Ze kende Roy al heel lang via zijn broer Danny Rook die ook werkzaam was/is bij RTL..quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:22 schreef Treezz het volgende:
En? heeft iemand Life&cooking gekeken ?..nou ik wel.. ontzettend leuk.. en gezellig gedaan...
hysterisch-fan is irene moors van freek.. nou ik ook hoor, en amirke op het laatst met een volle mond in beeld.. hoe schattig
Nog even de nummers die gezongen worden in de herhaling.quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
De nummers zijn uitgelekt!
Heb ze heel rap op moeten typen omdat ik denk dat het filmpje er snel weer af wordt gegooid.
Alles in NL.
Allemaal een solo en een met z’n drieeen.
Opening eerste en opening tweede show en sing-off. Dus ieder 5 nummers.
Kon ik nog maar even bij je zijn – John
Mathijs – Jacques Brel, Laat me niet alleen
Freek – Heerlijk duurt ’t langs – Kom Kees??? (kon het niet verstaan)
John, Mathijs, Freek – Zomaar een dag (Willeke Alberti)
Terug naar toen (Anastacia) – Amir
Robin – (Tarzan) Verloren verleden
Roy – (Willeke Alberti) Waar is de zon
Amir, Roy, Robin: Zing, vecht, huil, bid (Ramses Shaffy)
Opening: Een voor allen, allen voor een (3 musketiers)
Opening result show: Ik wil bij de revue (Sonneveld)
Sing-off: aangepast, Hij gelooft in mij
Ben niet zo blij met al die nummers. Wat een zooi zit er tussen.
Helemaal mee eens! Kan mijn vinger er niet op leggen, maar ik vind hem ook irritant. Kan dus alleen niet uitleggen waarom...quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen om even terug te kijken.
Kan Roy er morgen aub uitgebonjourd worden? Ik vind echt alles aan hem irritant.
Is altijd terug te kijken op rtlgemistquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Cee het volgende:
Damn, ik dacht "die Josephs zullen niet meer komen" en heb overgezapt.
Freek is ook mijn favoriet, hoewel het jammer zou zijn als hij er niet bij is als ik weer naar Les Mis ga...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef Kinga het volgende:
Ben er overheen hoor... Die smile van Freek bij L&CNu nog ff goed zingen straks, hehe.
[..]
Is altijd terug te kijken op rtlgemist![]()
Ik vote Robin er vandaag uit. Die kan ik gewoon niet meer aanzien.
Die zetten ze later op de site. Ik kijk wel naar de backstage. Ben wegquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef VegaKip het volgende:
Die backstage uitzending, is die later ook terug te kijken?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Wat een eng licht!
Maar dat past wel bij die engerd
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:36 schreef Kinga het volgende:
he he, eindelijk goed commentaar voor John!
Ik vond het ook mooi!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Mathijs![]()
![]()
. Wat mooi! Wat een mooie tekst ook!
(ik kende dat nr niet).
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Mathijs![]()
![]()
. Wat mooi! Wat een mooie tekst ook!
(ik kende dat nr niet).
Denk het ook inderdaad... ik vind zijn stemgeluid ook heerlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Amir heeft best een fijne stem. Hij trilt alleen iets teveel (van de spanning waarschijnlijk?)
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zou ik het origineel even opzoeken als ik jou was, dan hoor je pas wat echte kwaliteit is... Dit was maar matig.
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie hebben (o.a.) het origineel gezongen dan?
Ik vind het ook flauw dat ze elke keer over zijn leeftijd beginnen, had m dan niet mee laten doen. Dat wisten ze toch toen ook al, dat hij jong wasquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef Merel het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk amateurs meedoen als iedereen weet dat ze het toch uiteindelijk niet gaan halen?
Ik bedoel de NL versiequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel. Cultuurbarbaar.
Geen idee, ik had het over het origineel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel de NL versie. Liesbeth List?
Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het over het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |