Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaal zuiver, dat hoorde ik dan weer welquote:Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
ik zag het ja.. helemaal verstrooit dat ie er uit ligrquote:Op zondag 28 september 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Hij vergat zijn tekst! Wat een blamage.
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"quote:Op zondag 28 september 2008 22:57 schreef Merel het volgende:
Oh sorry, ik gooide 'm dicht hè?
Wat een aaaaaanfluiting dit! Als je dat vergelijkt met het afscheid vorige week...
Maar wat is de eerste zin nou die ze zingen? Ze zetten zo zachtjes en ongelijk in, ik versta het niet!
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingenquote:Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef Kinga het volgende:
"Arme Joseph, jammer dat je gaat.." "Wat staat je te wachten, nu je ons verlaat"
Bedoel je die?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt waar? Hij zong in ieder geval niet helemaalhelemaal niet zuiver, dat hoorde ik dan weer wel
Nee, bij het eindlied. Als de jas wordt uitgedaan moet ie doorzingen... hij zong niks.quote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Ze moesten ieder op zijn beurt zingenquote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Haha, ik zat half te kijken en dacht al goh, wat zingt Robin veel! Nam die het van hem over of wat?
Die zin wordt ook echt gebruikt in de musical. Had ik trouwens destijds bij Evita niet door, die eerste paar regels van de sing-out, dat ze ook in de show voorkomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dank je! Dat kan ik er dus echt niet uit opmaken, maar nu kan ik eindelijk meezingen
Ja, bij Evita op een bepaald moment wel, bijna zeker.. Hoop nu ook!quote:Op zondag 28 september 2008 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doen ze vanaf volgende week eigenlijk twee nummers? Of hoe zat dat bij Evita eigenlijk?
Hij heeft wel een Joseph-hoofd...quote:Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
En wat die jury toch dweept met die Roy is me een raadsel
Ik had even de paint it black van Lee Mead vorige week bekeken, hij doet het inderdaad stukken beter.quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef kwakveense het volgende:
lee mead is zelfs een beetje hoog in dat filmpje
nee, die roy, ik snap t niet. vergelijk lee mead's uitvoering van paint it black maar eens met roy's versie minder visueel spektakel maar zo en zoveel beter...:
en de versie in de finale
en natuurlijk close every door...zucht... Lee
oh trws: ik vond danny de munk ook niet zo subtiel of zacht in oorlog in mij
Zodra die film uit is wil ik die wel hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Robin -> zie commentaar hierboven van the Vulture over bepaalde films![]()
Gewoon in het musicalwereldje. Dus allerlei musicals. En sinds ik niet meer in Nederland woon is mijn verzameling musicals niet zo snel meer gegroeid, maar ik heb inderdaad wel de commerciele musicals zoals Cats, The Phantom, JCS, Les Mis,Joe enzovoort op band, en soms in diverse uitvoeringen. Tarzan heb ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:48 schreef Treezz het volgende:
[..]
Stoer.. in het wereldje zoals de musical cabaret , of zoiets wat je hebt laten zien ?
lijkt me toch wel iets als je zoiets kan!![]()
600 musicals? ook de commerciele(of hoe je het wilt noemen) zoals tarzan etc?
ben je ook naar wicked geweest in america,?? die lijkt me sjiek
Ik heb Joseph diverse keren gezien. In London 1991, met Jason Donovan. En in Nederland door verschillende amateurgezelschappen. Ik vind de musical niet zo erg bijzonder, wel aanstekelijk. En het is inderdaad wel een ensemble musical. Dat is ook een van de redenen dat ie vaak wordt gedaan door amateurs. Zo heeft het koor flink wat te doen, en daar draait het om bij amateurproducties.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:25 schreef Cee het volgende:
* Ceebij de gedachte 600 musicals op band te hebben staan.
Nu komt m'n eigen vergaarde verzamelingetje opeens heel schamel over.![]()
Heb je Joseph ook gezien, ElizabethR? Ik vind het eigenlijk meer een ensemble-musical dan echt een musical die één persoon naar voren brengt. En ik ben benieuwd wat de mensen hier ervan zullen vinden, volgens mij gaat het een beetje langs hen heen dat het bijna een kindermusical is. Ervan uitgaande dat ze hier de zelfde productie opzetten als die op West End draait.
Staat al lang op de site... altijd in zijn geheel om 23.45 na de uitzending.quote:Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Met excuses voor de late antwoorden,maar ik was het weekend in Dublin om te kijken naar een uitvoering van 'The Pirates of Penzance' , en ik wilde niet zo onbeleefd zijn om helemaal niet meer te antwoorden....
[..]
Gewoon in het musicalwereldje. Dus allerlei musicals. En sinds ik niet meer in Nederland woon is mijn verzameling musicals niet zo snel meer gegroeid, maar ik heb inderdaad wel de commerciele musicals zoals Cats, The Phantom, JCS, Les Mis,Joe enzovoort op band, en soms in diverse uitvoeringen. Tarzan heb ik (nog) niet.
[..]
Ik heb Joseph diverse keren gezien. In London 1991, met Jason Donovan. En in Nederland door verschillende amateurgezelschappen. Ik vind de musical niet zo erg bijzonder, wel aanstekelijk. En het is inderdaad wel een ensemble musical. Dat is ook een van de redenen dat ie vaak wordt gedaan door amateurs. Zo heeft het koor flink wat te doen, en daar draait het om bij amateurproducties.
Verder ga ik nu zitten wachten tot Op zoek naar.... eindelijk op uitzending gemist staat
En ik probeer hier niet te lezen tot die tijd
quote:Op maandag 29 september 2008 04:44 schreef Hapertje het volgende:
Wat heeft iedereen toch met het uiterlijk van Freek? Ik zou die jongen 's-nachts niet tegen willen komen met die uitpuilende ogen en die nare, enge blik van hem. Brrrrr.
Geef mij maar dat guitige koppie van Amir!
Trouwens, mijn top 6:
1. Roy (vind ik elke week beter worden, al was deze week ff een inkakkertje)
2. Amir![]()
3. John (Eng, maar deze week erg goed)
4. Freek (ik zou de hele avond bij Joseph in mijn stoel wegkruipen door die enge ogen!)
5. Matthijs (Daniel Boissevain wanna-be)
6. Robin (ik ben elke keer bang dat hij een mede-kandidaat op de bek pakt!)
quote:Gelukkig was het deze week niet zo moeilijk voor mij om dit nummer van Che te zingen ( ik heb Che gespeeld in Evita). Kon ik mooi Baer helpen toen hij z'n tekst vergat.
ja zeg, je kunt toch niet verwachten dat er in TTs rekening wordt gehouden met mensen die de uitzending pas later kijken?quote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk hoor, zo'n spoiler in de TT waardoor ik als topic-mijder omdat ik de show pas vanmiddag kan zien nu al weet wie er uit is!
Maar voor de musical-liefhebbers: [UK] Hairspray: The School Musical
Mooie kijkcijfers weer.quote:Op Zoek Naar Joseph (Ned1) 1.319.000
Op Zoek Naar Joseph Uitslag (Ned1) 1.247.000
Eigenlijk is dat wel een beetje nep.. die Robin heeft dat nummer al tig keer moeten zingen waarschijnlijk, terwijl Baer dit waarschijnlijk nog nooit gedaan had. Maar goed, van mij mochten ze er allebei uitquote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Naamah het volgende:
He liefjes.. gister ging het er toch over dat Baer z'n tekst vergat en dat ik dacht tijdens het sing-off nummer en jullie bedoelden tijdens het afscheidnummer? Maar ik zit nu de weblog van Robin te lezen en daaruit blijkt dat ik ook gelijk had! Baer vergat tijdens de sing-off ook z'n tekst:
[..]
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...quote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef kwakveense het volgende:
ja zeg, je kunt toch niet verwachten dat er in TTs rekening wordt gehouden met mensen die de uitzending pas later kijken?
wel als t een US serie is, want dan loopt de nl tv en de nl kijkers achter.quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...
Oke.. het is lullig, jammer, maar nu niks meer aan te doen. Volgende keer moeten we daar inderdaad ff rekening mee houden, maar gebeurd is gebeurd en het is niet anders.. Was net zo blij dat het viswijven-gebeuren over was, zullen we nu weer gewoon gezellig doen?quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel is: in posts mag er gespoilerd worden, maar TT's zijn meestal spoilervrij? Zelfde met series uit de US zodat de Nederlandse kijkers niet dingen al weten. Is toch gewoon normaal? Nu is mijn kijkplezier voor een deel al verpest...
Nou ja, ik vind het wat overdreven om het zo te stellen hoor. Ik had ook liever nog niet gelezen in de TT dat Baer eruit was. Het lijkt mij een hele kleine moeite om daar rekening mee te houden en zo NIEMANDS plezier te vergallen. Ik kijk expres al meteen wanneer het op uitzending gemist komt, dus blijf er voor op en alles. En nee, ik kan de reguliere uitzending niet zien, net zo min als bijvoorbeeld wonderer. Het gaat per slot van rekening alleen maar om de TT.quote:Op maandag 29 september 2008 13:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel als t een US serie is, want dan loopt de nl tv en de nl kijkers achter.
maar voor een gewoon nederlands tv programma dat al gewoon is uitgezonden op nederlandse tv? lijkt me wat overdreven...
ik vind t ook jammer/lullig voor je hoor, maar je kunt toch niet verwachten dat een heel topic aan mensen rekening gaat houden met wanneer jij de herhaling gaat kijken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |