Die shit is origineel 30030303 X 9420339230quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef Wessiej het volgende:
Imagevenue en postzegelformaat = sad
Maar voor de rest
Het is viel dit jaar erg mee moet ik zeggen. Tuurlijk heb je nog van die achterlijke puisterige debielen lopen die als een stel honden vechten om een stickervel, maar het viel me vandaag toch wel erg mee. Ook niet zo gek natuurlijk als je ziet hoe klein de hal toch wel was.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:25 schreef emokid het volgende:
Het is en blijft een nerdfestijn vooral met die irritante kinderen van Gamekings.
Heb je nog Gamekings in het echt gezienquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is viel dit jaar erg mee moet ik zeggen. Tuurlijk heb je nog van die achterlijke puisterige debielen lopen die als een stel honden vechten om een stickervel, maar het viel me vandaag toch wel erg mee. Ook niet zo gek natuurlijk als je ziet hoe klein de hal toch wel was.
Jan de orakel? Niet gezien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je nog Gamekings in het echt gezien![]()
![]()
Jan bijvoorbeeld
nog altijd HET orakel dan hequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jan de orakel? Niet gezien.
Wel koters die om een handtekening vroegen!!
Bioshock, The Orange Box.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:01 schreef emokid het volgende:
Wat voor geniale games mis ik nog? Mijn xbox heeft mede door fok van januari dit jaar tot juli stof moeten happen en weet niet of ik echt iets mis. Brothers In Arms wordt het niet, Pure haal ik denk ik iets later en SW:FU hoef ik voorlopig ook niet.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EPIC sadness
quote:Op zondag 28 september 2008 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Mirror's Edge:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21562
Goedemorgen.
Mooi hoor,.... maar het blijft me een trial and error parkour tech demo achtig gevoel geven.quote:Op zondag 28 september 2008 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Mirror's Edge:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21562
Goedemorgen.
Allemaal leuk en aardig, die nieuwe media. Maar veel van die zaken gaan we in Nederland (EU) toch niet zien denk ik. Netflix? Inside Xbox? Met video's, films en tv-series loopt het nu ook al (helemaal) geen storm op marketplace. Wat dat betreft is er in Europa nog veel terrein winst te boeken voor MS.quote:
In de grote EU-landen is er al een video-marketplacequote:Op zondag 28 september 2008 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, die nieuwe media. Maar veel van die zaken gaan we in Nederland (EU) toch niet zien denk ik. Netflix? Inside Xbox? Met video's, films en tv-series loopt het nu ook al (helemaal) geen storm op marketplace. Wat dat betreft is er in Europa Nederland nog veel terrein winst te boeken voor MS.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef Edwinuss het volgende:Heb je die niet groter ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Sinds wanneer twijfelde men altijd aan de graphics van Fable?quote:Op zondag 28 september 2008 12:34 schreef kepler het volgende:
must-see voor mensen die nog twijfelen aan de Fable 2 (en dan vooral de graphics)
http://www.gamersyde.com/news_7136_en.html
Dat doen veel mensen....quote:Op zondag 28 september 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer twijfelde men altijd aan de graphics van Fable?
Die van mij is al onderweg.quote:Op zondag 28 september 2008 13:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat doen veel mensen....
Cyb er is een LE van BIA bij vgp voor 42 euro, maar ja heb je zeker nu niets aan?
Ik had hem wel kunnen bestellen maar ik heb al 5 games besteld en er zijn er ook 3 onderweg naar me.quote:
Je kunt ook overdrijven, die plaatjes heb ik al vaker gezien (volgens mij op gamez.nl) maar daar waren ze groter dan postzegel formaat.quote:Op zondag 28 september 2008 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een aantal posts terug wat leuks gepost.
Maar je bent homo, daar kan je niks aan doen.
Nooit een geven paard in de bek kijken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, die plaatjes heb ik al vaker gezien (volgens mij op gamez.nl) maar daar waren ze groter dan postzegel formaat.
Ja het is "Een gegeven paard mag men niet in de bek kijken"quote:Op zondag 28 september 2008 14:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nooit een geven paard in de bek kijken.
Zo noem je dat toch ?
okiquote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic gezeik verwijdert.
Edwinuss doe eens even normaal ofzo, als je alleen maar kut posts kan maken kan je net zo goed wegblijven
quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Weet iemand nog leuke games voor meisjes?Liefst waar een demo van te krijgen is.
Aquila approved!quote:
Speelt het ook net zo houterig en kut als het er in dat filmpje uitziet?quote:Op zondag 28 september 2008 16:04 schreef ROFLOL het volgende:
Gister Saints Row 2 gespeeld bij First Look. Vond het grafisch maar erg zwak.
Als het wordt zoals dat betaal ik er ook geen 15 euro voorquote:Op zondag 28 september 2008 15:57 schreef lennartb.nl het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21647
Als je dit ziet ga je er toch niet meer dan 15eu aan uitgeven?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:07 schreef Un4 het volgende:
Sanits Row 2 wordt wat GTA IV had moeten zijn, namelijk FUN!!
De man heeft gelijk!quote:
Dat zou best vet zijnquote:Op zondag 28 september 2008 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wedden dat je in GTA 5 ook boodschappen moet doen en een inboedelverzekering moet afsluiten en naar de tandarts moet en natuurlijk de ramen van je hideout moet lappen![]()
En geld geven aan collectes van het astmafonds
Deze vragen zou ik ook wel beantwoord willen zien.quote:Op zondag 28 september 2008 17:15 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer komt dat nieuwe xbox xperience? En kun je ook kiezen om het oude te houden? Want mij lijkt het echt ruk
Als ik dat had gewild, dan had ik wel een wii gekocht
Ik wil geen avatar maken zoals op de wii, ik wil gewoon overzicht en snel kunnen gamen e.d.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er nou zo ruk aan het nieuwe dashboard? ik snap het niet, het ziet er qau vormgeving stukken beter uit!
ik ben nieuwsgierig wat maakt het zo slecht?
Dan klik je een willekeurige avatar als het je niet boeit, en 't lijkt me niet dat het langer duurt om een spel op te starten vanwege die avatar.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil geen avatar maken zoals op de wii, ik wil gewoon overzicht en snel kunnen gamen e.d.
Opbokken met die vrolijkheid.
Ik vind het jammer dat alle theme's en gamepictures op slag waardeloos worden.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er nou zo ruk aan het nieuwe dashboard? ik snap het niet, het ziet er qau vormgeving stukken beter uit!
ik ben nieuwsgierig wat maakt het zo slecht?
False, je themes zitten er nog gewoon in, je ziet ze ook gewoon, en je kan kiezen tussen zo'n avatar of een gamerpicture, dus het maakt niet uit.quote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat alle theme's en gamepictures op slag waardeloos worden.
Die lijkt me ook wel tof ja!quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef christvs het volgende:
Nog meer mensen die steeds enthousiaster worden over Prince of Persia?
Ik zat wat filmpjes te kijken op gametrailers.com, en damn wat ziet dat er mooi uit!
Release staat op 2 december, Sinterklaas!
Ik ben ook super benieuwd naar die game!quote:[b]
En stiekem heb ik ook erg genoten van LittleBigPlanet (ik weet dat het vloeken in de kerk is)
Dat had ik ja, de 360 was toen kapot.quote:Op zondag 28 september 2008 19:36 schreef DJ_ het volgende:
iemand wel eens last gehad van een xbox die geen beeld meer gaf maar wel geluid en veder ook gewoon in het menu kwam ? ( kon horen dat ik aangemeld werdt op live )
en na 3 keer de console aan en uit te doen werkte die wel ineens weer
heb net een maand of 3 een nieuwequote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat had ik ja, de 360 was toen kapot.
\quote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, nieuwe dashboard komt morgen/.dinsdag neem ik aan, met die nieuwe update?
Nee dat zijn slechts voorbereidingenquote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, nieuwe dashboard komt morgen/.dinsdag neem ik aan, met die nieuwe update?
nee maar wel erg triestquote:
Tsjah.. het grootste minpunt aan de 360 als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee maar wel erg triest![]()
koop je een nieuwe ( falcon ) omdat je ouwe zo"breekbaar" was ( 1 keer rrod na anderhalf jaar )
en gaat dat kreng zelfs nog sneller kapot
RROD heeft toch 3 jaar garantie inmiddels?quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef christvs het volgende:
[..]
Tsjah.. het grootste minpunt aan de 360 als je het mij vraagt.
Ik word ook al een beetje zenuwachtig, na 5 december is mijn garantie op. Gaat ie dan vast kapot
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |