Heeft niks te maken met het feit dat je nog niet naar Les Mis bent gegaan, Joseph zit niet in Les Mis, hij had het nog geen dag volgehouden op de barricade, die Joe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet ik alleen gaanDoe ik maar niet. Hein was mijn Joseph
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wimquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Cee het volgende:
(maar je komt niet vrolijk de zaal uit zal ik je alvast vertellen)
Ik maakte afkorting Les Mis of Les Miserablés.. zo goed BAAS..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een cursusje argmentatie en retoriek zou je geen kwaad doen, haaibaatje!
Wel gemakkelijk hé om mensen discrimineren zoals gisteren bij Hein Gerrits, Laag wijf ben je.. Het is argumentatie
Nee hoeft niet hoor. Ik wens je veel plezier donderdagquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wim
Haaibaai, ik ga waarschijnlijk 2 oktober in mijn uppie. Dus als je meewil, moet je het zeggen, dan hoef je niet alleen
Dat bedoelde ik niet, je interpreteert sommige antwoorden van anderen alleen vaak verkeerd, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik maakte afkorting Les Mis of Les Miserablés.. zo goed BAAS..[ afbeelding ] Wel gemakkelijk hé om mensen discrimineren zoals gisteren bij Hein Gerrits, Laag wijf ben je..
hehehquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
als ik homo's zou haten, zou ik niet naar Joseph kijken he![]()
Tien (nou ja, bij het begin) "lekkere" kerels halfnaakt op tv. Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:17 schreef marcodej het volgende:
Wat een bakvisjes-topic is dit geworden zeg...
Ja sorry mijn fout.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:17 schreef marcodej het volgende:
Wat een bakvisjes-topic is dit geworden zeg...
Heb jij zitten sjanzen met Javert?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik knipoogjes krijg van Wim
Nee, met Valjeanquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb jij zitten sjanzen met Javert?![]()
WimEen ontzettende mopperkont op het podium en off-stage was het zo'n geinpochem.
![]()
Ja, dat denk ik ook. Zeker met het nummer dat hij gekregen heeft.quote:
quote:
Het blijft een zaadgezicht iddquote:
Ik dacht al dat het aan mijn tv lagquote:
Helemaal mee eens, al is dit nog net iets te hoog gegrepen... hij mag 3e of 2e wordenquote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef PeRi het volgende:
ik vind Baer wel leuk. Geloofwaardig, zie hem wel zo performen in een musical.
ff tussendoor: waar is jouw avatar vanquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef Cee het volgende:
PFOE, heb even moeten hollen en racen maar ik zit op de bank! M'n pc wordt geplaagd door een virus maar m'n laptop is gelukkig nog in leven.
Freeeeeeeeeeeeeek.
Hiervanquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef Susi het volgende:
[..]
ff tussendoor: waar is jouw avatar van![]()
Wil 't wel even opzoeken op de jijbuis
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
Godver die Willem weet wel waar ie het over heeft zeg.
Dat ik überhaupt met die man in discussie durfde te gaan.
Liever niet, ik krijg altijd rooie vlekken van Danny Rookquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Merel het volgende:
Zo wat gek, als je je ogen dicht doet hoor je gewoon net Danny Rook praten!
ik hou van je Cee, echtquote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
Godver die Willem weet wel waar ie het over heeft zeg.
Dat ik überhaupt met die man in discussie durfde te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |