Ramses Shaffy is nog helemaal niet dood!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef marcodej het volgende:Twee van de beste chansoniers ooit hebben zich een aantal maal omgedraaid in hun graf ben ik bang. Schande.
(Als we het hebben over inleven, moet die Matthijs hier even naar kijken)
Nee, doe mij maar John en Amir in de sing-off.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet deze keer. Mathijs en Roy in de sing-off.
Yep, ik schaam me.quote:
Cultuurbarbaar dus, zoals ik al zeiquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, ik schaam me.Bedacht het me toen ik het al gepost had.
Maar neemt niet weg dat ze enorm onrecht aangedaan zijn...
Ach, met iemand die de uitvoering van die gast mooi vond en dan ook nog eens vraagt wie het origineel heeft gezongen (en daarbij doelt op de NL'se versiequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar dus, zoals ik al zei.
Ik kom er ook niet op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Kinga het volgende:
Nou.... dat backstage gebeuren gaat niet lukken geloof ik. Wat een draak van een site.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, met iemand die de uitvoering van die gast mooi vond en dan ook nog eens vraagt wie het origineel heeft gezongen (en daarbij doelt op de NL'se versie) praat ik niet meer...
Trio 1 was een beetje rommelig en idd slecht verstaanbaar, maar dat kwam ook door het tempo. Ze waren wel beter dan trio 2 op elkaar in gespeeld vond ik. Trio 2 werd pas vrij laat een trio.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
WowWat heb ik genoten vanavond. Vooral de trio optredens vond ik echt sterk. Het viel me op dat de "zwakkere"groep (Groep 2) het beste optreden gaf. Maar ik werd ook erg vrolijk van de eerste groep
Ja ik moet er ook altijd om lachen om de vader van Royquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Fems het volgende:
Ik vind die vader van Roy zo geweldig, hoe trots en blij die om zijn zoon is! Echt, als ik die man zie begin ik spontaan te lachen.
Voorderest vind ik dat john er wel uit mag! Waarom hem een hoofdrol in deze musical geven. Hij heeft al een hoofdrol in de musical tarzan. En ik vind dat hij ontzettend van zichzelf weet dat die goed is, maar ach. hij gaat er vast niet uit!
Sing off wordt robin en amir. En dan gaat Amir dr uit.
Ja, daar moet je op klikken, en dan nog een tijdje wachten en -indien nog niet geinstalleerd- een programmaatje installeren en alles wegklikken en de site opnieuw startenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar moet je dan op klikken, ik zie een foto van Chantal en Renate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |