als dat even zou kunnen he!quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd wat de dollar morgen gaat doen! Waarschijnlijk ONGELOVELIJK gunstig voor ons!
Doen ze volgens mij alleen bij de tweede keer.. De eerste keer leveren ze het bij de buren af, als die er ook niet zijn proberen ze het de volgende dag weer.. ofzo.quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
zo tuurlijk is dat niet ; Laats een R4 kaartje besteld ( niet bij DX hoor gewoon bij sidder.nl)
en Tnt kwam het bezorgen .. was ik achter thuis en liep toevallig de kamer in en zag toen een bezorger weer bij ons de uitrit aflopen , dus ik liep gauw naar buiten ; en kon toen nog mijn pakketje in ontvangst nemen, maar meneer had dus geen briefje niks achter gelaten hoor
Veel dingen van DX zijn aangetekend, dus die mogen ze niet bij de buren afleveren.quote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij alleen bij de tweede keer.. De eerste keer leveren ze het bij de buren af, als die er ook niet zijn proberen ze het de volgende dag weer.. ofzo.
http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/
idd ; dealextreme is aangetekend , en worden dus niet bij buren afgeleverd..quote:Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Veel dingen van DX zijn aangetekend, dus die mogen ze niet bij de buren afleveren.
Ik heb 90% van de tijd dat ik het bij het postkantoor moet halen, 9% dat ik thuis ben, en 1% dat ze een 2e keer komen (dan ben ik toch ook niet thuis)
Ja vanaf of tot en met 3 oktober weet het niet precies, iedergeval zag ik dat ze hun stinkende best doen de meesten orders te verzendenquote:Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef neo2000 het volgende:
Overigens zijn er nu 3 feestdagen in China..?
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd wat de dollar morgen gaat doen! Waarschijnlijk ONGELOVELIJK gunstig voor ons!
Ze zeggen dat de dollar instort omdat de overheid de banken niet wilt financieren.. TVPquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?
Ik weet het niet precies, met het falen van de amerikaanse banken en overheid enzo. Zet je tv aan en kijk het nieuws zou ik zeggenquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo morgen de dollar ongelovelijk gunstig dan racer :$ ?
1 t/m 3 oktober. Woensdag t/m vrijdag dus, zaterdag komen ze weer om te werken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef neo2000 het volgende:
Overigens zijn er nu 3 feestdagen in China..?
Ze verdienen die vrije dagen welquote:Op maandag 29 september 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, met het falen van de amerikaanse banken en overheid enzo. Zet je tv aan en kijk het nieuws zou ik zeggen
Maar ik heb er niet echt verstand van, ik roep maar wat![]()
[..]
1 t/m 3 oktober. Woensdag t/m vrijdag dus, zaterdag komen ze weer om te werken.
ja, koop een r4 of m3 en zet daar zet je een emulater op.quote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Uh zijn er eigenlijk ook oude NES spellen te spelen op een Nintendo DS?
idd; zelfs gedaald nogquote:Op dinsdag 30 september 2008 06:58 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niet echt spectaculair
Paypal bepaald toch ook dagelijks de koers? Ach, ze zullen het wel zo doen dat ze daar ook wat winst op makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:17 schreef BreathMe het volgende:
Hij is weer gestegen hoor. Maar met paypal maakt dat geen ene moer uit
Gewoon wachten, morgen staat er Shipped.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef neo2000 het volgende:
Heb weer een nieuwe, nog niet eerder geziene status bij m'n bestelling:
Processing - Contact us for the latest update
DX: saywhut? Alle items uit bestelling staan ook gewoon op ready, ETA datums zijn alle verdwenen.. Volgens mij verkeert mijn order gewoon in limbo of zo.
Ik heb het met pakketjes <10 dollar ook niet gekregen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakket nog steeds niet binnen bah!
zie je dat mensen later dan je bestellen en als nog eeder geleverd krijgen ook
20ste besteld 22 verzonden en tot heden nog niks![]()
ook heb ik geen tracking nummer wat ik wel vreemd vind![]()
Tot 21:30. Maar misschien met aangetekend niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Downstar het volgende:
okee dat zal het zijn ; toevallig zelf nog nooit een order gehad onder de $10 gehad , maar toevallig nu wel dan ..:)
tnt leverd toch tot 5 uur ? al verwacht ik ze niet meer vandaag maargoed
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:48 schreef Dionysiou het volgende:
Wow!
Ik heb net me pakketje van FocalPrice gehad 3 Mini FM Radio ontvangers!!! alle 3 super in verpakking echte iPod verpakking super, en de Sennheiser CX400 ook super in verpakking helemaal netjes en mijn 3 Sennheiser MX500 die van 5,3 Dollar ook allemaal netjes in verpakking!
Maak zometeen fotos en die FM Transmitter werkt super heb het net gestest! Geluidcontroler, scanner en handmatige scanner zit erop..
Luister nu Radio 538 net Wild FM
Even kijken Ericquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe lang heeft FP er nu over gedaan Dionysiou?
ah i see, ik ga dat dus nooit aan de gang krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef mstr het volgende:
In theorie zou het moeten werken.
Het is RGB hè? Geen Rood-wit-geel.
Dus de kans is 0?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15185
dit is gewoon te erg
Heeft die kaart niet S-VHS? Dat gebruikte ik altijd op me PC op de TV aan te sluiten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Maruna het volgende:
beste DX-ers weer eens een vraagje van mij.
Als ik deze DVI->VGA adapter http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8312
op m'n DVI uitgang an m'n PC zet en dan deze kabel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4681
naar m'n tv leg en in zo'n scartadapter plug, hoeveel kans op beeld heb ik dan?
(nvidia 8600gt kaartje met 1vga en 1dvi uitgang er op)
Ze hadden ze al maar die waren iets subtielerquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15185
dit is gewoon te erg
2x nee, dus helaasquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heeft die kaart niet S-VHS? Dat gebruikte ik altijd op me PC op de TV aan te sluiten.
Als je tv HDMI heeft is het helemaal mooi, gewoon dvi -> hdmi.
Heb ik vandaag gekregen check m'n fotos.. hierbovenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef Wunny het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ver_EF003S_1183.html
Vet dingetje, die word vanavond nog besteld :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |