Toch jammer dat ik mama beloofd heb met haar Op zoek naar Joseph te kijken, nu kan ik me er hier niet mee bemoeien

Maar ik heb me weer goed vermaakt gisteravond

Ook al wordt het toch wel heel erg duidelijk dat er een onwijs groot verschil zit in niveau, met name wat betreft zang

Niet dat er zoveel echt vals gezongen wordt (wat ik in het topic trouwens wel vaak terug las

), maar het klinkt gewoon niet mooi.
Freek blijft toch echt mijn favoriet, maar daar zal ik niet teveel over typen, want niet iedereen kan dat hier nog waarderen geloof ik

Ik snap Willems commentaar op hem en John wel, maar vind toch dat beide wel erg benadeeld worden

kunnen zij er wat aan doen dat ze gewoon heel goed zijn? Ze hebben allebei een dijk van een stem én het is prettig om naar te luisteren, weet niet of veel mensen het hier mee oneens zijn? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk..
Aan Roy irriteer ik me dus mateloos, na gisteren al helemaal

Snap niet wat mensen hier (en de jury!) in hem zien.. Zijn stem vind ik gewoon niet fijn om naar te luisteren

Maar da's hetzelfde met Amir, lijkt me een superleuke jongen, en hij doet het allemaal heel leuk, maar om hem nou een hoofdrol in een musical te geven..
Bij Robin ben ik er niet uit, hij moet het sowieso niet worden, maar toch heeftie iets. En dat Baer eruit is was te verwachten, alleen beetje jammer dat ze hem dan ook nog dit nummer gaven, denk niet dat iemand hier iets leuks van had kunnen maken.
Ohja, Mathijs, ja, daar ben ik nog niet uit

Aan de ene kant heeftie wel iets, maar hij moet wat vaker Nederlands zingen. Vond hem eerst heel goed, maar begin nu toch te twijfelen..
Ik kan trouwens wel begrijpen dat veel mensen zich doodergeren aan Paul de Leeuw, maar ik vind hem t dus geweldig doen

Nougoed, samenvatting, Freek for Joseph