met dollar0zquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:19 schreef Moozze het volgende:
Hoe betalen ze dat dan? Die verzendkosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk, de bestelling is onderweg, ben benieuwdquote:Destination - Netherlands
Hoeveel heb je nu uitgespaard met deze koers...1 euroquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is de sku even kijken of het wat is!
En ik had gezegt dat ik tijdje niks ging kopen van DX, heb alweer bestellingen geplaatst totaal rond 24$ pff, zo aantrekkelijk vooral de dollarkoers nu!
Daar ging het niet eens om voor het uitsparen, heb genoeg centjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu uitgespaard met deze koers...1 euro?
Diie tripod is backordered, de mijne heb ik en doet het prima.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, je had beter:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
Kunnen nemen, die is 10 keer beter
[..]
Als je alleen dingen bestelt die op voorraad zijn dan zou alles goed moeten gaanIk vind het juist wel handig dat ze opsplitsen, ik heb liever dat ik 9 dingen krijg en op één artikel wacht, dan dat ik op 10 artikelen wacht.
[..]
Ja.
Ik sta op het punt een battery voor mijn ouders te bestellen voor hun d40 (of 40d whatever). Past die afstandsbediening daarop en welke is het? Doe ik hem erbij als kadootje voor m'n moederquote:Op zaterdag 27 september 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik had mijn DX-bestelde afstandsbediening voor mijn Canon camera uitgeleend, en de lener heeft er meteen ook een besteld. En volgens mij een aanzienlijk deel van de site leeggekocht.
Gemiste kans, had mijn referer code moeten opgeven...
Inmiddels is mijn Hugsby 3 kleuren lampje ook onderweg. Heb ik best wel een tijdje op moeten wachten (oorspronkelijke order is gesplitst op dit artikel) terwijl het artikel op de site nooit 'uit voorraad' geweest is?? Rrrrraaaaaarrrrrr....
Maar dat doen ze toch?!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
Splitsing bestelling is prima, maar mogen ze wel even aangeven dan
True 30mw groen, 30mw Romisen in de bestelling, en 200mw rood. En nog wat klein 5mw prul. En 200mw groen al tijden in de wishlistquote:welke laser heb je?
Is de 30mW Romisen beter, dan koop ik 'm ook..quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar dat doen ze toch?!Als je naar de DealExtreme site gaat, en dan inlogt bij My Account, op je order klikt, en Invoice doet, zie je precies of iets in verzending 1, 2 of 3 zit e.d.
[..]
True 30mw groen, 30mw Romisen in de bestelling, en 200mw rood. En nog wat klein 5mw prul. En 200mw groen al tijden in de wishlist
Ik bedoelde deze:quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is de 30mW Romisen beter, dan koop ik 'm ook..
Ik wil denk deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10557
Wow nice!quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11018
Schijnt nog beter de zijn dan de True 50mw, die van jou is slechter dan de true 30
Die staat in m'n mandje!quote:It is stronger then my 80mW green laser.
It is stronger then my friends true 100mW laser
quote:edit: die ene die ik gaf, het blijkt dat ze nu andere versturen dan die ze eerst verstuurden, dus nu twijfel ik. De 1e batch was beter dan de true 50mw maar als ik de klanten moet geloven zij nde huidige slechter dan de true 30.
primera, action, blokkerquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje aansteker besteld bij kaidomain, maar waar koop je aanstekergas? Ik dacht gewoon in de supermarkt maar daar hebben ze het niet
Zoals iedereen al zei, Blokker, Action, Kruidvat etc. Je hebt goedkope troep en hele dure, bij die dure zijn minder onzuiverheden. Ik koop altijd die goedkopequote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje aansteker besteld bij kaidomain, maar waar koop je aanstekergas? Ik dacht gewoon in de supermarkt maar daar hebben ze het niet
ik heb deze. Schijnt niet te werken in combinatie met een 40D (zie derde commentaar op deze pagina)quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:02 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik sta op het punt een battery voor mijn ouders te bestellen voor hun d40 (of 40d whatever). Past die afstandsbediening daarop en welke is het? Doe ik hem erbij als kadootje voor m'n moeder
Welke ga je nu kopen? is deze niet goed? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7886quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11018
Schijnt nog beter de zijn dan de True 50mw, die van jou is slechter dan de true 30
edit: die ene die ik gaf, het blijkt dat ze nu andere versturen dan die ze eerst verstuurden, dus nu twijfel ik. De 1e batch was beter dan de true 50mw maar als ik de klanten moet geloven zij nde huidige slechter dan de true 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |