?quote:
Belachelijk dat er in die studio gerookt mag worden... waar is zo'n verbod als je het nodig hebtquote:
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal te vertellen, zo'n jonkie!quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef PeRi het volgende:
amir was eigenlijk een mislukkeling dus werd ie maar musicalster
Is hij overmand door emoties en kan hij daarom geen noot vast houden, of is Matthijs gewoon echt slecht?quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef kwakveense het volgende:
vind t altijd zo jammer als ze in musical nummers pas zuiver worden als ze gaan vibreren op de noot....
hij zingt gewoon slecht.quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Is hij overmand door emoties en kan hij daarom geen noot vast houden, of is Matthijs gewoon echt slecht?
nog steeds geen reden om zo vaak van droomberoep te veranderenquote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog niet een heel levensverhaal te vertellen, zo'n jonkie!
En Amir. Omdat ik een loeigroot zwak voor 't joch heb.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Freek en John... de rest is veldvulling
quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
hm, k vind zn lijf wel prima. maar ik heb dan ook last van ernstige mannelijke deprivatie dus ik vind t al snel goed tegenwoordig...
Same here.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En Amir. Omdat ik een loeigroot zwak voor 't joch heb.
I'm with ya girl.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
hm, k vind zn lijf wel prima. maar ik heb dan ook last van ernstige mannelijke deprivatie dus ik vind t al snel goed tegenwoordig...
Ík heb het idee dat ze John niet zo mogen...quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Freek nog niet in gevaar is... dus ik hoef niet te stemmen, ik kan me sowieso niet indenken dat John of Freek door Willem naar huis zal worden gestuurd
WHYquote:
Ik heb de versie van clay aiken gezien op youtube... vond die van clay toch wat beter hoorquote:
Ik vind z'n stemgeluid mooi, ik vind hem zeker niet meer vals zingen dan de meeste anderen, John en Freek zijn al veilig, de rest doet me minder, behalve Amir, dat vind ik zo'n lief manneke, hij doet me aan een Joseph denken. Hij zal het nooit worden maar ik wil 'm nog even houden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
WHY.. why tell me why .... anita meyer
![]()
Amir is idd een schattig menneke.. echt .. maar tis gewoon aandoenelijk hoe hij probeert in te leven..quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind z'n stemgeluid mooi, ik vind hem zeker niet meer vals zingen dan de meeste anderen, John en Freek zijn al veilig, de rest doet me minder, behalve Amir, dat vind ik zo'n lief manneke, hij doet me aan een Joseph denken. Hij zal het nooit worden maar ik wil 'm nog even houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |