Focalprice.comquote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Via welke site kan je het beste Senheisser oordopjes kopen? dat was toch niet dealextreme?
en zijn die oordopjes orgineel of replica?
Focalprice, niemand weet echter of ze echt zijn of nep. Maar de meeste mensen zeggen echt, en ze lijken héél echt. De geluidskwaliteit is in ieder geval hetzelfde als bij de originele.quote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Via welke site kan je het beste Senheisser oordopjes kopen? dat was toch niet dealextreme?
De bass is meestal minder, althans bij mij en sommige andere fokkers.quote:Op zondag 28 september 2008 18:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Focalprice, niemand weet echter of ze echt zijn of nep. Maar de meeste mensen zeggen echt, en ze lijken héél echt. De geluidskwaliteit is in ieder geval hetzelfde als bij de originele.
Spreek voor jezelf faggot.quote:Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De bass is meestal minder, althans bij mij en sommige andere fokkers.
Ik zou het nooit doen. De kans dat hij niet werkt is mij te groot, aangezien de meeste mobieltjes uit China exact hetzelfde IMEI nummer hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Wunny het volgende:
Hoe is de kwaliteit van die mobieltjes van hun?
Ik vind die Diamond kopie van HTC namelijk best vet..
Doe normaal.quote:
doe zelf normaal.quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen. De kans dat hij niet werkt is mij te groot, aangezien de meeste mobieltjes uit China exact hetzelfde IMEI nummer hebbenEn als die geblokt is door je provider kan je er niets mee.
En ik heb al een HTC Touch Pro dus waarom moet ik een namaakDiamond
[..]
Doe normaal.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef BreathMe het volgende:
[..]
doe zelf normaal. [ afbeelding ]
Wat ben jij voor achterlijke randdebiel?quote:
Ik vond hem ook wel vet alleen wat het verpest is dat ie ze eigen OS draait en dus niet windows mobile, hierdoor ben je enorm gelimiteerd kwa programma's(wat ik juist het voordeel vind van windows mobile, dat er dus zoveel progs voor zijn).quote:Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Wunny het volgende:
Hoe is de kwaliteit van die mobieltjes van hun?
Ik vind die Diamond kopie van HTC namelijk best vet..
Nou die kans is zeg maar 0.0001%quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En ook heb je kans dat de douane hem inpikt aangezien er HTC opstaat terwijl het een namaak isben je dus alles kwijt(+ een boete dacht ik).
0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou die kans is zeg maar 0.0001%Er is nog nooit een pakje van mij opengemaakt.
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel vet alleen wat het verpest is dat ie ze eigen OS draait en dus niet windows mobile, hierdoor ben je enorm gelimiteerd kwa programma's(wat ik juist het voordeel vind van windows mobile, dat er dus zoveel progs voor zijn).
En ook heb je kans dat de douane hem inpikt aangezien er HTC opstaat terwijl het een namaak isben je dus alles kwijt(+ een boete dacht ik).
Dus op basis van aannames en er maar even voor het gemak vanuit gaande betaal je even 108 euro op om dat te testen? Grote gok lijkt me. Niet dat je ongelijk zou hebben, maar kan me voorstellen dat je dit soort dingen wel zeker wilt weten..quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.
http://www.dealextreme.co(...)6072~threadid.185436quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Wordt toch geen HTC genoemd op DX, alleen maar Touch Diamond. Ik neem aan dat HTC 't niet zover heeft kunnen vastleggen dat deze benaming niet gebruikt mag worden. Dus ik ga er dan ook voor 't gemak vanuit dat je ten eerste geen boete krijgt vanwege namaak.
Focalprice, maar ze zijn al heel lang uitverkocht, en ik moet er nog 4 bestellenquote:Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |