Ik blijf daar ook elke keer kippenvel bij krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Nog een Brigitte-filmpje dan: de finaleversie van 'Het is over'
Kippenvel
Dat een van de mannen dit maar mag evenaren, al zie ik het niet gebeuren
Vind je die andere versie niet mooier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf daar ook elke keer kippenvel bij krijgen.
Ben het helemaal eens met je. Je weet gewoon dat hij het wordt, door zijn type uiterlijk en goeie zang. Al gun ik het John ook heel erg. Vind hem steeds meer een Joseph worden en vind persoonlijk zijn stemgeluid mooier dan die van Freek.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
(Freek wint, heb tot nu toe altijd al vanaf dag 1 op het goede 'paard' gewed bij die zoektochten dus ik ga ervan uit dat m'n instinct me ook dit keer niet in de steek laat). Ik zie eerlijk gezegd niemand anders dan Freek dit winnen. Leuk dat de jury probeert wat spannings-elementen erbij te gooien door Roy en Mathijs op te hemelen en gedoodverfde runner-up John naar beneden te sabelen maar wat mij betreft is de strijd gestreden.
Nope, hier nog één. Zijn jeugdfoto liet zijn ware aard zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ik dan de enige die de stem en het uiterlijk van Mathijs stom vindt?
ja slotje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de finale-versie ook mooier... zoals ze ontploft halverwegequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
Het is een mooie jongen maar ik vind zijn zangkunsten tot op heden onder de maatquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik vind hem ook niks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Is niet op you tube te vinden. dat liedje van '' Kom Kees'' uit '' Heerlijk Duurt Het Langst''quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef Treezz het volgende:
Ik kan het liedje wat Freek gaat zingen niet echt vinden, wie kan mij helpen
psst.. kijk hier! jaar geleden. je ziet freek .. daar was ie nog 20 jaargrappig
Als ik wist hoe het moest zou ik in ieder geval het geluidsfragment kunnen uploaden van de LP die ik heb van de musical. Maar van een LP?? Geen ideequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niet op you tube te vinden. dat liedje van '' Kom Kees'' uit '' Heerlijk Duurt Het Langst''
quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
Een hele bende liedjes van Annie zijn zwaar favoriet voor mij:
Dansen op een vulkaan, De dertiger jaren, Over tijd, Dat ene moment, Sorry dat ik besta -> Allemaal uit Foxtrot en ik vind ze geweldig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |