Speelt die ook video's af of moet je per se convert naar dpg?quote:Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee. Orders samenvoegen doen ze NOOIT, hoogstens in 1 order meerdere zendingen maken. Dus 5 bestellingen kunnen in 5 zendingen aankomen maar als het 20 losse producten zijn kan het ook in bijv. 12 zendingen komen.
[..]
http://gbatemp.net/index.php?download=3022
quote:
Ja, en het ironische is, is dat ze 18 dollarcent per stuk kosten, en net zo goed werken als die van 10 euro per stuk.quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Wunny het volgende:
Verkopen ze serieus zwangerschap testen?
Je hebt er ervaring mee hoor ik?quote:Op maandag 29 september 2008 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, en het ironische is, is dat ze 18 dollarcent per stuk kosten, en net zo goed werken als die van 10 euro per stuk.
Neuh, zo'n gast op DX had een aantal van die tests gekocht, en aan zijn zus gegeven (die gynaecoloog is), en die heeft ze allemaal naast de gewone tests ook geprobeerd. En de resultaten kwamen 100% overheen met de merk-tests.quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee hoor ik?
De dollar stijgt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Zullen we het bij 'zakken' houden?
Tuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Downstar het volgende:
krijg ik trouwens een briefje door de bus als tnt het pakket niet heeft kunnen leveren ?
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunenquote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef sander-3 het volgende:
Hehe.. nog meer lasertjes en andere onzin kopen
Jammer trouwens dat ze daar veelal van die Z-merken hebben (niet A-merken of B-merken, nee, Z-merken). Die UV-filter die ik besteld heb is van het merk "massa".
En ook onderdelen, of accessoires voor mijn camera (een 400D), zoals een grip, een flitser of accu's. Die zijn allemaal van van die vage merken.
Dus wat ik bedoel te zeggen, nu die dollar toch zo laag staat, moet je toch ook wel ergens originele spullen kunnen kopen? Ja, in de US zelf, maar dan kan je weer een creditcard gaan aanschaffen.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunen
Pff, net de bioscoop uitgezet bij de film tropic thunder, ik zat naast een paar kut marokkanen met m'n vriendin een een vriend zeggen ze dat we met M&Ms gooien terwijl hun dat deden wij hadden niet eens M&Ms en moesten we er allemaal uitIk ga zeker morgen naar de bioscoop even op hun plek wijzen. En dat ze de camerabeelden maar morgen bekijken (ja die hebben ze).
Kutmarrokanenergeraarquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat wil je zoal kopen, bij PayPal zie je een hele lijst met webshops die PayPal ondersteunen
Pff, net de bioscoop uitgezet bij de film tropic thunder, ik zat naast een paar kut marokkanen met m'n vriendin een een vriend zeggen ze dat we met M&Ms gooien terwijl hun dat deden wij hadden niet eens M&Ms en moesten we er allemaal uitIk ga zeker morgen naar de bioscoop even op hun plek wijzen. En dat ze de camerabeelden maar morgen bekijken (ja die hebben ze).
Met een beetje kracht passen die NES diskettes in de GBA slot.quote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Uh zijn er eigenlijk ook oude NES spellen te spelen op een Nintendo DS?
Haha, daar moest ik om lachen!quote:
zo tuurlijk is dat niet ; Laats een R4 kaartje besteld ( niet bij DX hoor gewoon bij sidder.nl)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |