Aardig hé?quote:Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Stinosss het volgende:
Een DX sponsor! Altijd leuk, iemand die zich wil distantiėren van de rest van Nederland.
Moet je even een stukje teruglezen, hebben we pas nog over gehad...quote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef Landgeld het volgende:
Maar wie heeft goede ervaringen met Focalprice.com en hun in-ears? Ik heb nieuwe nodig!(heb op dit moment Senheisser)
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?quote:Op maandag 29 september 2008 14:25 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een USB platenspeler willen hebben, helaas hebben ze die niet.
tvp dus
Die USB platenspelers hebben ze overal tegenwoordig, BCC en Expert verkopen ze ze ook voor 80 euro ofzo. Laatst op iBOOD was er eentje van een goed merk voor 70 euro geloof ik. Worden wel vaker aangeboden daar.quote:Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?
Babequote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die USB platenspelers hebben ze overal tegenwoordig, BCC en Expert verkopen ze ze ook voor 80 euro ofzo. Laatst op iBOOD was er eentje van een goed merk voor 70 euro geloof ik. Worden wel vaker aangeboden daar.
De Creative-dopjes zitten errug prettig, geven ook best goed geluidquote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef Landgeld het volgende:
Maar wie heeft goede ervaringen met Focalprice.com en hun in-ears? Ik heb nieuwe nodig!(heb op dit moment Senheisser)
Ik zag er eentje bij Saturn voor 70 Euro geloof ik, maar ik dacht zo van, als ze bij Dealextreme in de verkoop zijn/komen zijn ze misschien nog goedkoperquote:Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoe graag wil je zo'n ding hebben? Je zou eens op de site van Conrad kunnen kijken?
Joepie.quote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
Vandaag 2 pakketjes ontvangen:
[ afbeelding ]
Yeehaaa!quote:
EN?EN? wat zat er in?quote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
Vandaag 2 pakketjes ontvangen:
[ afbeelding ]
Kan je het niet beter opdelen? De kans is klein, maar de kans bestaat wel.quote:Op maandag 29 september 2008 18:05 schreef ftt1989 het volgende:
zal ik snel problemen krijgen met de douane als ik in een keer een bestelling van 270 dollar plaats?
Ja. Wat is daar het nadeel van? Het gaat juist alleen maar sneller dan 1 grote order van 270.quote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef ftt1989 het volgende:
hmm jammer, kan dus beter 5 pakketjes van rond de 50 dollar bestellen?
Waar kun je MoonShell Ver1.71+1 downloaden?quote:Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja. Wat is daar het nadeel van? Het gaat juist alleen maar sneller dan 1 grote order van 270.
Nee. Orders samenvoegen doen ze NOOIT, hoogstens in 1 order meerdere zendingen maken. Dus 5 bestellingen kunnen in 5 zendingen aankomen maar als het 20 losse producten zijn kan het ook in bijv. 12 zendingen komen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef ftt1989 het volgende:
ok top, dat wist ik niet doe ik dat gewoon. maar het is dus niet zo dat als ik vanavond 5 aparte bestellingen plaats, dat ze dan alsnog er 1 bestelling van maken?
http://gbatemp.net/index.php?download=3022quote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Waar kun je MoonShell Ver1.71+1 downloaden?
20 keer zwangerschap test kopen en dan brieven sturen in de omgeving aan de vaders van:quote:Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand iets leuks van ongeveer 40 - 50 dollar?
Laser heb ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |