Misselijke gast die Robin, om nog even te pimpen met je eigen rol en dan je collega nog even een trap na geven door te stellen dat hij zijn tekst vergat...quote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Naamah het volgende:
He liefjes.. gister ging het er toch over dat Baer z'n tekst vergat en dat ik dacht tijdens het sing-off nummer en jullie bedoelden tijdens het afscheidnummer? Maar ik zit nu de weblog van Robin te lezen en daaruit blijkt dat ik ook gelijk had! Baer vergat tijdens de sing-off ook z'n tekst:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misselijke gast die Robin, om nog even te pimpen met je eigen rol en dan je collega nog even een trap na geven door te stellen dat hij zijn tekst vergat...
Het eerste liedje wat freek zong; was zijn mooie opera stem er nog, vind het opzich wel jammer dat ik er niks meer van hoor., maar zijn stem vind ik prettig om naar te horen... hij leeft zich gewoon in en dan is zijn gelaat zeg maar een apart, maar ik erger er niet aan.quote:Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef kwakveense het volgende:
nee, het "opera" achtige is júist een teken van een otnwikkelde en gezonde stem. alleen lee mead's stem heeft een warmte die geen van de nederlandse josephs hebben
er zijn twee type's freek is de typische klassieke stem, john is de typische popzanger. beiden met een goede n gezonde stem die ontwikkeld is richting musical.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
De nummers zijn uitgelekt!
Heb ze heel rap op moeten typen omdat ik denk dat het filmpje er snel weer af wordt gegooid.kan het niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben niet zo blij met al die nummers. Wat een zooi zit er tussen.
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Omdat ze het naar Willem zingen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is Zij gelooft in mij aangepast?
quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef ElizabethR het volgende:
Terug naar toen (Anastacia) – Amir
Ach... Anastasia. Een veel tot de verbeelding sprekend figuur uit de Russische dynastie Romanov.
Ik vind dit nummer 'Journey to the past' niet echt een musical nummer, meer een soft popsong. Destijd gezongen door Aaliyah. Ook een beetje een niemendalletje dit nummer.
Ben het met je eens hoorquote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat ik moet niezen van Annie M.G. liedjes?![]()
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat John voor de tweede keer een nummer voor z'n oma mag zingen?![]()
Pleeg ik ook nog eens een slechte daad als ik zeg dat ik dat nummer best wel heel mooi vind?
Mooi lied ook van Shaffy, ben erg benieuwd.
Idd mooi liedjequote:
Nogalquote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat ik moet niezen van Annie M.G. liedjes?![]()
Nee, en neequote:Pleeg ik heiligschennis als ik zeg dat John voor de tweede keer een nummer voor z'n oma mag zingen?![]()
Pleeg ik ook nog eens een slechte daad als ik zeg dat ik dat nummer best wel heel mooi vind?
Ik ookquote:Mooi lied ook van Shaffy, ben erg benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |