Haha, goede omschrijving. Leuk jochie, maar nee, echt geen Joseph.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:07 schreef kwakveense het volgende:
ik word juist zo gallisch van dat naieve blije puppy hoofd van Roy
"oh WAUW ik ben DOOOORRR als EEERSTE Mén!!" "wauw gaaaaaaf, hoe gaat dat nummer? *stuiter*"
hij werkt idd wel erg hard. maar ik vind m vocaal nog neit sterk genoeg en qua uitstraling absoluut geen joseph
Aaaah, leuk!! Met welk gezelschap? En welke rol had je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Foxtrot
![]()
* Susi heeft daar in gespeeld. Helemaal geweldig !
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaah, leuk!! Met welk gezelschap? En welke rol had je?
Dat maakt toch niets uit!! Het is in ieder geval een geweldige musical met veel humor en fantastische teksten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Amateurgezelschap, maar desondanks niet minder leuk
http://www.avro.nl/tv/pro(...)en/finale_event.aspxquote:De finale is al weken uitverkocht, wil jij toch de finale van Op zoek naar Joseph op zondag 26 oktober van heel dichtbij meemaken? Er is een exclusief finale-event georganiseerd waar jij bij kunt zijn!
In een speciale studio naast de tv-studio volg je op grote schermen de finale. Daarnaast zijn er exclusieve optredens van een van de finalistes van Op zoek naar Evita en Remko! Hij moest vorige week helaas de show verlaten... Zij zullen live voor je optreden! Na de finale zul je uiteraard de kersverse winnaar van Op zoek naar Joseph zien! Dit alles onder het genot van een lekker drankje en hapje.
De kosten bedragen ¤17,50 per persoon (afschrijving geschiedt via automatische incasso). Voor dit bedrag krijg je toegang tot dit speciale event en word je AVRO-lid. Meld je hieronder aan.
Reageer snel, want de finalekaarten waren ook snel uitverkocht... Let op: je mag maar 1 kaart per persoon bestellen.
Het finale-event gaat uiteraard alleen door als er voldoende aanmeldingen zijn, mocht dit niet het geval zijn dan wordt het geld niet afgeschreven van je rekening.
Wat een gaar raar liedje.. maar oke., ik ben benieuwd wat freek er gaat van makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het moest zou ik in ieder geval het geluidsfragment kunnen uploaden van de LP die ik heb van de musical. Maar van een LP?? Geen idee
Edit:
Toch een stukje gevonden in een compilatie tijdens de MAG 2005
Op 3.25 minuut ongeveer begint Tony Neefhet te zingen
Ja daarom, da gaat 'm wel lukken..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een levendig en expressief nummer volgens mij, en dat zie ik veel liever dan die platte popnummers.
Zoals ik het zie komen juist vaak de bekendere saaie popdeuntjes in de sing-off terechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ja daarom, da gaat 'm wel lukken..alleen die puberende gillende sms-meisjes kennen het nr. niet echt hé
![]()
oja
Pia + een stukje hein in het jaar 2005![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb kaartjes besteld voor het finale-event.![]()
Zou het ijdele hoop zijn om te denken dat Lee Mead misschien wel even langs komt banjeren? Alhoewel het me logischer lijkt dat de laatste 3 of 4 Josephs naar Londen gaan om daar de show te bekijken.
Heb ook voor Evita gestemd voor de Televizier Ring.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef TheVulture het volgende:
De voorganger Op zoek naar Evita is genomineerd voor een Televizierring
Wel terecht, toch een van de meest populaire programma's van het afgelopen seizoen
Jeugdsentiment voor mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wat een gaar raar liedje.. maar oke., ik ben benieuwd wat freek er gaat van maken
De Musical Joseph in de hoofdrol Lee mead..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
Welke voorstelling? Joseph of de finale? De finale duurde gewoon net zo lang als een reguliere uitzending. En volgens mij waren we bij Joseph na een dik anderhalf uur alweer het theater uit.
Strak plan! Ik zal eens kijken of er al een is in het Theater, Taal & Kunst subforum. Of is musical te 'plat' daarvoor? Sommige mensen vinden van wel namelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Treezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals
Goed idee!! Ik ben ooit een musicalquiz gestart, maar het animo was niet erg groot. Maar een musical topic lijkt me levensvatbaar, mede door dit programmaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Treezz het volgende:
[..]
De Musical Joseph in de hoofdrol Lee mead..![]()
Eigenlijk moet er een musical topic komen gezellig babbelen over musicals, volgens mij moet ik veel inhalen wat betreft musical, want ik heb er niet veel gezien zeg maar.., en als ik aan annie M.G smidt denk , denk ik alleen maar aan kinderboekjes...dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |