De 40D heeft ook geen Infrarood sensor, je kan wel een wireless remote control kopen voor de 40D (originele set LC-5 kost ongeveer 300+).quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hé, dat is wel raar. Die was eerder (zeker weten) ook voor de 40D. Net zoals [url=]deze[/url], die had ik in mijn wishlist gezet omdat hij voor een 40D zou zijn, maar nu is het artikel aangepast en staat in de titel dat hij voor een 400D is, maar in de omschrijving komt nog steeds 40D voor. Erg verwarrend. Als ik nu vanuit mijn wishlist naar het artikel ga, staat daarna bij het artikel dat hij nog niet toegevoegd is. Pff, nog maar even mee wachten dan. Thx iig
Nee deze.quote:Op zondag 28 september 2008 14:03 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde als deze? [ afbeelding ]
Nah niet echt verbluffend in tegenstelling met de 200mWquote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16093
weer een nieuwe laser? 100 mw red op AAA batterijen voor maar $24..
zal dat nog wat zijn?
Inderdaad, het doel van die dingen schiet mij ook voorbij, naast het feit dat ze gevaarlijk zijn ...quote:
Met een goed verstand kom je ver, dat is aanstellerij een voorbijganger eventjes blind schijnen..quote:Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Inderdaad, het doel van die dingen schiet mij ook voorbij, naast het feit dat ze gevaarlijk zijn ...
Zou niet de eerste keer zijn dan een voorbijganger blind wordt door zo'n ding.
Waarschijnlijk is deze wel verbluffender. Deze spuugt waarschijnlijk een stuk minder infrarood uit dan de 200mW rode laser van DX.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nah niet echt verbluffend in tegenstelling met de 200mW
quote:Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is deze wel verbluffender. Deze spuugt waarschijnlijk een stuk minder infrarood uit dan de 200mW rode laser van DX.
Dan snap ik 'tquote:Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Nope, niet beter branden. Wel beter zichtbaar.
Ze hebben informatie gekregen van de leverancier, en alles blijkt op voorraad te zijn, dus morgen pakken ze het in en verzenden ze het als het goed is. Die status krijg je altijd hoor, maar soms duurt het zo kort (maar 2 uur ofzo) dat je het niet eens merkt.quote:Op zondag 28 september 2008 16:55 schreef sander-3 het volgende:
Iemand die weet "Expedited Order Received - in stock" betekend?
Ik vertaal het als "versnelde bestelling ontvangen - op voorraad", maar die melding kreeg ik voor zover ik weet niet bij mijn andere bestelling, dus wat het nou inhoud. Lekker vaag allemaal..
Mozilla is toch slomer dan IE7?quote:Op zondag 28 september 2008 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
IE zuigt toch, dus waarom niet gewoon overstappen? Adblock Plus erbij, en je zult een geheel nieuwe internetervaring beleven.
/quit Firefox-fanboy-mode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |