Die moet je niet in je bier gooienquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb heel wat LED- Gadgets besteld op DX aan 15$
1 01223 LED Ice Cube x 1 Pending $2.34 -
Ja ik heb die zilverequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand daar al eens zo'n horloge op kinetische energie besteld (zelf-opwindend) ?
Van de echte merken zijn die dingen inderdaad loeiduur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ja ik heb die zilvereHij is tof, als je hem gewoon normaal draagt gaat ie nooit op. En je kan hem handmatig opwinden.
Echt iedereen denkt dat het een 200 euro horloge is ofzoHet is zeker niet zo'n chinees prul ding.
Dat is niet zo handig, je had beter:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef mcwops het volgende:
ik heb een gorillapod (tripod 02331) aangeschaft voor m'n digitale camera
Als je alleen dingen bestelt die op voorraad zijn dan zou alles goed moeten gaanquote:wat ik vervelend vind is dat ze ongevraagd een order splitsen, krijg je maar een deel en enkele weken later t ander deel.
Ja.quote:iemand ervaring met die laserpennen >30mw?
Naja dat kan wel beter, ik zou zeggen dat hij aan het begin 20 seconden te snel liep, ik heb hem nu al een tijdje (maandje ofzo?) en nu loopt hij een seconde of 10 per dag te snel. Maar dat stoort me echt totaal niet, mijn 130 euro Fossil ofzo horloge loopt ook zoiets te snel. Schijnt normaal te zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van de echte merken zijn die dingen inderdaad loeiduur.
Maar loopt het de klok nog redelijk precies?
Wat is de sku even kijken of het wat is!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik heb die zilvereHij is tof, als je hem gewoon normaal draagt gaat ie nooit op. En je kan hem handmatig opwinden.
Echt iedereen denkt dat het een 200 euro horloge is ofzoHet is zeker niet zo'n chinees prul ding.
Dit kan in je dagboek.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef sander-3 het volgende:
Bij mijn laserpen staat "Packaging". Alleen heb ik van iemand die ook uit een Aziatisch land terug van vakantie gekomen is een 5mw pen gehad, zo'n zelfde uitvoering, ook in een doosje enzo, had ik om gevraagd.. maar diegene kon het nergens vinden daar, maar heeft er uiteindelijk toch een gevonden.![]()
Die ik besteld heb is overigens 30mw.
Dat was als vervolg op wat ik tegen Dionysiou en RacerDKB zei, dus zeik niet.quote:
Ik zit vandaag alweer aan de 3de, ik houd geen geld overquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik "voel" dat ik komende dagen weer 'n bestelling ga plaatsen, 't is gewoon te verslavend
DX is aanstekelijk, dat merk ik ook rondom me.quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik had mijn DX-bestelde afstandsbediening voor mijn Canon camera uitgeleend, en de lener heeft er meteen ook een besteld. En volgens mij een aanzienlijk deel van de site leeggekocht.
Gemiste kans, had mijn referer code moeten opgeven...
Inmiddels is mijn Hugsby 3 kleuren lampje ook onderweg. Heb ik best wel een tijdje op moeten wachten (oorspronkelijke order is gesplitst op dit artikel) terwijl het artikel op de site nooit 'uit voorraad' geweest is?? Rrrrraaaaaarrrrrr....
met dollar0zquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:19 schreef Moozze het volgende:
Hoe betalen ze dat dan? Die verzendkosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk, de bestelling is onderweg, ben benieuwdquote:Destination - Netherlands
Hoeveel heb je nu uitgespaard met deze koers...1 euroquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is de sku even kijken of het wat is!
En ik had gezegt dat ik tijdje niks ging kopen van DX, heb alweer bestellingen geplaatst totaal rond 24$ pff, zo aantrekkelijk vooral de dollarkoers nu!
Daar ging het niet eens om voor het uitsparen, heb genoeg centjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu uitgespaard met deze koers...1 euro?
Diie tripod is backordered, de mijne heb ik en doet het prima.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, je had beter:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
Kunnen nemen, die is 10 keer beter
[..]
Als je alleen dingen bestelt die op voorraad zijn dan zou alles goed moeten gaanIk vind het juist wel handig dat ze opsplitsen, ik heb liever dat ik 9 dingen krijg en op één artikel wacht, dan dat ik op 10 artikelen wacht.
[..]
Ja.
Ik sta op het punt een battery voor mijn ouders te bestellen voor hun d40 (of 40d whatever). Past die afstandsbediening daarop en welke is het? Doe ik hem erbij als kadootje voor m'n moederquote:Op zaterdag 27 september 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik had mijn DX-bestelde afstandsbediening voor mijn Canon camera uitgeleend, en de lener heeft er meteen ook een besteld. En volgens mij een aanzienlijk deel van de site leeggekocht.
Gemiste kans, had mijn referer code moeten opgeven...
Inmiddels is mijn Hugsby 3 kleuren lampje ook onderweg. Heb ik best wel een tijdje op moeten wachten (oorspronkelijke order is gesplitst op dit artikel) terwijl het artikel op de site nooit 'uit voorraad' geweest is?? Rrrrraaaaaarrrrrr....
Maar dat doen ze toch?!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
Splitsing bestelling is prima, maar mogen ze wel even aangeven dan
True 30mw groen, 30mw Romisen in de bestelling, en 200mw rood. En nog wat klein 5mw prul. En 200mw groen al tijden in de wishlistquote:welke laser heb je?
Is de 30mW Romisen beter, dan koop ik 'm ook..quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar dat doen ze toch?!Als je naar de DealExtreme site gaat, en dan inlogt bij My Account, op je order klikt, en Invoice doet, zie je precies of iets in verzending 1, 2 of 3 zit e.d.
[..]
True 30mw groen, 30mw Romisen in de bestelling, en 200mw rood. En nog wat klein 5mw prul. En 200mw groen al tijden in de wishlist
Ik bedoelde deze:quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is de 30mW Romisen beter, dan koop ik 'm ook..
Ik wil denk deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10557
Wow nice!quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11018
Schijnt nog beter de zijn dan de True 50mw, die van jou is slechter dan de true 30
Die staat in m'n mandje!quote:It is stronger then my 80mW green laser.
It is stronger then my friends true 100mW laser
quote:edit: die ene die ik gaf, het blijkt dat ze nu andere versturen dan die ze eerst verstuurden, dus nu twijfel ik. De 1e batch was beter dan de true 50mw maar als ik de klanten moet geloven zij nde huidige slechter dan de true 30.
primera, action, blokkerquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje aansteker besteld bij kaidomain, maar waar koop je aanstekergas? Ik dacht gewoon in de supermarkt maar daar hebben ze het niet
Zoals iedereen al zei, Blokker, Action, Kruidvat etc. Je hebt goedkope troep en hele dure, bij die dure zijn minder onzuiverheden. Ik koop altijd die goedkopequote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje aansteker besteld bij kaidomain, maar waar koop je aanstekergas? Ik dacht gewoon in de supermarkt maar daar hebben ze het niet
ik heb deze. Schijnt niet te werken in combinatie met een 40D (zie derde commentaar op deze pagina)quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:02 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik sta op het punt een battery voor mijn ouders te bestellen voor hun d40 (of 40d whatever). Past die afstandsbediening daarop en welke is het? Doe ik hem erbij als kadootje voor m'n moeder
Welke ga je nu kopen? is deze niet goed? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7886quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11018
Schijnt nog beter de zijn dan de True 50mw, die van jou is slechter dan de true 30
edit: die ene die ik gaf, het blijkt dat ze nu andere versturen dan die ze eerst verstuurden, dus nu twijfel ik. De 1e batch was beter dan de true 50mw maar als ik de klanten moet geloven zij nde huidige slechter dan de true 30.
Omdat ik dat mooi en strak vind..?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef Stinosss het volgende:
Waarom een laser met een zaklampcasing?
Nu zie ik wel dat er staat dat ik het later moet proberen, maar moet ik niet een enquiry reference number invullen? En zoja, waar vind ik die?quote:The tracking result of the item (RA890740234HK) is presently not available. Please try again later.
Hé, dat is wel raar. Die was eerder (zeker weten) ook voor de 40D. Net zoals [url=]deze[/url], die had ik in mijn wishlist gezet omdat hij voor een 40D zou zijn, maar nu is het artikel aangepast en staat in de titel dat hij voor een 400D is, maar in de omschrijving komt nog steeds 40D voor. Erg verwarrend. Als ik nu vanuit mijn wishlist naar het artikel ga, staat daarna bij het artikel dat hij nog niet toegevoegd is. Pff, nog maar even mee wachten dan. Thx iigquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
ik heb deze. Schijnt niet te werken in combinatie met een 40D (zie derde commentaar op deze pagina)
Die niet zo kansloos man. ajbquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:59 schreef Wunny het volgende:
Gewoon een paar daagjes wachten.
Die 200mW red laser, kan ik daarmee handvaten van fietsen doen smelten?
quote:
dit staat in de OPquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:57 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die tracking? Ik ga naar die website van DX, klik op dat tracking nummer, en dan kom ik op een website van HongKong post.
Daar vragen ze om een Enquiry Reference Number; Nou, die heb ik niet, dus ik druk op Enter, en dan krijg ik de volgende melding:
[..]
Nu zie ik wel dat er staat dat ik het later moet proberen, maar moet ik niet een enquiry reference number invullen? En zoja, waar vind ik die?
quote:V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.
Heb ik ook met de helft van de orders volgensmij geven ze alleen trackingnummers met orders met 20$ en der boven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef Downstar het volgende:
nu jullie het over Tracking nummers hebben ;
ik zie net met toeval dat erbij mij niet eens een tracking nummer is vermeld :|?
terwijl mijn pakketje al 3/4 dagen op verzonden staat?
Noujaa t zou vast wel goed zijn
Ik wil op jouw schijnen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef Stinosss het volgende:
Ja, maak dat de president van Amerika wijs ofzo![]()
.
Waarom zoveel lasers bestellen überhaupt..?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef Stinosss het volgende:
Waarom een laser met een zaklampcasing?
Ik vind die lasers interessant en mooiquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarom zoveel lasers bestellen überhaupt..?Veel betere vraag in mijn optiek..
Als je even op de pagina van dat product kijkt, en even naar onder scrolt. Dan zie je wat filmpjes staanquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:16 schreef Wunny het volgende:
Dus niemand kan mij vertellen of ik me handvaten van me fiets kan smelten met die 200mW Red Laser?
Idd.. neem dan gewoon een aansteker.. of een vergrootglas.. of een soldeerbout.. Maar waarom inderdaad, en waarom de handvaten van je fiets.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef JanusAnus het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam willen
Hij wilt een tribal in z'n handvat graverenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Idd.. neem dan gewoon een aansteker.. of een vergrootglas.. of een soldeerbout.. Maar waarom inderdaad, en waarom de handvaten van je fiets.
Die 200mW is wel tering duur 184$ ofzo, is die potmodded echt troep dan of niet?quote:Op zondag 28 september 2008 00:47 schreef Stinosss het volgende:
Naja, dat zijn allemaal 30mW's lasers behalve de laatste.
Hierin zitten gewoon dezelfde laserdiodes als bij de standaard laserpennen.
Sowieso zul je de 200mW dus het beste zien. Boven de 50mW is goed te zien overdag.
Slecht dat ik nu niet in de kroeg zit![]()
![]()
Is er niet een iets betere? En is deze beter dan de 30mW true green, dan is het namelijk wel watquote:Op zondag 28 september 2008 00:58 schreef Stinosss het volgende:
Waarom pak je niet zoiets: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12595
?
Potmodded kan vaak geen kwaad. Levenduur zal echter wel verkorten aangezien de diode een grotere stroom te verwerken krijgt.
580.000 keer kutquote:Op zondag 28 september 2008 01:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is er niet een iets betere? En is deze beter dan de 30mW true green, dan is het namelijk wel wat
Wat is de levensduur van een potmodded dan ongeveer? Mischien wil ik wel zo eenwel een factory.
Geen idee of er een ''betere'' is....is ook maar behoorlijk relatief.quote:Op zondag 28 september 2008 01:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is er niet een iets betere? En is deze beter dan de 30mW true green, dan is het namelijk wel wat
Wat is de levensduur van een potmodded dan ongeveer? Mischien wil ik wel zo eenwel een factory.
Haha ik had mijn 30mW True doorverkocht voor het zelfde bedrag, vandaar dat ik een nieuwe zoek..quote:Op zondag 28 september 2008 01:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
580.000 keer kutDie had ik verdomme ook wel willen hebben... alleen is die 30mw van mij vandaag verzonden, en ik hoef er geen 2.
Conclusie deze is beter; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12595quote:Op zondag 28 september 2008 01:16 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Geen idee of er een ''betere'' is....is ook maar behoorlijk relatief.
Levensduur valt niet zo te zeggen, dan zul je echt de datasheet erbij moeten pakken. Hangt nogal af van veel factoren. Aantal warmte-cyclys, batterijspanning, ambient-temp, diode-stroom...
Deze batt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef Dionysiou het volgende:
Crap ze hebben deze wel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 maar geen oplader..
EDIT: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770
Welke batterijen zou ik met die oplader gebruiken mij lijkt die sku 722 toch? Voor maximale performence met de laser.
hoe laad je die op in Eu?quote:Op zondag 28 september 2008 11:57 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Deze batt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.723
Is iig geen merkloze crap.
Of deze;quote:Op zondag 28 september 2008 13:09 schreef Stinosss het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770
Komt en EU-adapter.
Haha hier moest ik om lachen, is goedquote:Op zondag 28 september 2008 13:36 schreef Stinosss het volgende:
Ja, of je doet niet moeilijk en je pakt gewoon de eerste lader.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.770
Zijn dat niet dezelfde als deze?quote:Op zondag 28 september 2008 01:27 schreef Stinosss het volgende:
Uhuh.
Hou wel rekening met de CR123's.
De 40D heeft ook geen Infrarood sensor, je kan wel een wireless remote control kopen voor de 40D (originele set LC-5 kost ongeveer 300+).quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hé, dat is wel raar. Die was eerder (zeker weten) ook voor de 40D. Net zoals [url=]deze[/url], die had ik in mijn wishlist gezet omdat hij voor een 40D zou zijn, maar nu is het artikel aangepast en staat in de titel dat hij voor een 400D is, maar in de omschrijving komt nog steeds 40D voor. Erg verwarrend. Als ik nu vanuit mijn wishlist naar het artikel ga, staat daarna bij het artikel dat hij nog niet toegevoegd is. Pff, nog maar even mee wachten dan. Thx iig
Nee deze.quote:Op zondag 28 september 2008 14:03 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde als deze? [ afbeelding ]
Nah niet echt verbluffend in tegenstelling met de 200mWquote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16093
weer een nieuwe laser? 100 mw red op AAA batterijen voor maar $24..
zal dat nog wat zijn?
Inderdaad, het doel van die dingen schiet mij ook voorbij, naast het feit dat ze gevaarlijk zijn ...quote:
Met een goed verstand kom je ver, dat is aanstellerij een voorbijganger eventjes blind schijnen..quote:Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Inderdaad, het doel van die dingen schiet mij ook voorbij, naast het feit dat ze gevaarlijk zijn ...
Zou niet de eerste keer zijn dan een voorbijganger blind wordt door zo'n ding.
Waarschijnlijk is deze wel verbluffender. Deze spuugt waarschijnlijk een stuk minder infrarood uit dan de 200mW rode laser van DX.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nah niet echt verbluffend in tegenstelling met de 200mW
quote:Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is deze wel verbluffender. Deze spuugt waarschijnlijk een stuk minder infrarood uit dan de 200mW rode laser van DX.
Dan snap ik 'tquote:Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Nope, niet beter branden. Wel beter zichtbaar.
Ze hebben informatie gekregen van de leverancier, en alles blijkt op voorraad te zijn, dus morgen pakken ze het in en verzenden ze het als het goed is. Die status krijg je altijd hoor, maar soms duurt het zo kort (maar 2 uur ofzo) dat je het niet eens merkt.quote:Op zondag 28 september 2008 16:55 schreef sander-3 het volgende:
Iemand die weet "Expedited Order Received - in stock" betekend?
Ik vertaal het als "versnelde bestelling ontvangen - op voorraad", maar die melding kreeg ik voor zover ik weet niet bij mijn andere bestelling, dus wat het nou inhoud. Lekker vaag allemaal..
Mozilla is toch slomer dan IE7?quote:Op zondag 28 september 2008 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
IE zuigt toch, dus waarom niet gewoon overstappen? Adblock Plus erbij, en je zult een geheel nieuwe internetervaring beleven.
/quit Firefox-fanboy-mode.
Focalprice.comquote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Via welke site kan je het beste Senheisser oordopjes kopen? dat was toch niet dealextreme?
en zijn die oordopjes orgineel of replica?
Focalprice, niemand weet echter of ze echt zijn of nep. Maar de meeste mensen zeggen echt, en ze lijken héél echt. De geluidskwaliteit is in ieder geval hetzelfde als bij de originele.quote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Via welke site kan je het beste Senheisser oordopjes kopen? dat was toch niet dealextreme?
De bass is meestal minder, althans bij mij en sommige andere fokkers.quote:Op zondag 28 september 2008 18:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Focalprice, niemand weet echter of ze echt zijn of nep. Maar de meeste mensen zeggen echt, en ze lijken héél echt. De geluidskwaliteit is in ieder geval hetzelfde als bij de originele.
Spreek voor jezelf faggot.quote:Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De bass is meestal minder, althans bij mij en sommige andere fokkers.
Ik zou het nooit doen. De kans dat hij niet werkt is mij te groot, aangezien de meeste mobieltjes uit China exact hetzelfde IMEI nummer hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Wunny het volgende:
Hoe is de kwaliteit van die mobieltjes van hun?
Ik vind die Diamond kopie van HTC namelijk best vet..
Doe normaal.quote:
doe zelf normaal.quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen. De kans dat hij niet werkt is mij te groot, aangezien de meeste mobieltjes uit China exact hetzelfde IMEI nummer hebbenEn als die geblokt is door je provider kan je er niets mee.
En ik heb al een HTC Touch Pro dus waarom moet ik een namaakDiamond
[..]
Doe normaal.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef BreathMe het volgende:
[..]
doe zelf normaal. [ afbeelding ]
Wat ben jij voor achterlijke randdebiel?quote:
Ik vond hem ook wel vet alleen wat het verpest is dat ie ze eigen OS draait en dus niet windows mobile, hierdoor ben je enorm gelimiteerd kwa programma's(wat ik juist het voordeel vind van windows mobile, dat er dus zoveel progs voor zijn).quote:Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Wunny het volgende:
Hoe is de kwaliteit van die mobieltjes van hun?
Ik vind die Diamond kopie van HTC namelijk best vet..
Nou die kans is zeg maar 0.0001%quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En ook heb je kans dat de douane hem inpikt aangezien er HTC opstaat terwijl het een namaak isben je dus alles kwijt(+ een boete dacht ik).
0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou die kans is zeg maar 0.0001%Er is nog nooit een pakje van mij opengemaakt.
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel vet alleen wat het verpest is dat ie ze eigen OS draait en dus niet windows mobile, hierdoor ben je enorm gelimiteerd kwa programma's(wat ik juist het voordeel vind van windows mobile, dat er dus zoveel progs voor zijn).
En ook heb je kans dat de douane hem inpikt aangezien er HTC opstaat terwijl het een namaak isben je dus alles kwijt(+ een boete dacht ik).
Dus op basis van aannames en er maar even voor het gemak vanuit gaande betaal je even 108 euro op om dat te testen? Grote gok lijkt me. Niet dat je ongelijk zou hebben, maar kan me voorstellen dat je dit soort dingen wel zeker wilt weten..quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.
http://www.dealextreme.co(...)6072~threadid.185436quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.
Focalprice, maar ze zijn al heel lang uitverkocht, en ik moet er nog 4 bestellenquote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Aardig hé?quote:Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Stinosss het volgende:
Een DX sponsor! Altijd leuk, iemand die zich wil distantiëren van de rest van Nederland.
Moet je even een stukje teruglezen, hebben we pas nog over gehad...quote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef Landgeld het volgende:
Maar wie heeft goede ervaringen met Focalprice.com en hun in-ears? Ik heb nieuwe nodig!(heb op dit moment Senheisser)
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?quote:Op maandag 29 september 2008 14:25 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een USB platenspeler willen hebben, helaas hebben ze die niet.
tvp dus
Die USB platenspelers hebben ze overal tegenwoordig, BCC en Expert verkopen ze ze ook voor 80 euro ofzo. Laatst op iBOOD was er eentje van een goed merk voor 70 euro geloof ik. Worden wel vaker aangeboden daar.quote:Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?
Babequote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die USB platenspelers hebben ze overal tegenwoordig, BCC en Expert verkopen ze ze ook voor 80 euro ofzo. Laatst op iBOOD was er eentje van een goed merk voor 70 euro geloof ik. Worden wel vaker aangeboden daar.
De Creative-dopjes zitten errug prettig, geven ook best goed geluidquote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef Landgeld het volgende:
Maar wie heeft goede ervaringen met Focalprice.com en hun in-ears? Ik heb nieuwe nodig!(heb op dit moment Senheisser)
Ik zag er eentje bij Saturn voor 70 Euro geloof ik, maar ik dacht zo van, als ze bij Dealextreme in de verkoop zijn/komen zijn ze misschien nog goedkoperquote:Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?
Joepie.quote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
Vandaag 2 pakketjes ontvangen:
[ afbeelding ]
Yeehaaa!quote:
EN?EN? wat zat er in?quote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
Vandaag 2 pakketjes ontvangen:
[ afbeelding ]
Kan je het niet beter opdelen? De kans is klein, maar de kans bestaat wel.quote:Op maandag 29 september 2008 18:05 schreef ftt1989 het volgende:
zal ik snel problemen krijgen met de douane als ik in een keer een bestelling van 270 dollar plaats?
Ja. Wat is daar het nadeel van? Het gaat juist alleen maar sneller dan 1 grote order van 270.quote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef ftt1989 het volgende:
hmm jammer, kan dus beter 5 pakketjes van rond de 50 dollar bestellen?
Waar kun je MoonShell Ver1.71+1 downloaden?quote:Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja. Wat is daar het nadeel van? Het gaat juist alleen maar sneller dan 1 grote order van 270.
Nee. Orders samenvoegen doen ze NOOIT, hoogstens in 1 order meerdere zendingen maken. Dus 5 bestellingen kunnen in 5 zendingen aankomen maar als het 20 losse producten zijn kan het ook in bijv. 12 zendingen komen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef ftt1989 het volgende:
ok top, dat wist ik niet doe ik dat gewoon. maar het is dus niet zo dat als ik vanavond 5 aparte bestellingen plaats, dat ze dan alsnog er 1 bestelling van maken?
http://gbatemp.net/index.php?download=3022quote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Waar kun je MoonShell Ver1.71+1 downloaden?
20 keer zwangerschap test kopen en dan brieven sturen in de omgeving aan de vaders van:quote:Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand iets leuks van ongeveer 40 - 50 dollar?
Laser heb ik al
Speelt die ook video's af of moet je per se convert naar dpg?quote:Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee. Orders samenvoegen doen ze NOOIT, hoogstens in 1 order meerdere zendingen maken. Dus 5 bestellingen kunnen in 5 zendingen aankomen maar als het 20 losse producten zijn kan het ook in bijv. 12 zendingen komen.
[..]
http://gbatemp.net/index.php?download=3022
quote:
Ja, en het ironische is, is dat ze 18 dollarcent per stuk kosten, en net zo goed werken als die van 10 euro per stuk.quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Wunny het volgende:
Verkopen ze serieus zwangerschap testen?
Je hebt er ervaring mee hoor ik?quote:Op maandag 29 september 2008 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, en het ironische is, is dat ze 18 dollarcent per stuk kosten, en net zo goed werken als die van 10 euro per stuk.
Neuh, zo'n gast op DX had een aantal van die tests gekocht, en aan zijn zus gegeven (die gynaecoloog is), en die heeft ze allemaal naast de gewone tests ook geprobeerd. En de resultaten kwamen 100% overheen met de merk-tests.quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee hoor ik?
De dollar stijgt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Zullen we het bij 'zakken' houden?
Tuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Downstar het volgende:
krijg ik trouwens een briefje door de bus als tnt het pakket niet heeft kunnen leveren ?
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunenquote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef sander-3 het volgende:
Hehe.. nog meer lasertjes en andere onzin kopen
Jammer trouwens dat ze daar veelal van die Z-merken hebben (niet A-merken of B-merken, nee, Z-merken). Die UV-filter die ik besteld heb is van het merk "massa".
En ook onderdelen, of accessoires voor mijn camera (een 400D), zoals een grip, een flitser of accu's. Die zijn allemaal van van die vage merken.
Dus wat ik bedoel te zeggen, nu die dollar toch zo laag staat, moet je toch ook wel ergens originele spullen kunnen kopen? Ja, in de US zelf, maar dan kan je weer een creditcard gaan aanschaffen.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunen
Pff, net de bioscoop uitgezet bij de film tropic thunder, ik zat naast een paar kut marokkanen met m'n vriendin een een vriend zeggen ze dat we met M&Ms gooien terwijl hun dat deden wij hadden niet eens M&Ms en moesten we er allemaal uitIk ga zeker morgen naar de bioscoop even op hun plek wijzen. En dat ze de camerabeelden maar morgen bekijken (ja die hebben ze).
Kutmarrokanenergeraarquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunen
Pff, net de bioscoop uitgezet bij de film tropic thunder, ik zat naast een paar kut marokkanen met m'n vriendin een een vriend zeggen ze dat we met M&Ms gooien terwijl hun dat deden wij hadden niet eens M&Ms en moesten we er allemaal uitIk ga zeker morgen naar de bioscoop even op hun plek wijzen. En dat ze de camerabeelden maar morgen bekijken (ja die hebben ze).
Met een beetje kracht passen die NES diskettes in de GBA slot.quote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Uh zijn er eigenlijk ook oude NES spellen te spelen op een Nintendo DS?
Haha, daar moest ik om lachen!quote:
zo tuurlijk is dat niet ; Laats een R4 kaartje besteld ( niet bij DX hoor gewoon bij sidder.nl)quote:
als dat even zou kunnen he!quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd wat de dollar morgen gaat doen! Waarschijnlijk ONGELOVELIJK gunstig voor ons!
Doen ze volgens mij alleen bij de tweede keer.. De eerste keer leveren ze het bij de buren af, als die er ook niet zijn proberen ze het de volgende dag weer.. ofzo.quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
zo tuurlijk is dat niet ; Laats een R4 kaartje besteld ( niet bij DX hoor gewoon bij sidder.nl)
en Tnt kwam het bezorgen .. was ik achter thuis en liep toevallig de kamer in en zag toen een bezorger weer bij ons de uitrit aflopen , dus ik liep gauw naar buiten ; en kon toen nog mijn pakketje in ontvangst nemen, maar meneer had dus geen briefje niks achter gelaten hoor
Veel dingen van DX zijn aangetekend, dus die mogen ze niet bij de buren afleveren.quote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij alleen bij de tweede keer.. De eerste keer leveren ze het bij de buren af, als die er ook niet zijn proberen ze het de volgende dag weer.. ofzo.
http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/
idd ; dealextreme is aangetekend , en worden dus niet bij buren afgeleverd..quote:Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Veel dingen van DX zijn aangetekend, dus die mogen ze niet bij de buren afleveren.
Ik heb 90% van de tijd dat ik het bij het postkantoor moet halen, 9% dat ik thuis ben, en 1% dat ze een 2e keer komen (dan ben ik toch ook niet thuis)
Ja vanaf of tot en met 3 oktober weet het niet precies, iedergeval zag ik dat ze hun stinkende best doen de meesten orders te verzendenquote:Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef neo2000 het volgende:
Overigens zijn er nu 3 feestdagen in China..?
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd wat de dollar morgen gaat doen! Waarschijnlijk ONGELOVELIJK gunstig voor ons!
Ze zeggen dat de dollar instort omdat de overheid de banken niet wilt financieren.. TVPquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?
Ik weet het niet precies, met het falen van de amerikaanse banken en overheid enzo. Zet je tv aan en kijk het nieuws zou ik zeggenquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?
1 t/m 3 oktober. Woensdag t/m vrijdag dus, zaterdag komen ze weer om te werken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef neo2000 het volgende:
Overigens zijn er nu 3 feestdagen in China..?
Ze verdienen die vrije dagen welquote:Op maandag 29 september 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, met het falen van de amerikaanse banken en overheid enzo. Zet je tv aan en kijk het nieuws zou ik zeggen
Maar ik heb er niet echt verstand van, ik roep maar wat![]()
[..]
1 t/m 3 oktober. Woensdag t/m vrijdag dus, zaterdag komen ze weer om te werken.
ja, koop een r4 of m3 en zet daar zet je een emulater op.quote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Uh zijn er eigenlijk ook oude NES spellen te spelen op een Nintendo DS?
idd; zelfs gedaald nogquote:Op dinsdag 30 september 2008 06:58 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niet echt spectaculair
Paypal bepaald toch ook dagelijks de koers? Ach, ze zullen het wel zo doen dat ze daar ook wat winst op makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:17 schreef BreathMe het volgende:
Hij is weer gestegen hoor. Maar met paypal maakt dat geen ene moer uit
Gewoon wachten, morgen staat er Shipped.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef neo2000 het volgende:
Heb weer een nieuwe, nog niet eerder geziene status bij m'n bestelling:
Processing - Contact us for the latest update
DX: saywhut? Alle items uit bestelling staan ook gewoon op ready, ETA datums zijn alle verdwenen.. Volgens mij verkeert mijn order gewoon in limbo of zo.
Ik heb het met pakketjes <10 dollar ook niet gekregen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakket nog steeds niet binnen bah!
zie je dat mensen later dan je bestellen en als nog eeder geleverd krijgen ook
20ste besteld 22 verzonden en tot heden nog niks![]()
ook heb ik geen tracking nummer wat ik wel vreemd vind![]()
Tot 21:30. Maar misschien met aangetekend niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Downstar het volgende:
okee dat zal het zijn ; toevallig zelf nog nooit een order gehad onder de $10 gehad , maar toevallig nu wel dan ..:)
tnt leverd toch tot 5 uur ? al verwacht ik ze niet meer vandaag maargoed
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:48 schreef Dionysiou het volgende:
Wow!
Ik heb net me pakketje van FocalPrice gehad 3 Mini FM Radio ontvangers!!! alle 3 super in verpakking echte iPod verpakking super, en de Sennheiser CX400 ook super in verpakking helemaal netjes en mijn 3 Sennheiser MX500 die van 5,3 Dollar ook allemaal netjes in verpakking!
Maak zometeen fotos en die FM Transmitter werkt super heb het net gestest! Geluidcontroler, scanner en handmatige scanner zit erop..
Luister nu Radio 538 net Wild FM
Even kijken Ericquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe lang heeft FP er nu over gedaan Dionysiou?
ah i see, ik ga dat dus nooit aan de gang krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef mstr het volgende:
In theorie zou het moeten werken.
Het is RGB hè? Geen Rood-wit-geel.
Dus de kans is 0?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15185
dit is gewoon te erg
Heeft die kaart niet S-VHS? Dat gebruikte ik altijd op me PC op de TV aan te sluiten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Maruna het volgende:
beste DX-ers weer eens een vraagje van mij.
Als ik deze DVI->VGA adapter http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8312
op m'n DVI uitgang an m'n PC zet en dan deze kabel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4681
naar m'n tv leg en in zo'n scartadapter plug, hoeveel kans op beeld heb ik dan?
(nvidia 8600gt kaartje met 1vga en 1dvi uitgang er op)
Ze hadden ze al maar die waren iets subtielerquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15185
dit is gewoon te erg
2x nee, dus helaasquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heeft die kaart niet S-VHS? Dat gebruikte ik altijd op me PC op de TV aan te sluiten.
Als je tv HDMI heeft is het helemaal mooi, gewoon dvi -> hdmi.
Heb ik vandaag gekregen check m'n fotos.. hierbovenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef Wunny het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ver_EF003S_1183.html
Vet dingetje, die word vanavond nog besteld :-)
de 30 mw ( true ) versiequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi ik was net in de MacDonalds, en ik ging bij zo'n tafeltje zitten een paar meter van die ballonnenboom af ().
Dus ik pakte mijn laser en scheen op een blauwe ballon, ff focussen en hij knalde![]()
![]()
Iedereen bij de kassa zo van ''WTF
''. En ik en mijn vrienden lachen
Goed verhaal hè.
Bestelling geplaatst op 21 september.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:36 schreef Downstar het volgende:
noax wanneer besteld ; geshipped en wat zat er in je pakketjee hahah?
Welke laser? Kan toch nooit de True 30mW zijn en hoe focus je die goed dan? 200mW rood?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi ik was net in de MacDonalds, en ik ging bij zo'n tafeltje zitten een paar meter van die ballonnenboom af ().
Dus ik pakte mijn laser en scheen op een blauwe ballon, ff focussen en hij knalde![]()
![]()
Iedereen bij de kassa zo van ''WTF
''. En ik en mijn vrienden lachen
Goed verhaal hè.
Hoe is het geluid van je Sennheiser CX400 ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch genoeg bewijs dat het echt is, vooral de Sennheiser CX400 ben bij een winkel geweest precies zelfde verpakking en deze zit echt helemaal strak in het plastic daar klooi je niet mee..
quote:
200mw rood natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke laser? Kan toch nooit de True 30mW zijn en hoe focus je die goed dan? 200mW rood?
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:51 schreef Noax het volgende:
[..]
Hoe is het geluid van je Sennheiser CX400 ?
Heb je misschien een linkje van waar je die gekocht hebt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.htmlquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje van waar je die gekocht hebt?
Grappig, ik houd er ook niet van, puur omdat het mij een te afgesloten gevoel geeft....quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.
Mooi.. ik heb ze gelukkig nu op het moment niet nodig. Dus ik zal ze t.z.t. wel bestellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.html
Ik heb de witte gekregen, je kan ook zwart krijgen..
Ik ga nu voor de Sennheiser CX500..
http://www.focalprice.com(...)lden_EP004Y_570.html
Maarja, sold out he..
Ja klopt, ik heb nu Nike Duro Headphones zitten super lekker en ultra light en goed geluidquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:51 schreef Noax het volgende:
[..]
Grappig, ik houd er ook niet van, puur omdat het mij een te afgesloten gevoel geeft....
Dat zijn bijna zekerweten fakes.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.html
Ik heb de witte gekregen, je kan ook zwart krijgen..
Ik ga nu voor de Sennheiser CX500..
http://www.focalprice.com(...)lden_EP004Y_570.html
Maarja, sold out he..
de CX400 is nu iets van 4-6 dollar goedkoper uit m'n hoofd..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Mooi.. ik heb ze gelukkig nu op het moment niet nodig. Dus ik zal ze t.z.t. wel bestellen.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat zijn bijna zekerweten fakes.
De fakes zijn tegenwoordig volledig identiek, pas op de fijna details pak je er uit. Kijk overigens eens op de zijkant van de blister voor >PET<. Zijn de "<" en ">" hoger of kleiner dan het woord PET?
Evengroot en het is aan de onderkant..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat zijn bijna zekerweten fakes.
De fakes zijn tegenwoordig volledig identiek, pas op de fijna details pak je er uit. Kijk overigens eens op de zijkant van de blister voor >PET<. Zijn de "<" en ">" hoger of kleiner dan het woord PET?
Thnx en top dat je even de wisselkoers van PayPal vermeldt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb nu Nike Duro Headphones zitten super lekker en ultra light en goed geluidEn die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
En Duro Nike is super strak
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel Sennheiser MX500 etc.
PS: Wisselkoers van PayPal vanaf 30 sep 2008: 1 euro = 1,37128 Amerikaanse dollars
Dat vind ik beter dan die andere dingen, die ouderwetse zegmaar, die donderen bij de kleinste beweging al je oor uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
Sterker nog, later op de middag al.. Maar je had maar weer es gelijk..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon wachten, morgen staat er Shipped.
Ouderwets sorry?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat vind ik beter dan die andere dingen, die ouderwetse zegmaar, die donderen bij de kleinste beweging al je oor uit.
En bovendien, wat is er gadverdamme aan..![]()
Nee, ik bedoelde zulke:quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ouderwets sorry?
De nike duro is helemaal niet ouderwets is vrij nieuw, strak van design en heeft een speciale comfortabele clip die zorgt dat hij niet van je oor af gaat, hij is gemaakt voor sporten + running.
Oh, ja, gadverdamme inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
En van gadverdamme, ik zag ooit iemand uit me klas die deed dat ding er in en toen hij hem eruit deed zat er allemaal oorsmeer aan sindsdien hoef ik die troep niet in m'n oor.
Oh oke, dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zulke:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ja, gadverdamme inderdaadLeuk als je dan van die mensen ziet die 2 van die oordopjes met elkaar delen, dat ze er allebei 1 in hebben..
![]()
Maar daar heb ik verder geen last van.. ik bedoel, je maakt je oren toch schoon mag ik aannemen. Dat doe ik dagelijks eigenlijk. Heb nog nooit geen oorsmeer eraan gehad ofzo.
Hardlopen heet zoiets.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ouderwets sorry?
De nike duro is helemaal niet ouderwets is vrij nieuw, strak van design en heeft een speciale comfortabele clip die zorgt dat hij niet van je oor af gaat, hij is gemaakt voor sporten + running.
Running vind ik strakker, ik ben geen turk die de Nederlandse taal niet beheerd/beheerst..quote:
beheerst dus met s& tquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
ik ben geen turk die de Nederlandse taal niet beheerd..
Ja, klopt heb je gelijk in komt omdat mijn Nederlands docent altijd zegt tegen mensen uit de klas; ''Jij beheerd de taal niet goed!'' hahaquote:
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:10 schreef grizegrijn het volgende:
Net een firewire kabeltje besteld, en 10 magical beansGeen idee wat dat laatste wordt, maar vond het er wel geinig uitzien.
Ik kan er niet ergens een foto van terugvinden ofzo. Alleen van de zaadjes.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''
Maar toch leuk om te geven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is het enige wat ik heb geannuleerd van al mijn SKU's bij DealExtreme. Zo nutteloos.
Ja, dat had ik gelezen in de beschrijvingquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''
Precies wat ik me dus ook afvraag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen in de beschrijvingmaar ik bedoelde meer of ze allemaal uitkomen en wat voor planten het worden, hoe groot en wat voor bladeren en zo, en hoelang de tekst leesbaar blijft. Het enige plaatje dat erbij staat is van een klein dingetje.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2994quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Zapper het volgende:
Voor die groene 30mW laserpen die FocalPrice laatst goedkoop had, welke batterijen kan ik daar het best voor bijkopen? Zo goedkoop mogelijk en niet rechargeable
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen in de beschrijvingmaar ik bedoelde meer of ze allemaal uitkomen en wat voor planten het worden, hoe groot en wat voor bladeren en zo, en hoelang de tekst leesbaar blijft. Het enige plaatje dat erbij staat is van een klein dingetje.
Dankje!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2994
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3008
Het heeft totaal geen toegevoegde waarde, maar toch is het grappigquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:02 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een filosofisch plantje.
Alstjeblieft kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |