Ouderwets sorry?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat vind ik beter dan die andere dingen, die ouderwetse zegmaar, die donderen bij de kleinste beweging al je oor uit.
En bovendien, wat is er gadverdamme aan..![]()
Nee, ik bedoelde zulke:quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ouderwets sorry?
De nike duro is helemaal niet ouderwets is vrij nieuw, strak van design en heeft een speciale comfortabele clip die zorgt dat hij niet van je oor af gaat, hij is gemaakt voor sporten + running.
Oh, ja, gadverdamme inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
En van gadverdamme, ik zag ooit iemand uit me klas die deed dat ding er in en toen hij hem eruit deed zat er allemaal oorsmeer aan sindsdien hoef ik die troep niet in m'n oor.
Oh oke, dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zulke:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ja, gadverdamme inderdaadLeuk als je dan van die mensen ziet die 2 van die oordopjes met elkaar delen, dat ze er allebei 1 in hebben..
![]()
Maar daar heb ik verder geen last van.. ik bedoel, je maakt je oren toch schoon mag ik aannemen. Dat doe ik dagelijks eigenlijk. Heb nog nooit geen oorsmeer eraan gehad ofzo.
Hardlopen heet zoiets.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ouderwets sorry?
De nike duro is helemaal niet ouderwets is vrij nieuw, strak van design en heeft een speciale comfortabele clip die zorgt dat hij niet van je oor af gaat, hij is gemaakt voor sporten + running.
Running vind ik strakker, ik ben geen turk die de Nederlandse taal niet beheerd/beheerst..quote:
beheerst dus met s& tquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
ik ben geen turk die de Nederlandse taal niet beheerd..
Ja, klopt heb je gelijk in komt omdat mijn Nederlands docent altijd zegt tegen mensen uit de klas; ''Jij beheerd de taal niet goed!'' hahaquote:
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:10 schreef grizegrijn het volgende:
Net een firewire kabeltje besteld, en 10 magical beansGeen idee wat dat laatste wordt, maar vond het er wel geinig uitzien.
Ik kan er niet ergens een foto van terugvinden ofzo. Alleen van de zaadjes.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''
Maar toch leuk om te geven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is het enige wat ik heb geannuleerd van al mijn SKU's bij DealExtreme. Zo nutteloos.
Ja, dat had ik gelezen in de beschrijvingquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn zaadjes, die stop je in de aarde, geef je wat water, en een paar dagen later komt er een plantje uit, en dan op de blaadjes van het plantje staat een boodschap als ''Love You'' of ''Good Luck''
Precies wat ik me dus ook afvraag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen in de beschrijvingmaar ik bedoelde meer of ze allemaal uitkomen en wat voor planten het worden, hoe groot en wat voor bladeren en zo, en hoelang de tekst leesbaar blijft. Het enige plaatje dat erbij staat is van een klein dingetje.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2994quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Zapper het volgende:
Voor die groene 30mW laserpen die FocalPrice laatst goedkoop had, welke batterijen kan ik daar het best voor bijkopen? Zo goedkoop mogelijk en niet rechargeable
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen in de beschrijvingmaar ik bedoelde meer of ze allemaal uitkomen en wat voor planten het worden, hoe groot en wat voor bladeren en zo, en hoelang de tekst leesbaar blijft. Het enige plaatje dat erbij staat is van een klein dingetje.
Dankje!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2994
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3008
Het heeft totaal geen toegevoegde waarde, maar toch is het grappigquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:02 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een filosofisch plantje.
Alstjeblieft kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |