quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Wat een eng licht!
Maar dat past wel bij die engerd
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:36 schreef Kinga het volgende:
he he, eindelijk goed commentaar voor John!
Ik vond het ook mooi!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Mathijs![]()
![]()
. Wat mooi! Wat een mooie tekst ook!
(ik kende dat nr niet).
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Mathijs![]()
![]()
. Wat mooi! Wat een mooie tekst ook!
(ik kende dat nr niet).
Denk het ook inderdaad... ik vind zijn stemgeluid ook heerlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Amir heeft best een fijne stem. Hij trilt alleen iets teveel (van de spanning waarschijnlijk?)
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?
Ik vind het ook flauw dat ze elke keer over zijn leeftijd beginnen, had m dan niet mee laten doen. Dat wisten ze toch toen ook al, dat hij jong wasquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Merel het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk amateurs meedoen als iedereen weet dat ze het toch uiteindelijk niet gaan halen?
Ik bedoel de NL versiequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |