Het is vroeg, ben er met m'n kop niet helemaal bij en dan geef je al snel een verkeerd antwoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:07 schreef ElizabethR het volgende:
Klopt, die is nog niet zo oud.
Daarom schrijf ik ook,uit welke oorspronkelijke musical uit 1954.......
Van die oorspronkelijke musical was Fosse de choreograaf
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vroeg, ben er met m'n kop niet helemaal bij en dan geef je al snel een verkeerd antwoord.
Maar... het was het eerste antwoord ever in deze serie...
quote:
Nope, dat is zelfs hun laatste musicalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:21 schreef Frollo het volgende:
Martin Guerre toch?
Nope, hun laatste musical is 'The Pirate Queen'quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, dat is zelfs hun laatste musical
Nee, hun een na laatste, spiek ik net.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, dat is zelfs hun laatste musical
Seriouslyquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, hun laatste musical is 'The Pirate Queen'
Over Grace O'Malley, de legendarische Ierse Chieftain, die in conflict kwam met Elizabeth I (ikke dus)
Heel interessante musical!! Ik zit momenteel op de geboortegrond van O'Malley
Nee, volgens mij gingen ze er een schrijven over het wereldberoemde verhaal van ' La dame aux Camélias' naar het boek van Dumas, maar dat zou ik op moeten zoeken. Voor ozver ik voor het laatst heb gelezen gaat die ergens in de lente van 2008 in premiere. Het verhaal is natuurlijk overbekend en al velen malen op toneel gebracht, ondermeer met de opera 'La Traviata' van Guiseppe Verdi. Dus hoe zij dat nu weer in een musical gaan gieten? Ik ben benieuwd!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
SeriouslyDit geeft toch aan dat ik er echt uit ben
Geen flauw idee wat er op dit moment aan nieuwe musicals speelt. Ik weet wel dat ze op een gegeven moment aan het schrijven waren en dat hun nieuwe musical A passageway to India zou zijn. Wat is daar dan mee gebeurd?
En volgens mij weet jij het antwoord ook wel
Last time I checked (en dat is zeker een jaar of 3/4 geleden) waren er echt plannen voor een musical A passageway to India. Maar heb het daarna niet meer bijgehoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gingen ze er een schrijven over het wereldberoemde verhaal van ' La dame aux Camélias' naar het boek van Dumas, maar dat zou ik op moeten zoeken. Voor ozver ik voor het laatst heb gelezen gaat die ergens in de lente van 2008 in premiere. Het verhaal is natuurlijk overbekend en al velen malen op toneel gebracht, ondermeer met de opera 'La Traviata' van Guiseppe Verdi. Dus hoe zij dat nu weer in een musical gaan gieten? Ik ben benieuwd!!!
Sja, officieus is het ' La Révolution Française'. Maar officieel zegt iedereen altijd dat het ' Les Misérables' is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Last time I checked (en dat is zeker een jaar of 3/4 geleden) waren er echt plannen voor een musical A passageway to India. Maar heb het daarna niet meer bijgehoudenOeh Dumas is sowieso gaaf
Enne, geef eens antwoord
Ik bedoelde La Révolution Françaisequote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, officieus is het ' La Révolution Française'. Maar officieel zegt iedereen altijd dat het ' Les Misérables' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |