Oude savegame ladenquote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Leonos het volgende:
Ik kon me hotmail ook gewoon gebruiken.
Mensen, ik heb een moeilijke vraag. Heb net dus SW:TFU uitgespeeld en heb gehoord dat je daarna overnieuw kan beginnen met dezelfde skills. Zodat je even sterk was als aan het eind van de game. Nu doe ik new game en krijg ik dat dus niet. Wie kan mij vertellen hoe ik dit doe?
Aah okay, chill!quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon me hotmail gebruikt
het was bij mij gewoon een waarschuwing waarna ik hem gewoon kon gebruiken
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Nouja, nu kan ik hem alsnog niet halen, ik moet wachten op een controle storting van me paypal naar m'n bankrekening.
Nu maar hopen dat in die 5-7 dagen tijd niet de pre-orders zijn uitverkocht
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Nouja, nu kan ik hem alsnog niet halen, ik moet wachten op een controle storting van me paypal naar m'n bankrekening.
Nu maar hopen dat in die 5-7 dagen tijd niet de pre-orders zijn uitverkocht
Dan moet je rekening eerst nog wel geverifieerd worden, en dat gebeurt dus door een paar cent op je rekening te storten...quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.
Hier staat het uitgelegt:
https://www.paypal.com/nl(...)Instructions-outside
Wat je ook nog kunt doen is, twee betaalbronnen koppelen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.
Hier staat het uitgelegt:
https://www.paypal.com/nl(...)Instructions-outside
Je kan helaas geen new game + doen. Je zal overnieuw moeten beginnen of alle levels los selecteren. Maar dan krijg je de achievements niet..quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Leonos het volgende:
Als ik dan op een hoger niveau ga spelen vanaf het begin krijg ik die achievements niet?
Eén tip: leer de combo's en gebruik ze ook! Dan is de game veel leuker en dan zien je saber fights er echt cool uit.quote:
Inderdaad, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je kan helaas geen new game + doen. Je zal overnieuw moeten beginnen of alle levels los selecteren. Maar dan krijg je de achievements niet..
Ik hoop da die lui van UPS die gamehub games door de brievenbus proppen want ben overdag vrijwel nooit thuis.
Hmmm klopt...quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
UPS propt niets door de brievenbus. Je moet altijd tekenen.
Isn't that cute, BUT ITS WRONG.quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
UPS propt niets door de brievenbus. Je moet altijd tekenen.
Ja, heb volgens mij ook al zoiets eerder gehoord. Dat is iig wel beter anders sturen ze het straks terug.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Isn't that cute, BUT ITS WRONG.
Vandaag is het gewoon door de brievenbus gepropt hoor, en dit is niet de 1e keer.
Ze komen 3x terug en anders bellen ze bij de buren aan als het niet door de brievenbus past, altijd leukquote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, heb volgens mij ook al zoiets eerder gehoord. Dat is iig wel beter anders sturen ze het straks terug.
Ik speel toch op easyquote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
Eén tip: leer de combo's en gebruik ze ook! Dan is de game veel leuker en dan zien je saber fights er echt cool uit.
Level 3quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hop hop AQuila, kom aan speel eens een beetje door
Ik hoorde dat Youri en Evert er ook weer in zaten. Maar die kun je dus uitschakelen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
btw, FIFA 09 heeft engels commentaar!![]()
![]()
Bij 08 was dit niet zo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:32 schreef emokid het volgende:
Uiteraard. Anders je Locale op UK zetten, heb je altijd wel Engelse audio. Geweldig nieuws in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |