En spellen die ik nu niet haal kan ik altijd nog halen in de rustige periode die erna komtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:04 schreef Leonos het volgende:
Liever teveel als te weinig.
Je kan ook keuzes maken
dacht je, ik ben de baggerkoninging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Minder baggeren graag.
ZIe jij het ook niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Edje is een vrouw![]()
Maar ik ben het eens met Cyb!
Gister Bioshock geleend van een vriend, en vandaag aan begonnen! Zeer vet! Maar ik schrik soms best, maar ben dan ook een mietjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef santax het volgende:
zohooo net dead or alive 4 en bioshock 2de hands gekocht op FOK!
Ben vooral erg nieuwsgierig naar Bioshock, ik heb me al sinds ie uit is verlekkerd aan de filmpjes ervan
Jep mongool of jonger als Aquila.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gister Bioshock geleend van een vriend, en vandaag aan begonnen! Zeer vet! Maar ik schrik soms best, maar ben dan ook een mietje
Ben ik een mongool dat ik zelfs de Braid Demo niet uit kan spelen?
Hoe oud is aquila? Ben nu al verder trouwensquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep mongool of jonger als Aquila.
11.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe oud is aquila? Ben nu al verder trouwens
Dan ben ik geen mongool!quote:
Jonger als mij is slecht want ik kon het welquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep mongool of jonger als Aquila.
Guitar Hero meisje tvp van ik geloof Chocobo was beterquote:
Bring it onquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Guitar Hero meisje tvp van ik geloof Chocobo was beter
Morgen Worms!?!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bring it on
Lekker offtopic
Braid gekocht
TVPquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bring it on
Lekker offtopic
Braid gekocht
Wellicht, weet nog niet precies wat ik allemaal doequote:
quote:very graphic on each channel will tie into your theme and change if you choose a different one. You can really see this on the Friends Channel – each of your friends' Avatars will stand next to a different graphic or environment. These graphics will match the theme you choose and will change dynamically as you navigate from channel to channel. But that’s not all; the themes will be subtly animated. This is some pretty cool stuff when you see it.
nice assquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
tvp
En mijn nat is nog steeds niet open
Je moet even op het Nederlandse forum xboxwolrld kijken ( volgens mij ). Daar heb je best wel handige tips, heeft mij ook geholpen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
tvp
Ja en als dat niet lukt dan helpt Fardo je welquote:Op zaterdag 27 september 2008 08:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet even op het Nederlandse forum xboxwolrld kijken ( volgens mij ). Daar heb je best wel handige tips, heeft mij ook geholpen.
quote:We just got word that while we will be able to play the single player and local co-op on day one, they are still making tweaks to the online co-op. Don't worry, it is definitely still coming. Seriously, as a gamer I'm glad they're taking the time to make it right instead of just rushing it out the door. Lionhead and Microsoft Game Studios are looking to get the update out within the first week of launch in North America, so again, don't think this is going to be a decade long wait. I suggest you do what I'm going to do - go play some more pub games and get a ton of gold to buy cool stuff as you start the single player or local co-op game.
quote:
Gold is Gold,..... in ieder geval kan ik mijn tanden in de SP zetten. Co-op lijkt me wel cool,... maar alleen als het wel goed werkt uiteraard!quote:
Wie is Fardo??quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja en als dat niet lukt dan helpt Fardo je wel
Ja ik heb er ook geen problemen mee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gold is Gold,..... in ieder geval kan ik mijn tanden in de SP zetten. Co-op lijkt me wel cool,... maar alleen als het wel goed werkt uiteraard!
Kijk hier es.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
tvp
Een nerd op Xboxworld.nl forum ofzo? Althans,... dat dacht ik. Weet wel heel veel van portforwarding.quote:
Ik heb een modem van orange een livebox dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een nerd op Xboxworld.nl forum ofzo? Althans,... dat dacht ik. Weet wel heel veel van portforwarding.
Zelf heb ik gewoon UpnP op mijn router geactiveerd. Dit zou je als eerste moeten doen als je router dat heeft. Tevens moet je je 360 direct op je router aansluiten en het liefst niet met een PC of laptop ertussen.
Ook heb in mijn 360 een vast IP adres gegevens en dat gewoon op mijn router geconfigueerd als volledig open IP adres. Niks wordt dus tegengehouden. Ik ga niet zo klooien met als die verschillende porten en protocollen. Gewoon de hele zooi richting dat IP adres open zetten. Beschrijf anders eens exact je opstelling en probleem voor me!
Mja hoor je dat niet vaker in (p)reviews? "This game is huge" en dan heb je het spel en heb je na 4 uur al de hele map opengespeeldquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3 IGN preview:
Fallout 3 Week: Six Hours of Exploring: This game is massive.
As my six hours with Fallout 3 came to a close, I brought up the map to see how much ground I had covered. It turned out that I didn't see anything from the entire northern half. Even with limiting my travels to the southern region, there were still large areas I hadn't yet had a chance to explore. This game is huge and the satisfaction you get from exploring is just as big. It's been over a week since I played and I still can't shake the desire to go back and look around some more. October 28 can't come soon enough.
[ afbeelding ]
Dat zegt die van mij ook bij NAT, maar ik heb er verder amper last vanquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een modem van orange een livebox dus.
[ afbeelding ]
Deze heeft 2 internetkabel ingangen een van mijn laptop naar modem en een van de xbox naar modem.
ik heb op portforward.com gecheckt en heb dit gedaan weet niet of het goed is
http://i35.tinypic.com/2lnj1hl.jpg
Dit zou goed moeten zijn denk ik maar mijn xdoos zegt nog steeds NAT is moderate
Ik heb er opzich ook geen last van als ik alleen ga gamen, maar met mijn neef en vrienden is het wel irritant als je ze niet kan joinen en private chatten. Dus vandaar dat ik hem open wil hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat zegt die van mij ook bij NAT, maar ik heb er verder amper last van
Vreemd dat het bij Firewall staat. Ik zou eerder bij LAN kijken of daar ergens NAT staat er daar controleren wat je hebt geconfigureerd. De firewall zou ik zelf gewoon uitzetten. Kan je ergens UpnP vinden? Die moet opzekers aanstaan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een modem van orange een livebox dus.
[ afbeelding ]
Deze heeft 2 internetkabel ingangen een van mijn laptop naar modem en een van de xbox naar modem.
ik heb op portforward.com gecheckt en heb dit gedaan weet niet of het goed is
http://i35.tinypic.com/2lnj1hl.jpg
Dit zou goed moeten zijn denk ik maar mijn xdoos zegt nog steeds NAT is moderate
Dan zou ik dat probleem ook moeten hebben en ik krigj me inv gewoon en ook chats kan ik gewoon inquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb er opzich ook geen last van als ik alleen ga gamen, maar met mijn neef en vrienden is het wel irritant als je ze niet kan joinen en private chatten. Dus vandaar dat ik hem open wil hebben.
Na een halfjaar is nu mijn xbox van 'moderate' naar 'open' gegaan met deze opmerking, bedankt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je ergens UpnP vinden? Die moet opzekers aanstaan.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Na een halfjaar is nu mijn xbox van 'moderate' naar 'open' gegaan met deze opmerking, bedankt.
ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Fable II video preview!
http://xbox360.ign.com/do(...)o_Albion_092508.html
[ afbeelding ]
Het hielp bij mij IIG, nu heb ik open staan ipv moderate. Je moet wel je xbox vast IP geven en dan op je router die ports open zetten voor het IP wat je aan je xbox gegeven hebtquote:Firewall ports and Xbox LIVE
Most broadband routers use Network Address Translation (NAT). Windows Internet Connection Sharing also uses NAT.
For most networking hardware that uses NAT, forwarding a network port from one network node to another network node (usually known as port forwarding or tunneling) is not required for your Xbox console to connect to Xbox LIVE. This is especially true if you use an Xbox LIVE-certified device. Port forwarding should only be necessary if you use a proxy server or a true firewall device instead of, or in addition to, NAT. Sometimes, you may have to configure port settings on a non-Xbox LIVE-certified router or gateway.
If there is a firewall device between the Xbox console and the networking hardware, you may have to configure the firewall to enable communication on specific network ports. If the NAT status in the Network Status area of the Dashboard is "moderate" or "strict," you may have to configure port settings.
The following ports must be available for Xbox LIVE to operate correctly:
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074
Wat is er met Rkatier?quote:
en Doritos is nog niet uit. (fall 2008)quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Net gekeken voor gratis live games.
Totemball heb je live camera voro nodig.
Doritos Dash Of Destruction is nergens te vinden.
Aegis Wings is ook nergens te vinden.
Ik lust hem wel!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
en Doritos is nog niet uit. (fall 2008)
Edit: Heb een of andere Viva Piñata kaart gevonden op xbox.nl. Iemand belang bij? (krijg je een hyena piñata in het spel, wel live vision cam nodig)
Is het niet zo dat iedereen die kan gebruiken? (jij post hem/een screenshot online, mensen printen hem uit en houden het voor hun camera?)quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
en Doritos is nog niet uit. (fall 2008)
Edit: Heb een of andere Viva Piñata kaart gevonden op xbox.nl. Iemand belang bij? (krijg je een hyena piñata in het spel, wel live vision cam nodig)
Het leek er even op dat ik hem van die beruchte fanlijst had gekregen, maar nu doet dat jochie weer moeilijik. Ik heb je er al over gePM'ed Motorhoofdquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het leek er even op dat ik hem van die beruchte fanlijst had gekregen, maar nu doet dat jochie weer moeilijik. Ik heb je er al over gePM'ed Motorhoofd
quote:rkatier, je snapt het blijkbaar niet, het is een ingewikkelde procedure die zorgvuldig bekeken moet worden. aangezien motorhoofd eerst op dat *** forum heeft aangegeven dat hij lit wilde worden, duurt het een tijdje voor hij eraf word gehaald, een maantje ofzo. want ik moet het zeg maar wel verwerken enzo
http://www.xboxonly.nl/screenshots/1918/Viva_Pinata:_Trouble_in_Paradise/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die shit is origineel 30030303 X 9420339230quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef Wessiej het volgende:
Imagevenue en postzegelformaat = sad
Maar voor de rest
Het is viel dit jaar erg mee moet ik zeggen. Tuurlijk heb je nog van die achterlijke puisterige debielen lopen die als een stel honden vechten om een stickervel, maar het viel me vandaag toch wel erg mee. Ook niet zo gek natuurlijk als je ziet hoe klein de hal toch wel was.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:25 schreef emokid het volgende:
Het is en blijft een nerdfestijn vooral met die irritante kinderen van Gamekings.
Heb je nog Gamekings in het echt gezienquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is viel dit jaar erg mee moet ik zeggen. Tuurlijk heb je nog van die achterlijke puisterige debielen lopen die als een stel honden vechten om een stickervel, maar het viel me vandaag toch wel erg mee. Ook niet zo gek natuurlijk als je ziet hoe klein de hal toch wel was.
Jan de orakel? Niet gezien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je nog Gamekings in het echt gezien![]()
![]()
Jan bijvoorbeeld
nog altijd HET orakel dan hequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jan de orakel? Niet gezien.
Wel koters die om een handtekening vroegen!!
Bioshock, The Orange Box.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:01 schreef emokid het volgende:
Wat voor geniale games mis ik nog? Mijn xbox heeft mede door fok van januari dit jaar tot juli stof moeten happen en weet niet of ik echt iets mis. Brothers In Arms wordt het niet, Pure haal ik denk ik iets later en SW:FU hoef ik voorlopig ook niet.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EPIC sadness
quote:Op zondag 28 september 2008 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Mirror's Edge:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21562
Goedemorgen.
Mooi hoor,.... maar het blijft me een trial and error parkour tech demo achtig gevoel geven.quote:Op zondag 28 september 2008 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Mirror's Edge:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21562
Goedemorgen.
Allemaal leuk en aardig, die nieuwe media. Maar veel van die zaken gaan we in Nederland (EU) toch niet zien denk ik. Netflix? Inside Xbox? Met video's, films en tv-series loopt het nu ook al (helemaal) geen storm op marketplace. Wat dat betreft is er in Europa nog veel terrein winst te boeken voor MS.quote:
In de grote EU-landen is er al een video-marketplacequote:Op zondag 28 september 2008 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, die nieuwe media. Maar veel van die zaken gaan we in Nederland (EU) toch niet zien denk ik. Netflix? Inside Xbox? Met video's, films en tv-series loopt het nu ook al (helemaal) geen storm op marketplace. Wat dat betreft is er in Europa Nederland nog veel terrein winst te boeken voor MS.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef Edwinuss het volgende:Heb je die niet groter ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Sinds wanneer twijfelde men altijd aan de graphics van Fable?quote:Op zondag 28 september 2008 12:34 schreef kepler het volgende:
must-see voor mensen die nog twijfelen aan de Fable 2 (en dan vooral de graphics)
http://www.gamersyde.com/news_7136_en.html
Dat doen veel mensen....quote:Op zondag 28 september 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer twijfelde men altijd aan de graphics van Fable?
Die van mij is al onderweg.quote:Op zondag 28 september 2008 13:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat doen veel mensen....
Cyb er is een LE van BIA bij vgp voor 42 euro, maar ja heb je zeker nu niets aan?
Ik had hem wel kunnen bestellen maar ik heb al 5 games besteld en er zijn er ook 3 onderweg naar me.quote:
Je kunt ook overdrijven, die plaatjes heb ik al vaker gezien (volgens mij op gamez.nl) maar daar waren ze groter dan postzegel formaat.quote:Op zondag 28 september 2008 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een aantal posts terug wat leuks gepost.
Maar je bent homo, daar kan je niks aan doen.
Nooit een geven paard in de bek kijken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, die plaatjes heb ik al vaker gezien (volgens mij op gamez.nl) maar daar waren ze groter dan postzegel formaat.
Ja het is "Een gegeven paard mag men niet in de bek kijken"quote:Op zondag 28 september 2008 14:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nooit een geven paard in de bek kijken.
Zo noem je dat toch ?
okiquote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic gezeik verwijdert.
Edwinuss doe eens even normaal ofzo, als je alleen maar kut posts kan maken kan je net zo goed wegblijven
quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Weet iemand nog leuke games voor meisjes?Liefst waar een demo van te krijgen is.
Aquila approved!quote:
Speelt het ook net zo houterig en kut als het er in dat filmpje uitziet?quote:Op zondag 28 september 2008 16:04 schreef ROFLOL het volgende:
Gister Saints Row 2 gespeeld bij First Look. Vond het grafisch maar erg zwak.
Als het wordt zoals dat betaal ik er ook geen 15 euro voorquote:Op zondag 28 september 2008 15:57 schreef lennartb.nl het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21647
Als je dit ziet ga je er toch niet meer dan 15eu aan uitgeven?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:07 schreef Un4 het volgende:
Sanits Row 2 wordt wat GTA IV had moeten zijn, namelijk FUN!!
De man heeft gelijk!quote:
Dat zou best vet zijnquote:Op zondag 28 september 2008 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wedden dat je in GTA 5 ook boodschappen moet doen en een inboedelverzekering moet afsluiten en naar de tandarts moet en natuurlijk de ramen van je hideout moet lappen![]()
En geld geven aan collectes van het astmafonds
Deze vragen zou ik ook wel beantwoord willen zien.quote:Op zondag 28 september 2008 17:15 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer komt dat nieuwe xbox xperience? En kun je ook kiezen om het oude te houden? Want mij lijkt het echt ruk
Als ik dat had gewild, dan had ik wel een wii gekocht
Ik wil geen avatar maken zoals op de wii, ik wil gewoon overzicht en snel kunnen gamen e.d.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er nou zo ruk aan het nieuwe dashboard? ik snap het niet, het ziet er qau vormgeving stukken beter uit!
ik ben nieuwsgierig wat maakt het zo slecht?
Dan klik je een willekeurige avatar als het je niet boeit, en 't lijkt me niet dat het langer duurt om een spel op te starten vanwege die avatar.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil geen avatar maken zoals op de wii, ik wil gewoon overzicht en snel kunnen gamen e.d.
Opbokken met die vrolijkheid.
Ik vind het jammer dat alle theme's en gamepictures op slag waardeloos worden.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er nou zo ruk aan het nieuwe dashboard? ik snap het niet, het ziet er qau vormgeving stukken beter uit!
ik ben nieuwsgierig wat maakt het zo slecht?
False, je themes zitten er nog gewoon in, je ziet ze ook gewoon, en je kan kiezen tussen zo'n avatar of een gamerpicture, dus het maakt niet uit.quote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat alle theme's en gamepictures op slag waardeloos worden.
Die lijkt me ook wel tof ja!quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef christvs het volgende:
Nog meer mensen die steeds enthousiaster worden over Prince of Persia?
Ik zat wat filmpjes te kijken op gametrailers.com, en damn wat ziet dat er mooi uit!
Release staat op 2 december, Sinterklaas!
Ik ben ook super benieuwd naar die game!quote:[b]
En stiekem heb ik ook erg genoten van LittleBigPlanet (ik weet dat het vloeken in de kerk is)
Dat had ik ja, de 360 was toen kapot.quote:Op zondag 28 september 2008 19:36 schreef DJ_ het volgende:
iemand wel eens last gehad van een xbox die geen beeld meer gaf maar wel geluid en veder ook gewoon in het menu kwam ? ( kon horen dat ik aangemeld werdt op live )
en na 3 keer de console aan en uit te doen werkte die wel ineens weer
heb net een maand of 3 een nieuwequote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat had ik ja, de 360 was toen kapot.
\quote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, nieuwe dashboard komt morgen/.dinsdag neem ik aan, met die nieuwe update?
Nee dat zijn slechts voorbereidingenquote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, nieuwe dashboard komt morgen/.dinsdag neem ik aan, met die nieuwe update?
nee maar wel erg triestquote:
Tsjah.. het grootste minpunt aan de 360 als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee maar wel erg triest![]()
koop je een nieuwe ( falcon ) omdat je ouwe zo"breekbaar" was ( 1 keer rrod na anderhalf jaar )
en gaat dat kreng zelfs nog sneller kapot
RROD heeft toch 3 jaar garantie inmiddels?quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef christvs het volgende:
[..]
Tsjah.. het grootste minpunt aan de 360 als je het mij vraagt.
Ik word ook al een beetje zenuwachtig, na 5 december is mijn garantie op. Gaat ie dan vast kapot
.
Jaquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
RROD heeft toch 3 jaar garantie inmiddels?
Van wat ik heb mogen aanschouwen zag het er toch wel goed uit. Het is toch mooi om te zien hoveel ongelooflijk detail het spel kent (waar de serie ook bekend om staat). De voertuigen, de wapens, de levendigheid van de omgevingen, noem maar op. Het spel zit er bomvol mee.quote:Op zondag 28 september 2008 19:10 schreef Sackboy het volgende:
Maar hoe zag Operation Flashpoint 2 eruit?
Bedankt voor je reactie op xbox live! Het probleem is opgelostquote:
Superquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm xbox Live zuigt toch wel hard als je geen Gold hebt.
Morgen maar een nieuw abo. afsluiten.
[Yi-Long]Alleen niet activeren want morgen is xbox live down en dan betaal ik 16 cent teveel, en dat is het echt onacceptabel[/Yi-Long]
Gelukkig krijg je die dag terug. Dat is ieg de laatste keren altijd geweest.quote:Op zondag 28 september 2008 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm xbox Live zuigt toch wel hard als je geen Gold hebt.
Morgen maar een nieuw abo. afsluiten.
[Yi-Long]Alleen niet activeren want morgen is xbox live down en dan betaal ik 16 cent teveel, en dat is het echt onacceptabel[/Yi-Long]
Ik zie er echt niks in. Muziek uploaden, skin van warthog erin plakken en dan van links naar rechts springenquote:
Ja, maar ik denk dat 3 jaar voor een spelcomputer wel zo een redelijke termijn isquote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef christvs het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn 360 bij de launch gekocht
. Was er trouwens niet een of andere wet, dat apparaten een "redelijke" tijd mee moeten gaan. Die dus zeg maar, garantie overruled?
Ik had volgens mij ooit ergens gelezen dat het 5 jaar is, maar je moet je in veel bochten wringen omdat geregeld te krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef santax het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat 3 jaar voor een spelcomputer wel zo een redelijke termijn is
Lijkt me erg onlogisch eigenlijk. Denk eerder dat iemand dat voor elkaar heeft gekregen door een maas in hun reglement en dat zal vast wel aangepast zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 28 september 2008 22:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ooit ergens gelezen dat het 5 jaar is, maar je moet je in veel bochten wringen omdat geregeld te krijgen.
Het is geen maas, het hangt er alleen vanaf hoe duur het product is.quote:Op zondag 28 september 2008 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Lijkt me erg onlogisch eigenlijk. Denk eerder dat iemand dat voor elkaar heeft gekregen door een maas in hun reglement en dat zal vast wel aangepast zijn tegenwoordig.
Maarja dat is één grote gok van mij
Dat is het ook, en als je kijkt naar de termijn waarin een gewone pc eigenlijk is afgeschreven... In dit geval (en ik ben alles behalve een MS fanboy) moet ik MS meegeven dat (in Nederland tenminste, want dat is volgens mij niet in elk land zo) door de ruchtbaarheid die Kassa aan de RROD heeft gegeven, de garantietermijn hebben verlengd. En 3 jaar... ik vind het netjes. Niets op aan te merken. Als het een auto of een wasmachine was, zou je voor de 5 jaar kunnen gaan. Maar met een spelcomputer.... Ik zie je niet in het gelijk gesteld worden mocht je zoiets via de rechter willen afdwingen.quote:Op maandag 29 september 2008 06:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Voor de prijs van de xbox tegenwoordig vind ik 3 jaar al aan de lange kant dan
Mja, of ligt het er aan dat er gewoon veel amerikanen online zijn met hun brakke internet verbindingen. Eerste keer na de update duurde het trouwens eeuwen voordat er een game gevonden werd. Net ging het wel weer lekker voordat live er uit vloog.quote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog meer mensen die nog steeds Halo 3 online spelen? Servers van Bungie hebben de laatste tijd echt enorm last van lag, niet leuk meer ><
genoeg mensenquote:Op zondag 28 september 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer twijfelde men altijd aan de graphics van Fable?
Ik hoop stiekem dat mijn xbox voor 5 december nog een RROD krijgtquote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef kepler het volgende:
in elk land heb je 3 jaar garantie op een RROD, geen idee of dat nog steeds zo is trouwens
Jup echt lelijk, en het ligt niet aan de amerikanen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog meer mensen die nog steeds Halo 3 online spelen? Servers van Bungie hebben de laatste tijd echt enorm last van lag, niet leuk meer ><
Ja mijn xbox was na reparatie ook luidruchtiger gewordenquote:Op maandag 29 september 2008 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n Xbox 360 is weer terug, moederbord is vervangen!Hij maakt nu wel meer herrie dan voorheen, meer mensen die hier last van hebben (gehad)?
Vergeet niet dat die economische levensduur alleen de materiele kosten vergoed. Het mannetje dat komt om je TV te fixen zou je wel moeten betalen bij een defecte TV na bijvoorbeeld 2.5 jaar.quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is geen maas, het hangt er alleen vanaf hoe duur het product is.
Bij een MP3 speler van 20 euro kan je niet verwachten dat hij 5 jaar meegaat.
Maar koop jij nu een TV van 1500 euro, en hij gaat na 4 jaar stuk door een technisch mankement, dan kan je het over de boeg van "economische levensduur" gooien.
Als iets heel duur is mag je verwachten dat je er langer dan 2 jaar plezier van hebt.
Alleen dat kost een stuk meer moeite, je moet namelijk je gelijk halen bij de fabrikant van je product.
Bijmij doet ie het wel gewoon hoor. Gaat gewoon via het netwerk? Ik hoef ook nooit ingelogt te zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, XBL is natuurlijk down vandaag en dat betekent ook dat ik geen series kan streamen
FIFA 09 komt 3 oktober toch pas uitquote:Op maandag 29 september 2008 12:08 schreef Un4 het volgende:
Verwacht FIFA heel misschien morgen maar zal wel woensdag worden..
Geen idee, niets doet het. Terwijl ik vannacht nog gewoon wel kon kijken.quote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bijmij doet ie het wel gewoon hoor. Gaat gewoon via het netwerk? Ik hoef ook nooit ingelogt te zijn.
Dat is vrjidag dus.quote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
FIFA 09 komt 3 oktober toch pas uit
Yep 3 oktober pas, en dan zijn alle games uit die ik gewonnen heb met de prijsvraagquote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
FIFA 09 komt 3 oktober toch pas uit
XBL is 24 uur down.quote:Op maandag 29 september 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
tot hoelaat is XBL down?
Wil vanavond wel kunnen gamen natuurlijk.
Ik hoef ook niet online te zijn met de 360 om series te kunnen streamen vanaf mijn PC.quote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, niets doet het. Terwijl ik vannacht nog gewoon wel kon kijken.
ja dat probleem heb ik wel eens eerder gehoord/gelezen. De oplossing is om de update opnieuw te installeren onder een andere account. Gaat nu alleen een beetje moeilijk aangezien XBL en Xbox.com offline zijnquote:Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet online te zijn met de 360 om series te kunnen streamen vanaf mijn PC.
Ja dan had je dus een paar topics terug naar de frs moeten wandelen he.quote:Op maandag 29 september 2008 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
Welke Goofy beweerde een paar topics terug dat motoGP 5euro kostte bij de freerecordshop?
Ik was van plan om 10 exemplaren te halen voor vrienden enzo. (Die ik al had blij gemaakt met dit heugelijke feit.) Kosten ze gewoon 30euro.
Volgens mij heeft dat allemaal met importshizzle te maken. Lage dollarkoersen jeweetzzquote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Yo gasten, voor wie het niet weet. ( ik wist het ook niet)
Maar je kan Fallout 3 en Fable 2 KENKAHgoedkoop pre-orderen bij gamehubs. 35 fokking euros!!!![]()
Dan heb ik toch een vraag, hoe komen ze aan winst?! Die spellen kosten toch 65 euries in de winkel?!
Dat wist ik een week geleden ook al toen ik ze bestelde samen met CoD5, Farcry 2 en GoW2quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Yo gasten, voor wie het niet weet. ( ik wist het ook niet)
Maar je kan Fallout 3 en Fable 2 KENKAHgoedkoop pre-orderen bij gamehubs. 35 fokking euros!!!![]()
Dan heb ik toch een vraag, hoe komen ze aan winst?! Die spellen kosten toch 65 euries in de winkel?!
Uitelijk 24 uurquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef Viro het volgende:
XBL is 24 uur down.
Vanochtend om 9.01 ging XBL down. Dus tot morgen 9.01 geen XBL
quote:de Xbox Live service voor maximaal 24 uur lang offline zijn. Het onderhoud begint om negen uur ’s ochtends. Nadat de service online komt zullen er geen nieuwe features te vinden zijn op je Xbox 360, het gaat hier niet om ‘de’ herfst update, die later in het jaar plaats vindt.
Doe eens snel uitspelen danquote:
Jawel Mercs vond ik zo goed dat ik hem houquote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe eens snel uitspelen dan
En je hebt Mercs 2 niet meer zeker?
Offline gamen ftw!quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom is live down!
Ik wil gewoon kunnen gamen verdomme!
Offline <3quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel Mercs vond ik zo goed dat ik hem hou
[..]
Offline gamen ftw!
Zo gauw minstens 3 van de 4 games je aanspreken wel.quote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.html
Misschien een leuke aanbieding? Alleen jammer dat er geen extra controller bijzit.
Vraag me af wat goedkoper is. Deze of zo'n pakket met extra controller etc die je er tegenwoordig voor 30 euro bij krijgt. Of zo'n supersize pack! Keuzes..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 september 2008 16:33 schreef _GdR_ het volgende:
Of zuigt microsoft qua updates net zo hard als windows?
Das wel dikke aanbieding..quote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo gauw minstens 3 van de 4 games je aanspreken wel.
Zeker voor de hele dus clan of niet?quote:Op maandag 29 september 2008 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
Welke Goofy beweerde een paar topics terug dat motoGP 5euro kostte bij de freerecordshop?
Ik was van plan om 10 exemplaren te halen voor vrienden enzo. (Die ik al had blij gemaakt met dit heugelijke feit.) Kosten ze gewoon 30euro.
Of ze misschien een meevallertje hebben en dat de live service eerder weer online is als gepland?quote:
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef Motorhoofd het volgende:
edit: Ik zie net als je 3 games of meer besteld de UPS verzendkosten gratis zijnDan kom Far Cry 2 er ook maar bij.
Gamehubs incasseert pas als de game verscheept wordtquote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Morgen ga ik Fallout 3 en Fable 2 bestellen bij Gamehubs, als m'n loon teminste gestort word
edit: Ik zie net als je 3 games of meer besteld de UPS verzendkosten gratis zijnDan kom Far Cry 2 er ook maar bij.
Niet via Paypal?quote:Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Gamehubs incasseert pas als de game verscheept wordt
Vanaf december kan hetquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.
Zou kunnen, ik betaal met CCquote:
ja voor de dus homos inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker voor de hele dus clan of niet?
Ja zo ja maar bij Paypal niet. Dat is een directe betaalmethode.quote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Vanaf december kan het
[..]
Zou kunnen, ik betaal met CC![]()
Paypal is meteen cyb, vandaag trouwens BIA binnen gekregen van Gamehubs, lekker snel weer en dat voor 35 euroquote:
Je hebt geluk Wes, je hebt geluk.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Paypal is meteen cyb, vandaag trouwens BIA binnen gekregen van Gamehubs, lekker snel weer en dat voor 35 euro
Én er zaten 3 games in, dus niets blabal met douane.
Niet, er stond namelijk dat die vrijdag in was genomen door de douane, en dat die gewoon was vrijgegeven, zoals altijd gebeurd, er is gewoon 0,1% risico maar.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt geluk Wes, je hebt geluk.
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.quote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.
Dus het is weer teringduur?quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
www.microsoftpointsxbox.com is overgestapt van Dollars naar Euro's
Iets minder makkelijk, omdat het dan met de rest van de bulk post verstuurd wordt. UPS is erg makkelijk te controleren voor douanequote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.
Dat risico wil ik wel nemen, hoef je teminste niet zolang te wachtenquote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Iets minder makkelijk, omdat het dan met de rest van de bulk post verstuurd wordt. UPS is erg makkelijk te controleren voor douane
De kans dat je pakketje wordt onderschept als je je spellen samen laat versturen is nog altijd groter dan los.quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.
Dan maar hopen dat het goed gaat en volgende keer bestel ik maar 1 game per keer. Ik ga er dan niet weer op gokken. Dan maar elke keer die 7 euro betalenquote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans dat je pakketje wordt onderschept als je je spellen samen laat versturen is nog altijd groter dan los.
Krijg je als het goed is ookquote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil wel verdulleme mijn 24 uur vergoed krijgen!
Ja, is ook mijn gamertagquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup echt lelijk, en het ligt niet aan de amerikanen.
Ik heb het ook als ik alleen met nederlanders speel. Hij vindt wel lekker snel spelers! simsfan88 is dat ook je gamertag?
tuurlijk krijgen we geen XBLA-gamequote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Hopelijk krijgen we een Xbla spelletje!![]()
Maar dat is meer bij storing en dat soort dingen dus zal wel niet!
nog meer:quote:
quote:Ultimately, while Gears of War 2 tinkers little with the original's formula, it pushes every part of the original package to even more epic realms. A blockbuster in every sense of the word, it's undoubtedly the biggest and boldest game coming to the Xbox 360 this winter.
Ik heb gewoon me hotmail gebruiktquote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Wat fucking lomp zeg die gamershub.
Gebruik ik mijn @home email account, staat eronder:
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account
Beter tyf je gewoon op ofseaux
Wtf doet het dan wel? Gmail?!
Oude savegame ladenquote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Leonos het volgende:
Ik kon me hotmail ook gewoon gebruiken.
Mensen, ik heb een moeilijke vraag. Heb net dus SW:TFU uitgespeeld en heb gehoord dat je daarna overnieuw kan beginnen met dezelfde skills. Zodat je even sterk was als aan het eind van de game. Nu doe ik new game en krijg ik dat dus niet. Wie kan mij vertellen hoe ik dit doe?
Aah okay, chill!quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon me hotmail gebruikt
het was bij mij gewoon een waarschuwing waarna ik hem gewoon kon gebruiken
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Nouja, nu kan ik hem alsnog niet halen, ik moet wachten op een controle storting van me paypal naar m'n bankrekening.
Nu maar hopen dat in die 5-7 dagen tijd niet de pre-orders zijn uitverkocht
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Nouja, nu kan ik hem alsnog niet halen, ik moet wachten op een controle storting van me paypal naar m'n bankrekening.
Dan moet je rekening eerst nog wel geverifieerd worden, en dat gebeurt dus door een paar cent op je rekening te storten...quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.
Hier staat het uitgelegt:
https://www.paypal.com/nl(...)Instructions-outside
Wat je ook nog kunt doen is, twee betaalbronnen koppelen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.
Hier staat het uitgelegt:
https://www.paypal.com/nl(...)Instructions-outside
Je kan helaas geen new game + doen. Je zal overnieuw moeten beginnen of alle levels los selecteren. Maar dan krijg je de achievements niet..quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Leonos het volgende:
Als ik dan op een hoger niveau ga spelen vanaf het begin krijg ik die achievements niet?
Eén tip: leer de combo's en gebruik ze ook! Dan is de game veel leuker en dan zien je saber fights er echt cool uit.quote:
Inderdaad, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je kan helaas geen new game + doen. Je zal overnieuw moeten beginnen of alle levels los selecteren. Maar dan krijg je de achievements niet..
Ik hoop da die lui van UPS die gamehub games door de brievenbus proppen want ben overdag vrijwel nooit thuis.
Hmmm klopt...quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
UPS propt niets door de brievenbus. Je moet altijd tekenen.
Isn't that cute, BUT ITS WRONG.quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
UPS propt niets door de brievenbus. Je moet altijd tekenen.
Ja, heb volgens mij ook al zoiets eerder gehoord. Dat is iig wel beter anders sturen ze het straks terug.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Isn't that cute, BUT ITS WRONG.
Vandaag is het gewoon door de brievenbus gepropt hoor, en dit is niet de 1e keer.
Ze komen 3x terug en anders bellen ze bij de buren aan als het niet door de brievenbus past, altijd leukquote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, heb volgens mij ook al zoiets eerder gehoord. Dat is iig wel beter anders sturen ze het straks terug.
Ik speel toch op easyquote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
Eén tip: leer de combo's en gebruik ze ook! Dan is de game veel leuker en dan zien je saber fights er echt cool uit.
Level 3quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hop hop AQuila, kom aan speel eens een beetje door
Ik hoorde dat Youri en Evert er ook weer in zaten. Maar die kun je dus uitschakelen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
btw, FIFA 09 heeft engels commentaar!![]()
![]()
Bij 08 was dit niet zo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:32 schreef emokid het volgende:
Uiteraard. Anders je Locale op UK zetten, heb je altijd wel Engelse audio. Geweldig nieuws in ieder geval!
Dacht even dat je bedoelde dat het bij 08 wel kon.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef emokid het volgende:
Nee, omdat de Engelse audio ook niet aanwezig was op het schijfje.
Ja heb ik een beetje met CoD4 gehad. Speelde hem eerst op Normal (easy speel ik nooit) maar nu ik alles op Veteran heb gedaan vond ik het verhaal veel toffer. Eerst ging het te snel om er echt bij stil te staan. Nu doe je soms erg lang over een map en ben je echt blij na het gehaald te hebben (en de achievement!).quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Kun je nie beter op normal ofzo beginnen? op easy ram je alles door wss heel simpel.
Als je dan op hard speelt heb je alles al gezien!?!?!!?!
Is ie nie tof dan? ik verwacht hem vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:19 schreef emokid het volgende:
Ik ook, vooral met SW:FUDat wil je geen twee keer spelen.
Leuk voor een zondag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ie nie tof dan? ik verwacht hem vandaag.
Ik vind hem echt tegenvallenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ie nie tof dan? ik verwacht hem vandaag.
Er schijnen een aantal zwaar irritante eindbazen in te zitten! En daar heb ik geen zin in dus speel ik hem maar op easy en je hoort er ook wel door heen te rammen als sith force gast zijnde!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Kun je nie beter op normal ofzo beginnen? op easy ram je alles door wss heel simpel.
Als je dan op hard speelt heb je alles al gezien!?!?!!?!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
-5 respect gast, - 5 respect!!!!
Tja ik wist dat je geen doorzettingsvermogen had, maar wat voor krachten mis je dan precies? Je kunt ze niet wurgen dat kan alleen als dark vader aan het begin maar voor de rest komt het aardig overeen qua krachten. Er zijn maar weinig jedi games die in de buurt komen of beter zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt tegenvallen
[..]
Er schijnen een aantal zwaar irritante eindbazen in te zitten! En daar heb ik geen zin in dus speel ik hem maar op easy en je hoort er ook wel door heen te rammen als sith force gast zijnde!
Maar de powers zijn niet echt heel tof![]()
[..]
![]()
Als je via internet bankiert heb je als het goed is die bedragen er al op staan. Ik in ieder geval welquote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Ik heb dat wel want ik speel hem toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja ik wist dat je geen doorzettingsvermogen had, maar wat voor krachten mis je dan precies? Je kunt ze niet wurgen dat kan alleen als dark vader aan het begin maar voor de rest komt het aardig overeen qua krachten. Er zijn maar weinig jedi games die in de buurt komen of beter zijn.
sluit je pc gewoon aan op je tv met een vga kabel en geluid via s/pdif en klaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik kan weer gewoon streamen vanaf m'n PC. Blijkbaar is het bij mij dus wel zo dat ik ingelogd op Live moet zijn
ja, dat klinkt echt heel makkelijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sluit je pc gewoon aan op je tv met een vga kabel en geluid via s/pdif en klaar![]()
ook geen gezeur over niet kunnen stream . codecs en ondersteuning bla bla
gewoon huppa je film overslepen naar je tv (als 2e monitor instellen aka dual view )
en klaar ben je retemakkelijk
Ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:
Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
Inderdaad, echt 1 van de grootste voordelen van een 360, helemaal sinds die codec update.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:
Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |