de 30 mw ( true ) versiequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi ik was net in de MacDonalds, en ik ging bij zo'n tafeltje zitten een paar meter van die ballonnenboom af ().
Dus ik pakte mijn laser en scheen op een blauwe ballon, ff focussen en hij knalde![]()
![]()
Iedereen bij de kassa zo van ''WTF
''. En ik en mijn vrienden lachen
Goed verhaal hè.
Bestelling geplaatst op 21 september.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:36 schreef Downstar het volgende:
noax wanneer besteld ; geshipped en wat zat er in je pakketjee hahah?
Welke laser? Kan toch nooit de True 30mW zijn en hoe focus je die goed dan? 200mW rood?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi ik was net in de MacDonalds, en ik ging bij zo'n tafeltje zitten een paar meter van die ballonnenboom af ().
Dus ik pakte mijn laser en scheen op een blauwe ballon, ff focussen en hij knalde![]()
![]()
Iedereen bij de kassa zo van ''WTF
''. En ik en mijn vrienden lachen
Goed verhaal hè.
Hoe is het geluid van je Sennheiser CX400 ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch genoeg bewijs dat het echt is, vooral de Sennheiser CX400 ben bij een winkel geweest precies zelfde verpakking en deze zit echt helemaal strak in het plastic daar klooi je niet mee..
quote:
200mw rood natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke laser? Kan toch nooit de True 30mW zijn en hoe focus je die goed dan? 200mW rood?
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:51 schreef Noax het volgende:
[..]
Hoe is het geluid van je Sennheiser CX400 ?
Heb je misschien een linkje van waar je die gekocht hebt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.htmlquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje van waar je die gekocht hebt?
Grappig, ik houd er ook niet van, puur omdat het mij een te afgesloten gevoel geeft....quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is voor de verkoop.. ik hou niet van ear in.
Mooi.. ik heb ze gelukkig nu op het moment niet nodig. Dus ik zal ze t.z.t. wel bestellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.html
Ik heb de witte gekregen, je kan ook zwart krijgen..
Ik ga nu voor de Sennheiser CX500..
http://www.focalprice.com(...)lden_EP004Y_570.html
Maarja, sold out he..
Ja klopt, ik heb nu Nike Duro Headphones zitten super lekker en ultra light en goed geluidquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:51 schreef Noax het volgende:
[..]
Grappig, ik houd er ook niet van, puur omdat het mij een te afgesloten gevoel geeft....
Dat zijn bijna zekerweten fakes.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)Blue_EP005L_575.html
Ik heb de witte gekregen, je kan ook zwart krijgen..
Ik ga nu voor de Sennheiser CX500..
http://www.focalprice.com(...)lden_EP004Y_570.html
Maarja, sold out he..
de CX400 is nu iets van 4-6 dollar goedkoper uit m'n hoofd..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Mooi.. ik heb ze gelukkig nu op het moment niet nodig. Dus ik zal ze t.z.t. wel bestellen.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat zijn bijna zekerweten fakes.
De fakes zijn tegenwoordig volledig identiek, pas op de fijna details pak je er uit. Kijk overigens eens op de zijkant van de blister voor >PET<. Zijn de "<" en ">" hoger of kleiner dan het woord PET?
Evengroot en het is aan de onderkant..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat zijn bijna zekerweten fakes.
De fakes zijn tegenwoordig volledig identiek, pas op de fijna details pak je er uit. Kijk overigens eens op de zijkant van de blister voor >PET<. Zijn de "<" en ">" hoger of kleiner dan het woord PET?
Thnx en top dat je even de wisselkoers van PayPal vermeldt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb nu Nike Duro Headphones zitten super lekker en ultra light en goed geluidEn die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
En Duro Nike is super strak
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel Sennheiser MX500 etc.
PS: Wisselkoers van PayPal vanaf 30 sep 2008: 1 euro = 1,37128 Amerikaanse dollars
Dat vind ik beter dan die andere dingen, die ouderwetse zegmaar, die donderen bij de kleinste beweging al je oor uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En die Ear-Ins diep in je oor stoppen gadverdamme..
Sterker nog, later op de middag al.. Maar je had maar weer es gelijk..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon wachten, morgen staat er Shipped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |