Gaan we samen een keer?quote:
moet je dan eens snel doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb nog nooit een musical gezien.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gaan we samen een keer?Samen met
Peri
en
Erik
.
Yep een strak plan ja. Ik stem voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Strak plan! Ik zal eens kijken of er al een is in het Theater, Taal & Kunst subforum. Of is musical te 'plat' daarvoor? Sommige mensen vinden van wel namelijk.
Ik kan gewoon aan geeneen van hen een hekel hebben, het zijn zo'n schatjes in hun weblog. Roy ook weer, post ie een foto die hij had gemaakt van een regenboog en zet hij erbijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef MisterO het volgende:
Roy is echt zo'n leuke jongen. Ik wil hem knuffelen![]()
![]()
Awwwww.quote:'t hangt ook echt in de lucht vandaag hé dat Joseph steeds dichterbij komt. Overal Joseph kleuren vandaag met dit weer!
Ik 2. Lion King en Tarzanquote:
Lijkt me ook gaaf.. alleen jammer dat ie alleen maar in Rotterdam staat op dit moment..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Die wilde ik ook al voorstellen.Lijkt me een hele gave musical.
Kan ik me voorstellen hoor, maar ik heb Cats zeker 4 of 5 keer gezien en de allereerste keer was in London. Het theater is zo gebouwd dat je tussen de katten inzit min of meer. Het was erg overweldigend in ieder geval, en ik vind de muziek wondermooi. Ik heb op het einde echt tranen met tuiten gehuild toen Grisabella naar de kattenhemel ging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Cats heb ik ook op TV gezien, maar dat was echt te saai voor woorden. Ik kan me voorstellen dat het een hele andere sfeer is als je in een theater kijkt, maar op tv dacht ik echt van
![]()
.
Dat ben ik dan helemaal met je eens!! Net zoals 'I don't know how to love him' uit JCS, of 'Sandy' uit Grease,of 'Don't cry for me Argentina'. Zo zijn er wel meer heel bekende nummers uit musicals die het voor mij echt niet meer doen. Skip ik altijd als ik de CD draai.quote:En Memory vind ik zo'n draak van een nummer
Die moet Cee nog even openen. Toch Cee?quote:
Ik heb de cd van aida gekocht maar niet de musical gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef Naamah het volgende:
Ik ook niet zo veel hoor: Fame, Aïda, Lion King en Evita
En verder wel heel veel televisieregistraties gekeken, maar dat telt natuurlijk nietVooral Cats echt al zoooo vaak op tv gezien
Grappig, drie vriendinnen van me waren er gisteren ook, ook bij de AU!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:41 schreef wonderer het volgende:
Ben gister weer naar Les Mis geweest. Die blonde zeventienjarige (ben zijn naam kwijt) die sneuvelde op de academie kwam even langs bij de AU.
Cee, ga je bij je vriendin op haar pc wel naar de backstage kijken rond kwart over 9 ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:09 schreef Cee het volgende:
Mee eens!
Kan vanavond trouwens niet live mee-spammen/posten hier, ben Joseph kijken bij een vriendin van me.'t is maar dè ge 't wit heej.
@ Treezz, dankje wel voor de tip.dan ga ik na lange tijd ook eens naar Life &Cooking kijken. Was Hein er maar bijquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:49 schreef Treezz het volgende:
Freek en is en blijft mijn favoriet en heeft wel uitdrukking al zeg ik het zelf.. ik ga echt niet naar een voorstelling als roy of amir het word![]()
Btw, pia en de josephs gaan naar life en cooking vanavond en het begint om half 6
Op teletekst staat dat de Josephs ook komenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar alleen Pia komt om over Sunset Boulevard te praten en over OZNJ.
Ik had het van RTL site gelezen. Daar staat haar naam alleen op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef Marissje het volgende:
[..]
Op teletekst staat dat de Josephs ook komen
Holy crap Haaibaai, je hebt gelijk!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cee, ga je bij je vriendin op haar pc wel naar de backstage kijken rond kwart over 9 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |