abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61943904

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] |

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
pi_61943929
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb heel wat LED- Gadgets besteld op DX aan 15$

1 01223 LED Ice Cube x 1 Pending $2.34 -
Die moet je niet in je bier gooien
  Donald Duck held vrijdag 26 september 2008 @ 23:19:23 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61944067
heeft iemand daar al eens zo'n horloge op kinetische energie besteld (zelf-opwindend) ?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61944108
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand daar al eens zo'n horloge op kinetische energie besteld (zelf-opwindend) ?
Ja ik heb die zilvere Hij is tof, als je hem gewoon normaal draagt gaat ie nooit op. En je kan hem handmatig opwinden.

Echt iedereen denkt dat het een 200 euro horloge is ofzo Het is zeker niet zo'n chinees prul ding.
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:27:43 #5
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61944221
TVP
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:32:21 #6
128384 mcwops
gat in je glas
pi_61944299
ik heb een gorillapod (tripod 02331) aangeschaft voor m'n digitale camera, een bt ding voor mijn gsm en 2x n-card voor de nds. alles goed en snel.
wat ik vervelend vind is dat ze ongevraagd een order splitsen, krijg je maar een deel en enkele weken later t ander deel.

iemand ervaring met die laserpennen >30mw?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_61944352
Nog geen aanstekers maar wel een Touch Diamond.
woef
pi_61944372
tvp aangezien ik ook een bestelling onderweg heb:

Stylish Bar Hub USB 2.0 4-Port (Hot Pink)
Genuine SanDisk MicroSD/TransFlash SDHC TF Memory Card (8GB / Class 2)

[ Bericht 57% gewijzigd door QTPi op 27-09-2008 12:19:05 ]
pi_61944378
Hier zijn we natuurlijk ook weer van de partij als trouwe DX klant!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Donald Duck held vrijdag 26 september 2008 @ 23:36:50 #10
46149 __Saviour__
pi_61944385
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ja ik heb die zilvere Hij is tof, als je hem gewoon normaal draagt gaat ie nooit op. En je kan hem handmatig opwinden.

Echt iedereen denkt dat het een 200 euro horloge is ofzo Het is zeker niet zo'n chinees prul ding.
Van de echte merken zijn die dingen inderdaad loeiduur.
Maar loopt het de klok nog redelijk precies?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61944390
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef mcwops het volgende:
ik heb een gorillapod (tripod 02331) aangeschaft voor m'n digitale camera
Dat is niet zo handig, je had beter:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
Kunnen nemen, die is 10 keer beter
quote:
wat ik vervelend vind is dat ze ongevraagd een order splitsen, krijg je maar een deel en enkele weken later t ander deel.
Als je alleen dingen bestelt die op voorraad zijn dan zou alles goed moeten gaan Ik vind het juist wel handig dat ze opsplitsen, ik heb liever dat ik 9 dingen krijg en op één artikel wacht, dan dat ik op 10 artikelen wacht.
quote:
iemand ervaring met die laserpennen >30mw?
Ja.
pi_61944446
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Van de echte merken zijn die dingen inderdaad loeiduur.
Maar loopt het de klok nog redelijk precies?
Naja dat kan wel beter, ik zou zeggen dat hij aan het begin 20 seconden te snel liep, ik heb hem nu al een tijdje (maandje ofzo?) en nu loopt hij een seconde of 10 per dag te snel. Maar dat stoort me echt totaal niet, mijn 130 euro Fossil ofzo horloge loopt ook zoiets te snel. Schijnt normaal te zijn.
pi_61944473
Had ik een tijdje geleden deze iPod style in-ear oordopjes gekocht, komen ze aan, even in het oor proppen, zat geweldig! Maar dan zie je ineens dat we hier in europa helemaal geen 2.5mm jacks gebruiken...

Dus nu maar een 2.5mm to 3.55mm jack besteld
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:55:34 #14
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_61944759
Tvp
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:02:35 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61944910
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat is de sku even kijken of het wat is!

En ik had gezegt dat ik tijdje niks ging kopen van DX, heb alweer bestellingen geplaatst totaal rond 24$ pff, zo aantrekkelijk vooral de dollarkoers nu!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:34:40 #16
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61945480
Eindelijk eens een goede TS
pi_61945524
Bij mijn laserpen staat "Packaging". Alleen heb ik van iemand die ook uit een Aziatisch land terug van vakantie gekomen is een 5mw pen gehad, zo'n zelfde uitvoering, ook in een doosje enzo, had ik om gevraagd.. maar diegene kon het nergens vinden daar, maar heeft er uiteindelijk toch een gevonden.

Die ik besteld heb is overigens 30mw.
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:45:49 #18
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61945643
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef sander-3 het volgende:
Bij mijn laserpen staat "Packaging". Alleen heb ik van iemand die ook uit een Aziatisch land terug van vakantie gekomen is een 5mw pen gehad, zo'n zelfde uitvoering, ook in een doosje enzo, had ik om gevraagd.. maar diegene kon het nergens vinden daar, maar heeft er uiteindelijk toch een gevonden.

Die ik besteld heb is overigens 30mw.
Dit kan in je dagboek.
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:51:14 #19
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_61945718
tvptje
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61945940
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:45 schreef BreathMe het volgende:

[..]
Dit kan in je dagboek.
Dat was als vervolg op wat ik tegen Dionysiou en RacerDKB zei, dus zeik niet.
pi_61946106
Ik "voel" dat ik komende dagen weer 'n bestelling ga plaatsen, 't is gewoon te verslavend

"If you're not a manc, you're a wank"
pi_61946121
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik "voel" dat ik komende dagen weer 'n bestelling ga plaatsen, 't is gewoon te verslavend

Ik zit vandaag alweer aan de 3de, ik houd geen geld over
pi_61947985
Ik heb na drie maanden inactiviteit gister weer is wat besteld: een SD-kaartlezer
  zaterdag 27 september 2008 @ 09:38:03 #24
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_61948052
Ik had mijn DX-bestelde afstandsbediening voor mijn Canon camera uitgeleend, en de lener heeft er meteen ook een besteld. En volgens mij een aanzienlijk deel van de site leeggekocht.

Gemiste kans, had mijn referer code moeten opgeven...

Inmiddels is mijn Hugsby 3 kleuren lampje ook onderweg. Heb ik best wel een tijdje op moeten wachten (oorspronkelijke order is gesplitst op dit artikel) terwijl het artikel op de site nooit 'uit voorraad' geweest is?? Rrrrraaaaaarrrrrr....
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:00:29 #25
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61948164
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik had mijn DX-bestelde afstandsbediening voor mijn Canon camera uitgeleend, en de lener heeft er meteen ook een besteld. En volgens mij een aanzienlijk deel van de site leeggekocht.

Inmiddels is mijn Hugsby 3 kleuren lampje ook onderweg. Heb ik best wel een tijdje op moeten wachten (oorspronkelijke order is gesplitst op dit artikel) terwijl het artikel op de site nooit 'uit voorraad' geweest is?? Rrrrraaaaaarrrrrr....
DX is aanstekelijk, dat merk ik ook rondom me.
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:23:30 #26
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61948310
Ik ben er ook weer bij, wachtend op mijn mega-order..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:12:01 #27
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_61948796
TVP
  Redactie Frontpage zaterdag 27 september 2008 @ 11:19:10 #28
197197 Moozze
Plugged
pi_61948915
Hoe betalen ze dat dan? Die verzendkosten.
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:40:23 #29
136730 PiRANiA
pi_61949184
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:19 schreef Moozze het volgende:
Hoe betalen ze dat dan? Die verzendkosten.
met dollar0z
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:49:55 #30
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61949305
De dollar is dus echt over de kop gegaan? Zie OP

Edit: Laat maar, net was die pagina dus leeg..
pi_61949723
Ik haar deze shop echt! En door dit topic ook nog is achter focalprice gekomen.. OOK zo'n hatelijke shop...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61949816
quote:
Destination - Netherlands
Eindelijk, de bestelling is onderweg, ben benieuwd
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:48:09 #33
170462 Stinosss
pi_61950040
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat is de sku even kijken of het wat is!

En ik had gezegt dat ik tijdje niks ging kopen van DX, heb alweer bestellingen geplaatst totaal rond 24$ pff, zo aantrekkelijk vooral de dollarkoers nu!
Hoeveel heb je nu uitgespaard met deze koers...1 euro ?
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:52:06 #34
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61950099
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hoeveel heb je nu uitgespaard met deze koers...1 euro ?
Daar ging het niet eens om voor het uitsparen, heb genoeg centjes
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:57:19 #35
128384 mcwops
gat in je glas
pi_61950173
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat is niet zo handig, je had beter:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
Kunnen nemen, die is 10 keer beter
[..]

Als je alleen dingen bestelt die op voorraad zijn dan zou alles goed moeten gaan Ik vind het juist wel handig dat ze opsplitsen, ik heb liever dat ik 9 dingen krijg en op één artikel wacht, dan dat ik op 10 artikelen wacht.
[..]

Ja.
Diie tripod is backordered, de mijne heb ik en doet het prima.

Splitsing bestelling is prima, maar mogen ze wel even aangeven dan

welke laser heb je?
pi_61950231
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:

Ik sta op het punt een battery voor mijn ouders te bestellen voor hun d40 (of 40d whatever). Past die afstandsbediening daarop en welke is het? Doe ik hem erbij als kadootje voor m'n moeder
pi_61950461
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:57 schreef mcwops het volgende:

[..]

Splitsing bestelling is prima, maar mogen ze wel even aangeven dan
Maar dat doen ze toch?! Als je naar de DealExtreme site gaat, en dan inlogt bij My Account, op je order klikt, en Invoice doet, zie je precies of iets in verzending 1, 2 of 3 zit e.d.
quote:
welke laser heb je?
True 30mw groen, 30mw Romisen in de bestelling, en 200mw rood. En nog wat klein 5mw prul. En 200mw groen al tijden in de wishlist
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:25:36 #38
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61950514
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar dat doen ze toch?! Als je naar de DealExtreme site gaat, en dan inlogt bij My Account, op je order klikt, en Invoice doet, zie je precies of iets in verzending 1, 2 of 3 zit e.d.
[..]

True 30mw groen, 30mw Romisen in de bestelling, en 200mw rood. En nog wat klein 5mw prul. En 200mw groen al tijden in de wishlist
Is de 30mW Romisen beter, dan koop ik 'm ook..

Ik wil denk deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10557
pi_61950635
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:25 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is de 30mW Romisen beter, dan koop ik 'm ook..

Ik wil denk deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10557
Ik bedoelde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11018

Schijnt nog beter de zijn dan de True 50mw, die van jou is slechter dan de true 30

edit: die ene die ik gaf, het blijkt dat ze nu andere versturen dan die ze eerst verstuurden, dus nu twijfel ik. De 1e batch was beter dan de true 50mw maar als ik de klanten moet geloven zij nde huidige slechter dan de true 30.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:39:00 #40
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61950687
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik bedoelde deze:

Schijnt nog beter de zijn dan de True 50mw, die van jou is slechter dan de true 30
Wow nice!
quote:
It is stronger then my 80mW green laser.
It is stronger then my friends true 100mW laser
Die staat in m'n mandje!
En weet je of deze toevallig goed is: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7886 ?
quote:
edit: die ene die ik gaf, het blijkt dat ze nu andere versturen dan die ze eerst verstuurden, dus nu twijfel ik. De 1e batch was beter dan de true 50mw maar als ik de klanten moet geloven zij nde huidige slechter dan de true 30.

Gedver nee hé?
Mischien wil ik dan gaan voor deze UltraFire; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7886
pi_61950864
Bestelling geplaatst: 19 september
Bestelling ontvangen: 27 september

8 dagen! en het is al binnen!
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:48:34 #42
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61951607
Ik heb nu een zooitje aansteker besteld bij kaidomain, maar waar koop je aanstekergas? Ik dacht gewoon in de supermarkt maar daar hebben ze het niet
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:51:42 #43
170462 Stinosss
pi_61951644
Action, Blokker, Novy, bouwmarkten...enz enz
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:52:11 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61951652
nog geen 1.5 week geleden besteld, ennu al binnen mn SDHC cardreader

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 27-09-2008 14:57:17 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:52:40 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61951658
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje aansteker besteld bij kaidomain, maar waar koop je aanstekergas? Ik dacht gewoon in de supermarkt maar daar hebben ze het niet
primera, action, blokker
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_61951681
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef JanusAnus het volgende:
Zoals iedereen al zei, Blokker, Action, Kruidvat etc. Je hebt goedkope troep en hele dure, bij die dure zijn minder onzuiverheden. Ik koop altijd die goedkope

Er zitten altijd 10 van die plasticjes bij om het te passen bij ander type aanstekers, maar bij elke DX en KD aansteker die ik had moest ik gewoon de normale fitting gebruiken, ipv zo'n plasticje.
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:57:15 #47
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61951706
Ok bedankt. Ik kijk eerst ff bij de plaatselijke drogist, want als ze het bij het kruidvat hebben hebben ze het daar misschien ook wel.

Anders moet ik zo ver fietsen
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:11:24 #48
206640 Beelzebufo
pi_61951865
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:02 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ik sta op het punt een battery voor mijn ouders te bestellen voor hun d40 (of 40d whatever). Past die afstandsbediening daarop en welke is het? Doe ik hem erbij als kadootje voor m'n moeder
ik heb deze. Schijnt niet te werken in combinatie met een 40D (zie derde commentaar op deze pagina)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_61952215
Net nog even een UV filter en schoonmaak doekjes voor mijn camera besteld.
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:46:21 #50
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61952295
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik bedoelde deze:

Welke ga je nu kopen? is deze niet goed? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7886
Ik wil een sterke, mooie groene flaslight laser rond de 50 dollar
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:40:51 #51
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_61953218
tvp/ip
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:44:19 #52
170462 Stinosss
pi_61953301
Waarom een laser met een zaklampcasing?
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:51:06 #53
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61953454
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef Stinosss het volgende:
Omdat ik dat mooi en strak vind..?
pi_61953571
Weet iemand hoe dat zit met die tracking? Ik ga naar die website van DX, klik op dat tracking nummer, en dan kom ik op een website van HongKong post.

Daar vragen ze om een Enquiry Reference Number; Nou, die heb ik niet, dus ik druk op Enter, en dan krijg ik de volgende melding:
quote:
The tracking result of the item (RA890740234HK) is presently not available. Please try again later.
Nu zie ik wel dat er staat dat ik het later moet proberen, maar moet ik niet een enquiry reference number invullen? En zoja, waar vind ik die?
pi_61953599
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:11 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

ik heb deze. Schijnt niet te werken in combinatie met een 40D (zie derde commentaar op deze pagina)
Hé, dat is wel raar. Die was eerder (zeker weten) ook voor de 40D. Net zoals [url=]deze[/url], die had ik in mijn wishlist gezet omdat hij voor een 40D zou zijn, maar nu is het artikel aangepast en staat in de titel dat hij voor een 400D is, maar in de omschrijving komt nog steeds 40D voor. Erg verwarrend. Als ik nu vanuit mijn wishlist naar het artikel ga, staat daarna bij het artikel dat hij nog niet toegevoegd is. Pff, nog maar even mee wachten dan. Thx iig
pi_61953634
Gewoon een paar daagjes wachten.
Die 200mW red laser, kan ik daarmee handvaten van fietsen doen smelten?
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:00:10 #57
170462 Stinosss
pi_61953648
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:59 schreef Wunny het volgende:
Gewoon een paar daagjes wachten.
Die 200mW red laser, kan ik daarmee handvaten van fietsen doen smelten?
Die niet zo kansloos man. ajb
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:05:39 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61953771
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef Stinosss het volgende:

[..]

zaterdag 27 september 2008 @ 17:21:34 #59
128384 mcwops
gat in je glas
pi_61954066
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:57 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die tracking? Ik ga naar die website van DX, klik op dat tracking nummer, en dan kom ik op een website van HongKong post.

Daar vragen ze om een Enquiry Reference Number; Nou, die heb ik niet, dus ik druk op Enter, en dan krijg ik de volgende melding:
[..]

Nu zie ik wel dat er staat dat ik het later moet proberen, maar moet ik niet een enquiry reference number invullen? En zoja, waar vind ik die?
dit staat in de OP
quote:
V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:35:03 #60
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61954326
Zo zo, DealExtreme is snel! Gisteren stond mijn bestelling nog op Processing (iets was 3 weken lang backordered, toen maar veranderd naar andere SKU), sinds vanmiddag op Packaging, en is nu al verzonden!
De order heeft dus maar maximaal 12 uur op Packaging gestaan, en over een weekje heb ik hem dus binnen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_61954690
nu jullie het over Tracking nummers hebben ;

ik zie net met toeval dat erbij mij niet eens een tracking nummer is vermeld :|?

terwijl mijn pakketje al 3/4 dagen op verzonden staat ?

Noujaa t zou vast wel goed zijn
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:23:55 #62
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61955265
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef Downstar het volgende:
nu jullie het over Tracking nummers hebben ;

ik zie net met toeval dat erbij mij niet eens een tracking nummer is vermeld :|?

terwijl mijn pakketje al 3/4 dagen op verzonden staat ?

Noujaa t zou vast wel goed zijn
Heb ik ook met de helft van de orders volgensmij geven ze alleen trackingnummers met orders met 20$ en der boven.

PS: Mijn 3 grote orders zijn net allemaal geshipped zonder vertragingen toppie!
Wel rare tijd, normale worden mijn dingen 's ochtends geshipped
pi_61955489
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:21 schreef mcwops het volgende:

[..]

dit staat in de OP
[..]
Thnx, kut... Dan zal het een dezer dagen wel arriveren.
pi_61957019
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ik wil het op me eigen fiets doen.
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:42:02 #65
170462 Stinosss
pi_61958107
Ja, maak dat de president van Amerika wijs ofzo .
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:56:47 #66
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61958421
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef Stinosss het volgende:
Ja, maak dat de president van Amerika wijs ofzo .
Ik wil op jouw schijnen..
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:06:54 #67
48067 neo2000
pi_61958645
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef Stinosss het volgende:
Waarom zoveel lasers bestellen überhaupt..? Veel betere vraag in mijn optiek..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:11:52 #68
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61958775
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Waarom zoveel lasers bestellen überhaupt..? Veel betere vraag in mijn optiek..
Ik vind die lasers interessant en mooi

Heb tot nu toe alleen de;

30mW True Green Laser
200mW Red Laser (Komt volgende week met de post)
pi_61958926
Dus niemand kan mij vertellen of ik me handvaten van me fiets kan smelten met die 200mW Red Laser?
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:23:25 #70
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61959128
Waarom zou je dat in godsnaam willen
pi_61959168
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:16 schreef Wunny het volgende:
Dus niemand kan mij vertellen of ik me handvaten van me fiets kan smelten met die 200mW Red Laser?
Als je even op de pagina van dat product kijkt, en even naar onder scrolt. Dan zie je wat filmpjes staan
pi_61959287
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef JanusAnus het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam willen
Idd.. neem dan gewoon een aansteker.. of een vergrootglas.. of een soldeerbout.. Maar waarom inderdaad, en waarom de handvaten van je fiets.
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:51:08 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61959866
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Idd.. neem dan gewoon een aansteker.. of een vergrootglas.. of een soldeerbout.. Maar waarom inderdaad, en waarom de handvaten van je fiets.
Hij wilt een tribal in z'n handvat graveren
  zondag 28 september 2008 @ 00:38:28 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61962575

Welke?
Ik weet het echt niet
Eentje die kan;

- Branden (het liefst)
- Goed zichtbaar is beter dan de 30mW true.
  zondag 28 september 2008 @ 00:41:17 #75
170462 Stinosss
pi_61962598
Boven de 100mW dan he.

In ieder geval niet die 200mW rode laser, dat is meer infrarood.

Post eens wat links welke je op het oog hebt.
  zondag 28 september 2008 @ 00:43:05 #76
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61962615
Het liefst een groene flashlight style laser Stinosss
links;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10557
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7886
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341

Er zijn ook nog andere Factory pot-modded en niet Factory pot moded maar weet niet of ik dat moet vertrouwen...

Ik hoor het wel van je
  zondag 28 september 2008 @ 00:47:03 #77
170462 Stinosss
pi_61962669
Naja, dat zijn allemaal 30mW's lasers behalve de laatste.

Hierin zitten gewoon dezelfde laserdiodes als bij de standaard laserpennen.

Sowieso zul je de 200mW dus het beste zien. Boven de 50mW is goed te zien overdag.

Slecht dat ik nu niet in de kroeg zit
pi_61962688
tvp
  zondag 28 september 2008 @ 00:50:39 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61962727
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:47 schreef Stinosss het volgende:
Naja, dat zijn allemaal 30mW's lasers behalve de laatste.

Hierin zitten gewoon dezelfde laserdiodes als bij de standaard laserpennen.

Sowieso zul je de 200mW dus het beste zien. Boven de 50mW is goed te zien overdag.

Slecht dat ik nu niet in de kroeg zit
Die 200mW is wel tering duur 184$ ofzo, is die potmodded echt troep dan of niet?

Ik zit nu ook niet in de kroeg, heb een biertje voor me
  zondag 28 september 2008 @ 00:58:16 #80
170462 Stinosss
pi_61962838
Waarom pak je niet zoiets: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12595
?

Potmodded kan vaak geen kwaad. Levenduur zal echter wel verkorten aangezien de diode een grotere stroom te verwerken krijgt.
  zondag 28 september 2008 @ 01:05:58 #81
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61962960
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:58 schreef Stinosss het volgende:
Waarom pak je niet zoiets: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12595
?

Potmodded kan vaak geen kwaad. Levenduur zal echter wel verkorten aangezien de diode een grotere stroom te verwerken krijgt.
Is er niet een iets betere? En is deze beter dan de 30mW true green, dan is het namelijk wel wat
Wat is de levensduur van een potmodded dan ongeveer? Mischien wil ik wel zo een wel een factory.
pi_61963095
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is er niet een iets betere? En is deze beter dan de 30mW true green, dan is het namelijk wel wat
Wat is de levensduur van een potmodded dan ongeveer? Mischien wil ik wel zo een wel een factory.
580.000 keer kut Die had ik verdomme ook wel willen hebben... alleen is die 30mw van mij vandaag verzonden, en ik hoef er geen 2.
  zondag 28 september 2008 @ 01:16:11 #83
170462 Stinosss
pi_61963116
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Geen idee of er een ''betere'' is....is ook maar behoorlijk relatief.

Levensduur valt niet zo te zeggen, dan zul je echt de datasheet erbij moeten pakken . Hangt nogal af van veel factoren. Aantal warmte-cyclys, batterijspanning, ambient-temp, diode-stroom...
pi_61963146
Die 50mw heeft grotere batterijen dan die AAA'tjes, die bij mijn 5mw laser zijn al na een avondje "honden die uigelaten worden pesten" leeg
  zondag 28 september 2008 @ 01:18:56 #85
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61963155
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:14 schreef sander-3 het volgende:

[..]

580.000 keer kut Die had ik verdomme ook wel willen hebben... alleen is die 30mw van mij vandaag verzonden, en ik hoef er geen 2.
Haha ik had mijn 30mW True doorverkocht voor het zelfde bedrag, vandaar dat ik een nieuwe zoek..
  zondag 28 september 2008 @ 01:21:50 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61963204
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:16 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Geen idee of er een ''betere'' is....is ook maar behoorlijk relatief.

Levensduur valt niet zo te zeggen, dan zul je echt de datasheet erbij moeten pakken . Hangt nogal af van veel factoren. Aantal warmte-cyclys, batterijspanning, ambient-temp, diode-stroom...
Conclusie deze is beter; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12595
En als je centjes over hebt kan je beter de 184$ versie pakken. Maar dat is duur voor een ''lasertje'' voor mij.
  zondag 28 september 2008 @ 01:27:17 #87
170462 Stinosss
pi_61963288
Uhuh.

Hou wel rekening met de CR123's.
  zondag 28 september 2008 @ 01:36:21 #88
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61963400
Crap ze hebben deze wel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 maar geen oplader..

EDIT: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770

Welke batterijen zou ik met die oplader gebruiken mij lijkt die sku 722 toch? Voor maximale performence met de laser.
pi_61966316
Misschien handig om een laser topic te maken ?
  zondag 28 september 2008 @ 11:57:02 #91
170462 Stinosss
pi_61966940
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef Dionysiou het volgende:
Crap ze hebben deze wel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 maar geen oplader..

EDIT: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770

Welke batterijen zou ik met die oplader gebruiken mij lijkt die sku 722 toch? Voor maximale performence met de laser.
Deze batt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723

Is iig geen merkloze crap.
  zondag 28 september 2008 @ 12:57:14 #92
128384 mcwops
gat in je glas
pi_61968104
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:57 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Deze batt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723

Is iig geen merkloze crap.
hoe laad je die op in Eu?
heb deze besteld, realiseer me nu pas dat ik daar wel passende batts bij moet hebben graag een advies
  zondag 28 september 2008 @ 13:09:11 #93
170462 Stinosss
  zondag 28 september 2008 @ 13:28:30 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61968633
  zondag 28 september 2008 @ 13:30:50 #95
170462 Stinosss
pi_61968673
Die komt met een US-plug.
  zondag 28 september 2008 @ 13:32:42 #96
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61968705
Dan gooi je toch zo'n converter erbij?
  zondag 28 september 2008 @ 13:36:26 #97
170462 Stinosss
pi_61968794
Ja, of je doet niet moeilijk en je pakt gewoon de eerste lader.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770

zondag 28 september 2008 @ 13:44:55 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61968957
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:36 schreef Stinosss het volgende:
Ja, of je doet niet moeilijk en je pakt gewoon de eerste lader.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770

Haha hier moest ik om lachen, is goed
Agreed

Vraagje: Wat gebeurd er als je 100 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) koopt?
  zondag 28 september 2008 @ 13:56:10 #99
170462 Stinosss
pi_61969172
Ja niks, wordt hij verstuurd als gift, en je doneert DX 99 dollarcent.
pi_61969334
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:27 schreef Stinosss het volgende:
Uhuh.

Hou wel rekening met de CR123's.
Zijn dat niet dezelfde als deze?
  zondag 28 september 2008 @ 14:17:36 #101
170462 Stinosss
pi_61969660
LR14 is niet gelijk aan CR123 toch?
pi_61970089
Hoe is de kwaliteit van die mobieltjes van hun?
Ik vind die Diamond kopie van HTC namelijk best vet..
  zondag 28 september 2008 @ 14:42:29 #103
170462 Stinosss
pi_61970296
Vaak goede namaak. Blijft echter een grote gok.

Hou rekening met de EMS verzending. Dat wil je niet.
  zondag 28 september 2008 @ 14:54:07 #104
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_61970675
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:58 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Hé, dat is wel raar. Die was eerder (zeker weten) ook voor de 40D. Net zoals [url=]deze[/url], die had ik in mijn wishlist gezet omdat hij voor een 40D zou zijn, maar nu is het artikel aangepast en staat in de titel dat hij voor een 400D is, maar in de omschrijving komt nog steeds 40D voor. Erg verwarrend. Als ik nu vanuit mijn wishlist naar het artikel ga, staat daarna bij het artikel dat hij nog niet toegevoegd is. Pff, nog maar even mee wachten dan. Thx iig
De 40D heeft ook geen Infrarood sensor, je kan wel een wireless remote control kopen voor de 40D (originele set LC-5 kost ongeveer 300+).

maar weer ontopic, remote heb ik dus ook besteld voor mijn 350D en een klein statief. Gisteren heb ik mijn "order shipped" mailtje ontvangen.
pi_61971224
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:03 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Zijn dat niet dezelfde als deze? [ afbeelding ]
Nee deze.

woef
pi_61971298
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16093

weer een nieuwe laser ? 100 mw red op AAA batterijen voor maar $24..

zal dat nog wat zijn ?
  zondag 28 september 2008 @ 15:24:10 #107
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61971497
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16093

weer een nieuwe laser ? 100 mw red op AAA batterijen voor maar $24..

zal dat nog wat zijn ?
Nah niet echt verbluffend in tegenstelling met de 200mW
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 15:33:52 #108
197197 Moozze
Plugged
pi_61971735
Waarom gaat het alleen over lasers?
  zondag 28 september 2008 @ 15:43:24 #109
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_61971967
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:33 schreef Moozze het volgende:
Waarom gaat het alleen over lasers?
Inderdaad, het doel van die dingen schiet mij ook voorbij, naast het feit dat ze gevaarlijk zijn ...
Zou niet de eerste keer zijn dan een voorbijganger blind wordt door zo'n ding.
  zondag 28 september 2008 @ 15:55:54 #110
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61972270
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Inderdaad, het doel van die dingen schiet mij ook voorbij, naast het feit dat ze gevaarlijk zijn ...
Zou niet de eerste keer zijn dan een voorbijganger blind wordt door zo'n ding.
Met een goed verstand kom je ver, dat is aanstellerij een voorbijganger eventjes blind schijnen..
nope.
  zondag 28 september 2008 @ 16:05:31 #111
170462 Stinosss
pi_61972512
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nah niet echt verbluffend in tegenstelling met de 200mW
Waarschijnlijk is deze wel verbluffender. Deze spuugt waarschijnlijk een stuk minder infrarood uit dan de 200mW rode laser van DX.
  zondag 28 september 2008 @ 16:08:58 #112
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61972656
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is deze wel verbluffender. Deze spuugt waarschijnlijk een stuk minder infrarood uit dan de 200mW rode laser van DX.
Dus deze kan beter branden en is beter zichtbaar dan de 200mW wil je zeggen?
Gek, voor deze prijs
  zondag 28 september 2008 @ 16:16:14 #113
170462 Stinosss
pi_61972884
Nope, niet beter branden. Wel beter zichtbaar.
  zondag 28 september 2008 @ 16:17:23 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61972912
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Nope, niet beter branden. Wel beter zichtbaar.
Dan snap ik 't
pi_61973916
Iemand die weet "Expedited Order Received - in stock" betekend?

Ik vertaal het als "versnelde bestelling ontvangen - op voorraad", maar die melding kreeg ik voor zover ik weet niet bij mijn andere bestelling, dus wat het nou inhoud. Lekker vaag allemaal..
pi_61973964
1 oktober is een feestdag in China, dan moet je verplicht vrij geven, dus 1 t/m 3 oktober zijn ze gesloten.

4 oktober 9 uur 's ochtends (HK tijd) gaan ze weer open.

Ze zeggen zich de komende dagen nog even uit het naadje te gaan werken, om alles nog snel te verzenden voor die feestdagen, maar ze kunnen niets beloven. Houd er dus rekening mee dat als je nu wat besteld word, het óf heel snel gaat, óf dat je het pas na 4 oktober geshipped krijgt.

En sowieso gaat het verdomde snel de laatste tijd, tijd tussen order plaatsen en ontvangen is bij mij laatste order 6-7 dagen geweest!
pi_61973991
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:55 schreef sander-3 het volgende:
Iemand die weet "Expedited Order Received - in stock" betekend?

Ik vertaal het als "versnelde bestelling ontvangen - op voorraad", maar die melding kreeg ik voor zover ik weet niet bij mijn andere bestelling, dus wat het nou inhoud. Lekker vaag allemaal..
Ze hebben informatie gekregen van de leverancier, en alles blijkt op voorraad te zijn, dus morgen pakken ze het in en verzenden ze het als het goed is. Die status krijg je altijd hoor, maar soms duurt het zo kort (maar 2 uur ofzo) dat je het niet eens merkt.
  zondag 28 september 2008 @ 17:16:51 #118
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61974400
Ik zag eerst een plugin voor MozillaFirefox dat je de actuele koers zag met de 2,5 procent van PayPal erin verwerkt, is die er ook voor IE7?
  zondag 28 september 2008 @ 17:20:04 #119
170462 Stinosss
pi_61974457
Nee, die is er niet.
  zondag 28 september 2008 @ 17:31:31 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61974712
IE zuigt toch, dus waarom niet gewoon overstappen? Adblock Plus erbij, en je zult een geheel nieuwe internetervaring beleven.

/quit Firefox-fanboy-mode.
pi_61974769
Ik kon 't niet laten en heb zojuist 'n bestelling gedaan. Nu hoop ik trouwens wel dat 't voor 1 oktober geshipped wordt, ik zie hier net pas over die feestdagen

Macro Lens Adapter for Nikon $9,21 USD
Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2,20 USD
JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD
Massa Camera Lens Hood (for 52mm Diameter Lens) $6,31 USD
52mm Digital Camera Lens Cover $3,55 USD
Cool Ball Laptop Leg $3,93 USD
  zondag 28 september 2008 @ 17:35:35 #122
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61974801
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
IE zuigt toch, dus waarom niet gewoon overstappen? Adblock Plus erbij, en je zult een geheel nieuwe internetervaring beleven.

/quit Firefox-fanboy-mode.
Mozilla is toch slomer dan IE7?
  zondag 28 september 2008 @ 18:03:31 #123
170462 Stinosss
pi_61975426
Ja grapjas. Lees je ffe in.

En anders hebben we nog altijd Chrome voor je.
  zondag 28 september 2008 @ 18:08:57 #124
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61975546
Ik ga Chrome nu proberen

EDIT: Ik zit nu op Chrome wel irritant dat je links geen ''Favorieten'' meer hebt maar je hebt nu rechts ''Bladwijzers'' wat op hetzelfde neerkomt, maar hij lijkt 10x zo sneller, en is mooier ik denk dat ik gewoon IE7 verwijder en probeer aan Chrome te wennen!

[ Bericht 22% gewijzigd door Dionysiou op 28-09-2008 18:18:27 ]
pi_61975794
Via welke site kan je het beste Senheisser oordopjes kopen? dat was toch niet dealextreme?

en zijn die oordopjes orgineel of replica?
Love is in the air!
pi_61976038
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Via welke site kan je het beste Senheisser oordopjes kopen? dat was toch niet dealextreme?

Focalprice.com

en of ze echt zijn geen idee ; ik heb nog niks daar besteld .. maar als ik zo hoor van andere fokkers ; lijken ze toch aardig goed te zijn en zijn ze waarschijnlijk echt !
pi_61976096
quote:

Focalprice, niemand weet echter of ze echt zijn of nep. Maar de meeste mensen zeggen echt, en ze lijken héél echt. De geluidskwaliteit is in ieder geval hetzelfde als bij de originele.
  zondag 28 september 2008 @ 18:48:41 #128
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61976482
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Focalprice, niemand weet echter of ze echt zijn of nep. Maar de meeste mensen zeggen echt, en ze lijken héél echt. De geluidskwaliteit is in ieder geval hetzelfde als bij de originele.
De bass is meestal minder, althans bij mij en sommige andere fokkers.
  zondag 28 september 2008 @ 20:51:54 #129
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61980100
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

De bass is meestal minder, althans bij mij en sommige andere fokkers.
Spreek voor jezelf faggot.
  zondag 28 september 2008 @ 20:56:15 #130
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61980258
Net een swivel en een paraplu besteld voor mijn flitsers. Flink goedkoper als in Nederland, ben wel benieuwd naarde kwaliteit.
pi_61980489
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Wunny het volgende:
Ik zou het nooit doen. De kans dat hij niet werkt is mij te groot, aangezien de meeste mobieltjes uit China exact hetzelfde IMEI nummer hebben En als die geblokt is door je provider kan je er niets mee.

En ik heb al een HTC Touch Pro dus waarom moet ik een namaakDiamond
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:51 schreef BreathMe het volgende:

[..]

Doe normaal.
  zondag 28 september 2008 @ 21:07:33 #132
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61980638
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik zou het nooit doen. De kans dat hij niet werkt is mij te groot, aangezien de meeste mobieltjes uit China exact hetzelfde IMEI nummer hebben En als die geblokt is door je provider kan je er niets mee.

En ik heb al een HTC Touch Pro dus waarom moet ik een namaakDiamond
[..]

Doe normaal.
doe zelf normaal.
pi_61980793
quote:

[..]

pi_61980866
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef BreathMe het volgende:

[..]

doe zelf normaal. [ afbeelding ]
  zondag 28 september 2008 @ 21:17:57 #135
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61981034
quote:

[..]

Wat ben jij voor achterlijke randdebiel?
Even serieus fatsoen is ver weg te zoeken bij meneer.
pi_61981086
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Wunny het volgende:
Ik vond hem ook wel vet alleen wat het verpest is dat ie ze eigen OS draait en dus niet windows mobile, hierdoor ben je enorm gelimiteerd kwa programma's(wat ik juist het voordeel vind van windows mobile, dat er dus zoveel progs voor zijn).
En ook heb je kans dat de douane hem inpikt aangezien er HTC opstaat terwijl het een namaak is ben je dus alles kwijt(+ een boete dacht ik).
pi_61981280
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

En ook heb je kans dat de douane hem inpikt aangezien er HTC opstaat terwijl het een namaak is ben je dus alles kwijt(+ een boete dacht ik).
Nou die kans is zeg maar 0.0001% Er is nog nooit een pakje van mij opengemaakt.
  zondag 28 september 2008 @ 21:27:58 #138
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61981408
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nou die kans is zeg maar 0.0001% Er is nog nooit een pakje van mij opengemaakt.
0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001
pi_61981418
en hij heeft maar een 1.3 mp camera
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zondag 28 september 2008 @ 21:30:23 #140
170462 Stinosss
pi_61981477
Zolang je het maar NIET met EMS laat verzend is alles oke. Uiteraard altijd als gift laten verzenden.
  zondag 28 september 2008 @ 21:31:38 #141
170462 Stinosss
pi_61981527
Btw, ligt het aan mij of is Focalprice zo langzaam?

Heeft focalprice ook zoiets als een ''Gift'' product ?
pi_61981627
Even TvPen
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 22:17:20 #143
197197 Moozze
Plugged
pi_61982955
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef jeroendh het volgende:
en hij heeft maar een 1.3 mp camera
Als je een camera wilt moet je een camera kopen, geen telefoon...
pi_61983194
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik vond hem ook wel vet alleen wat het verpest is dat ie ze eigen OS draait en dus niet windows mobile, hierdoor ben je enorm gelimiteerd kwa programma's(wat ik juist het voordeel vind van windows mobile, dat er dus zoveel progs voor zijn).
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.
pi_61983465
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.
Dus op basis van aannames en er maar even voor het gemak vanuit gaande betaal je even 108 euro op om dat te testen? Grote gok lijkt me. Niet dat je ongelijk zou hebben, maar kan me voorstellen dat je dit soort dingen wel zeker wilt weten..
pi_61983733
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.co(...)6072~threadid.185436
Ding heeft trouwens niet eens GPS :p.

Opzich is ie maar ¤75, als ie windows mobile had gehad had ik het denk ik wel gedaan, kga nu maar een htc touch cruise kopen :p.
pi_61983861
quote:

Focalprice, maar ze zijn al heel lang uitverkocht, en ik moet er nog 4 bestellen
  zondag 28 september 2008 @ 23:03:33 #148
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61984384
Zo m'n laatste order voorlopig (nu echt Stinosss!)

42 euries á 60 dollars.
-

00722 LIR 3.6V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending $3.61 -
00723 Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending
ETA 9/30/2008 $6.67 -
00770 Soshine CR123A Battery Charger x 1 Pending $10.20 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 9 Pending $0.01
03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Pending
ETA 10/2/2008 $0.99 -
12595 50mW Flashlight-Style Green Laser - Non-Focusable (CR123A Battery Included) x 1 Pending $38.43 -

Heb die 3.6V batteries erbij gedaan omdat die andere op ETA staan en die 9x Gift zodat ie 60 dollar werd
  zondag 28 september 2008 @ 23:25:27 #149
170462 Stinosss
pi_61985012
Een DX sponsor! Altijd leuk, iemand die zich wil distantiëren van de rest van Nederland .
pi_61986270
Maar wie heeft goede ervaringen met Focalprice.com en hun in-ears? Ik heb nieuwe nodig! (heb op dit moment Senheisser)
Love is in the air!
  maandag 29 september 2008 @ 07:10:42 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61988392
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Stinosss het volgende:
Een DX sponsor! Altijd leuk, iemand die zich wil distantiëren van de rest van Nederland .
Aardig hé?
De $ stijgt weer

[ Bericht 9% gewijzigd door Dionysiou op 29-09-2008 07:18:15 ]
  maandag 29 september 2008 @ 08:21:05 #152
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61988765
Jahoor hebben jullie nog gelijk ook, dacht ik dat mijn pakketje word verzonden (grote order) word ie ook maar hij word gesplitst en de laser (200mW Infrarood) staat nu weer op Pending met een Charger die op ETA staat. Lekker dan
  maandag 29 september 2008 @ 08:22:46 #153
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_61988779
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef Landgeld het volgende:
Maar wie heeft goede ervaringen met Focalprice.com en hun in-ears? Ik heb nieuwe nodig! (heb op dit moment Senheisser)
Moet je even een stukje teruglezen, hebben we pas nog over gehad...
  Moderator maandag 29 september 2008 @ 14:25:50 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_61996042
Ik zou wel een USB platenspeler willen hebben, helaas hebben ze die niet.

tvp dus
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 29 september 2008 @ 14:32:52 #155
206640 Beelzebufo
pi_61996239
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:25 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een USB platenspeler willen hebben, helaas hebben ze die niet.

tvp dus
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?
  maandag 29 september 2008 @ 15:16:49 #156
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61997398
Zo heb m'n Subaru WRC 2006 binnen, mooi ding zeg! Maar gaat helaas niet zo hard.. gebruike in totaal 4 AAA Batterijen had die van SoShine nog liggen perfect spul, 2 in de controller, 2 in de auto en racen maar!

Nu heb ik deze in m'n verlanglijstje!
E_Sky Lama V4 4-CH R/C Helicopter Complete RTF Set - 105$
pi_61998033
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?
Die USB platenspelers hebben ze overal tegenwoordig, BCC en Expert verkopen ze ze ook voor 80 euro ofzo. Laatst op iBOOD was er eentje van een goed merk voor 70 euro geloof ik. Worden wel vaker aangeboden daar.
  maandag 29 september 2008 @ 15:41:57 #158
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61998138
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die USB platenspelers hebben ze overal tegenwoordig, BCC en Expert verkopen ze ze ook voor 80 euro ofzo. Laatst op iBOOD was er eentje van een goed merk voor 70 euro geloof ik. Worden wel vaker aangeboden daar.
Babe

Kan je even online komen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 september 2008 @ 17:19:41 #159
39237 crew  H_T
2733
pi_62000947
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef Landgeld het volgende:
De Creative-dopjes zitten errug prettig, geven ook best goed geluid
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 29 september 2008 @ 17:29:19 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_62001239
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik zag er eentje bij Saturn voor 70 Euro geloof ik, maar ik dacht zo van, als ze bij Dealextreme in de verkoop zijn/komen zijn ze misschien nog goedkoper Echt heel vaak zal ik het niet gebruiken, dus hoe goedkoper hoe beter, gewoon voor de lol.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 29 september 2008 @ 17:53:26 #161
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62001851
Vandaag 2 pakketjes ontvangen:
pi_62001886
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie.
  maandag 29 september 2008 @ 17:57:01 #163
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62001942
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Joepie.
Yeehaaa!
  maandag 29 september 2008 @ 18:03:01 #164
136730 PiRANiA
pi_62002073
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
EN?EN? wat zat er in?
pi_62002119
zal ik snel problemen krijgen met de douane als ik in een keer een bestelling van 270 dollar plaats?
pi_62002149
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:05 schreef ftt1989 het volgende:
zal ik snel problemen krijgen met de douane als ik in een keer een bestelling van 270 dollar plaats?
Kan je het niet beter opdelen? De kans is klein, maar de kans bestaat wel.

Grote orders wil je het liefst vermijden. En als het via EMS zou gaan ben je wel de lul.
pi_62002272
hmm jammer, kan dus beter 5 pakketjes van rond de 50 dollar bestellen?
pi_62002297
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef ftt1989 het volgende:
hmm jammer, kan dus beter 5 pakketjes van rond de 50 dollar bestellen?
Ja. Wat is daar het nadeel van? Het gaat juist alleen maar sneller dan 1 grote order van 270.
  maandag 29 september 2008 @ 18:15:59 #169
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62002326
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja. Wat is daar het nadeel van? Het gaat juist alleen maar sneller dan 1 grote order van 270.
Waar kun je MoonShell Ver1.71+1 downloaden?
pi_62002353
ok top, dat wist ik niet doe ik dat gewoon. maar het is dus niet zo dat als ik vanavond 5 aparte bestellingen plaats, dat ze dan alsnog er 1 bestelling van maken?
pi_62002403
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef ftt1989 het volgende:
ok top, dat wist ik niet doe ik dat gewoon. maar het is dus niet zo dat als ik vanavond 5 aparte bestellingen plaats, dat ze dan alsnog er 1 bestelling van maken?
Nee. Orders samenvoegen doen ze NOOIT, hoogstens in 1 order meerdere zendingen maken. Dus 5 bestellingen kunnen in 5 zendingen aankomen maar als het 20 losse producten zijn kan het ook in bijv. 12 zendingen komen.
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef BreathMe het volgende:

[..]

Waar kun je MoonShell Ver1.71+1 downloaden?
http://gbatemp.net/index.php?download=3022
pi_62002409
Weet iemand iets leuks van ongeveer 40 - 50 dollar?
Laser heb ik al
pi_62002442
ok top, dan ga ik zo meteen bestellen.
  maandag 29 september 2008 @ 18:21:58 #174
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62002457
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand iets leuks van ongeveer 40 - 50 dollar?
Laser heb ik al
20 keer zwangerschap test kopen en dan brieven sturen in de omgeving aan de vaders van:

gefeliciteerd!
U vrouw heeft net buiten de deur geneukt.
Maar geen zorgen , vang een beetje van haar urine op en doe het op dit staafje.
Dan zult u weten of ze zwanger is van een ander,

ach als je niks tedoen hebt\

pi_62002548
Verkopen ze serieus zwangerschap testen?
  maandag 29 september 2008 @ 18:28:15 #176
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62002596
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee. Orders samenvoegen doen ze NOOIT, hoogstens in 1 order meerdere zendingen maken. Dus 5 bestellingen kunnen in 5 zendingen aankomen maar als het 20 losse producten zijn kan het ook in bijv. 12 zendingen komen.
[..]

http://gbatemp.net/index.php?download=3022
Speelt die ook video's af of moet je per se convert naar dpg?
  maandag 29 september 2008 @ 18:33:12 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62002712
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:03 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

EN?EN? wat zat er in?

03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Shipped $0.99 -
10810 Subaru WRC2006 Remote Controlled R/C Rally Model Car x 1 Shipped $29.37 -
00488 Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack) x 1 Shipped $6.18 -
10499 Shock-Your-Friend Laser Pointer (Working Laser) x 2 Shipped $2.80 -
10760 Red Laser Keychain (AAA) x 1 Shipped $4.80 -
pi_62002713
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Wunny het volgende:
Verkopen ze serieus zwangerschap testen?
Ja, en het ironische is, is dat ze 18 dollarcent per stuk kosten, en net zo goed werken als die van 10 euro per stuk.
  maandag 29 september 2008 @ 18:52:35 #179
170462 Stinosss
pi_62003118
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, en het ironische is, is dat ze 18 dollarcent per stuk kosten, en net zo goed werken als die van 10 euro per stuk.
Je hebt er ervaring mee hoor ik?
pi_62003506
Is die Subaru ofzo een beetje groot of is die 10 centimeter?
En gaat die hard? Ik vind hem namelijk erg vet...
pi_62004176
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Je hebt er ervaring mee hoor ik?
Neuh, zo'n gast op DX had een aantal van die tests gekocht, en aan zijn zus gegeven (die gynaecoloog is), en die heeft ze allemaal naast de gewone tests ook geprobeerd. En de resultaten kwamen 100% overheen met de merk-tests.

Zie het DX forum en zijn review bij dat product.
  maandag 29 september 2008 @ 19:35:40 #182
170462 Stinosss
pi_62004425
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Aardig hé?
De $ stijgt weer
Zullen we het bij 'zakken' houden ?
pi_62004460
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Zullen we het bij 'zakken' houden ?
De dollar stijgt.
  maandag 29 september 2008 @ 19:43:58 #184
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62004679
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De dollar stijgt.
Het water rook.

OT

nu al klaar met eten?
  maandag 29 september 2008 @ 19:57:04 #185
170462 Stinosss
pi_62005146
Tov van de euro wel ja. De dollar zelf zakt wel. Wat natuurlijk mooi voor ons is .

Had daarnaast nog nieteens gezien dat hij weer boven de 1,45 zit.
pi_62007175
nog geen pakketjeee

20stee besteld 22 verzonden had hem overigs vandaag wel verwacht

morgen misschien !

krijg ik trouwens een briefje door de bus als tnt het pakket niet heeft kunnen leveren ?

of moet ik er gwn zelf achteraan gaan ?
pi_62007339
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Downstar het volgende:
krijg ik trouwens een briefje door de bus als tnt het pakket niet heeft kunnen leveren ?
Tuurlijk
pi_62007824
Het is nu ECHT economische crisis in de VS... het plan wat de banken zou helpen te bestaan, is afgewezen door de regering. Nu gaan er dus gegarandeerd grote banken in Amerika en Europa failliet.... dollar voor ons dus leuker
pi_62008472
Hehe.. nog meer lasertjes en andere onzin kopen

Jammer trouwens dat ze daar veelal van die Z-merken hebben (niet A-merken of B-merken, nee, Z-merken). Die UV-filter die ik besteld heb is van het merk "massa".

En ook onderdelen, of accessoires voor mijn camera (een 400D), zoals een grip, een flitser of accu's. Die zijn allemaal van van die vage merken.

Dus wat ik bedoel te zeggen, nu die dollar toch zo laag staat, moet je toch ook wel ergens originele spullen kunnen kopen? Ja, in de US zelf, maar dan kan je weer een creditcard gaan aanschaffen.
  maandag 29 september 2008 @ 21:52:28 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62008915
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef sander-3 het volgende:
Hehe.. nog meer lasertjes en andere onzin kopen

Jammer trouwens dat ze daar veelal van die Z-merken hebben (niet A-merken of B-merken, nee, Z-merken). Die UV-filter die ik besteld heb is van het merk "massa".

En ook onderdelen, of accessoires voor mijn camera (een 400D), zoals een grip, een flitser of accu's. Die zijn allemaal van van die vage merken.

Dus wat ik bedoel te zeggen, nu die dollar toch zo laag staat, moet je toch ook wel ergens originele spullen kunnen kopen? Ja, in de US zelf, maar dan kan je weer een creditcard gaan aanschaffen.
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunen

Pff, net de bioscoop uitgezet bij de film tropic thunder, ik zat naast een paar kut marokkanen met m'n vriendin een een vriend zeggen ze dat we met M&Ms gooien terwijl hun dat deden wij hadden niet eens M&Ms en moesten we er allemaal uit Ik ga zeker morgen naar de bioscoop even op hun plek wijzen. En dat ze de camerabeelden maar morgen bekijken (ja die hebben ze).
pi_62008946
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunen

Pff, net de bioscoop uitgezet bij de film tropic thunder, ik zat naast een paar kut marokkanen met m'n vriendin een een vriend zeggen ze dat we met M&Ms gooien terwijl hun dat deden wij hadden niet eens M&Ms en moesten we er allemaal uit Ik ga zeker morgen naar de bioscoop even op hun plek wijzen. En dat ze de camerabeelden maar morgen bekijken (ja die hebben ze).
open er een topic over.
  maandag 29 september 2008 @ 22:02:26 #192
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62009302
Uh zijn er eigenlijk ook oude NES spellen te spelen op een Nintendo DS?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 29 september 2008 @ 22:04:08 #193
206640 Beelzebufo
pi_62009365
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Kutmarrokanenergeraar
  maandag 29 september 2008 @ 22:05:53 #194
48067 neo2000
pi_62009434
Mwah, op de psp wel, dus als je google'ed op nintendo ds NES emulator kom je vast een eind.. of je vraagt het in het DS flashcard topic.
  Redactie Frontpage maandag 29 september 2008 @ 22:09:54 #195
197197 Moozze
Plugged
pi_62009599
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Met een beetje kracht passen die NES diskettes in de GBA slot.
  maandag 29 september 2008 @ 22:11:09 #196
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62009662
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Kutmarrokanenergeraar
Haha, daar moest ik om lachen!
pi_62009726
Ben benieuwd wat de dollar morgen gaat doen! Waarschijnlijk ONGELOVELIJK gunstig voor ons!
  maandag 29 september 2008 @ 22:14:09 #198
48067 neo2000
pi_62009784
Mwah, straks is de euro qua koers weer zum janken.. Dus ja, dat heft elkaar misschien lekker op.
  maandag 29 september 2008 @ 22:22:01 #199
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62010141
Ik laat me wel verrassen met het ontbijtnieuws 's ochtends!
pi_62010180
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Rian. het volgende:

[..]

Tuurlijk
zo tuurlijk is dat niet ; Laats een R4 kaartje besteld ( niet bij DX hoor gewoon bij sidder.nl)
en Tnt kwam het bezorgen .. was ik achter thuis en liep toevallig de kamer in en zag toen een bezorger weer bij ons de uitrit aflopen , dus ik liep gauw naar buiten ; en kon toen nog mijn pakketje in ontvangst nemen , maar meneer had dus geen briefje niks achter gelaten hoor
  Donald Duck held maandag 29 september 2008 @ 22:22:58 #201
46149 __Saviour__
pi_62010185
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd wat de dollar morgen gaat doen! Waarschijnlijk ONGELOVELIJK gunstig voor ons!
als dat even zou kunnen he!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_62010354
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

als dat even zou kunnen he!
Dan ga ik morgen héél veel kopen op DX Ben écht benieuwd.
pi_62010454
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

zo tuurlijk is dat niet ; Laats een R4 kaartje besteld ( niet bij DX hoor gewoon bij sidder.nl)
en Tnt kwam het bezorgen .. was ik achter thuis en liep toevallig de kamer in en zag toen een bezorger weer bij ons de uitrit aflopen , dus ik liep gauw naar buiten ; en kon toen nog mijn pakketje in ontvangst nemen , maar meneer had dus geen briefje niks achter gelaten hoor
Doen ze volgens mij alleen bij de tweede keer.. De eerste keer leveren ze het bij de buren af, als die er ook niet zijn proberen ze het de volgende dag weer.. ofzo.

http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/
pi_62010523
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Doen ze volgens mij alleen bij de tweede keer.. De eerste keer leveren ze het bij de buren af, als die er ook niet zijn proberen ze het de volgende dag weer.. ofzo.

http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/
Veel dingen van DX zijn aangetekend, dus die mogen ze niet bij de buren afleveren.

Ik heb 90% van de tijd dat ik het bij het postkantoor moet halen, 9% dat ik thuis ben, en 1% dat ze een 2e keer komen (dan ben ik toch ook niet thuis )
  maandag 29 september 2008 @ 22:35:44 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62010681
Heb ik ook moet nog steeds een pakketje ophalen maar heb het echt druk, dus haal ik morgen wel op ofzo.. mijn moeder word gek van die pakketjes.. maarja, vaste klant bij DX hé.. en verslaving.. te verleidelijk.

Wat zou de dollarkoers kunnen worden dan schoon (met de PayPal verwerkte percentage)?
  maandag 29 september 2008 @ 22:36:35 #206
48067 neo2000
pi_62010720
Overigens zijn er nu 3 feestdagen in China..?
pi_62010950
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Veel dingen van DX zijn aangetekend, dus die mogen ze niet bij de buren afleveren.

Ik heb 90% van de tijd dat ik het bij het postkantoor moet halen, 9% dat ik thuis ben, en 1% dat ze een 2e keer komen (dan ben ik toch ook niet thuis )
idd ; dealextreme is aangetekend , en worden dus niet bij buren afgeleverd..

dus er zal wel een briefje in debus komen ..

trouwens net zag ik gewoon een order van een paar dollar nog geen $5 en die had wel een tracking nummer ..

vind het wel raar dat hij erbij mij niet staat ?

geen tracking nummer ; verzenddatums kloppen niet ; overigs werd de status van packaging naar shipped pas de 24ste aangepast ?
  maandag 29 september 2008 @ 22:43:50 #208
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62010969
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef neo2000 het volgende:
Ja vanaf of tot en met 3 oktober weet het niet precies, iedergeval zag ik dat ze hun stinkende best doen de meesten orders te verzenden
  maandag 29 september 2008 @ 22:44:41 #209
170462 Stinosss
pi_62011005
Voor een gedetailleerde (per uur) grafiek kunnen jullie hier eens kijken:

http://finance.yahoo.com/(...)=on;source=undefined

Echt ideaal, en ziet er nog gelikt uit ook.
pi_62011033
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?
  maandag 29 september 2008 @ 22:48:08 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62011133
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ze zeggen dat de dollar instort omdat de overheid de banken niet wilt financieren.. TVP
pi_62011321
oe laten we hopen op wat mooi's dan !
pi_62011323
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies, met het falen van de amerikaanse banken en overheid enzo. Zet je tv aan en kijk het nieuws zou ik zeggen

Maar ik heb er niet echt verstand van, ik roep maar wat
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef neo2000 het volgende:
1 t/m 3 oktober. Woensdag t/m vrijdag dus, zaterdag komen ze weer om te werken.
  maandag 29 september 2008 @ 22:55:57 #214
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62011403
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies, met het falen van de amerikaanse banken en overheid enzo. Zet je tv aan en kijk het nieuws zou ik zeggen

Maar ik heb er niet echt verstand van, ik roep maar wat
[..]

1 t/m 3 oktober. Woensdag t/m vrijdag dus, zaterdag komen ze weer om te werken.
Ze verdienen die vrije dagen wel Harde werkers zeg..
Ik hou zeker het nieuws in de gaten! Krijg een hele grote koopkick als de dollar super gunstig word!
pi_62012723
Het begint hier wel op te lijken...
pi_62012910
Ik kijk 't morgen wel aan hier, mocht 't echt gunstig zijn dan plaats ik nog wat bestellingen van duurder spul
  dinsdag 30 september 2008 @ 06:58:04 #217
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62015813
Nog niet echt spectaculair
  dinsdag 30 september 2008 @ 07:26:48 #218
136730 PiRANiA
pi_62015940
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
ja, koop een r4 of m3 en zet daar zet je een emulater op.
Kijk anders in het flascards topic
pi_62016161
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 06:58 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niet echt spectaculair
idd; zelfs gedaald nog
pi_62016164
dubbleeeepost
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:17:43 #221
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62016969
Hij is weer gestegen hoor. Maar met paypal maakt dat geen ene moer uit
pi_62018446
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:17 schreef BreathMe het volgende:
Hij is weer gestegen hoor. Maar met paypal maakt dat geen ene moer uit
Paypal bepaald toch ook dagelijks de koers? Ach, ze zullen het wel zo doen dat ze daar ook wat winst op maken
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:38:35 #223
48067 neo2000
pi_62018572
Heb weer een nieuwe, nog niet eerder geziene status bij m'n bestelling:

Processing - Contact us for the latest update

DX: saywhut? Alle items uit bestelling staan ook gewoon op ready, ETA datums zijn alle verdwenen.. Volgens mij verkeert mijn order gewoon in limbo of zo.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:21:36 #224
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62021882
DSTT kaart is binnen.
20e besteld.
25e shipped.
Vandaag binnen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:22:27 #225
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62021902
En werkt
pi_62021941
Pakket vandaag ontvangen! 21 / 9 besteld.
USB hub en een SDcard 8 gieg
pi_62022368
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef neo2000 het volgende:
Heb weer een nieuwe, nog niet eerder geziene status bij m'n bestelling:

Processing - Contact us for the latest update

DX: saywhut? Alle items uit bestelling staan ook gewoon op ready, ETA datums zijn alle verdwenen.. Volgens mij verkeert mijn order gewoon in limbo of zo.
Gewoon wachten, morgen staat er Shipped.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:42:29 #228
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62022437
Dollar gaat nou niet echt hard naar beneden, in verhouding tot de euro.
Maarja, die doet het zelf ook kut.
pi_62023027
Lekker is dat. Vrijdag stond er shipped op DX. En nu zie ik dat pas vandaag verstuurd is, op die website van hongkong post.
pi_62023865
Vandaag pakket binnen gekregen, verzonden op 26-09. Erg netjes dus. 1 van mn rare earth magneetjes is al gebroken, dat is wat minder. En ik heb per ongeluk een USB -> Parallel kabel besteld (en die schijnt dus niet hetzelfde te zijn als LPT poort). Domme ik, maarja, voor die 4 euro...

En trouwens, ik zoek nog een printservertje (LPT poort) om in het netwerk te hangen. Weet iemand waar zoiets goedkoop te krijgen is want bij DX hebben ze hem blijkbaar niet

[ Bericht 27% gewijzigd door Resco op 30-09-2008 14:42:41 ]
pi_62024143
Mijn pakket nog steeds niet binnen bah !

zie je dat mensen later dan je bestellen en als nog eeder geleverd krijgen ook

20ste besteld 22 verzonden en tot heden nog niks

ook heb ik geen tracking nummer wat ik wel vreemd vind
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:13:14 #232
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62024898
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakket nog steeds niet binnen bah !

zie je dat mensen later dan je bestellen en als nog eeder geleverd krijgen ook

20ste besteld 22 verzonden en tot heden nog niks

ook heb ik geen tracking nummer wat ik wel vreemd vind
Ik heb het met pakketjes <10 dollar ook niet gekregen.
pi_62025582
okee dat zal het zijn ; toevallig zelf nog nooit een order gehad onder de $10 gehad , maar toevallig nu wel dan ..:)

tnt leverd toch tot 5 uur ? al verwacht ik ze niet meer vandaag maargoed
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:48:22 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62025790
Wow!

Ik heb net me pakketje van FocalPrice gehad 3 Mini FM Radio ontvangers!!! alle 3 super in verpakking echte iPod verpakking super, en de Sennheiser CX400 ook super in verpakking helemaal netjes en mijn 3 Sennheiser MX500 die van 5,3 Dollar ook allemaal netjes in verpakking!

Maak zometeen fotos en die FM Transmitter werkt super heb het net gestest! Geluidcontroler, scanner en handmatige scanner zit erop..

Luister nu Radio 538 net Wild FM

[ Bericht 20% gewijzigd door Dionysiou op 30-09-2008 15:59:23 ]
pi_62025806
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Downstar het volgende:
okee dat zal het zijn ; toevallig zelf nog nooit een order gehad onder de $10 gehad , maar toevallig nu wel dan ..:)

tnt leverd toch tot 5 uur ? al verwacht ik ze niet meer vandaag maargoed
Tot 21:30. Maar misschien met aangetekend niet.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:51:26 #236
98259 mstr
Een jonge God!
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:59:42 #237
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62026068
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:48 schreef Dionysiou het volgende:
Wow!

Ik heb net me pakketje van FocalPrice gehad 3 Mini FM Radio ontvangers!!! alle 3 super in verpakking echte iPod verpakking super, en de Sennheiser CX400 ook super in verpakking helemaal netjes en mijn 3 Sennheiser MX500 die van 5,3 Dollar ook allemaal netjes in verpakking!

Maak zometeen fotos en die FM Transmitter werkt super heb het net gestest! Geluidcontroler, scanner en handmatige scanner zit erop..

Luister nu Radio 538 net Wild FM

Dit is toch genoeg bewijs dat het echt is, vooral de Sennheiser CX400 ben bij een winkel geweest precies zelfde verpakking en deze zit echt helemaal strak in het plastic daar klooi je niet mee..

[ Bericht 3% gewijzigd door Dionysiou op 30-09-2008 16:07:18 ]
pi_62026103
Hoe lang heeft FP er nu over gedaan Dionysiou?
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:06:11 #239
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62026231
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe lang heeft FP er nu over gedaan Dionysiou?
Even kijken Eric

22 September heb ik de order geplaatst, ze waren dacht ik de 24e in het vliegtuig..
No jokes..
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:06:45 #240
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_62026243
beste DX-ers weer eens een vraagje van mij.

Als ik deze DVI->VGA adapter http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8312
op m'n DVI uitgang an m'n PC zet en dan deze kabel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4681

naar m'n tv leg en in zo'n scartadapter plug, hoeveel kans op beeld heb ik dan?
(nvidia 8600gt kaartje met 1vga en 1dvi uitgang er op)
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:08:32 #241
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62026288
In theorie zou het moeten werken.

Het is RGB hè? Geen Rood-wit-geel.
Dus de kans is 0?
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:41:31 #242
177876 Maruna
pi_62027170
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef mstr het volgende:
In theorie zou het moeten werken.

Het is RGB hè? Geen Rood-wit-geel.
Dus de kans is 0?
ah i see, ik ga dat dus nooit aan de gang krijgen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
pi_62027291
Wat is er met de dollar aan de hand.
Gelukkig afgelopen weekend 2 pakketjes samengesteld op DX met een koers van 1.42 (paypal)
  FOK!fotograaf dinsdag 30 september 2008 @ 17:23:40 #244
145146 Andyy
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:30:46 #245
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62028606
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15185
dit is gewoon te erg
pi_62028694
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Maruna het volgende:
beste DX-ers weer eens een vraagje van mij.

Als ik deze DVI->VGA adapter http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8312
op m'n DVI uitgang an m'n PC zet en dan deze kabel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4681

naar m'n tv leg en in zo'n scartadapter plug, hoeveel kans op beeld heb ik dan?
(nvidia 8600gt kaartje met 1vga en 1dvi uitgang er op)
Heeft die kaart niet S-VHS? Dat gebruikte ik altijd op me PC op de TV aan te sluiten.

Als je tv HDMI heeft is het helemaal mooi, gewoon dvi -> hdmi.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15185
dit is gewoon te erg
Ze hadden ze al maar die waren iets subtieler Deze is sick. Die aders

En de dollar doet het tegenovergestelde van wat wij willen
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:37:06 #247
177876 Maruna
pi_62028771
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heeft die kaart niet S-VHS? Dat gebruikte ik altijd op me PC op de TV aan te sluiten.

Als je tv HDMI heeft is het helemaal mooi, gewoon dvi -> hdmi.
2x nee, dus helaas
pi_62028883
http://www.focalprice.com(...)ver_EF003S_1183.html

Vet dingetje, die word vanavond nog besteld :-)
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:59:04 #249
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62029291
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef Wunny het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ver_EF003S_1183.html

Vet dingetje, die word vanavond nog besteld :-)
Heb ik vandaag gekregen check m'n fotos.. hierboven
pi_62029334
Daarom, ik zag hem bij jou en ik vond hem ook erg goed eruit zien en 7 dollar is niks
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:05:07 #251
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62029420
Klopt en hij werkt super!
pi_62029530
Mooi zo , vanavond maar bestellen dus.
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:33:03 #253
177876 Maruna
pi_62030049
topickapers!
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:35:07 #254
111172 Noax
pi_62030109
Mijn bestelling van DX binnen, nou gaat lekker!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62030132
noax wanneer besteld ; geshipped en wat zat er in je pakketjee hahah ?
pi_62030185
Hihi ik was net in de MacDonalds, en ik ging bij zo'n tafeltje zitten een paar meter van die ballonnenboom af ( ).
Dus ik pakte mijn laser en scheen op een blauwe ballon, ff focussen en hij knalde Iedereen bij de kassa zo van ''WTF ''. En ik en mijn vrienden lachen

Goed verhaal hè.
pi_62030204
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi ik was net in de MacDonalds, en ik ging bij zo'n tafeltje zitten een paar meter van die ballonnenboom af ( ).
Dus ik pakte mijn laser en scheen op een blauwe ballon, ff focussen en hij knalde Iedereen bij de kassa zo van ''WTF ''. En ik en mijn vrienden lachen

Goed verhaal hè.
de 30 mw ( true ) versie ?
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:40:44 #258
111172 Noax
pi_62030250
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:36 schreef Downstar het volgende:
noax wanneer besteld ; geshipped en wat zat er in je pakketjee hahah ?
Bestelling geplaatst op 21 september.

Wii internet lan adapter $17, hier betaal je 30 euro in in de winkel voor.
Card reader
SD card van Kingston 2 gb
NDS screen protector

Mooi op tijd!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:50:35 #259
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62030462
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:

Goed verhaal hè.
Welke laser? Kan toch nooit de True 30mW zijn en hoe focus je die goed dan? 200mW rood?
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:51:51 #260
111172 Noax
pi_62030486
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is toch genoeg bewijs dat het echt is, vooral de Sennheiser CX400 ben bij een winkel geweest precies zelfde verpakking en deze zit echt helemaal strak in het plastic daar klooi je niet mee..
Hoe is het geluid van je Sennheiser CX400 ?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62031359
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

de 30 mw ( true ) versie ?
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Welke laser? Kan toch nooit de True 30mW zijn en hoe focus je die goed dan? 200mW rood?
200mw rood natuurlijk Welke andere laser kan je nou focussen en kan een ballon poppen op 5 meter?
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:30:49 #262
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62031520
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:51 schreef Noax het volgende:

[..]

Hoe is het geluid van je Sennheiser CX400 ?
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.
pi_62031780
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heb je misschien een linkje van waar je die gekocht hebt?
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:47:15 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62032002
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Heb je misschien een linkje van waar je die gekocht hebt?
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.html

Ik heb de witte gekregen, je kan ook zwart krijgen..

Ik ga nu voor de Sennheiser CX500..

http://www.focalprice.com(...)lden_EP004Y_570.html

Maarja, sold out he..
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:51:43 #265
111172 Noax
pi_62032132
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Grappig, ik houd er ook niet van, puur omdat het mij een te afgesloten gevoel geeft....
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62032291
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Maarja, sold out he..
Mooi.. ik heb ze gelukkig nu op het moment niet nodig. Dus ik zal ze t.z.t. wel bestellen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:56:14 #267
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62032298
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:51 schreef Noax het volgende:

[..]

Grappig, ik houd er ook niet van, puur omdat het mij een te afgesloten gevoel geeft....
Ja klopt, ik heb nu Nike Duro Headphones zitten super lekker en ultra light en goed geluid En die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
En Duro Nike is super strak

Ik heb ook wel Sennheiser MX500 etc.

PS: Wisselkoers van PayPal vanaf 30 sep 2008: 1 euro = 1,37128 Amerikaanse dollars
pi_62032308
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Maarja, sold out he..
Dat zijn bijna zekerweten fakes.

De fakes zijn tegenwoordig volledig identiek, pas op de fijna details pak je er uit. Kijk overigens eens op de zijkant van de blister voor >PET<. Zijn de "<" en ">" hoger of kleiner dan het woord PET?
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:57:00 #269
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62032327
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Mooi.. ik heb ze gelukkig nu op het moment niet nodig. Dus ik zal ze t.z.t. wel bestellen.
de CX400 is nu iets van 4-6 dollar goedkoper uit m'n hoofd..
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:57:53 #270
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62032365
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

De fakes zijn tegenwoordig volledig identiek, pas op de fijna details pak je er uit. Kijk overigens eens op de zijkant van de blister voor >PET<. Zijn de "<" en ">" hoger of kleiner dan het woord PET?
Tegen wie heb je het?
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:01:46 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62032497
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Evengroot en het is aan de onderkant..
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:23:05 #272
111172 Noax
pi_62033152
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb nu Nike Duro Headphones zitten super lekker en ultra light en goed geluid En die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
En Duro Nike is super strak
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel Sennheiser MX500 etc.

PS: Wisselkoers van PayPal vanaf 30 sep 2008: 1 euro = 1,37128 Amerikaanse dollars
Thnx en top dat je even de wisselkoers van PayPal vermeldt.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62033540
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:

[..]
En die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
Dat vind ik beter dan die andere dingen, die ouderwetse zegmaar, die donderen bij de kleinste beweging al je oor uit.
En bovendien, wat is er gadverdamme aan..
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:37:31 #274
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62033553
Ik heb testraks betaald met:
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,40026USD
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:40:12 #275
48067 neo2000
pi_62033616
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Gewoon wachten, morgen staat er Shipped.
Sterker nog, later op de middag al.. Maar je had maar weer es gelijk.. * neo2000 hiervan geleerd heeft bij DX nooit grote orders te plaatsen, maar meerdere kleinere..
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:41:05 #276
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62033642
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Dat vind ik beter dan die andere dingen, die ouderwetse zegmaar, die donderen bij de kleinste beweging al je oor uit.
En bovendien, wat is er gadverdamme aan..
Ouderwets sorry?
De nike duro is helemaal niet ouderwets is vrij nieuw, strak van design en heeft een speciale comfortabele clip die zorgt dat hij niet van je oor af gaat, hij is gemaakt voor sporten + running.

En van gadverdamme, ik zag ooit iemand uit me klas die deed dat ding er in en toen hij hem eruit deed zat er allemaal oorsmeer aan sindsdien hoef ik die troep niet in m'n oor.
pi_62033806
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ouderwets sorry?
De nike duro is helemaal niet ouderwets is vrij nieuw, strak van design en heeft een speciale comfortabele clip die zorgt dat hij niet van je oor af gaat, hij is gemaakt voor sporten + running.
Nee, ik bedoelde zulke:
quote:

En van gadverdamme, ik zag ooit iemand uit me klas die deed dat ding er in en toen hij hem eruit deed zat er allemaal oorsmeer aan sindsdien hoef ik die troep niet in m'n oor.
Oh, ja, gadverdamme inderdaad Leuk als je dan van die mensen ziet die 2 van die oordopjes met elkaar delen, dat ze er allebei 1 in hebben..

Maar daar heb ik verder geen last van.. ik bedoel, je maakt je oren toch schoon mag ik aannemen. Dat doe ik dagelijks eigenlijk. Heb nog nooit geen oorsmeer eraan gehad ofzo.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:51:11 #278
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62033940
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:46 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde zulke:
[ afbeelding ]
[..]

Oh, ja, gadverdamme inderdaad Leuk als je dan van die mensen ziet die 2 van die oordopjes met elkaar delen, dat ze er allebei 1 in hebben..

Maar daar heb ik verder geen last van.. ik bedoel, je maakt je oren toch schoon mag ik aannemen. Dat doe ik dagelijks eigenlijk. Heb nog nooit geen oorsmeer eraan gehad ofzo.
Oh oke, dan heb ik je verkeerd begrepen.

Ja klopt maar het idee erbij toen ik dat zeg ik ging bijna over me nek, die bactirieën blijven eraan zitten van iemand anders, en daat wilt een maat van hem een liedje luisteren gedver.. vandaar. Maarja ear-in moet je niet sharen gewoon voorjezelf vind ik, maar zoals jou dat kan gewoon..
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:54:12 #279
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62034022
quote:

[..]

Ouderwets sorry?
Hardlopen heet zoiets.
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:03:20 #280
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62034300
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hardlopen heet zoiets.
Running vind ik strakker, ik ben geen turk die de Nederlandse taal niet beheerd/beheerst..

www.google.nl
Nieuwe running collectie
www.sport2000.nl/running Running kleding en running schoenen. Win een bon van ¤ 100,-!

Running is gewoon normaal, dus niet overal op in gaan op z'n minst even googelen voordat je een slimme opmerking wilt plaatsen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dionysiou op 30-09-2008 21:48:29 ]
pi_62034400
Er gaat niets boven de bose inear budjes
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:40:53 #282
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62035520
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]
ik ben geen turk die de Nederlandse taal niet beheerd..
beheerst dus met s& t
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:48:15 #283
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62035736
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef mcwops het volgende:

[..]

beheerst dus met s& t
Ja, klopt heb je gelijk in komt omdat mijn Nederlands docent altijd zegt tegen mensen uit de klas; ''Jij beheerd de taal niet goed!'' haha
pi_62036464
http://www.focalprice.com(...)od_Earphone_385.html
Zijn die eigenlijk wat?
Ik zoek eigenlijk normale koptelefoontjes voor tijdens het fietsen me inear zijn een beetje gevaarlijk

Mja heb ze maar besteld voor die euro :p.
Wel handig trouwens bij focal kan je gelijk je punten gebruiken bij het bestellen(net 4 cent bespaard ).

[ Bericht 31% gewijzigd door Kadooosh op 30-09-2008 22:14:58 ]
pi_62036503
Net een firewire kabeltje besteld, en 10 magical beans Geen idee wat dat laatste wordt, maar vond het er wel geinig uitzien.
pi_62036610
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:10 schreef grizegrijn het volgende:
Net een firewire kabeltje besteld, en 10 magical beans Geen idee wat dat laatste wordt, maar vond het er wel geinig uitzien.
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:23:37 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62036918
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''
Ik kan er niet ergens een foto van terugvinden ofzo. Alleen van de zaadjes.
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:23:38 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62036923
Dat is het enige wat ik heb geannuleerd van al mijn SKU's bij DealExtreme . Zo nutteloos.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:28:07 #289
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62037069
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is het enige wat ik heb geannuleerd van al mijn SKU's bij DealExtreme . Zo nutteloos.
Maar toch leuk om te geven.
Doe je hem in een potje met de tekst:
'Verzorg mij, houd mijn grond vochtig, en ik zal wat liefs tegen je zeggen.'
pi_62037085
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, dat had ik gelezen in de beschrijving maar ik bedoelde meer of ze allemaal uitkomen en wat voor planten het worden, hoe groot en wat voor bladeren en zo, en hoelang de tekst leesbaar blijft. Het enige plaatje dat erbij staat is van een klein dingetje.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:29:16 #291
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62037108
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

Ja, dat had ik gelezen in de beschrijving maar ik bedoelde meer of ze allemaal uitkomen en wat voor planten het worden, hoe groot en wat voor bladeren en zo, en hoelang de tekst leesbaar blijft. Het enige plaatje dat erbij staat is van een klein dingetje.
Precies wat ik me dus ook afvraag.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:31:42 #292
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_62037172
Voor die groene 30mW laserpen die FocalPrice laatst goedkoop had, welke batterijen kan ik daar het best voor bijkopen? Zo goedkoop mogelijk en niet rechargeable
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:43:47 #293
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62037550
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Zapper het volgende:
Voor die groene 30mW laserpen die FocalPrice laatst goedkoop had, welke batterijen kan ik daar het best voor bijkopen? Zo goedkoop mogelijk en niet rechargeable
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2994
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3008
pi_62037914
die magic beans worden gewoon zo ;

pi_62037932
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

dinsdag 30 september 2008 @ 22:56:32 #296
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_62037955
quote:
Dankje!

[ Bericht 72% gewijzigd door Zapper op 30-09-2008 23:05:15 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:01:49 #297
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62038104
Wel grappig
  Redactie Frontpage dinsdag 30 september 2008 @ 23:02:53 #298
197197 Moozze
Plugged
pi_62038129
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef mstr het volgende:
Wel grappig
Ja inderdaad, een filosofisch plantje.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:05:00 #299
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62038204
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:02 schreef Moozze het volgende:

[..]

Ja inderdaad, een filosofisch plantje.
Het heeft totaal geen toegevoegde waarde, maar toch is het grappig
Leuk om weg te geven
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:11:33 #300
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62038424
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:56 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dankje!
Alstjeblieft kerel
pi_62038437
Het gaat snel met de topics, 26e geopend, 30e gesloten!

DealExtreme ervaringentopic #19: Nu met piemelwaterpistolen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')